Deze collectie komt denk ik ergens in juli pas online.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:38 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
iemand enig idee wanneer dit online komt? heb nog nooit via de catalogus besteld
en dan weet ik wanneer ik 7 uur klaar moet zitten![]()
omg me moeder vermoord me
ohwww dan kan me moeder me niet eens vermoorden want dan is ze op vakantiequote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:40 schreef alors het volgende:
[..]
Deze collectie komt denk ik ergens in juli pas online.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:44 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ohwww dan kan me moeder me niet eens vermoorden want dan is ze op vakantiemooi, dan kan ik lekker toch nog 2 paar andere schoenen halen voordat deze komen
ken er 2 die hem gewoon door de bus hebben gekregen zonder er iets voor te doen..* begint alvast te bidden*quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:39 schreef alors het volgende:
[..]
Je krijgt die preview catalogus alleen als je daarvoor een mail hebt gekregen en daarin je bevestiging hebt gegeven. Maar in de loop van de tijd komen de artikelnummers wel op internet te staan.
ik betaal al me rekeningen én ik heb nooit schulden maar ze is bang dat ik echt verslaafd verslaafd ben, terwijl me broer veeeeulll meer koopt (lcd tv, computerschermen,ipod's etc en miljoenen dvd's ) daar zegt ze niets over maar nu moet ik zeggen dat het wel gaat minderen, ze zeurt wel minder sinds ik het zelf aan het wassen en strijken benquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:53 schreef Linnie20v het volgende:
Als je toch alles zelf betaald, who cares??
Mijn moeder kan zeggen wat ze wil, echter bepaal ik zelf wat en hoeveel ik koop
Wanneer krijg je het geleverd dan?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:35 schreef Linnie20v het volgende:
Ja, met de bijgeleverde envelop en formulier en je kunt bellen.
Er staat ook dat je va internet kunt bestellen d.m.v het bestelformulier, maar dat werkt nog niet geloof ik
Die rode trechcoat & SCHOENEN!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:16 schreef alors het volgende:
pics van de catalogus van via ellegirl forum
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
kunnen jullie toch een beetje meegenieten
Een geselecteerd groepje koopverslaafden krijgt die mail voor de previewcatalogus. Volgens mij helpt het als je maandfactuur hebt, maar weet ik niet zeker. Toen ik een tijdje acceptgiro had kreeg ik em niet meer.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:15 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik vind het stom dat je mail moet krijgen en dat je dan moet bevestigen of je een catalogus wil.
Ik heb niet eens een mail gekregen. Ik ga 'm los maar bestellen dan.
Dat is dan ook geen garantie.quote:
Krijgt je 99% zeker gewoon niet. Ik heb er wel eens over gemaild en ze zijn bepaald niet genadig. Je krijgt in juli/augustus gewoon de gewone najaarscatalogus.quote:
Die stijl vind ik echt geweldig!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:03 schreef Syytön het volgende:
Daarnaast vind ik het echt vrij truttig en saai geworden.
Nja jammer dan.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:25 schreef alors het volgende:
[..]
Dat is dan ook geen garantie.
[..]
Krijgt je 99% zeker gewoon niet. Ik heb er wel eens over gemaild en ze zijn bepaald niet genadig. Je krijgt in juli/augustus gewoon de gewone najaarscatalogus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |