Ik heb ze besteld een paar maanden terug, ze zijn echt superstoer! Enige nadeel is dat de maat wel kleiner valt. Ik had maar 41 besteld (ik heb 40 en 40,5) en ze waren zo klein dat mijn tenen gelijk pijn deden. Ik heb ze teruggestuurd.. Ik zou dus een maatje groter bestellen dan je eigenlijk hebtquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:47 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
10 euroZal ik doen, zal ik doen? (Dan word ik wel 1.90
)
Ik vind ze superquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:47 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
10 euroZal ik doen, zal ik doen? (Dan word ik wel 1.90
)
Is goed, ik ben benieuwd. Ziet er zo wel leuk uit maarja je weet het maar nooit, misschien heeel dunne kwaliteit dat je er zo doorheen kijkt...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:48 schreef Daph_ het volgende:
Dieske laat even weten hoe dat grijze jurkje valt als je hem hebt!
Ik heb hem in het blauw! Stof is idd erg dun, maar wel heel fijn en schijnt totaal niet door.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:57 schreef dieske87 het volgende:
[..]
Is goed, ik ben benieuwd. Ziet er zo wel leuk uit maarja je weet het maar nooit, misschien heeel dunne kwaliteit dat je er zo doorheen kijkt...
iemand anders die hem wel al heeft?
Ow dat is mooi!! Wat voor postuur heb jij??? en draag jij hem over een broek of legging???quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:04 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik heb hem in het blauw! Stof is idd erg dun, maar wel heel fijn en schijnt totaal niet door.
Maar ik weet niet hoe het zit met een grijze kleur. Zal denk ik wel meevallen.
Ja ik ben dus vrij lang, dus draag hem gewoon onder een hele strakke broek.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:07 schreef dieske87 het volgende:
[..]
Ow dat is mooi!! Wat voor postuur heb jij??? en draag jij hem over een broek of legging???
Dat hemdje is geweldig, ik heb hem in het zwart en hij is heel lang en valt erg mooi. Ik heb de grootste maat en hij past perfect (normaal maat 36/S)quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:41 schreef dieske87 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dit alles voor maar 32,70
Heeft iemand deze artikelen ook/??
Ik heb maat 170 besteldquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:25 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Dat hemdje is geweldig, ik heb hem in het zwart en hij is heel lang en valt erg mooi. Ik heb de grootste maat en hij past perfect (normaal maat 36/S)
Ik ben niet zo groot, ben maar 1.64quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:16 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja ik ben dus vrij lang, dus draag hem gewoon onder een hele strakke broek.
Als je gewoon rond de 1.70 bent ofzo, kun je hem makkelijker als echt jurkje dragen
Hij viel mij eigenlijk gewoon perfect. Sluit heel mooi aan. Denk als ik een maatje groter had gedaan dat die ook nog wel had gepast.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:42 schreef dieske87 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo groot, ben maar 1.64
Hoe zit het eigenlijk met de maat
is heb of 34 en soms 36
Ze hadden heb nu alleen nog maar in maat 36
Valt ie juist groot of klein?
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:16 schreef alors het volgende:
pics van de catalogus van via ellegirl forum
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
kunnen jullie toch een beetje meegenieten
iemand enig idee wanneer dit online komt? heb nog nooit via de catalogus besteldquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:35 schreef Linnie20v het volgende:
Ja, met de bijgeleverde envelop en formulier en je kunt bellen.
Er staat ook dat je va internet kunt bestellen d.m.v het bestelformulier, maar dat werkt nog niet geloof ik
Je krijgt die preview catalogus alleen als je daarvoor een mail hebt gekregen en daarin je bevestiging hebt gegeven. Maar in de loop van de tijd komen de artikelnummers wel op internet te staan.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:33 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*smelt* ik wil al die schoenen!!! maar als je de catologus krijg en kan je vanuit daar al bestellen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |