Ik heb maar één keer bij de H&M besteld en kom heus wel eens in de winkels hoor,quote:Op zondag 2 augustus 2009 16:41 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ja, komt wel weer terug. Dat leren jasje met die schuine rits bijvoorbeeld was ook keer op keer uitverkocht, maar kwam wel gewoon weer terug. Maar hij hing ook nog heel veel in Amsterdam, dus misschien moet je eens een keer in de winkels kijken ipv gewoon bestellen..
bij de sale sowieso. Andere producten worden misschien wel bijgemaakt als ze succesvol blijken. Maar dat is niet al na 2 dagen, lijkt me.quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:13 schreef liefie_ het volgende:
zouden het echt alleen geannuleerde of geretourneerde dingen zijn?
Dat is wel logisch op zich
Las op een ander forum toen ik kortingscodes zocht googelde dat het meestal maandag word aangevuld. Geen idee hoe dat zit met productie, maar dan moet je s'ochtends maar 's kijken.quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:09 schreef liefie_ het volgende:
Goede TT!
Maare hoe werkt dat dan weer met dat uitverkocht?
Want eigenlijk elke dag zijn andere dingen uitverkocht of aangevult
Worden die dingen per dag geproduceerd of weten ze gewoon niet hoeveel ze eigenlijk hebben en als er bv 10 op een dag verkocht zijn stoppen ze maar voor de zekerheid om dan eens uit te gaan zoeken wanneer ze die 10 gaan leveren en of ze er nog meer hebben liggen of zo?
Nee het word elke ochtend aangevultquote:Op zondag 2 augustus 2009 17:24 schreef Jep. het volgende:
[..]
Las op een ander forum toen ik kortingscodes zocht googelde dat het meestal maandag word aangevuld. Geen idee hoe dat zit met productie, maar dan moet je s'ochtends maar 's kijken.
Heb overigens een 2e bestelling geplaatst, toch wel erg leuke spullen, als je in zo'n gat als ik woon kun je dit soort dingen nooit vinden.
[ afbeelding ]
Ligt nog in Zwolle, hopelijk maandag binnen.
[ afbeelding ]
Vandaag besteld.
Ssst.quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:29 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Nee het word elke ochtend aangevult
Naja meestal
Vaak genoeg voor mijn laptopje gehangen met wallen onder mijn ogen voor de sale
Wat moet je met die russiche muts
D'r zijn hier twee H&M's, maar was d'r een paar dagen geleden nog maar nog heel weinig uit de nieuwe collectie.quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:55 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik heb ook zo'n muts, maar die komt uit IJsland![]()
En @ ChipsZak, ik dacht dat er ook wel een H&M in Groningen (toch?) was waar ze dat zouden hebben, zag die jasjes namelijk ook al hier hangen, en ik woon in een klein rotdorp
Keertje 's ochtends kijken of het in de webshop staat?quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:10 schreef Krizzol het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]¨
Iemand enig idee waar ik dat kan vinden (L)
Tripje naar de efteling. besloten dat het in stijl moet.
Want ik wil die pet, ik moet eigenlijk een bestelstop inlassen, moet nog een rekening betalen..quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:16 schreef Crientj het volgende:
[..]
Keertje 's ochtends kijken of het in de webshop staat?
Denk dat het nog niet in de winkels ligt.
Even kijken op de homepagina bij de style guide. Als ze daar nog bijstaan zijn ze er nog; als ze er niet staan zijn ze nu uitverkocht, maar kan altijd nog worden bijgevuldquote:Op zondag 2 augustus 2009 19:23 schreef Krizzol het volgende:
[..]
Want ik wil die pet, ik moet eigenlijk een bestelstop inlassen, moet nog een rekening betalen..
Volgende maand danmaar
ik kan geen van beide in de webshop vinden trouwens, of ben ik nou zo blind.
Die blazer lag hier al in de winkels, lag er nog maar eentje eigenlijk, in maat 42 ofzoquote:Op zondag 2 augustus 2009 19:16 schreef Crientj het volgende:
[..]
Keertje 's ochtends kijken of het in de webshop staat?
Denk dat het nog niet in de winkels ligt.
Dat is zo maar ze geven denk ik toch niet toe en ben ik weer geld kwijt aan dat 0900 nummer! Want stel je voor dat je service biedt onder een NORMAAL nummer!quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:52 schreef Jssy het volgende:
@ Imperfect-Angel
als ik jou was zou ik naar de klantenservice bellen en daar je verhaal doen, dan kunnen ze tenminste niks copy-pasten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |