Fijn is datquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:59 schreef ParanoidEv het volgende:
Ik heb laatst een kortingscode gekregen als excuusje voor een verkeerd geleverd item. Bestel ik iets, is die korting nergens meer de bekennen op de rekening! Lekker H&M weer..
Zelfde hierquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:03 schreef miss-piggy het volgende:
ik krijg de nieuwe catalogus altijd errrrrrrrrrrrrrg veel later dan de rest
om nog even hier op te reageren dit is echt niet waar hoor.. ik heb er nu al 3 gezien!! die de nieuwe hebben gekregen en die shoppen haast niet online bij h&m en hebben niets bevestigd via mail..quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:22 schreef alors het volgende:
[..]
Een geselecteerd groepje koopverslaafden krijgt die mail voor de previewcatalogus. Volgens mij helpt het als je maandfactuur hebt, maar weet ik niet zeker. Toen ik een tijdje acceptgiro had kreeg ik em niet meer.
Als je die mail niet hebt gekregen of niet hebt bevestigd dan sturen ze hem niet op. Ik heb er ook al eens tevergeefs om gesmeekt.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:03 schreef Psych-case het volgende:
Mailtje gestuurd naar Kl.service voor een catalogus!Stuur dat kreng gewoon op!
En hoe komen mensjes zonder ik dan aan die rode trenchcoat?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:20 schreef alors het volgende:
[..]
Als je die mail niet hebt gekregen of niet hebt bevestigd dan sturen ze hem niet op. Ik heb er ook al eens tevergeefs om gesmeekt.
Ik zoek de code wel ff voor je op.... momentje. Het kan alleen (nog) maar telefonisch of per post hequote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:33 schreef Psych-case het volgende:
[..]
En hoe komen mensjes zonder ik dan aan die rode trenchcoat?
Wachten tot ie online komt te staan?
Heb ook al tijden geen kortingscodes ontvangen terwijl anderen ze wel krijgen.
Ik bestel regelmatig.
Dirty motherfuckers die daar weken!![]()
Zo, wie zegt dat schelden niet oplucht!
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:36 schreef Daph_ het volgende:
Psych de code voor de trenchcoat is 29-5493 en is er in de maten 34 tm 46
Je kunt hem via het bestelformulier bestellen
Ja ik zie het. Helemaal super bedankt!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:42 schreef Daph_ het volgende:
Psych je kunt hem zelfs online bestellen via de website (bestelformulier), dan staat er dat ie eind juni leverbaar is al
Edit: ik heb hem besteld en nu staat er dat hij half juli leverbaar isHij heeft wel twee flappen bij de borst, hoop dat dat me staat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GMTAquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:00 schreef MaLo het volgende:
Overigens is het Spleetmodel ook weer vertegenwoordigd in de najaarscatalogus
Nee, kan dus pas vanaf juli ofzo via de website?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:01 schreef alors het volgende:
Ik heb zo random nog een paar dingen ingevoerd, maar kan verder helemaal niets bestelbaars vinden
Maar hoe zit het met die 10% korting dan?quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:19 schreef -moi- het volgende:
[..]
Nee, kan dus pas vanaf juli ofzo via de website?
quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:54 schreef Deliah het volgende:
[..]
Maar hoe zit het met die 10% korting dan?
Ik geloof dat het alleen in je browser bewaard wordt totdat je zelf op Opslaan klikt. Dan wordt het ook op de H&M site bewaard. Dus als je zonder Opslaan klikken je browser afsluit, zou het kunnen dat je verlanglijstje gewist wordt.quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:10 schreef Niara het volgende:
is het zo dat je verlanglijstje automatisch wordt gewist?
Bij mij ook ja, en meer hier. Maar je moet erheen bellen, zeggen ze als je mailt. Alleen ik heb nog geen tijd cq zin gehad om dat te gaan doen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:10 schreef Niara het volgende:
is het zo dat je verlanglijstje automatisch wordt gewist?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |