Fijn is datquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:59 schreef ParanoidEv het volgende:
Ik heb laatst een kortingscode gekregen als excuusje voor een verkeerd geleverd item. Bestel ik iets, is die korting nergens meer de bekennen op de rekening! Lekker H&M weer..
Zelfde hierquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:03 schreef miss-piggy het volgende:
ik krijg de nieuwe catalogus altijd errrrrrrrrrrrrrg veel later dan de rest
om nog even hier op te reageren dit is echt niet waar hoor.. ik heb er nu al 3 gezien!! die de nieuwe hebben gekregen en die shoppen haast niet online bij h&m en hebben niets bevestigd via mail..quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:22 schreef alors het volgende:
[..]
Een geselecteerd groepje koopverslaafden krijgt die mail voor de previewcatalogus. Volgens mij helpt het als je maandfactuur hebt, maar weet ik niet zeker. Toen ik een tijdje acceptgiro had kreeg ik em niet meer.
Als je die mail niet hebt gekregen of niet hebt bevestigd dan sturen ze hem niet op. Ik heb er ook al eens tevergeefs om gesmeekt.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:03 schreef Psych-case het volgende:
Mailtje gestuurd naar Kl.service voor een catalogus!Stuur dat kreng gewoon op!
En hoe komen mensjes zonder ik dan aan die rode trenchcoat?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:20 schreef alors het volgende:
[..]
Als je die mail niet hebt gekregen of niet hebt bevestigd dan sturen ze hem niet op. Ik heb er ook al eens tevergeefs om gesmeekt.
Ik zoek de code wel ff voor je op.... momentje. Het kan alleen (nog) maar telefonisch of per post hequote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:33 schreef Psych-case het volgende:
[..]
En hoe komen mensjes zonder ik dan aan die rode trenchcoat?
Wachten tot ie online komt te staan?
Heb ook al tijden geen kortingscodes ontvangen terwijl anderen ze wel krijgen.
Ik bestel regelmatig.
Dirty motherfuckers die daar weken!![]()
Zo, wie zegt dat schelden niet oplucht!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |