abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71541772

Waar klachten niet serieus genomen worden...

Vervolg van
H&M #74 - pays tribute to Madonna!
H&M #73 - Met werkzaamheden!
H&M #72 - Waar de postbode ons herkent
H&M #71 - Waar we te snel gaan met de topics!
H&M #70 Shoppen lekker vanaf de bank
H&M #69 - Met patat en biefstuk!
H&M #68 Waar grote bestellingen klaar staan!
H&M #67 - Met kortingscode voor de sale!
H&M #66 Waarin ik mijn 1e openingstopic maak
H&M #65: Kwijlend voor ons beeldscherm.
H&M #64: Altijd feest
H&M #63 Waar we de Sale weer plunderen!
H&M #62 met AIDS mode
H&M #61 Waar we snel onze pakketjes binnen willen hebben
H&M #60 - Waar we meegenieten van andermans aankopen!
H&M #59; Waar matthew een nieuwe winkel op MP heeft
H&M #58; Nu met previewcatalogus voor iedereen!
H&M #57: Waar we alweer op najaarsmode azen
H&M #56 - Waar we pauwen kopen
H&M #55 - Waar we nooit offtopic gaan
H&M #54 - Waar de mannen nooit een goede reactie geven
H&M #53 - Nu met extra dunne modellen
H&M #52 Sunshine = shop time!
H&M #51 met het spleet-model de lente in
H&M #50 - 50 topics vol koopverslaving...
H&M #49 - Thou shalt buy!
H&M #48
H&M #47
H&M #46
H&M #45
H&M #44
H&M #43 - Waar de online shop raar doet
H&M #42
H&M #41
H&M #40
H&M #39
H&M #38
H&M #37 Nieuwe collectie!
H&M #36 sale sale sale!
H&M #35 - Summer!
H&M #34 - Fashion Time, Basics & Marimekko
H&M #33 - Spring news
H&M #32 - FASHION AGAINST AIDS
H&M #31- Nieuwe collectie!
Marimekko goes H&M #30
H&M #29 - Met nu al een voorjaarscollectie!
H&M #28
H&M #27
H&M #26
H&M #25 - Nieuwe Divided collectie
H&M #23 - Met eindelijk een nieuwe collectie!
H&M #22
H&M #21
H&M #20
H&M #19
H&M #18 - H&M loves Kylie
H&M #17
H&M #16
H&M #15
H&M #14
H&M #13: Get ready for 'M by Madonna'
H&M #12
H&M #11: Spring/Summer Collection 2007
H&M #10
Gift of the Day at H&M #9
H&M #8: Gekkenhuis voor Viktor & Rolf
Viktor & Rolf love H&M: A short love affair #7
H&M, Just can't get enough #6
Madonna & crew love H&M #5
De H&M, nu ook shop online #4
De H&M #3
De H&M #2
De H&M

Andere H&M topics

Jimmy Choo doet H&M
Matthew Williamson voor H&M
Celebs wearing H&M
Tokio, in de rij bij H&M voor Comme des Garçons
Comme des Garçons meets H&M
Roberto Cavalli for H&M #2
Roberto Cavalli for H&M
H&M lanceert Kylie-collectie in China
COS, nieuwe keten van H&M
Viktor & Rolf for H&M [9 nov. in store, 13 nov. online]
Miuccia Prada doet H&M
H&M Solange Azagury-Partridge
Stella McCartney for H&M
Elio Fiorucci for H&M
H&M by Karl Lagerfeld

Veelgestelde vragen

• Je eigen model samenstellen, zo weet je altijd of dat ene mooie kledingstuk jou wel staat…waar kan ik dat vinden?
    De pasmodule is te vinden via de hoofdpagina hm.com onder 'inspiration' en door op 'dressingroom' te klikken.

• Kun je dingen toevoegen of annuleren aan je bestelling indien die nog niet geleverd is?
    Toevoegen: plaatsen in de kassamand, vervolgens het bestelproces doorlopen.
    Annuleren: aantal op 0 zetten en uitvoeren waarna de bestelling is geannuleerd. Een toevoeging geplaatst 5 dagen na de originele bestelling kan gezien worden als een losse bestelling.

• Een vraagje; heb net besteld en kwam er daarna ineens achter dat ik nergens de kortingscode in heb kunnen vullen! Waar staat dat normaal? Erg jammer dat ik nu de 10% misloop.... Er stond bij stap 1 boven dat je dit bij stap 2 aan kon geven maar heb net nog een keer gecheckt; ik kan dat niet vinden!! Grrrrrrr...
    Je kunt je bestelling nog annuleren.
    1: mijn pagina
    2: nog niet geleverde artikelen
    3: aantal op 0 zetten
    4: uitvoeren
    Vervolgens bestelling opnieuw uitvoeren. Kortingscode voor stap 1 invullen.

• Wat betekent 'voorgemelde zending niet aangetroffen:manco...Zwolle'?
    Dan is de bestelling nog in Zweden, of onderweg naar Nederland.

• Hoe lang duurt het ongeveer vanaf het moment dat het in behandeling is genomen tot de levering?
    In behandeling houdt in dat ze bij H&M de spullen zijn aan het verzamelen en inpakken. Pas als er onderweg staat, dan kun je het pakketje volgen met track&trace. Het is niet echt te voorspellen hoe lang het gaat duren. Soms heb je het binnen 3 dagen soms duurt een meer dan een week.

• Mijn zending is vandaag gesorteerd in het sorteercentrum in Zwolle. Betekent dat dan dat ik het morgen in huis heb?
    Ja.

• Nog even een vraagje voor de ervaren bestellers, als een paar dingen later worden geleverd en je wilt de rest al meteen hebben, dan hoef je toch geen 2 keer de verzendkosten te betalen.. of wel?
    Nee.

• Eerst stond er dat mijn bestelling begin januari zou worden geleverd. Nu zie ik ineens bij mijn pagina dat het pas half januari wordt geleverd, terwijl alles gewoon wel op voorraad was. Hoe kan dat?
    Mogelijk:
    - is de betaling van je vorige bestelling nog niet binnen, of
    - is je retourzending nog niet aangekomen in Zweden, of
    - is het een combinatie van deze 2 dingen.
    M.a.w. je zit momenteel boven je limiet.

• Kun je ook terugsturen als het niet bevalt en krijg je je geld dan terug?
    Je kunt het terugsturen als je het aan huis bezorgt krijgt, maar dan moet je het wel bij het postkantoor afgeven. Je hoeft pas te betalen als je je bestelde artikelen houdt; als je niks houdt hoef je alleen een euro te betalen voor retourkosten; verzendkosten vervallen dan. Als je dingen terugstuurt maar ook dingen zelf houdt, moet je wèl verzendkosten erbij betalen. Staat allemaal op de factuur die je bij je bestelling ontvangt.

• Ik heb een deel van mijn bestelling binnen gekregen, maar er zitten wat dingen bij die niet passen. Hebben jullie ervaring met het terugbrengen naar de winkel?
    Je kan het gewoon terug brengen naar elke H&M winkel. Je krijgt koopbedrag (- de kortingen ed) dan op een tegoedkaart die 1 jaar geldig is. (maar als je die na bijv 2 maanden gebruikt is die weer een jaar geldig). De pakbon meenemen en de zakjes waar het kledingstuk inzat.

• Als je spullen retour wilt sturen, kun je die dan afgeven op het postkantoor?
    Klopt! En als je een maandfactuur hebt verrekenen ze het daarmee.

• Vraagje, ik heb online iets besteld en wil het retourneren. Dit kan bij mijn Kialapunt. Hoe lever je het dan in? Kun je het in een willekeurige zak of envelop doen? Of kan het in de doos waar het in zat?
    Gewoon in de doos waar het in zat + de retourneer-sticker erop plakken.

• Ik heb mijn bestelling teruggestuurd en wat ik wil ruilen ingevuld op de bon. Weet iemand hoe lang het ongeveer duurt voordat ik het zal ontvangen?
    De klantenservice vertelde mij dat het circa 2 weken duurt voordat je retourpakket is verwerkt in Zweden. En dan moeten de nieuwe items dus nog weer worden opgestuurd.

Kortingscodes

• Nieuwe codes zijn altijd welkom

1304 = 5 euro korting
    8432 = 5 euro korting
    7848 = 10 euro korting

• Kortingscodes zijn beperkt combineerbaar... Je kunt niet 2 kortingscodes invullen die beide een percentage korting bieden. Je kunt wel een percentage combineren met een korting in de vorm van een vast bedrag.

Disclaimer: H&M controleert dit, als je een code niet persoonlijk hebt gekregen, loop je de kans dat je korting of gehele bestelling wordt geannuleerd en je account wordt geblokkeerd.

H&M Fall persfoto's & link naar de previewcatalogus

H&M Fall/Winter 2009 Men’s Look Book
    H&M Fall/Winter 2009 Collection Preview
    H&M Divided Exclusive Fall 2009 Collection

Verder in de najaarpreviewcatalogus. Voor iedereen die de previewcatalogus voor najaar 2009 niet ontvangen heeft: deel 1 en deel 2 zijn hier te vinden.
  • know'm sayin?
    word? word.
      zondag 2 augustus 2009 @ 17:06:04 #2
    28442 Natalie
    Borrelnootje
    pi_71541802
    * Natalie wacht op huispak

Tevens tvp
    (Un)masking for the greater good.
    pi_71541890
    Goede TT!

Maare hoe werkt dat dan weer met dat uitverkocht?
    Want eigenlijk elke dag zijn andere dingen uitverkocht of aangevult
    Worden die dingen per dag geproduceerd of weten ze gewoon niet hoeveel ze eigenlijk hebben en als er bv 10 op een dag verkocht zijn stoppen ze maar voor de zekerheid om dan eens uit te gaan zoeken wanneer ze die 10 gaan leveren en of ze er nog meer hebben liggen of zo?
    Women might be able to fake orgasms.
    But men can fake whole relationships
    pi_71541953
    's morgens van maandag t/m vrijdag wordt het weer aangevuld. Dat kan om half 6 zijn, maar ook om 8 uur... En soms slaan ze een dag over. Maar over het algemeen is het wel zo. En dan komen geannuleerde of geretourde artikelen weer terug in de shop
    know'm sayin?
    word? word.
    pi_71542010
    zouden het echt alleen geannuleerde of geretourneerde dingen zijn?
    Dat is wel logisch op zich
    pi_71542023
    Misschien is morgen de boel weer aangevuld. Het begint een beetje karig te worden. ;o
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 2 augustus 2009 @ 17:15:20 #7
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_71542067
    quote:
    Op zondag 2 augustus 2009 16:41 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

Ja, komt wel weer terug. Dat leren jasje met die schuine rits bijvoorbeeld was ook keer op keer uitverkocht, maar kwam wel gewoon weer terug. Maar hij hing ook nog heel veel in Amsterdam, dus misschien moet je eens een keer in de winkels kijken ipv gewoon bestellen..
    Ik heb maar één keer bij de H&M besteld en kom heus wel eens in de winkels hoor, . Maar daar hadden ze dit allemaal nog niet. En ik ga niet 2/2,5 uur naar Adam reizen om even te kijken of dat jasje er is. Dan zou ik de reis naar Adam met iets moeten combineren want ik vind Adam een verschrikkelijke stad. Nu ga ik misschien binnekort naar Foam en zou ik dan even kunnen kijken, maar anders ga ik heus niet alleen voor dat jasje.
    [*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
    [*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
    pi_71542095
    quote:
    Op zondag 2 augustus 2009 17:13 schreef liefie_ het volgende:
    zouden het echt alleen geannuleerde of geretourneerde dingen zijn?
    Dat is wel logisch op zich
    bij de sale sowieso. Andere producten worden misschien wel bijgemaakt als ze succesvol blijken. Maar dat is niet al na 2 dagen, lijkt me.
    know'm sayin?
    word? word.
      zondag 2 augustus 2009 @ 17:24:39 #9
    214062 Jep.
    harharhar.
    pi_71542347
    quote:
    Op zondag 2 augustus 2009 17:09 schreef liefie_ het volgende:
    Goede TT!

Maare hoe werkt dat dan weer met dat uitverkocht?
    Want eigenlijk elke dag zijn andere dingen uitverkocht of aangevult
    Worden die dingen per dag geproduceerd of weten ze gewoon niet hoeveel ze eigenlijk hebben en als er bv 10 op een dag verkocht zijn stoppen ze maar voor de zekerheid om dan eens uit te gaan zoeken wanneer ze die 10 gaan leveren en of ze er nog meer hebben liggen of zo?
    Las op een ander forum toen ik kortingscodes zocht googelde dat het meestal maandag word aangevuld. Geen idee hoe dat zit met productie, maar dan moet je s'ochtends maar 's kijken.

Heb overigens een 2e bestelling geplaatst, toch wel erg leuke spullen, als je in zo'n gat als ik woon kun je dit soort dingen nooit vinden.

Ligt nog in Zwolle, hopelijk maandag binnen.

Vandaag besteld.
    //
    pi_71542480
    quote:
    Op zondag 2 augustus 2009 17:24 schreef Jep. het volgende:

[..]

Las op een ander forum toen ik kortingscodes zocht googelde dat het meestal maandag word aangevuld. Geen idee hoe dat zit met productie, maar dan moet je s'ochtends maar 's kijken.

Heb overigens een 2e bestelling geplaatst, toch wel erg leuke spullen, als je in zo'n gat als ik woon kun je dit soort dingen nooit vinden.

[ afbeelding ]
    Ligt nog in Zwolle, hopelijk maandag binnen.

[ afbeelding ]
    Vandaag besteld.
    Nee het word elke ochtend aangevult
    Naja meestal
    Vaak genoeg voor mijn laptopje gehangen met wallen onder mijn ogen voor de sale

Wat moet je met die russiche muts
      zondag 2 augustus 2009 @ 17:32:54 #11
    214062 Jep.
    harharhar.
    pi_71542574
    quote:
    Op zondag 2 augustus 2009 17:29 schreef liefie_ het volgende:

[..]

Nee het word elke ochtend aangevult
    Naja meestal
    Vaak genoeg voor mijn laptopje gehangen met wallen onder mijn ogen voor de sale

Wat moet je met die russiche muts
    Ssst.
    Ik vond 'm best vet! En voor 9 euro kan ik zoiets niet laten liggen, ik ken mezelf wel. Dan sla ik mezelf voor m'n kop als ik 'm daarna ergens voor 39 euro zie hangen.
    //
    pi_71542702
    Maar wanneer ga je hem dragen!
    pi_71542890
    Die mutsen zijn tof, maar ik ben te bang dat mijn haar helemaal raar en statisch wordt als ik em af doe. Daarom draag ik uberhaupt geen mutsen
    know'm sayin?
    word? word.
      zondag 2 augustus 2009 @ 17:46:45 #14
    214062 Jep.
    harharhar.
    pi_71542938
    quote:
    Op zondag 2 augustus 2009 17:37 schreef liefie_ het volgende:
    Maar wanneer ga je hem dragen!
    De winter.

En ja, ik doe zoiets echt wel op.
    //
      zondag 2 augustus 2009 @ 17:55:31 #15
    205280 pumpkinsoup
    The Queen Is Dead
    pi_71543253
    Ik heb ook zo'n muts, maar die komt uit IJsland
    En @ ChipsZak, ik dacht dat er ook wel een H&M in Groningen (toch?) was waar ze dat zouden hebben, zag die jasjes namelijk ook al hier hangen, en ik woon in een klein rotdorp
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 2 augustus 2009 @ 18:14:23 #16
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_71543841
    quote:
    Op zondag 2 augustus 2009 17:55 schreef pumpkinsoup het volgende:
    Ik heb ook zo'n muts, maar die komt uit IJsland
    En @ ChipsZak, ik dacht dat er ook wel een H&M in Groningen (toch?) was waar ze dat zouden hebben, zag die jasjes namelijk ook al hier hangen, en ik woon in een klein rotdorp
    D'r zijn hier twee H&M's, maar was d'r een paar dagen geleden nog maar nog heel weinig uit de nieuwe collectie.
    [*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
    [*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
    pi_71544532
    Tvp
    Klussen deel 1 en 2
    pi_71544831
    teeveepeetje
    Tap tap tap
    pi_71544928
    @ Imperfect-Angel

als ik jou was zou ik naar de klantenservice bellen en daar je verhaal doen, dan kunnen ze tenminste niks copy-pasten
      zondag 2 augustus 2009 @ 19:10:46 #20
    100521 Krizzol
    Whoaaah Ondertitel
    pi_71545368
    ¨
    Iemand enig idee waar ik dat kan vinden (L)
    Tripje naar de efteling. besloten dat het in stijl moet.
    Whoaaah
    pi_71545469
    quote:
    Op zondag 2 augustus 2009 19:10 schreef Krizzol het volgende:
    [ afbeelding ][ afbeelding
    Iemand enig idee waar ik dat kan vinden (L)
    Tripje naar de efteling. besloten dat het in stijl moet.
    Keertje 's ochtends kijken of het in de webshop staat?
    Denk dat het nog niet in de winkels ligt.
      zondag 2 augustus 2009 @ 19:23:38 #22
    100521 Krizzol
    Whoaaah Ondertitel
    pi_71545603
    quote:
    Op zondag 2 augustus 2009 19:16 schreef Crientj het volgende:

[..]

Want ik wil die pet, ik moet eigenlijk een bestelstop inlassen, moet nog een rekening betalen..
    Volgende maand danmaar

ik kan geen van beide in de webshop vinden trouwens, of ben ik nou zo blind.
    Whoaaah
    pi_71545907
    quote:
    Op zondag 2 augustus 2009 19:23 schreef Krizzol het volgende:

[..]

Want ik wil die pet, ik moet eigenlijk een bestelstop inlassen, moet nog een rekening betalen..
    Volgende maand danmaar

ik kan geen van beide in de webshop vinden trouwens, of ben ik nou zo blind.
    Even kijken op de homepagina bij de style guide. Als ze daar nog bijstaan zijn ze er nog; als ze er niet staan zijn ze nu uitverkocht, maar kan altijd nog worden bijgevuld
      zondag 2 augustus 2009 @ 19:37:02 #24
    205280 pumpkinsoup
    The Queen Is Dead
    pi_71545913
    quote:
    Op zondag 2 augustus 2009 19:16 schreef Crientj het volgende:

[..]

Die blazer lag hier al in de winkels, lag er nog maar eentje eigenlijk, in maat 42 ofzo
    pi_71545961
    quote:
    Op zondag 2 augustus 2009 18:52 schreef Jssy het volgende:
    @ Imperfect-Angel

als ik jou was zou ik naar de klantenservice bellen en daar je verhaal doen, dan kunnen ze tenminste niks copy-pasten
    Dat is zo maar ze geven denk ik toch niet toe en ben ik weer geld kwijt aan dat 0900 nummer! Want stel je voor dat je service biedt onder een NORMAAL nummer!

Hier en daar smijten met blokkeringen en bestellingen verwijderen vind ik echt belachelijk. Zelfs al is er sprake van kortingsmisbruik. Verwijder die kortingen dan en laat orders gewoon doorgaan. Lijkt mij dat als je orders verwijdert en accounts blokkeert, je zo een hoop klanten kwijtraakt. Snap best dat je je als bedrijf wilt beschermen tegen misbruik, maar doe dan iets aan je eigen belabberde systeem.

Kan me voorstellen dat je hier huiverig van wordt als je afhankelijk bent van online bestellen ivm ontbreken van een H&Mvestiging in de buurt!! Mij boeit het allemaal niet zo. Heb 2 vestigingen 20min. fietsafstand en met de auto ben ik er ook zo! Vind het alleen erg makkelijk online. Kan ik lekker rustig passen met een goede spiegel die mij de waarheid verteld en ook vanwege de kortingen. En ik had al maaaanden geen korting gekregen van ze. Terwijl anderen de een na de andere korting ontvingen. Krijg ik er 2 en dan deze shitzooi erbij. Heb dus nu een nieuwe bestelling lopen maar die is dus echt wel stukken lager in orderwaarde als die order die ze verwijderd hebben. Ga nu echt alleen maar voor de dingen die ik ECHT wil hebben. Laat die basics maar lekker zitten. Ben echt een stukje H&M-fanschap verloren...

Topictitel + foto!
    Wild horses run unbridled or their spirit dies...
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')