TT is leuk!quote:
ik dus ook gisteravond redelijk laat, kom ik vanochtend is ie al in behandeling genomenquote:Op woensdag 29 april 2009 10:35 schreef Rekkof het volgende:
Gisteravond bestelling gedaan bij H&M, vanochtend in bestelling genomen! Normaal wel blij mee, maar als ik mn bestelling nacheck hebben ze dingen er dubbel ingedaan en de spullen die een lange levertijd hadden liggen eruit. dus nu krijg ik alleen maar zwarte en grijze spullen ipv de andere kleurige zomerdingen![]()
over smaakt valt niet te twistenquote:Op woensdag 29 april 2009 11:17 schreef zoeperzazke het volgende:
Terrrrrrrrrrrrug vind post! Spam ik gewoon nog een keer dat geweldige rokje
[ afbeelding ]
jaloers!quote:Op woensdag 29 april 2009 11:22 schreef Kleintje19 het volgende:
ik dus ook gisteravond redelijk laat, kom ik vanochtend is ie al in behandeling genomen
Die vind ik ook leuk!quote:Op woensdag 29 april 2009 11:17 schreef zoeperzazke het volgende:
Terrrrrrrrrrrrug vind post! Spam ik gewoon nog een keer dat geweldige rokje
[ afbeelding ]
vind t stiekem ook wel kut, nu moet ik wachten tot ik de sale kan leegrovenquote:Op woensdag 29 april 2009 11:35 schreef miss-piggy het volgende:
[..]
jaloers!![]()
wel voordeel dat ik mijn ene paarse shirtje kon veranderen in een ander paarse shirtje die net wat toffer is
quote:Op woensdag 29 april 2009 12:14 schreef Dipkip het volgende:
Volgens de site is mijn bestelling gisteren afgeleverdik was toen niet thuis en er staat hier ook niets, en ik heb geen briefje in de bus gehad wie het heeft.
Wat moet ik nu doen? Hebben jullie dit wel eens gehad?
Ik néém aan dat mijn adres wel op de doos staat dus dat degene die het heeft wel weet voor wie het is...quote:Op woensdag 29 april 2009 12:33 schreef zoeperzazke het volgende:
'vermist'-briefjes aan alle bomen en lantaarnpalen?
tnt zijn echt hoeren, gelukkig heb ik wel een lieve postbode, maar op me oude adres was dat anders, die zette het gewoon voor de deur neer!quote:Op woensdag 29 april 2009 12:49 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik néém aan dat mijn adres wel op de doos staat dus dat degene die het heeft wel weet voor wie het is...
Ja officieel wel...nouja, laten we niet gelijk van het ergste uitgaan, misschien denken de mensen die jouw pakje hebben staan wel dat jij gewoon een briefje hebt gekregen en er vanzelf wel om komt vragen.... Veel mensen laten het in de gang staan/liggen, misschien kun je door de deuren gluren of je iets zwart/rood/wits ziet? En maar aanbellen bij de buren, je zult toch wat moeten....Maar klote is het welquote:Op woensdag 29 april 2009 12:49 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik néém aan dat mijn adres wel op de doos staat dus dat degene die het heeft wel weet voor wie het is...
Noop.quote:Op woensdag 29 april 2009 13:33 schreef Bob. het volgende:
Trouwens, als ik een bestelling in 2x laat bezorgen omdat 1 ding pas later geleverd kan worden, moet ik dan ook 2x verzendkosten betalen??
Grijp hemquote:Op woensdag 29 april 2009 13:33 schreef Dipkip het volgende:
Oeoeoeoe als het goed is wordt er vandaag wél een boek voor me bezorgd van Bol.com wat zo te zien te dik is voor de gewone post, want die is net geweest.
*verzamelt klauwhamers, hooivorken en brandende fakkels voor als pakjesman komt*
even alles afgaan, weet dat het niet ideaal is maar misschien heeft nét die ene buurman de andere buurman wat aan zien pakkenquote:Op woensdag 29 april 2009 12:57 schreef Dipkip het volgende:
Ik ga zo maar s klaar zitten bij het raam voor als ie de straat in rijdt. Helaas verwacht ik verder zelf geen pakketjes, maar met een beetje mazzel moet ie hier zijn voor een van de buren en kan ik m aanschieten cq. afschieten.
Ik heb trouwens geen tuin oid, dus dat kan verder niet.... Ik denk dat het bij een van de buren staat. Maar ja welke.... Krijg zelf ook pakketjes in bewaring voor tot 12 huisnummers verder, en ik woon aan een kruising![]()
quote:Op woensdag 29 april 2009 13:33 schreef Dipkip het volgende:
Oeoeoeoe als het goed is wordt er vandaag wél een boek voor me bezorgd van Bol.com wat zo te zien te dik is voor de gewone post, want die is net geweest.
*verzamelt klauwhamers, hooivorken en brandende fakkels voor als pakjesman komt*
De autobiografie van Ron Jeremyquote:
Gaaf!quote:Op woensdag 29 april 2009 13:52 schreef Dipkip het volgende:
Ze doen nergens open Kleintje, maar misschien vanavond mocht de pakjesman zo niet komen (meestal komt ie om 2 uur).
[..]
De autobiografie van Ron Jeremy
Ik zal het vrijdag zien!quote:Op woensdag 29 april 2009 14:09 schreef Dipkip het volgende:
Ben benieuwd wat je er van vind, heb er nog wat extra dingen in gegooidoh maar dit is eigenlijk het verkeerde topic daarvoor
![]()
Come on come on postbode.....
h&m #66 - waar dipkip de postcode tackeldquote:Op woensdag 29 april 2009 14:11 schreef Dipkip het volgende:
Aaaaaargh goddamnit!!!
Volgens de Bol.com track and trace is ook DAT pakket gisteren bezorgd![]()
![]()
Stomme pakketbezorgers.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:11 schreef Dipkip het volgende:
Aaaaaargh goddamnit!!!
![]()
jezus dat meen je nietquote:Op woensdag 29 april 2009 14:11 schreef Dipkip het volgende:
Aaaaaargh goddamnit!!!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |