abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68494933
quote:
Op woensdag 29 april 2009 12:49 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ik néém aan dat mijn adres wel op de doos staat dus dat degene die het heeft wel weet voor wie het is...
Ja officieel wel...nouja, laten we niet gelijk van het ergste uitgaan, misschien denken de mensen die jouw pakje hebben staan wel dat jij gewoon een briefje hebt gekregen en er vanzelf wel om komt vragen.... Veel mensen laten het in de gang staan/liggen, misschien kun je door de deuren gluren of je iets zwart/rood/wits ziet? En maar aanbellen bij de buren, je zult toch wat moeten....Maar klote is het wel

Gelukkig heb ik zowel een lieve, keurige postbode als lieve buren aan beide kanten die zelf wel in de gaten houden of we terug thuis zijn om het af te geven, en ik besef me steeds meer wat een zegen dat is.....
I had a signature once. It was awful.
pi_68495347
Hang anders een briefje op de deur Dipkip, waarop je vraagt of degene bij wie het pakje is afgegeven even zijn/haar huisnummer op wil schrijven, zodat jij het op kunt halen.
Ik heb het ook wel eens gehad en bij mij is het dan altijd de gok bij welke buren het deze keer weer is afgeleverd. Heel vervelend. Vooral omdat ik nooit overdag thuis ben en ik meestal ook geen briefje in de bus vind.

Mocht ik zowaar wel thuis zijn en er wordt bij mij een pakketje voor mijn buren afgeleverd, dan plak ik meestal een briefje op de deur dat het bij mij ligt of ik gooi het zelf even langs 's avonds.
pi_68495446
Als wij 'n pakketje voor de buren hebben ga ik het meestal langsbrengen als ze thuis zijn, ook bij de stomme buren.
  woensdag 29 april 2009 @ 13:18:23 #29
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_68495680
Mijn postbode is tevens mijn zeer vriendelijke overbuurvrouw, dus ik heb geluk denk ik. Maar wat lijkt me dat naar als je pakketje kwijt is
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_68496130
Er wordt nergens zelfs maar open gedaan vanavond maar weer een rondje lopen. En hopen dat de pakjesman zo in de straat stopt.
pi_68496268
Ohh die pauwenshirtjes zijn leuk. Maar uitverkocht. Buh.

Trouwens, als ik een bestelling in 2x laat bezorgen omdat 1 ding pas later geleverd kan worden, moet ik dan ook 2x verzendkosten betalen??
pi_68496292
Oeoeoeoe als het goed is wordt er vandaag wél een boek voor me bezorgd van Bol.com wat zo te zien te dik is voor de gewone post, want die is net geweest.

*verzamelt klauwhamers, hooivorken en brandende fakkels voor als pakjesman komt*
pi_68496552
quote:
Op woensdag 29 april 2009 13:33 schreef Bob. het volgende:
Trouwens, als ik een bestelling in 2x laat bezorgen omdat 1 ding pas later geleverd kan worden, moet ik dan ook 2x verzendkosten betalen??
Noop.
  woensdag 29 april 2009 @ 13:41:08 #34
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_68496572
quote:
Op woensdag 29 april 2009 13:33 schreef Dipkip het volgende:
Oeoeoeoe als het goed is wordt er vandaag wél een boek voor me bezorgd van Bol.com wat zo te zien te dik is voor de gewone post, want die is net geweest.

*verzamelt klauwhamers, hooivorken en brandende fakkels voor als pakjesman komt*
Grijp hem
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_68496830
Welk boek dipkip?
Het zal me niks verbazen als ik straks m'n bestelling krijg dat er gewoon geen pauwenshirtje inzit.
pi_68496920
quote:
Op woensdag 29 april 2009 12:57 schreef Dipkip het volgende:
Ik ga zo maar s klaar zitten bij het raam voor als ie de straat in rijdt. Helaas verwacht ik verder zelf geen pakketjes, maar met een beetje mazzel moet ie hier zijn voor een van de buren en kan ik m aanschieten cq. afschieten.

Ik heb trouwens geen tuin oid, dus dat kan verder niet.... Ik denk dat het bij een van de buren staat. Maar ja welke.... Krijg zelf ook pakketjes in bewaring voor tot 12 huisnummers verder, en ik woon aan een kruising
even alles afgaan, weet dat het niet ideaal is maar misschien heeft nét die ene buurman de andere buurman wat aan zien pakken

edit: ah zag al dat je op[ jacht was geweest
pi_68496975
quote:
Op woensdag 29 april 2009 13:33 schreef Dipkip het volgende:

misschien zit je h&m pakketje daar wel bij, dat ie t mee terug heeft genomen
pi_68497017
Ze doen nergens open Kleintje, maar misschien vanavond mocht de pakjesman zo niet komen (meestal komt ie om 2 uur).
quote:
Op woensdag 29 april 2009 13:47 schreef DanseMacabre het volgende:
Welk boek dipkip?
De autobiografie van Ron Jeremy
pi_68497223
quote:
Op woensdag 29 april 2009 13:52 schreef Dipkip het volgende:
Ze doen nergens open Kleintje, maar misschien vanavond mocht de pakjesman zo niet komen (meestal komt ie om 2 uur).
[..]

De autobiografie van Ron Jeremy
Gaaf!
Ik heb gister het lot van de familie meijer binnengekregen van de Eci . Ik heb m'n lidmaatschap al opgezegd en volgens mij ook al acht boeken besteld maar ik blijf bestelherinneringen krijgen. En de klantenservice lult er omheen.

Gister ook een nieuwe telefoon binnengekregen.

Ik hou van pakketjes. En het liefst laat ik het ook nog inpakken voor mezelf.
pi_68497296
Heb je mijn pakketje nou eigenlijk nog gehad vandaag?
pi_68497362
Ik ga m'n moeder even bellen. Ben bij m'n vriend thuis.
pi_68497448
De post is nog niet geweest zei ze.
pi_68497683
Ben benieuwd wat je er van vind, heb er nog wat extra dingen in gegooid oh maar dit is eigenlijk het verkeerde topic daarvoor

Come on come on postbode.....
pi_68497722
Morgen moet mn bestelling manco staan
pi_68497761
Aaaaaargh goddamnit!!!

Volgens de Bol.com track and trace is ook DAT pakket gisteren bezorgd
pi_68497762
quote:
Op woensdag 29 april 2009 14:09 schreef Dipkip het volgende:
Ben benieuwd wat je er van vind, heb er nog wat extra dingen in gegooid oh maar dit is eigenlijk het verkeerde topic daarvoor

Come on come on postbode.....
Ik zal het vrijdag zien!
Ik wil klerennn.
pi_68497834
quote:
Op woensdag 29 april 2009 14:11 schreef Dipkip het volgende:
Aaaaaargh goddamnit!!!

h&m #66 - waar dipkip de postcode tackeld

nu even wachten tot ie je straatje inkomt..
pi_68497950
quote:
Aaaaaargh goddamnit!!!

Stomme pakketbezorgers.
Dat ze hun werk 'ns fatsoenlijk doen.
pi_68498140
quote:
Aaaaaargh goddamnit!!!

jezus dat meen je niet Wat een eikel zeg, die bezorger!
pi_68498156
Volgens mij zit er een fout in de TT: #55 - #66
But excuse me if I'm wrong!
Verder over dat pakje wat niet aangekomen is, dat heb ik nu ook twee keer gehad. Toen heb ik een mailtje naar de H&M gestuurd, zij stuurden toen een formulier van TNT die ik in moest vullen en weer terug moest sturen en toen was het geregeld, hoefde de bestelling niet te betalen. Dus misschien een idee om ook even naar de H&M te mailen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')