abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84909177
Dat shirtje rechtsboven leek me ook leuk, maar heeft als levertijd eind oktober :') .
Tap tap tap
pi_84909672
Mijn pakketje is er ook eindelijk! *O*
Een hoop dingen die terug gaan en een paar dingen die ik nog een keer bij goed licht en goede spiegel ga passen maar had nu geen zin om veel moeite te doen...

Alleen heb ik een besteloverzicht zeg maar, waarop je ook je retouren in kan vullen, waar maar een paar artikelen op staan.. (denk dat ik zoveel dingen had besteld dat het niet op één blaadje paste, maar waar is deel een??!?!?) Morgen maar even bellen dus... :?
pi_84909921
Ik vind niks leuk van de nieuwe dingen. Godzijdank O+ Scheelt me een hoop geld :')
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_84910285
een vraagje, ik krijg dus waarschijnlijk 2 pakketjes rond dezelfde datum. En als ik dingen uit beide pakketjes zou willen terugsturen kan ik dat gewoon in 1 pakketje doen, of moeten het dan 2 aparte pakketjes worden? Ervanuitgaande dat alles in 1 past..
pi_84910596
Ik denk dat dat gewoon samen kan, mits je maar beide retourbonnen er duidelijk indoet.
I had a signature once. It was awful.
  donderdag 5 augustus 2010 @ 22:02:31 #256
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_84912278
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 21:05 schreef CherryLips het volgende:
Dat shirtje rechtsboven leek me ook leuk, maar heeft als levertijd eind oktober :') .
Ja, stom he ;(

quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 21:31 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik denk dat dat gewoon samen kan, mits je maar beide retourbonnen er duidelijk indoet.
:Y
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_84922100
Die nieuwe styleguide is ook weer echt leuk.. Heb net weer voor 160 euro aan kleding &schoenen besteld :')
pi_84922215
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 01:15 schreef Aure het volgende:
Die nieuwe styleguide is ook weer echt leuk.. Heb net weer voor 160 euro aan kleding &schoenen besteld :')
How to wear shirts? xD ik vind em niet zo
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_84922471
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 01:20 schreef Tamashii het volgende:

[..]

How to wear shirts? xD ik vind em niet zo
Mnee die van divided, Sport Smart :)
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 08:32:11 #260
281416 Tsunade
cutest of cupcakes
pi_84926111
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 21:05 schreef CherryLips het volgende:
Hij is in de winkel ook te koop, daar heb ik m ook gehaald... Misschien hangt ie daar nog wel gewoon?
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 09:12:41 #261
123170 alors
zlata1234
pi_84926661
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 01:15 schreef Aure het volgende:
Vreselijk vind ik em, er zijn toch wel 8000 leukere bloggers dan deze vage wijven met hun overdreven stijl...
know'm sayin?
word? word.
pi_84927660
Ik heb van die basicrokjes van ¤4,95 (die dunne) altijd maat S en die zitten perfect maar nu hebben ze ook dezelfde soort rokjes van een dikkere stof, maar die S zit wat strak en kruipt enorm op gedurende de dag :{ Iemand dezelfde ervaring? De M was bij mijn middel dan weer wat ruim maar zit er toch over te denken em om te ruilen want een opkruipend rokje is natuurlijk niks..
pi_84927790
Jeaaahh mijn pakketje is ook binnen!
Ik weet alleen niet wat ik van die jurkjes moet vinden... Vind ze allemaal mwah.. Magoed ze waren ook niet duurder dan 10), behalve 2, die zijn super :)

Dat vestje van 4,95 vind ik trouwens ook niet zo... Maar kan aan mij stijl/figuur liggen, heb em aan m'n schoonzusje gegeven :)

Is er trouwens in de winkels ook sale?
~ Bonito La Risa ~
pi_84927864
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 16:47 schreef alors het volgende:
Er gaat weer heel veel terug :D

Deze
[ afbeelding ]

Is echt gruwelijk doorzichtig :') Snap niet dat ze die ooit voor 30 euro hebben durven slijten...

Die Garden Collection shorts waren me ook te doorzichtig.

Deze
[ afbeelding ]

Andere kleur, maar zitten een beeje raar hoog ofzo :{

Verder kinderlegging die te groot was, kinderbroek pastte wel maar denk niet dat ik em nu hou. Nog 5 euro rokjes, maar S is me echt te wijd, XS is nauwlijks te krijgen :{ Verder hou ik denk ik nog een top die ik in XL heb besteld en als jurk ga dragen :) En nog shorts... :')
Dat jurkje had mijn schoonmoeder ook, die stuurd em ook terug, scheen idd erg door!
Dat topje had ik ook bijna gekocht, was helaas niet meer in mijn maat, maar hij zit toch raar haha
~ Bonito La Risa ~
pi_84928159
In de winkels is er echt ongelofelijk weinig sale! Bijna niks meer.

Een vraag: Heeft iemand vanochtend de 80 euro laarzen en de lange rokken in groen en zwart gezien? :o
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 10:40:54 #266
56471 pinquit
oh my lama!
pi_84929070
pakje nr.2 ook gekregen gisteren O+ een broek die past! voor maar 15,- *O* dé witte trui, ook geweldig, heb k al in het zwart dus die wist ik al. 2,95 rokje 8-) ook goed. en een sjaal, zó zacht O+

1 broek die teruggaat want te groot.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_84929984
beide pakketjes zijn nu al 2 maal gesorteerd, kan dit betekenen dat ze nog vandaag zouden kunnen komen?

en in de winkel is er idd, bar weinig sale....en de jeans al helemaal niet... :{
pi_84930503
Net gebeld met H&M. Eerste keer werd de verbinding gewoon verbroken, tweede keer echt dom wijf aan de telefoon die niets snapte van mijn probleem..
Eerst komt ze met oplossingen over als een artikel ontbreekt en nog meer van die onzin. Toen ze het eindelijk snapte moest ik maar mailen dan konden ze me via email een nieuw besteloverzicht sturen... Schaap.
Durfde al niet te vragen of ze dat niet gewoon zelf even in kon voeren en naar me op kon sturen... Dus gemaild en nu maar afwachten.

Anders vul ik zelf wel gewoon handmatig de artikelcodes in op het retourformulier... Of zou dat problemen geven...?!?!
pi_84932220
Besteld

totaal inc verzenden 66.50 :D en dan zijn t jasje en jurkje beiden 19,95 p/st
pi_84932322
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 12:15 schreef Memento-Mori het volgende:
Besteld
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]

totaal inc verzenden 66.50 :D en dan zijn t jasje en jurkje beiden 19,95 p/st
Dat zwarte jurkje heb ik in het roze! Is erg leuk alleen hij valt een beetje groot bij mij, net als dat vestje van 4,95.. Die neem ik dan ook niet ;)
Maar dat jurkje O+
~ Bonito La Risa ~
pi_84932856

deze er ook bij gedaan :@
pi_84935731
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 12:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
deze er ook bij gedaan :@
jaah leuk istie!! heb em nu aan :) over een rokje, is wat degelijker op mn werk, maar zodra het 6uur is ;)

maar er is dus bijna geen sale in de winkels?
echt balen, wat ik heb wat jurkjes die te groot zijn, ik denk ruil ik ze wel in de winkel, scheelt weer wachten & verzendkosten...maar dat gaat dus niet op :(
~ Bonito La Risa ~
pi_84935771
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 09:56 schreef Mixende_match het volgende:
Jeaaahh mijn pakketje is ook binnen!
Ik weet alleen niet wat ik van die jurkjes moet vinden... Vind ze allemaal mwah.. Magoed ze waren ook niet duurder dan 10), behalve 2, die zijn super :)

Dat vestje van 4,95 vind ik trouwens ook niet zo... Maar kan aan mij stijl/figuur liggen, heb em aan m'n schoonzusje gegeven :)

Is er trouwens in de winkels ook sale?
Dat 4.95 vestje stond bij mij wel een halve meter van mijn rug af :')
pi_84935872
Dat vestje was ook niet helemaal mijn model :@
Tap tap tap
  Moderator vrijdag 6 augustus 2010 @ 14:34:36 #275
9859 crew  Karina
Woman
pi_84938025
Even een vraagje: ik heb ik het boekje iets gezien dat ik niet via Internet kan bestellen en andersom ook (laarsjes, die zie ik niet in het boekje staan). Kan ik nu gewoon het nummer van die laarsjes op het "papieren" bestelformulier invullen en dan zo bestellen?

Anders moet ik twee bestellingen doen met dus twee keer verzendkosten.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_84938079
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 14:34 schreef Karina het volgende:
Even een vraagje: ik heb ik het boekje iets gezien dat ik niet via Internet kan bestellen en andersom ook (laarsjes, die zie ik niet in het boekje staan). Kan ik nu gewoon het nummer van die laarsjes op het "papieren" bestelformulier invullen en dan zo bestellen?

Anders moet ik twee bestellingen doen met dus twee keer verzendkosten.
Kun je niet alle artikelen op het digitale bestelformulier kwijt? Lijkt me makkelijker :)
pi_84938106
Je kunt de code uit de catalogus invullen op het bestelformulier op de website (staat bovenin). Dan wordt het automatisch in je winkelmandje gegooid of hij geeft aan dat het uitverkocht is oid.
Tap tap tap
pi_84938424
yeey, chaffeur is onderweg staat bij beide pakketjes *O*
pi_84940658
Bestelling in behandeling :o kan ik er ook niks meer bij doen :')
pi_84941268
Nou, ik had deze besteld en toen mijn bestelling opgedeeld werd is ie ineens verdwenen ;( Gebeld met de klantenservice en niet eens een excuus gehad :(

Nu heb ik hem opnieuw besteld, met nog wat jurkjes erbij:

[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_84948358
yeey...mijn pakketjes zijn er..beiden tegeljk...trouwens meestal moet je tekenen ofzo..maar vandaag niet.

Maar goed, de blazer en de blouse die hou ik..zitten wel oke.
1 broek gaat zeker terug. En 1 hou ik zeker en 2 anderen, die ga ik vanavond ff rustig passen, en mening aan mijn moeder vragen..
Foto's komen later...
pi_84948947
Mijn pakje is ook binnen, maar... bezorgd bij de buren. Die niet thuis zijn. Nog eventjes geduld... wel supersnel trouwens, voor H&M-begrippen. Binnen 5 dagen ofzo.
pi_84951369
Nieuw H&M topic: Shiatzy Chen for H&M
  Moderator vrijdag 6 augustus 2010 @ 20:21:57 #284
9859 crew  Karina
Woman
pi_84952189
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 14:36 schreef CherryLips het volgende:
Je kunt de code uit de catalogus invullen op het bestelformulier op de website (staat bovenin). Dan wordt het automatisch in je winkelmandje gegooid of hij geeft aan dat het uitverkocht is oid.
Nou ik vulde een nummer in op het online formulier en toen kwam de boodschap dat dit artikel niet online verkocht werd :? Daarom dacht ik, ik doe het andersom, ik vul het papieren formulier in.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_84952741

zijn er meer meiden met deze schoenen? ik vind ze echt heel mooi maar ze lopen zo bagger, het snijdt een beetje in mn voetjes. En die rits is zo stroef. }:|
pi_84954368
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 15:50 schreef Ewelina het volgende:
Nou, ik had deze besteld en toen mijn bestelling opgedeeld werd is ie ineens verdwenen ;( Gebeld met de klantenservice en niet eens een excuus gehad :(
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Zo, leuk! O+ Ik ben erg benieuwd hoe die jurkjes vallen.
pi_84956497
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 20:36 schreef GirlYouDontKnow het volgende:
[ afbeelding ]

zijn er meer meiden met deze schoenen? ik vind ze echt heel mooi maar ze lopen zo bagger, het snijdt een beetje in mn voetjes. En die rits is zo stroef. }:|
Ik heb ze. Rits is wel wat stroefjes, maar hij gaat wel gewoon open en dicht. Ik heb er alleen nog binnen mee gelopen en bij mij snijden ze niet.
pi_84961950
zo, nu de fotos. De broeken gaan allemaal terug behalve degene op de foto(zonder gaten) de broek op de laatste foto gaat terug. Ze vallen echt super groot, een 32 is veel te groot voor mi

De blazer hou ik in ieder geval, de broek op de eerste foto ook. Alleen de blouse, heb ik een beetje twijfels over, maatje groter is veels te groot, en een maatje kleiner krijg ik niet dicht.
Wat vinden jullie?

Sorry, maar ik krijg de foto's niet gedraaid.
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 11:08:30 #289
56471 pinquit
oh my lama!
pi_84969034
grappig francis, dat had ik dus ook met al mijn broeken :') nu verander ik nogal eens van maat, h&m ook, én ik weet nooit precies wat voor maat ik heb :+

ik vind de blouse zo losjes iets te mannelijk denk ik, misschien dat ie open met een lief hemdje eronder nog wel leuk is.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_84969048
Hm, ik heb al een tijdje dit jurkje:

Ik vind het een heel leuk jurkje, maar het ruikt muf :{ Ook na het wassen (wat eigenlijk niet mag, maar prima gaat in een waszakje op lage temperatuur). Tips anyone? :')
pi_84969120
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 11:09 schreef Sts het volgende:
Hm, ik heb al een tijdje dit jurkje:

[ afbeelding ]

Ik vind het een heel leuk jurkje, maar het ruikt muf :{ Ook na het wassen (wat eigenlijk niet mag, maar prima gaat in een waszakje op lage temperatuur). Tips anyone? :')
Vroegah had je zo'n Robijnspray, die rook naar wasmiddel en die kon je op je kleding sprayen :D

weet niet of die nog te koop is
pi_84969133
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 21:16 schreef Redisformurder het volgende:

[..]

Zo, leuk! O+ Ik ben erg benieuwd hoe die jurkjes vallen.
Hij is al in behandeling! :o Het grijze jurkje met print wordt helaas pas half oktober geleverd...
pi_84969579
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 11:12 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Hij is al in behandeling! :o Het grijze jurkje met print wordt helaas pas half oktober geleverd...
Die eerste twee jurkjes vind ik zo geweldig! Die moet ik ook ooit nog eens. Ik kon niet kiezen tussen de kleuren, maar jij neemt ze gewoon allebij. :P Zou je kunnen laten weten hoe ze zitten? :D
pi_84969663
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 15:50 schreef Ewelina het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wat een leuke jurkjes heb je uitgekozen Ewelina O+
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_84971265
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 11:31 schreef Redisformurder het volgende:

[..]

Die eerste twee jurkjes vind ik zo geweldig! Die moet ik ook ooit nog eens. Ik kon niet kiezen tussen de kleuren, maar jij neemt ze gewoon allebij. :P Zou je kunnen laten weten hoe ze zitten? :D
Ik kon ook gewoon niet kiezen hoor :@

Natuurlijk, ik zal het laten weten. :)
pi_84971613
Uiteindelijk hou ik maar 1 broek en de blazer. En de rest gaat allemaal terug.

Maakt het uit welk retoursticker ik op het pakketje plak? Aangezien alles in 2 pakketjes aankwam en ik dus alles wat teruggaat in 1 pakketje terugstuur.
pi_84971682
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 11:11 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:

[..]

Vroegah had je zo'n Robijnspray, die rook naar wasmiddel en die kon je op je kleding sprayen :D

weet niet of die nog te koop is
febreze!
I had a signature once. It was awful.
pi_85000198
En alweer een hele tijd niets in bestelling staan !
pi_85005905
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 10:22 schreef Linnie20v het volgende:
En alweer een hele tijd niets in bestelling staan !
Knap! :o

Nog een vraag: heeft iemand de lange rokken 's ochtends nog gezien? :'(
  zondag 8 augustus 2010 @ 18:28:46 #300
123170 alors
zlata1234
pi_85016048
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 13:43 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Knap! :o

Nog een vraag: heeft iemand de lange rokken 's ochtends nog gezien? :'(
Ik zweer dat ik ze van de week nog gezien heb, maarrrr nu zijn ze idd weg :o Opvallend, ik slaap nog steeds door de wekker heen dus echt vroeg ben ik de laatste dagen niet meer geweest.. En maandagochtend is vaak de moeite ook niet waard.
know'm sayin?
word? word.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')