Thanksquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:57 schreef Daph_ het volgende:
Leuke bestelling Debster! Jurkje linksboven zit in mijn mancopakket, alleen dan in het zwart
Wel grappig om te zien hoe de bovenste vier artikelen duurder zijn dan alle artikelen uit te sale
Dat jurkje heb ik ook, is mooiquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:57 schreef Daph_ het volgende:
Leuke bestelling Debster! Jurkje linksboven zit in mijn mancopakket, alleen dan in het zwart
Wel grappig om te zien hoe de bovenste vier artikelen duurder zijn dan alle artikelen uit te sale
Dat blousje in het taupe en zwart zijn overigens maar ¤2,42quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:02 schreef Daph_ het volgende:
Nu je het zegt zie ik idd vier artikelen in taupe staan![]()
Terugsturen jeweetz
Shit, bedenk me net dat hier nog twee pakketjes staan die terugmoeten
Whehe goed geregeld hoorquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:03 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat blousje in het taupe en zwart zijn overigens maar ¤2,42. Ik hoop dat die goed zitten
!
quote:
Brrr. Dat is niet liefquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:12 schreef liefie_ het volgende:
Beste liefie_, Bedankt voor je email.We hebben het voor je na gekeken en jou bestelling zal inderdaad pas omstreeks midden juli geleverd worden.Wij hebben helaas geen mogelijkheden om dit te verspoedigen. Wij hopen je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, H&M Klantenservice.
Dan wacht ik al meer dan een f*ck*ng maand!!
Dit weekend heb ik 4 feestjes of zo, daar had ik die jurkjes wel voor kunnen gebruiken
12 dagen geleden heb ik ook iemand van de klantenservice aan de lijn omdat ik over mn limiet zat, en toen heb ik dingen er uit gegooit en toen zei zij dat ie nu in behandeling genomen zou worden...Je word bij die stomme H&M bijna gestraft als je een goede klant bent die regelmatig veel besteld...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |