quote:
Op maandag 4 mei 2009 20:30 schreef Dipkip het volgende:Er zitten hier in de stad 2 H&M's maar ik vind het zo'n vreselijk gedoe die winkels. Alles staat zo dicht op elkaar en de rekken hangen propvol. Je kunt niet een rondje lopen en dat je oog dan op de leuke dingen valt, je moet echt veel moeite doen om de dingen op te merken die je bij de online shop zo er tussen uit pikt. Tel daar de kleine pashokjes, gebrek aan zuurstof en prepuberaal rondslungelende tienergroepjes* bij op en je weet waarom ik bijna nooit meer in de winkel kom.
Als het aan mij lag, zetten ze de hele H&M collectie op internet.
Maarja, daarentegen ga je soms in de winkel kijken en dan zie je een artikel wat er leuk uit zag op de site, maar in werkelijkheid weer niets voorstelt. Of iets dat er op internet heel saai uitziet maar in het echt heel leuk is.
Wat er nu op de site staat vind ik niets. Ik heb al maanden niets meer besteld en mijn totale waarde qua bestellingen over de afgelopen 12 maanden ligt onder de 150 euro. Eerder onder de 100 denk ik eigenlijk. Ik koop sowieso niet zo veel meer bij H&M, ik vind het echt tegenvallig tegenwoordig. En dan heb ik het niet eens over de kwaliteit want dat heb ik eigenlijk altijd best mee vinden vallen. Maar ik vind het gewoon niet origineel meer, en nogal truttig en saai.
[ Bericht 15% gewijzigd door Syytön op 05-05-2009 13:49:03 ]