abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 mei 2009 @ 19:57:58 #1
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_68704232

Vervolg van:

H&M #56 - Waar we pauwen kopen
H&M #55 - Waar we nooit offtopic gaan
H&M #54 - Waar de mannen nooit een goede reactie geven
H&M #53 - Nu met extra dunne modellen
H&M #52 Sunshine = shop time!
H&M #51 met het spleet-model de lente in
H&M #50 - 50 topics vol koopverslaving...
H&M #49 - Thou shalt buy!
H&M #48
H&M #47
H&M #46
H&M #45
H&M #44
H&M #43 - Waar de online shop raar doet
H&M #42
H&M #41
H&M #40
H&M #39
H&M #38
H&M #37 Nieuwe collectie!
H&M #36 sale sale sale!
H&M #35 - Summer!
H&M #34 - Fashion Time, Basics & Marimekko
H&M #33 - Spring news
H&M #32 - FASHION AGAINST AIDS
H&M #31- Nieuwe collectie!
Marimekko goes H&M #30
H&M #29 - Met nu al een voorjaarscollectie!
H&M #28
H&M #27
H&M #26
H&M #25 - Nieuwe Divided collectie
H&M #23 - Met eindelijk een nieuwe collectie!
H&M #22
H&M #21
H&M #20
H&M #19
H&M #18 - H&M loves Kylie
H&M #17
H&M #16
H&M #15
H&M #14
H&M #13: Get ready for 'M by Madonna'
H&M #12
H&M #11: Spring/Summer Collection 2007
H&M #10
Gift of the Day at H&M #9
H&M #8: Gekkenhuis voor Viktor & Rolf
Viktor & Rolf love H&M: A short love affair #7
H&M, Just can't get enough #6
Madonna & crew love H&M #5
De H&M, nu ook shop online #4
De H&M #3
De H&M #2
De H&M

andere H&M topics:
Matthew Williamson voor H&M
Celebs wearing H&M
Tokio, in de rij bij H&M voor Comme des Garçons
Comme des Garçons meets H&M
Roberto Cavalli for H&M #2
Roberto Cavalli for H&M
H&M lanceert Kylie-collectie in China
COS, nieuwe keten van H&M
Viktor & Rolf for H&M [9 nov. in store, 13 nov. online]
Miuccia Prada doet H&M
H&M Solange Azagury-Partridge
Stella McCartney for H&M
Elio Fiorucci for H&M
H&M by Karl Lagerfeld

H&M site:
hm.com

veelgestelde vragen:

• Je eigen model samenstellen, zo weet je altijd of dat ene mooie kledingstuk jou wel staat…waar kan ik dat vinden?
    De pasmodule is te vinden via de hoofdpagina hm.com onder 'inspiration' en door op 'dressingroom' te klikken.

• Kun je dingen toevoegen of annuleren aan je bestelling indien die nog niet geleverd is?
    Toevoegen: plaatsen in de kassamand, vervolgens het bestelproces doorlopen.
    Annuleren: aantal op 0 zetten en uitvoeren waarna de bestelling is geannuleerd. Een toevoeging geplaatst 5 dagen na de originele bestelling kan gezien worden als een losse bestelling.

• Een vraagje; heb net besteld en kwam er daarna ineens achter dat ik nergens de kortingscode in heb kunnen vullen! Waar staat dat normaal? Erg jammer dat ik nu de 10% misloop.... Er stond bij stap 1 boven dat je dit bij stap 2 aan kon geven maar heb net nog een keer gecheckt; ik kan dat niet vinden!! Grrrrrrr...
    Je kunt je bestelling nog annuleren.
    1: mijn pagina
    2: nog niet geleverde artikelen
    3: aantal op 0 zetten
    4: uitvoeren
    Vervolgens bestelling opnieuw uitvoeren. Kortingscode voor stap 1 invullen.
    [ afbeelding ]

• Wat betekent 'voorgemelde zending niet aangetroffen:manco...Zwolle'?
    Dan is de bestelling nog in Zweden, of onderweg naar Nederland.

• Hoe lang duurt het ongeveer vanaf het moment dat het in behandeling is genomen tot de levering?
    In behandeling houdt in dat ze bij H&M de spullen zijn aan het verzamelen en inpakken. Pas als er onderweg staat, dan kun je het pakketje volgen met track&trace. Het is niet echt te voorspellen hoe lang het gaat duren. Soms heb je het binnen 3 dagen soms duurt een meer dan een week.

• Mijn zending is vandaag gesorteerd in het sorteercentrum in Zwolle. Betekent dat dan dat ik het morgen in huis heb?
    Ja.

• Nog even een vraagje voor de ervaren bestellers, als een paar dingen later worden geleverd en je wilt de rest al meteen hebben, dan hoef je toch geen 2 keer de verzendkosten te betalen.. of wel?
    Nee.

• Eerst stond er dat mijn bestelling begin januari zou worden geleverd en nu zie ik ineenkeer bij mijn pagina dat het pas half januari wordt geleverd terwijl alles gewoon wel op voorraad was. Hoe kan dat?
    Mogelijk:
    - is de betaling van je vorige bestelling nog niet binnen, of
    - is je retourzending nog niet aangekomen in Zweden, of
    - is het een combinatie van deze 2 dingen.
    M.a.w. je zit momenteel boven je limiet.

• Kun je ook terugsturen als het niet bevalt en krijg je je geld dan terug?
    Je kunt het terugsturen als je het aan huis bezorgt krijgt, maar dan moet je het wel bij het postkantoor afgeven. Je hoeft pas te betalen als je je bestelde artikelen houdt; als je niks houdt hoef je alleen een euro te betalen voor retourkosten; verzendkosten vervallen dan. Als je dingen terugstuurt maar ook dingen zelf houdt, moet je wèl verzendkosten erbij betalen. Staat allemaal op de factuur die je bij je bestelling ontvangt.

• Ik heb een deel van mijn bestelling binnen gekregen, maar er zitten wat dingen bij die niet passen. Hebben jullie ervaring met het terugbrengen naar de winkel?
    Je kan het gewoon terug brengen naar elke H&M winkel. Je krijgt koopbedrag (- de kortingen ed) dan op een tegoedkaart die 1 jaar geldig is. (maar als je die na bijv 2 maanden gebruikt is die weer een jaar geldig). De pakbon meenemen en de zakjes waar het kledingstuk inzat.

• Als je spullen retour wilt sturen, kun je die dan afgeven op het postkantoor?
    Klopt! En als je een maandfactuur hebt verrekenen ze het daarmee.

• Vraagje, ik heb online iets besteld en wil het retourneren. Dit kan bij mijn Kialapunt. Hoe lever je het dan in? Kun je het in een willekeurige zak of envelop doen? Of kan het in de doos waar het in zat?
    Gewoon in de doos waar het in zat + de retourneer-sticker erop plakken.

• Ik heb mijn bestelling teruggestuurd en wat ik wil ruilen ingevuld op de bon. Weet iemand hoe lang het ongeveer duurt voordat ik het zal ontvangen?
    De klantenservice vertelde mij dat het circa 2 weken duurt voordat je retourpakket is verwerkt in Zweden. En dan moeten de nieuwe items dus nog weer worden opgestuurd.

Kortingscodes
    1304 doet ook nog wel eens ¤5 korting.
    7848 Korting 10,-
    8390 geeft 25% korting op een artikel

Als er iemand nog meer codes heeft, graag.

> Kortingscodes zijn beperkt combineerbaar... Je kunt niet 2 kortingscodes invullen die beide een percentage korting bieden. Je kunt wel een percentatie combineren met een korting in de vorm van een vast bedrag.
    Disclaimer: H&M controleert dit, als je een code niet persoonlijk hebt gekregen, loop je de kans dat je korting of gehele bestelling wordt geannuleerd en je account wordt geblokkeerd.
  • You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
    pi_68704284
    Ik heb laatst een kortingscode gekregen als excuusje voor een verkeerd geleverd item. Bestel ik iets, is die korting nergens meer de bekennen op de rekening! Lekker H&M weer..
      dinsdag 5 mei 2009 @ 20:00:04 #3
    115121 Arizona
    Zeg maar Arißona
    pi_68704303
    Overigens is het Spleetmodel ook weer vertegenwoordigd in de najaarscatalogus
    You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
    pi_68704368
    Er lag net een hele dikke catalogus van H&M op me te wachten

*bladeren gaat*
    pi_68704417
    ik krijg de nieuwe catalogus altijd errrrrrrrrrrrrrg veel later dan de rest
      dinsdag 5 mei 2009 @ 20:04:07 #6
    115121 Arizona
    Zeg maar Arißona
    pi_68704446
    quote:
    Op dinsdag 5 mei 2009 19:59 schreef ParanoidEv het volgende:
    Ik heb laatst een kortingscode gekregen als excuusje voor een verkeerd geleverd item. Bestel ik iets, is die korting nergens meer de bekennen op de rekening! Lekker H&M weer..
    Fijn is dat .

Pfff waar ik wel van baal met die najaarskleding van H&M: er is weer ZOVEEL met wol en/of acryl en ik kan niet tegen die stoffen . Uitslag en jeuk .
    You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
    pi_68704464
    quote:
    Op dinsdag 5 mei 2009 20:03 schreef miss-piggy het volgende:
    ik krijg de nieuwe catalogus altijd errrrrrrrrrrrrrg veel later dan de rest
    Zelfde hier
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
    pi_68704527
    Ik wilde vandaag bestellen uit de najaarscatalogus. Maar de helft kan niet via internet besteld worden, dan moet ik bellen
      dinsdag 5 mei 2009 @ 20:07:32 #9
    148689 Muis006
    Unrustle thy jimmies, wench!
    pi_68704567
    TVPakketje
    Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
    Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
    pi_68704605
    Mijn pakje is verzonden, maar tis brievenbuspost dus het blijft spannend.....
    I had a signature once. It was awful.
    pi_68704617
    Ik heb de catalogus nog niet
    pi_68704853
    De laarsjes op p68
      dinsdag 5 mei 2009 @ 20:35:15 #13
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_68705696
    Ik moet zeggen dames en de sporadische heer dat we wel supermooie TT's hebben de laatste tijd!

Btw, bij mij geen enkele catalogus of mail Ik bestel zeker weer te weinig
    Morgen ga ik de klantenservice stalken waarom mijn kleren weer een andere levertijd hebben gekregen. Sukkols.
    I never look back, darling. It distracts from the now.
    pi_68705791
    Ik had 5 items uit de voorjaarsgids die ik wilde bestellen. Goed, ik invullen op bestelformulier, moet ik voor 4 items de klantenservice bellen om het te kunnen bestellen Alleen de rode trenchcoat is leverbaar
    pi_68706059
    quote:
    Op dinsdag 5 mei 2009 18:22 schreef alors het volgende:

[..]

Een geselecteerd groepje koopverslaafden krijgt die mail voor de previewcatalogus. Volgens mij helpt het als je maandfactuur hebt, maar weet ik niet zeker. Toen ik een tijdje acceptgiro had kreeg ik em niet meer.
    om nog even hier op te reageren dit is echt niet waar hoor.. ik heb er nu al 3 gezien!! die de nieuwe hebben gekregen en die shoppen haast niet online bij h&m en hebben niets bevestigd via mail..
    pi_68706273
    Toch vind ik het raar, ik heb de laatste tijd ook superveel besteld enzo.
    Maarja, dan niet.
    pi_68706310
    DanseMacabre, waarschijnlijk krijg ik er 2 (heb twee accounts), moet ik er dan eentje naar je opsturen?
    pi_68706361
    Oh, dat zou wel heel lief van je zijn.
    pi_68706492
    Ik laat het wel even weten, zal het vanavond even navragen bij vriendje. Dan PM ik je wel even, goed?
      dinsdag 5 mei 2009 @ 21:03:20 #20
    197437 Psych-case
    The good kinda crazy
    pi_68706832
    Mailtje gestuurd naar Kl.service voor een catalogus! Stuur dat kreng gewoon op!
    I don't suffer from insanity I enjoy every minute of it!
      dinsdag 5 mei 2009 @ 21:20:44 #21
    123170 alors
    zlata1234
    pi_68707448
    quote:
    Op dinsdag 5 mei 2009 21:03 schreef Psych-case het volgende:
    Mailtje gestuurd naar Kl.service voor een catalogus! Stuur dat kreng gewoon op!
    Als je die mail niet hebt gekregen of niet hebt bevestigd dan sturen ze hem niet op. Ik heb er ook al eens tevergeefs om gesmeekt.
    know'm sayin?
    word? word.
      dinsdag 5 mei 2009 @ 21:33:57 #22
    197437 Psych-case
    The good kinda crazy
    pi_68707983
    quote:
    Op dinsdag 5 mei 2009 21:20 schreef alors het volgende:

[..]

Als je die mail niet hebt gekregen of niet hebt bevestigd dan sturen ze hem niet op. Ik heb er ook al eens tevergeefs om gesmeekt.
    En hoe komen mensjes zonder ik dan aan die rode trenchcoat?
    Wachten tot ie online komt te staan?
    Heb ook al tijden geen kortingscodes ontvangen terwijl anderen ze wel krijgen.
    Ik bestel regelmatig.
    Dirty motherfuckers die daar weken!
    Zo, wie zegt dat schelden niet oplucht!
    I don't suffer from insanity I enjoy every minute of it!
      dinsdag 5 mei 2009 @ 21:35:58 #23
    123170 alors
    zlata1234
    pi_68708087
    quote:
    Op dinsdag 5 mei 2009 21:33 schreef Psych-case het volgende:

[..]

En hoe komen mensjes zonder ik dan aan die rode trenchcoat?
    Wachten tot ie online komt te staan?
    Heb ook al tijden geen kortingscodes ontvangen terwijl anderen ze wel krijgen.
    Ik bestel regelmatig.
    Dirty motherfuckers die daar weken!
    Zo, wie zegt dat schelden niet oplucht!
    Ik zoek de code wel ff voor je op.... momentje. Het kan alleen (nog) maar telefonisch of per post he
    know'm sayin?
    word? word.
    pi_68708119
    Psych de code voor de trenchcoat is 29-5493 en is er in de maten 34 tm 46

Je kunt hem via het bestelformulier bestellen
      dinsdag 5 mei 2009 @ 21:37:34 #25
    123170 alors
    zlata1234
    pi_68708168
    Oh je hebt em al. Hij wordt geloof ik wel pas eind juli/begin augustus geleverd hoor.
    know'm sayin?
    word? word.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')