Ja, stom hequote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:05 schreef CherryLips het volgende:
Dat shirtje rechtsboven leek me ook leuk, maar heeft als levertijd eind oktober.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:31 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik denk dat dat gewoon samen kan, mits je maar beide retourbonnen er duidelijk indoet.
How to wear shirts? xD ik vind em niet zoquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:15 schreef Aure het volgende:
Die nieuwe styleguide is ook weer echt leuk.. Heb net weer voor 160 euro aan kleding &schoenen besteld
Mnee die van divided, Sport Smartquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
How to wear shirts? xD ik vind em niet zo
Hij is in de winkel ook te koop, daar heb ik m ook gehaald... Misschien hangt ie daar nog wel gewoon?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:05 schreef CherryLips het volgende:
Dat shirtje rechtsboven leek me ook leuk, maar heeft als levertijd eind oktober.
Vreselijk vind ik em, er zijn toch wel 8000 leukere bloggers dan deze vage wijven met hun overdreven stijl...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:15 schreef Aure het volgende:
Die nieuwe styleguide is ook weer echt leuk.. Heb net weer voor 160 euro aan kleding &schoenen besteld
Dat jurkje had mijn schoonmoeder ook, die stuurd em ook terug, scheen idd erg door!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:47 schreef alors het volgende:
Er gaat weer heel veel terug
Deze
[ afbeelding ]
Is echt gruwelijk doorzichtigSnap niet dat ze die ooit voor 30 euro hebben durven slijten...
Die Garden Collection shorts waren me ook te doorzichtig.
Deze
[ afbeelding ]
Andere kleur, maar zitten een beeje raar hoog ofzo![]()
Verder kinderlegging die te groot was, kinderbroek pastte wel maar denk niet dat ik em nu hou. Nog 5 euro rokjes, maar S is me echt te wijd, XS is nauwlijks te krijgenVerder hou ik denk ik nog een top die ik in XL heb besteld en als jurk ga dragen
En nog shorts...
Dat zwarte jurkje heb ik in het roze! Is erg leuk alleen hij valt een beetje groot bij mij, net als dat vestje van 4,95.. Die neem ik dan ook nietquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:15 schreef Memento-Mori het volgende:
Besteld
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
totaal inc verzenden 66.50en dan zijn t jasje en jurkje beiden 19,95 p/st
jaah leuk istie!! heb em nu aanquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
deze er ook bij gedaan
Dat 4.95 vestje stond bij mij wel een halve meter van mijn rug afquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:56 schreef Mixende_match het volgende:
Jeaaahh mijn pakketje is ook binnen!
Ik weet alleen niet wat ik van die jurkjes moet vinden... Vind ze allemaal mwah.. Magoed ze waren ook niet duurder dan 10), behalve 2, die zijn super
Dat vestje van 4,95 vind ik trouwens ook niet zo... Maar kan aan mij stijl/figuur liggen, heb em aan m'n schoonzusje gegeven
Is er trouwens in de winkels ook sale?
Kun je niet alle artikelen op het digitale bestelformulier kwijt? Lijkt me makkelijkerquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:34 schreef Karina het volgende:
Even een vraagje: ik heb ik het boekje iets gezien dat ik niet via Internet kan bestellen en andersom ook (laarsjes, die zie ik niet in het boekje staan). Kan ik nu gewoon het nummer van die laarsjes op het "papieren" bestelformulier invullen en dan zo bestellen?
Anders moet ik twee bestellingen doen met dus twee keer verzendkosten.
Nou ik vulde een nummer in op het online formulier en toen kwam de boodschap dat dit artikel niet online verkocht werdquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:36 schreef CherryLips het volgende:
Je kunt de code uit de catalogus invullen op het bestelformulier op de website (staat bovenin). Dan wordt het automatisch in je winkelmandje gegooid of hij geeft aan dat het uitverkocht is oid.
Zo, leuk!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:50 schreef Ewelina het volgende:
Nou, ik had deze besteld en toen mijn bestelling opgedeeld werd is ie ineens verdwenenGebeld met de klantenservice en niet eens een excuus gehad
[ afbeelding ]
Nu heb ik hem opnieuw besteld, met nog wat jurkjes erbij:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb ze. Rits is wel wat stroefjes, maar hij gaat wel gewoon open en dicht. Ik heb er alleen nog binnen mee gelopen en bij mij snijden ze niet.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:36 schreef GirlYouDontKnow het volgende:
[ afbeelding ]
zijn er meer meiden met deze schoenen? ik vind ze echt heel mooi maar ze lopen zo bagger, het snijdt een beetje in mn voetjes. En die rits is zo stroef.![]()
Vroegah had je zo'n Robijnspray, die rook naar wasmiddel en die kon je op je kleding sprayenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:09 schreef Sts het volgende:
Hm, ik heb al een tijdje dit jurkje:
[ afbeelding ]
Ik vind het een heel leuk jurkje, maar het ruikt mufOok na het wassen (wat eigenlijk niet mag, maar prima gaat in een waszakje op lage temperatuur). Tips anyone?
Hij is al in behandeling!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:16 schreef Redisformurder het volgende:
[..]
Zo, leuk!Ik ben erg benieuwd hoe die jurkjes vallen.
Die eerste twee jurkjes vind ik zo geweldig! Die moet ik ook ooit nog eens. Ik kon niet kiezen tussen de kleuren, maar jij neemt ze gewoon allebij.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:12 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Hij is al in behandeling!Het grijze jurkje met print wordt helaas pas half oktober geleverd...
Wat een leuke jurkjes heb je uitgekozen Ewelinaquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:50 schreef Ewelina het volgende:
Nou, ik had deze besteld en toen mijn bestelling opgedeeld werd is ie ineens verdwenenGebeld met de klantenservice en niet eens een excuus gehad
[ afbeelding ]
Nu heb ik hem opnieuw besteld, met nog wat jurkjes erbij:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kon ook gewoon niet kiezen hoorquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:31 schreef Redisformurder het volgende:
[..]
Die eerste twee jurkjes vind ik zo geweldig! Die moet ik ook ooit nog eens. Ik kon niet kiezen tussen de kleuren, maar jij neemt ze gewoon allebij.Zou je kunnen laten weten hoe ze zitten?
febreze!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:11 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Vroegah had je zo'n Robijnspray, die rook naar wasmiddel en die kon je op je kleding sprayen
weet niet of die nog te koop is
Knap!quote:Op zondag 8 augustus 2010 10:22 schreef Linnie20v het volgende:
En alweer een hele tijd niets in bestelling staan !
Ik zweer dat ik ze van de week nog gezien heb, maarrrr nu zijn ze idd wegquote:Op zondag 8 augustus 2010 13:43 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Knap!
Nog een vraag: heeft iemand de lange rokken 's ochtends nog gezien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |