Thanksquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:57 schreef Daph_ het volgende:
Leuke bestelling Debster! Jurkje linksboven zit in mijn mancopakket, alleen dan in het zwart
Wel grappig om te zien hoe de bovenste vier artikelen duurder zijn dan alle artikelen uit te sale
Dat jurkje heb ik ook, is mooiquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:57 schreef Daph_ het volgende:
Leuke bestelling Debster! Jurkje linksboven zit in mijn mancopakket, alleen dan in het zwart
Wel grappig om te zien hoe de bovenste vier artikelen duurder zijn dan alle artikelen uit te sale
Dat blousje in het taupe en zwart zijn overigens maar ¤2,42quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:02 schreef Daph_ het volgende:
Nu je het zegt zie ik idd vier artikelen in taupe staan![]()
Terugsturen jeweetz
Shit, bedenk me net dat hier nog twee pakketjes staan die terugmoeten
Whehe goed geregeld hoorquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:03 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat blousje in het taupe en zwart zijn overigens maar ¤2,42. Ik hoop dat die goed zitten
!
quote:
Brrr. Dat is niet liefquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:12 schreef liefie_ het volgende:
Beste liefie_, Bedankt voor je email.We hebben het voor je na gekeken en jou bestelling zal inderdaad pas omstreeks midden juli geleverd worden.Wij hebben helaas geen mogelijkheden om dit te verspoedigen. Wij hopen je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, H&M Klantenservice.
Dan wacht ik al meer dan een f*ck*ng maand!!
Dit weekend heb ik 4 feestjes of zo, daar had ik die jurkjes wel voor kunnen gebruiken
12 dagen geleden heb ik ook iemand van de klantenservice aan de lijn omdat ik over mn limiet zat, en toen heb ik dingen er uit gegooit en toen zei zij dat ie nu in behandeling genomen zou worden...Je word bij die stomme H&M bijna gestraft als je een goede klant bent die regelmatig veel besteld...
ja dol dwaze dagen aka de sale met korting. Iedereen gaat helemaal losss! Ik heb net mijn laatste bestellingen geretourd en betaald en dat was in totaal maar to euro, dusss ik mag van meaelfquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:44 schreef Linnie20v het volgende:
Het lijkt wel het slank topique![]()
Zo snel gaan ze hier tegenwoordig !
*hoi
paar dingen laten staanquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:07 schreef Kleintje19 het volgende:
*gaat artikelen uit de sale annuleren*
ik had een bestelstop, punt.
Ja dat kan. Heb je toevallig afgelopen week iets toegevoegd aan je bestelling?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:52 schreef PurpleSky het volgende:
Huh... toen ik m'n bestelling deed stond er bij levertijd "begin juli"... en nu kijk ik eventjes op mijn account en zie ik dit staan. Kan/mag dat zomaar veranderen?
[ afbeelding ]
Had ik ook, terwijl ik niets toe had gevoegd, maar volgens de klantenservice kunnen ze er niets aan doen...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:56 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja dat kan. Heb je toevallig afgelopen week iets toegevoegd aan je bestelling?
Lievvv die kleine strikjes!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:10 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik kon de strik niet vinden
Maar wel 2 paar schoentjes gevonden en 2 kleinere strikjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat pak is leuk! Heb ik eigenijk ook nog nodig.. Mja, komt welquote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:46 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
paar dingen laten staan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(hoort bij elkaar dus)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en deze in het donkerblauw, heb hem ook al in het roze
[ afbeelding ]
en deze
Damn, wat een mooie pantalonquote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:46 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
paar dingen laten staan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(hoort bij elkaar dus)
Hoe duur betaal jij voor die rode trenchcoat????quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:55 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
Onderste deel is preview, bovenste zijn van de nieuwe campagne
[ afbeelding ]
Allemaal sale
Hoe duur?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:58 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Hoe duur betaal jij voor die rode trenchcoat????
62 nog watquote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:58 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Hoe duur betaal jij voor die rode trenchcoat????
Ga hem denk ik ook weer retouren tot ik vette korting kan scoren. Heb er nog eentje besteld, die is 80 euro. Vind dat allemaal te duur hoor!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]
62 nog wat. Vind hem nog steeds erg prijzig en denk eigenlijk ook wel dat 'ie retour gaat.. ik wacht eigenlijk altijd liever even met een winterjas kopen.
en toch geanuleerdquote:
2 dezelfde adressen voegen ze nog wel eens samen...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:36 schreef liefie_ het volgende:
nou ik naar de H&M vol goede hoop
Van mijn mega bestelling kon ik maar een ding vinden in de winkel!
Maar de winkels waren dan ook een bende door de sale...
Dus dat word toch maar wachten...
Ik ga maar snel een acount maken op vriendjes naam!
Dan kan ik toch weer bestellen
Vriendje woont eigenlijk zo ongeveer bij mij, kan dat dan? 2 acounts op 1 adres?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |