Mooie kleur ookquote:Op maandag 4 mei 2009 11:23 schreef Together-Alone het volgende:
Ik vind dit jurkje zo mooi:
[ afbeelding ]
Khoop alleen dat ie in het echt ook mooi is.
Die heb ik in de winkel gepast en die zit mooi!! Alleen niet meegenomen omdat ik geen mogelijkheden heb voor het dragen ervan.quote:Op maandag 4 mei 2009 11:23 schreef Together-Alone het volgende:
Deze ga ik sowieso bestellen:
[ afbeelding ]
Ik wilde 'm niet bestellen zonder m eerst gepasd te hebben, maar in de winkel hadden ze alleen de zwarte nog in mijn maat.. Dus kon ik 'm niet meteen meenemen. Gelukkig had de online shop 'm inene wel weer in de goede maat en kleur.
Staat ie bij ieder figuur mooi?quote:Op maandag 4 mei 2009 12:16 schreef Deliah het volgende:
[..]
Die heb ik in de winkel gepast en die zit mooi!! Alleen niet meegenomen omdat ik geen mogelijkheden heb voor het dragen ervan.
Ik vind hem een beetje te serieusquote:Op maandag 4 mei 2009 12:54 schreef Together-Alone het volgende:
En hoezo moet je een draagmogelijkheid hebben? Zomer is toch reden genoeg voor zo'n jurkje?
Ik zag wel een aantal dingen maar het meeste was meteen weg. Ik heb een leuk shirtje voor 2,90 en de spijkerrok die ik eerder terug heb gestuurd omdat ik voor 25 euro niet zelf nog achter de naaimachine wil gaan zitten, nu voor de helft. Ik vond hem erg mooi maar je keek tussen de knopen door en dan kon je zo je slipje zien. Voor 12 euro wil ik m wekl vaststikken en bovenaan wat drukknoopjes er op zetten, want ik ben verder nergens een leuke spijkerrok tegen gekomen.quote:
Neeje niet die. Die andere, die nette.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:03 schreef Together-Alone het volgende:
Die turquoise? Die is maar 25 euro, vond ik zelf wel meevallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |