Ah dat vinnik liefquote:Op donderdag 28 mei 2009 07:43 schreef Daph_ het volgende:
Man-E-Faces ik zit nu op kantoor, maar kan vanavond als ik thuis ben wel even kijken. Als iemand anders tussendoor kan helpen is dat natuurlijk ook goed
Kort istie wel, maar in de taille stopt ie nog niet hoorquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:52 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oooh ok... Nouja.. Dat ding oogt me zo kort! Dus dat die net onder de taille zit zeg maar..
Daaromquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:22 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Dat is inderdaad slim, zeker met een zwarte broek, dan trek ik alle aandacht naar het goede gedeelte zeg maartja en profil zal je het buikje wel zien, maar dat zie je in een jurk of ander strak spul ook wel.
Nee, ik denk dat die de sale niet haaltquote:Op vrijdag 29 mei 2009 07:42 schreef Klare het volgende:
Oh die geruite jurk is leuk! Komt die uit de sale?
Zeg doe eens nietquote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:25 schreef Man-E-Faces het volgende:
Een meisje hier vraagt weer om een aanfoto van de volgende hm-schoenen
[ afbeelding ]
Heeft iemand deze pumps en kan zij een aanfoto plaatsen om te zien hoe ze staan als iemand ze aan heeft?
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:52 schreef Dipkip het volgende:
Ik wil zóóó graag deze in mijn maat, maar iedere ochtend is ie er alleen in klein en in ultraklein![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |