Oh das echt k.u.t.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:05 schreef zoeperzazke het volgende:
ik wil de vanochtend een bestelling plaatsen, had nog een bestelling niet in behandeling openstaan, allemaal dingen waarvoor je vroeg uit bed moet... krijg je doodleuk 'je bestelling is in behandeling, probeer het morgen nog eens'.grrrrrr. Hopelijk kan ik morgen wel bestellen.
Oh oke, maar ik kan nu nergens zien hoe ver ze zijn ?quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:14 schreef pinquit het volgende:
hmnee, dat is gewoon een notitie. het is een pakketje van tot 10 kg en bij geen gehoor wordt het afgeleverd bij de buren.
dat is nog niet gebeurd ofzo
Die zit fijn! Maar daar heb je niet zoveel aan.quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:17 schreef Nora.. het volgende:
Sorry voor het dubbel plaatsen, maar vraag me af of deze nog ergens in de winkels ligt?
[ afbeelding ]
ja, daaronder als het goed is? of naast. je moet t scherm wel groot maken.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:15 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Oh oke, maar ik kan nu nergens zien hoe ver ze zijn ?
er staatquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:24 schreef pinquit het volgende:
[..]
ja, daaronder als het goed is? of naast. je moet t scherm wel groot maken.
Op de website staat "In behandeling"..quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:34 schreef pinquit het volgende:
dat weet ik niet. kan morgen zijn, maar kan ook nog een paar dagen op voorgemeld staanis hij al verzonden op de website? of nogsteeds in behandeling?
Misschien moet je de OP eens doorlezen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:32 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
er staat
: Zending is voorgemeld
hoelang duurt het dan ongeveer ? voor ik het binnen heb?
haha dat had ik ook! ik denk dat ie morgen nog komtquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:10 schreef Redisformurder het volgende:
Mijn bestelling wordt 'eind juli' geleverd, dan mogen ze nog haast maken.Ik ben benieuwd of ik 3/4 van de bestelling weer terug kan sturen.
Waar? Ik zie wel een andere poncho, die heeft een andere hals en andere knoopjes, ook een andere stof denk ik.. deze is wat fijner..quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:01 schreef ChipsZak. het volgende:
Die poncho staat ook online, en die is er alleen in 't bruin.
Dat is echt totaal niet waar. Daarnaast heb je ook broeken in de sale voor 10/20/30 euro.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:37 schreef Pisces29 het volgende:
Inmiddels gekeken voor een spijkerbroek, 40 euro vind ik nog veel voor de stof, en de maten vallen ook ruimer, je glijdt er zo in. Dat loop je in een paar uur uit.
![]()
Nee, dan maar 90 euro voor een goeie Levi's broek, kwaliteit is gewoon veel beter.De stof is zo slap en lelijk gestikt.
Ook sale broeken gepastquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:09 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat is echt totaal niet waar. Daarnaast heb je ook broeken in de sale voor 10/20/30 euro.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ook sale broeken gepastStof is gewoon veel minder sterk en ik vind het aan de stiksels en stof heel goed te zien dat de broeken veel goedkoper zijn. Maar laten we het dan maar op smaak gooien
Goeiemiddag zeg, voel jij je even aangebrand?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:18 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Op smaak gooien lijkt me geen goed idee, aangezien je daarmee insinueert dat ik een goedkope smaak heb. Ik heb gewoon 2 h&m broeken, naast broeken van levi's, only, gsus bladieblah. En ze zijn super fijn. Heb ze al een jaar of 4, dus zo snel vallen ze schijnbaar niet uit elkaar he?
Whoopsquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:26 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Ik ging voor de grap alles wat ik leuk vond in het winkelmandje doen kwam uit op 670 euro
Ik geef geen 40 euro uit voor een broek die na 2 uur al niet meer als gegoten zit.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:30 schreef Tamashii het volgende:
Neuh ben niet aangebrand, maar je zegt gewoon iets wat in mijn ogen niet waar is. En ja, ik begrijp gewoon niet waarom je geen 40 euro over hebt voor een broek die 5 a 6 jaar mee gaat, maar wel 90 voor een die 6 a 7 jaar meegaat?
En nu het probleem dat ik dus alles leuk vindquote:
Ik zeg niet dat hij kapot gaatquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:33 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
En nu het probleem dat ik dus alles leuk vinden nog op de 350 euro zit
Inderdaad Tamashii, al mijn broeken zijn rond de 50 euro geweest, merk "blend she" overigens ook de enige broeken die ik pasJa heb pas geleden 1 broek gevonden, een afgeprijsde van Garca ofzo weet even niet ook duur merk, maar was maar 20 euro. Maar ik had ook 1 x een broek van 110 euro en die was zo kapot. Dus het maakt op zich ook niets uit.
overigens draag ik vrijwel geen broeken meer omdat ik ze toch nooit pas
Daarom winkel ik nooit online, want dan lijken (bij mij) meer dingen leuk, in de winkel zie ik meteen of iets leuk is of mij zal staan, online kan ik eindeloos mandjes vullenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:33 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
En nu het probleem dat ik dus alles leuk vinden nog op de 350 euro zit
ja dat is waar maar in de winkel hebben ze in breda vrijwel nooit wat op de site vermeld staatquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daarom winkel ik nooit online, want dan lijken (bij mij) meer dingen leuk, in de winkel zie ik meteen of iets leuk is of mij zal staan, online kan ik eindeloos mandjes vullen
Toch wel en later weer niet?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:35 schreef Tamashii het volgende:
Wellicht is dat inderdaad een iets mooiere stof
Dus het is gewoon bullshit dat ie na 2 uur kut zit, of dat de stof niet zo mooi is.
Oh ja dat was ik even vergetenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:37 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
ja dat is waar maar in de winkel hebben ze in breda vrijwel nooit wat op de site vermeld staat
Ja dat is zo stom alle sjaaltjes, laarzen, jurkjes, NOWAY dat je die hier in breda vindquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ja dat was ik even vergeten, ja dan bestel je idd wel online.
Ik zoek al een tijdje de roze ballerina's, en ga ze ws toch online bestellen omdat ze niet in de winkel komen.
Hier krijgen ze steeds meer accessoires, dat was in het begin minder, nu wordt het steeds meerquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:42 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Ja dat is zo stom alle sjaaltjes, laarzen, jurkjes, NOWAY dat je die hier in breda vind
Alleen maar vesten, broeken, of overdreven dingen waar ik me zelf niet in zie lopen.
Maar niet de dingen van de site..
jaloers isquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hier krijgen ze steeds meer accessoires, dat was in het begin minder, nu wordt het steeds meerMeer tasjes en sieraden en schoenen.
Oh die zijn leuk zeg!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:14 schreef Chule het volgende:
[ afbeelding ]
Heb nog nooit zulke hoge hakken gehad, dus moet er nog even op oefenen.
dat is al bijna?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:07 schreef francis998 het volgende:
Heb een blazer in het grijs besteld, alleen levering is half augustus:(
het gaat om deze: http://files.hm.com/media(...)41_14012_25_5111.jpg
dat is nog 2 weekjes ongeveer, maar ach met dit weer ga ik de blazer toch niet dragen. Heb wel de grootste maat moeten bestellen, want dequote:
Jaquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:24 schreef pinquit het volgende:
haha ja? ik kwam net uit de douche vandaan en t zit met een diadeem naar achterenIk ben het eigenlijk aan het laten groeien
klopt, ik heb niet echt krullen, maar wel een flinke slag, dus het zit lekker warrig nuquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
JaKan m'n vinger er niet geheel op leggen, maar je haar lijkt niet heel stijl, dus het geeft een leuke korte coupe vind ik (ook met diadeem) en je bril
Ja precies dat is het, lekker nonchalantquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:28 schreef pinquit het volgende:
[..]
klopt, ik heb niet echt krullen, maar wel een flinke slag, dus het zit lekker warrig nu
balen, hier geen enkel probleem. Heb zelf iets kunnen toevoegen aan mijn bestelling zonder problemen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:30 schreef Joysa het volgende:
Ik kom al de hele ochtend / stukje middag niet op de site
http://www.sbs6.nl/web/sh(...)/media=202441/page=1quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:14 schreef Chule het volgende:
[ afbeelding ]
Heb nog nooit zulke hoge hakken gehad, dus moet er nog even op oefenen.
Ik snapte eerst niet wat je bedoelde tot ik naar beneden ging scrollenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:07 schreef pinquit het volgende:
de broeken zijn allemaal te grooten de shortjes geven me een beetje een http://big-bunny-ears.blogspot.com/ gevoel
![]()
dikke benen.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:02 schreef rena het volgende:
[..]
Ik snapte eerst niet wat je bedoelde tot ik naar beneden ging scrollen![]()
idd..horror, haha maar dr kledingstijll is opzich wel leukquote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:14 schreef pinquit het volgende:
[..]horror he? echt top hoor, dat ze er niks van aan trekt enzo. maartoch
Ik vind 'r voeten ergerquote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:14 schreef pinquit het volgende:
Ze moet toch ook wel weten dat het haar niet staat, zoals bijv. die outfit van 11 juliquote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:14 schreef pinquit het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maargoed, laten we ontopic gaan
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
And once again..quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:30 schreef Joysa het volgende:
Ik kom al de hele ochtend / stukje middag niet op de site
omg jezus die blogquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:07 schreef pinquit het volgende:
yay mn pakketje is er![]()
t jurkje en t hemdje zijn liefde![]()
de broeken zijn allemaal te grooten de shortjes geven me een beetje een http://big-bunny-ears.blogspot.com/ gevoel
![]()
dikke benen.
ik ga even de fotootjes verkleinenen ik moet mn spiegel wassen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:29 schreef pumpkinsoup het volgende:
btw....Hahaha dat is toch duidelijk photoshop, kijk die u-bocht tussen haar benen... dat kan gewoon nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
know'm sayin?
word? word.
inderdaad als je er even heel gefocust op gaat letten zie je het inderdaadquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:15 schreef alors het volgende:
[..]
Hahaha dat is toch duidelijk photoshop, kijk die u-bocht tussen haar benen... dat kan gewoon niet
quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:29 schreef pumpkinsoup het volgende:
btw....ze heeft op meer foto's haar benen gephotoshoppedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
ik heb een bestelling geplaatst gisteren en vroeg me af of de kortingscode nog ingevoerd worden?quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:04 schreef Chanty87 het volgende:
Heeft iemand al de kortingscode die bij previewleveringen zat ingevoerd? Ik voer die van mij nu net in maar ik krijg een "Onjuist kortingsnummer" melding
Dat kan niet meer als je al besteld hebt.quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:08 schreef francis998 het volgende:
[..]
ik heb een bestelling geplaatst gisteren en vroeg me af of de kortingscode nog ingevoerd worden?
En zijn er nog codes die geldig zijn!
jammer!Maar als ik nieuwe artikelen dan kan ik de kortingscode waarschijnlijk wel gebruiken..wilde het gaan proberen.. maar nu ligt de shop eruit!quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat kan niet meer als je al besteld hebt.
Bij een previewbestelling krijg je een kortingcode van 5 euro.quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:03 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
hoe kom je aan die kortingscodes ?
domme vraag misschien.quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:11 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Bij een previewbestelling krijg je een kortingcode van 5 euro.
Eind april/begin mei kwam de previewcatalogus (daar stond in wat nu ook in de webshop te vinden is). En als je daaruit iets bestelde (previewbestelling) krijg je bij de levering daarvan een kortingscode van 5 euro.quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:13 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
domme vraag misschien.
Maar previewbestelling is ?
daarna als de bestelling kalar is, zie je hoeveel kroting je krijgt, en waarop en wat de nieuwe prijs wordtquote:Op zondag 1 augustus 2010 23:33 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Kun je dan ook zien gelijk de nieuwe prijs?
Ik kan wel wat korting gebruiken
Ik zal er eens goed op gaan letten
oh oke, ik zal het eens een keertje gaan opzoekenquote:Op zondag 1 augustus 2010 23:51 schreef francis998 het volgende:
[..]
daarna als de bestelling kalar is, zie je hoeveel kroting je krijgt, en waarop en wat de nieuwe prijs wordt
ik heb al jaren niks bij de ^h&m gekocht, maar dit jaar hebben ze een beetje meer standaardkleding, zoals truien, losse jeans, bouses enzo.quote:Op maandag 2 augustus 2010 00:00 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
oh oke, ik zal het eens een keertje gaan opzoeken
Ik vind heel veel dingen in de catalogus geweldigik houd niet meer van broeken enzo, jurkjes
Vind al die jurkjes wel geweldig en gedurfd alleen vind het moeilijk zo op de foto te zien of het bij mij staat enzo..
En hoe ik die aparte dingentjes kan combineren
Ik vind het juist totaal niet standaard. Jeans houd ik niet zo van, omdat ik in 1 jaar veel ben aangekomen dat ik al mijn broeken moest weggooienquote:Op maandag 2 augustus 2010 00:23 schreef francis998 het volgende:
[..]
ik heb al jaren niks bij de ^h&m gekocht, maar dit jaar hebben ze een beetje meer standaardkleding, zoals truien, losse jeans, bouses enzo.
En de maten vallen nu wel mee, meestal zijn het echte mini maatjes, maar nu pas ik er zelfs in
hmm denk dat het afhangt van het kledingstuk.quote:Op maandag 2 augustus 2010 00:42 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Ik vind het juist totaal niet standaard. Jeans houd ik niet zo van, omdat ik in 1 jaar veel ben aangekomen dat ik al mijn broeken moest weggooienEn leggings rekken wel mee
Zo raar, ik weet echt niet welke maat ik nou heb, dan 36, 38, 40. Ik heb een jasje maat 44 omdat ik er gewoon anders niet in konTerwijl ik 1.62 ben en 58 weeg
Ik vind die gewaagde kleding wel leuk, alleen ik ben en blijf misschien toch nog onzeker over mezelf. Al ben ik blij dat het minder is en durf ik gewoon te dragen wat ik wil. Nja deels dan.
Ooh ik vond dat h&m juist groot uit viel ?
hmm ow oke, ja ik durf geen dubbele dingen te bestellen en dan het overige terug sturen en de rest te betalenquote:Op maandag 2 augustus 2010 00:49 schreef francis998 het volgende:
[..]
hmm denk dat het afhangt van het kledingstuk.
Jean heb ik meestal maar 33/34 maar nu bij de h&m een 32. En de zomerblouses daar was een 44 te strak bij de buik/heupen, terwijl ik bij anderen soms een42 heb.
En de blazer een 44 is echt veel te krap dus hopen dat 46 beter is.
En die gewaagde kleding is niks voor mij hou daar niet van.
En ik ben 1m65. En weeg ong. 65 maar heb brede heupen en iets smallere schouders.
het gaat erom hoe je je goed voelt, ik droeg tot 2 jaar terug echt tenten, en nu valt het wel mee.quote:Op maandag 2 augustus 2010 00:55 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
hmm ow oke, ja ik durf geen dubbele dingen te bestellen en dan het overige terug sturen en de rest te betalen
de reden ik ben nogal een pechvogel en bij mij gaat er dan vaak voldoende mis
heb nu een Mcgarden ofzo iets jasje besteld in maat 38, hopen dat hij past
Nja ik vind die gewaagde kleding altijd wel leuk enzo.Alleen ik ben misschien nog iets te onzeker enzo om gewoon mezelf te kunnen zijn.
Vaak denk ik wie ben ik nou? 2 jaar geleden álá spijkerbroeken, nike's, allstars enz. (Heb nog tig paar liggen) En nu ala jurkjes en laarzen.
Daarom denk ik wel eens wie ben ik nou, ik voel me mooier in het tweede, maar ben al die voorgaande tijden het eerste geweest
best raar misschien
Dat had ik ook, heb toen een mailtje gestuurd naar de klantenservice en vervolgens hebben ze het zelf bij de bestelling ingevoerd.quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:04 schreef Chanty87 het volgende:
Heeft iemand al de kortingscode die bij previewleveringen zat ingevoerd? Ik voer die van mij nu net in maar ik krijg een "Onjuist kortingsnummer" melding
Tenten?quote:Op maandag 2 augustus 2010 00:58 schreef francis998 het volgende:
[..]
het gaat erom hoe je je goed voelt, ik droeg tot 2 jaar terug echt tenten, en nu valt het wel mee.
Volgens mij heft dat met niet van de gewaagde kleding houde bij mij ook te maken met onzekerheid.
Ik ook...quote:Op maandag 2 augustus 2010 08:34 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik krijg nu al dagen 'het is te druk'
Dat is altijd zo. Je zending is dus gewoon voorgemeld.quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:54 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Bij de h&m site staat "Bestelling is onderweg" maar als ik dan op die getalletjes klink is er nog niets veranderd en staat er nog steeds "zending is voorgemeld" ?
hoe kan dat?
Maar gisteren stond er bij de h&m site nog "Bestelling is in behandeling" En nu dus "Bestelling is onderweg"quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:27 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat is altijd zo. Je zending is dus gewoon voorgemeld.
Lees de OPquote:Op maandag 2 augustus 2010 11:28 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Maar gisteren stond er bij de h&m site nog "Bestelling is in behandeling" En nu dus "Bestelling is onderweg"
Al gelezen maar dan staat er nog niet precies wat ik wil weten, maar goed ik wacht wel afquote:Op maandag 2 augustus 2010 11:31 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Lees de OPDaar staat alles in over de vragen die je over je bestelling hebt..
Ja dat staat op de h&m site maar op die volgsite van tnt is ie "zending voorgemeld"quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:57 schreef Enfermera het volgende:
Nou, in behandeling betekend dat ze er nog mee bezig zijn.. Onderweg is dat ie onderweg is?Als ie onderweg is heb je 'm meestal de volgende dag.
Nou dan is het dus wel al bij TNT.quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:04 schreef ChipsZak. het volgende:
Zending is voorgemeld betekent niet dat hij meestal de volgende dag komt. Dat is bij 'zending gesorteerd in sorteercentrum'.
Bestelling is in behandeling: pakket is nog niet bij TNT aangemeld/genoemd/voorgemeld
Bestelling is onderweg: is al wel bij TNT.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:59 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Ja dat staat op de h&m site maar op die volgsite van tnt is ie "zending voorgemeld"
En ja ik weet dat hij dan meestal de volgende dag moet aan komen maar dan zou bij tnt site toch ook al dingen er op moeten staan zoals gesorteerd daar ofzo, of iets dergelijks wat er nog meer komt te staan..
Hmm oke dan denk ik dat het nog lang kan duren alleen bij H&M staat "Bestelling onderweg" En bij tnt alleen "Zending is voorgemeld"quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:07 schreef Enfermera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo ziet een zending eruit, heb ff een voorbeeldje van mij genomenKan je zien hoe het ongeveer gaat en hoe lang 't duurt.
En neem maar van ons aan: de H&M is alles behalve duidelijk.
een paar blouses hebben levertijd tot half sept.quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:28 schreef Envoi het volgende:
Weet iemand misschien een artikel met een lange levertijd?
Top, 99-7730, begin oktquote:Op maandag 2 augustus 2010 18:28 schreef Envoi het volgende:
99-8076 half oktoberquote:Op maandag 2 augustus 2010 18:28 schreef Envoi het volgende:
Hey, die heb ik besteld in maatje 46 in het grijs, omdat een 44 te krap was bij de mouwen, zou dan geen blouse aankunnen wat ik vaak wel aandoe dus.quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:05 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Vandaag naar de H&M in Eindhoven geweest. Ik vond echt héél veel dingen van de herfstcollectie tegenvallen.![]()
Deze en een skinnyjeans gekocht.![]()
[ afbeelding ]
Bij de ceinturen viel het me op dat alles zó groot is. Alles is alleen in maat M of L en ik ben daar gewoon veel te tenger voor. Jammer. (n) Bij Divided hadden ze wel kleinere maten, maar dat vond ik allemaal niet mooi.
Mooie blazerquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:05 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Vandaag naar de H&M in Eindhoven geweest. Ik vond echt héél veel dingen van de herfstcollectie tegenvallen.![]()
Deze en een skinnyjeans gekocht.![]()
[ afbeelding ]
Bij de ceinturen viel het me op dat alles zó groot is. Alles is alleen in maat M of L en ik ben daar gewoon veel te tenger voor. Jammer. (n) Bij Divided hadden ze wel kleinere maten, maar dat vond ik allemaal niet mooi.
Die heb ik toevallig laatst ook gebruikt, maar hij zit - ondanks de vermelde levertijd van oktober - tóch in mijn bestelling die ik deze week bezorgd krijg.quote:
Jaaquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:29 schreef K.Weenie het volgende:
Als je pakketje in de sortering zit, komt hij dan meestal de volgende dag aan?Zou mooi zijn, woensdag op vakantie.
nee dat niet maar officieel mogen ze pas om 9 uur gaan bezorgen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 09:41 schreef Enfermera het volgende:
Ja, later dus weer wel he, maar niet om 6 uur.
Had het niet tegen jou, had het over het bijvullenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 09:46 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
nee dat niet maar officieel mogen ze pas om 9 uur gaan bezorgen.
Nu zie je op de site wel grotere maten van het jasje
en het prijskaartje zat er niet meer aan op het jasje, maar de armen zijn goed alleen de lengte twijfel ik over
Welkommmmmm!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 09:51 schreef NBT het volgende:
Waarom kom ik nu pas achter dit topic, en achter het feit dat er een webwinkel is van H&M! In de winkel zelf is het altijd zo druk!! Ik ga zo eens kijken!
yay, nog een nieuwe verslaafde in spé!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 09:51 schreef NBT het volgende:
Waarom kom ik nu pas achter dit topic, en achter het feit dat er een webwinkel is van H&M! In de winkel zelf is het altijd zo druk!! Ik ga zo eens kijken!
Ik heb er een van vorig jaar, die is niet dun en gewoon warmquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:00 schreef Enfermera het volgende:
Heeft iemand dit vest toevallig al besteld?
[ afbeelding ]
Er staat dat het 100% lycra is, en ik ben altijd bang dat zulke vesten dan flinterdun zijn, zeker bij de H&M...
Ah, oké, thanks!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:06 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb er een van vorig jaar, die is niet dun en gewoon warm
ze vielen toen wel groot, dus een maatje kleiner bestellen is wel aan te raden. Ik zag die van dit jaar in de winkel hangen en toen had ik het vermoeden dat dat niet veranderd is
Maar iedereen kan altijd die korting in voeren en gebruikenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:52 schreef francis998 het volgende:
Wil ik net nog ff wat toevoegen aan mijn bestelling is hij al in behandelingDus nieuwe bestelling geplaatst, maar het leuke is heb kortingscode 1304 weer kunnen gebruiken.
8747 is niet meer in gebruik
yep met de 1304 krijg je 5 eurotjes korting.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:57 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Maar iedereen kan altijd die korting in voeren en gebruiken![]()
ik ben daar nog niet zon held in
en dan krijg je 5 euro korting toch?
ik heb 1304 en 8747 echt al 20× gebruikt, nog nooit wat van gehoordquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:33 schreef Enfermera het volgende:
Korting gaat automatisch, kan je zien bij je overzicht van 'nog niet geleverde artikelen'. Je kan niet onbeperkt onrechtmatig kortinscodes gebruiken hè, ze kunnen je account sluiten en dat soort ongein.
Dan heb je tot nu toe geluk gehadquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:02 schreef pinquit het volgende:
[..]
ik heb 1304 en 8747 echt al 20× gebruikt, nog nooit wat van gehoord
en waarvoor is dat verlanglijstje geval ? Nog nooit gebruiktquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:37 schreef J0ycie88 het volgende:
Woww! nog wat leuke saleartikelen kunnen scoren net! Is flink aangevuld :d
Hahah daar had ik alles ingezet wat ik wel leuk vind :pquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:12 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
en waarvoor is dat verlanglijstje geval ? Nog nooit gebruikt
Ja dan krijg je echt een eind bedrag wat je liever niet wilt zien hequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:27 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Hahah daar had ik alles ingezet wat ik wel leuk vind :p
wat opsturen?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:44 schreef GirlYouDontKnow het volgende:
ik ben een paar dagen te laat geweest met opsturen, vandaag op de bus gedaan.. enig idee of hm moeilijk doet?
is geen probleem.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:44 schreef GirlYouDontKnow het volgende:
ik ben een paar dagen te laat geweest met opsturen, vandaag op de bus gedaan.. enig idee of hm moeilijk doet?
oh okequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
retour, spullen die ze niet houdt
haha yep indeed, en ook alors bedankt voor de reactie!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
retour, spullen die ze niet houdt
Maar ik snap dus echt niet waarom iemand om 6 uur opstaat om kleding te bestellenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 09:41 schreef Enfermera het volgende:
Ja, later dus weer wel he, maar niet om 6 uur.
Nou, ik doe het niet al te vaak hoorquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:42 schreef rena het volgende:
[..]
Maar ik snap dus echt niet waarom iemand om 6 uur opstaat om kleding te bestellenMaar ik hecht dan ook erg veel waarde aan mijn slaap dus ik zal het ook nooit gaan snappen
Dat is wel weer freaking irritant dan jaquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:43 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nou, ik doe het niet al te vaak hoorToevallig dan wel, en dan vullen ze net niet bij
![]()
XDquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:04 schreef rena het volgende:
[..]
Dat is wel weer freaking irritant dan jaZou mij ook kunnen overkomen
![]()
Ik ben gister eens naar de H&M in Amsterdam geweest, ik verveelde me en dacht; laat ik eens zien of ze daar echt veel leukere dingen hebben dan in Utrecht. Het viel mee; ik was 83 euro kwijt
Het was in die winkel op dat moment relatief rustig en opgeruimd dus ik kon heerlijk snuffelenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:19 schreef Enfermera het volgende:
[..]
XD
Ach ja, shit happens
HAHA!Dus wel een geslaagd dagje?
![]()
Als het niet zo'n teringzooi was in die winkels zou ik ook zo iets van 100 euro kunnen uitgeven in een H&M
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:59 schreef rena het volgende:
[..]
Het was in die winkel op dat moment relatief rustig en opgeruimd dus ik kon heerlijk snuffelen
dat heb ik nu dus. Ik krijg waarschijnlijk 2 pakketjes op dezelfde dag..of iig heel dicht bij elkaar. Omdat toen ik het laatste toevoegde, de ene al in behandeling was.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:47 schreef Fish. het volgende:
Na heel lang meegelezen te hebben, toch maar even een account gemaakt, het is namelijk leuker om erover mee te kunnen praten dan alleen maar toe te kijken![]()
Oh jee begint al goed, ik heb gewoon 3 pakketjes die onderweg zijn, omdat ik telkens toch maar weer wel dat jurkje of shirt wilde hebben als mijn bestelling al in behandeling was ...
De mijne al sinds vrijdag. Meh.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:31 schreef francis998 het volgende:
[..]
Trouwens mijn pakketje staat sinds gisteren al op voorgemeld, maar nog steeds niet in sortering
Dat is normaal hoor, het gaat echt nooit sneller dan een dag.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:31 schreef francis998 het volgende:
[..]
Trouwens mijn pakketje staat sinds gisteren al op voorgemeld, maar nog steeds niet in sortering
Oh die blousequote:Op donderdag 5 augustus 2010 08:24 schreef Karina het volgende:
Iemand deze blouse besteld? Ik zit te twijfelen over de maat, valt hij groot of klein? Ik heb een andere blouse in M, die zit goed, maar nu moet ik hier kiezen voor 38, 40, 42?
[ afbeelding ]
Lichtbeige, 98-1997 (hij staat tussen de How to Wear it Shirts afdeling).
Oh die met die pailletjes vond ik juist de tofste van allemaalquote:Op donderdag 5 augustus 2010 07:53 schreef rena het volgende:
Die met de pailletachtige dingetjes valt erg hobbezakkerig, hij viel mij zwaar tegen en is dus ook teruggegaan maar misschien had ik ook een maat kleiner kunnen bestellen. Het 4,95 vestje is tof!
Ik heb hem en vind hem juist leuk, heb hem ook in het zwart en wit. Hij valt wel wat ruim maar dat vond ik juist leuk eigenlijk.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:00 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Oh die met die pailletjes vond ik juist de tofste van allemaal... naja, heb hem klein besteld dus we'll see....
Cool!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:45 schreef alors het volgende:
oh wtfzz opeens mijn pakketje gesorteerd en die komt dus vandaag al!!
Ja die van mij ook alquote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:52 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Cool!
Heb ff bij die van mij gekeken, en die wordt ook vandaag bezorgd!!![]()
Alleen staat mijn TNT wel in het Duits
Oehhhhquote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:11 schreef Fish. het volgende:
[..]
Ja die van mij ook alallebei m'n pakketjes nog wel
![]()
Mijn TNT staat in het Frans
Ik ook niet. Echt serieus niet.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:22 schreef CherryLips het volgende:
Mijn pakketje is als het goed is ook onderweg, ik weet alleen niet meer helemaal wat erin zit
Ja, iddquote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:37 schreef alors het volgende:
Er zit nogal wat in mij pakketje, maar aan de afmeting te zien is het niet zo'n giga doos. Vaak doen ze ook veel te grote dozen er omheen, ik kan vaak wel dingen van 2 bestellingen in 1 doos proppen met een beetje handig vouwen en drukken
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:44 schreef CherryLips het volgende:
Het pakketje is erSchattig TNT-mannetje zonder geduld
Ik kom helemaal van zolder en voor ik drie keer over de kop van de trap ben gerold heeft hij al drie keer aangebeld en staat hij bij de buren
Sta ik daar in de voortuin op natte sokken
Die linksboven vind ik juist liefde, had wel een maat kleiner gekund, maarja ik had em toen met 20% korting dus ja, laat dan maarquote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:50 schreef Enfermera het volgende:
Even nog een fotootje van mn vorige bestelling, althans een deel ervan:
[ afbeelding ]
Die trui linksboven is nu meegekomen, klotezooi, zit helemaal niet mooiMisschien ook een maatje te groot, maar hij staat ook gewoon niet leuk. Mja. De 2 shirtjes rechtsboven staan nu op voor half oktober, ik had ze met de fallpreview geannuleerd, maar oktober is ook wel weer erg laat. Maar ze zijn denk ik wel erg leuk.
Twijfels, twijfels.
De rest trouwens zat hopeloos, die tshirts en truien onderaan.Allemaal niet leuk. Maar had ik hier al gezegd volgens mij.
Nu heb ik:
[ afbeelding ]
Erg leuk! Die bh zit echt geweeeeeeeeeeldigGa 'm ook nog in donkerpetrol bestellen. Er zat ook nog een bruine maillot bij, die hou ik ook, maar kon er ff geen plaatje van vinden.
Dus, yay!Er zaten ook nog wat dingen van mn man bij, trui + tshirts, ben benieuwd of daar wat leuks voor 'm bij zit.
Ja, stom is dat soms. Oh beter!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:30 schreef alors het volgende:
[..]
Die linksboven vind ik juist liefde, had wel een maat kleiner gekund, maarja ik had em toen met 20% korting dus ja, laat dan maar
Ik heb nog niks
Rond 8 uur.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:31 schreef Tamashii het volgende:
Oooh, ik stond vanochtend half 6 op. Tot 6 uur is er niks bijgevuld. Weet iemand hoe laat dat wel was?
Gister was het bij mij rond 6 uur wel aangevuld hoor.quote:
die wilde ik ook al, maar ik heb nog niet uitbetaald gekregenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:37 schreef zoeperzazke het volgende:
Ook mijn pakketjes zijn deze week binnengekomen. Vandaag kwam ook een trui binnen die ik al heel lang op het oog had, hij is zo heerlijkIk heb hem al in 4 kleuren maar deze is veruit het sjiekst, kan niet wachten tot het weer weer is om hem aan te doen
[ afbeelding ]
(trui zelf staat er nu natuurlijk niet meer op, alleen in het blauw en roze, maar ik heb hem dus in het wit zoals op dit plaatje)
Neuh valt wel mee, ik kan er makkelijk een M van aan en ik ben echt niet de slankste en kleinste.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:07 schreef francis998 het volgende:
[..]
die wilde ik ook al, maar ik heb nog niet uitbetaald gekregenen zit nogal krap bij kas
Maar goed als ik de andere bestelling terugstuur kan ik hem wel kopen
![]()
Trouwens vallen die truien klein?
Ja, dat wel, maar het is niet zo dat ze superklein vallen ofzo.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:15 schreef zoeperzazke het volgende:
Nou, groot vallen ze ook niet echt. Ik vind dat ze goed naar hun maat vallen, een S is ook echt een S.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:04 schreef alors het volgende:
Ik heb nog steeds niksHij is weer eens laat
Maar gesorteerd komt 'ie toch meestal pas de volgende dag?quote:
Hij was gisteren gesorteerd, maar dat zag ik vanmorgen pas. Chauffeur is gewoon nog onderweg...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:35 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Maar gesorteerd komt 'ie toch meestal pas de volgende dag?
Jeutje, wat zonde. Erg he, sommige dingen zijn zo doorschijnend en dan zo duur!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:47 schreef alors het volgende:
Er gaat weer heel veel terug
Deze
[ afbeelding ]
Is echt gruwelijk doorzichtigSnap niet dat ze die ooit voor 30 euro hebben durven slijten...
Die Garden Collection shorts waren me ook te doorzichtig.
Deze
[ afbeelding ]
Andere kleur, maar zitten een beeje raar hoog ofzo![]()
Verder kinderlegging die te groot was, kinderbroek pastte wel maar denk niet dat ik em nu hou. Nog 5 euro rokjes, maar S is me echt te wijd, XS is nauwlijks te krijgenVerder hou ik denk ik nog een top die ik in XL heb besteld en als jurk ga dragen
En nog shorts...
daarnet moest ik toch wat terugbrengen heb ik ze gelijk gepast, en ik moet zeggen dat ik een L en XL meenam, en een L zat goed, een XL was te groot...verbaasd me wel, meestal heb ik een XL nodig. Maar goed..als ik hem bestel wordt het dus een L.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:15 schreef zoeperzazke het volgende:
Nou, groot vallen ze ook niet echt. Ik vind dat ze goed naar hun maat vallen, een S is ook echt een S.
Dezequote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:23 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Jeutje, wat zonde. Erg he, sommige dingen zijn zo doorschijnend en dan zo duur!Weird.
Haha topje in XL als jurkTof idee!
Shorts?
Cool dat shirtjurkje!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:32 schreef alors het volgende:
[..]
Deze
[ afbeelding ]
In het taupe, is al wat een langer model, L had misschien ook wel gekund
Ja zo'n kort broekje met hoge taille, een bruine, 1,95![]()
[ afbeelding ]
maar dan in het bruin dus.
truitje rechtsboven is erg leuk, mooi stofje en zit lekker. Ook fijn lang en heeft mooi decolletequote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:42 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Nog een bestelling gedaan............................... iemand die één van deze artikelen heeft en alvast een reviewtje kan geven?
[ afbeelding ]
Ja, stom hequote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:05 schreef CherryLips het volgende:
Dat shirtje rechtsboven leek me ook leuk, maar heeft als levertijd eind oktober.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:31 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik denk dat dat gewoon samen kan, mits je maar beide retourbonnen er duidelijk indoet.
How to wear shirts? xD ik vind em niet zoquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:15 schreef Aure het volgende:
Die nieuwe styleguide is ook weer echt leuk.. Heb net weer voor 160 euro aan kleding &schoenen besteld
Mnee die van divided, Sport Smartquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
How to wear shirts? xD ik vind em niet zo
Hij is in de winkel ook te koop, daar heb ik m ook gehaald... Misschien hangt ie daar nog wel gewoon?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:05 schreef CherryLips het volgende:
Dat shirtje rechtsboven leek me ook leuk, maar heeft als levertijd eind oktober.
Vreselijk vind ik em, er zijn toch wel 8000 leukere bloggers dan deze vage wijven met hun overdreven stijl...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:15 schreef Aure het volgende:
Die nieuwe styleguide is ook weer echt leuk.. Heb net weer voor 160 euro aan kleding &schoenen besteld
Dat jurkje had mijn schoonmoeder ook, die stuurd em ook terug, scheen idd erg door!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:47 schreef alors het volgende:
Er gaat weer heel veel terug
Deze
[ afbeelding ]
Is echt gruwelijk doorzichtigSnap niet dat ze die ooit voor 30 euro hebben durven slijten...
Die Garden Collection shorts waren me ook te doorzichtig.
Deze
[ afbeelding ]
Andere kleur, maar zitten een beeje raar hoog ofzo![]()
Verder kinderlegging die te groot was, kinderbroek pastte wel maar denk niet dat ik em nu hou. Nog 5 euro rokjes, maar S is me echt te wijd, XS is nauwlijks te krijgenVerder hou ik denk ik nog een top die ik in XL heb besteld en als jurk ga dragen
En nog shorts...
Dat zwarte jurkje heb ik in het roze! Is erg leuk alleen hij valt een beetje groot bij mij, net als dat vestje van 4,95.. Die neem ik dan ook nietquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:15 schreef Memento-Mori het volgende:
Besteld
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
totaal inc verzenden 66.50en dan zijn t jasje en jurkje beiden 19,95 p/st
jaah leuk istie!! heb em nu aanquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
deze er ook bij gedaan
Dat 4.95 vestje stond bij mij wel een halve meter van mijn rug afquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:56 schreef Mixende_match het volgende:
Jeaaahh mijn pakketje is ook binnen!
Ik weet alleen niet wat ik van die jurkjes moet vinden... Vind ze allemaal mwah.. Magoed ze waren ook niet duurder dan 10), behalve 2, die zijn super
Dat vestje van 4,95 vind ik trouwens ook niet zo... Maar kan aan mij stijl/figuur liggen, heb em aan m'n schoonzusje gegeven
Is er trouwens in de winkels ook sale?
Kun je niet alle artikelen op het digitale bestelformulier kwijt? Lijkt me makkelijkerquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:34 schreef Karina het volgende:
Even een vraagje: ik heb ik het boekje iets gezien dat ik niet via Internet kan bestellen en andersom ook (laarsjes, die zie ik niet in het boekje staan). Kan ik nu gewoon het nummer van die laarsjes op het "papieren" bestelformulier invullen en dan zo bestellen?
Anders moet ik twee bestellingen doen met dus twee keer verzendkosten.
Nou ik vulde een nummer in op het online formulier en toen kwam de boodschap dat dit artikel niet online verkocht werdquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:36 schreef CherryLips het volgende:
Je kunt de code uit de catalogus invullen op het bestelformulier op de website (staat bovenin). Dan wordt het automatisch in je winkelmandje gegooid of hij geeft aan dat het uitverkocht is oid.
Zo, leuk!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:50 schreef Ewelina het volgende:
Nou, ik had deze besteld en toen mijn bestelling opgedeeld werd is ie ineens verdwenenGebeld met de klantenservice en niet eens een excuus gehad
[ afbeelding ]
Nu heb ik hem opnieuw besteld, met nog wat jurkjes erbij:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb ze. Rits is wel wat stroefjes, maar hij gaat wel gewoon open en dicht. Ik heb er alleen nog binnen mee gelopen en bij mij snijden ze niet.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:36 schreef GirlYouDontKnow het volgende:
[ afbeelding ]
zijn er meer meiden met deze schoenen? ik vind ze echt heel mooi maar ze lopen zo bagger, het snijdt een beetje in mn voetjes. En die rits is zo stroef.![]()
Vroegah had je zo'n Robijnspray, die rook naar wasmiddel en die kon je op je kleding sprayenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:09 schreef Sts het volgende:
Hm, ik heb al een tijdje dit jurkje:
[ afbeelding ]
Ik vind het een heel leuk jurkje, maar het ruikt mufOok na het wassen (wat eigenlijk niet mag, maar prima gaat in een waszakje op lage temperatuur). Tips anyone?
Hij is al in behandeling!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:16 schreef Redisformurder het volgende:
[..]
Zo, leuk!Ik ben erg benieuwd hoe die jurkjes vallen.
Die eerste twee jurkjes vind ik zo geweldig! Die moet ik ook ooit nog eens. Ik kon niet kiezen tussen de kleuren, maar jij neemt ze gewoon allebij.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:12 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Hij is al in behandeling!Het grijze jurkje met print wordt helaas pas half oktober geleverd...
Wat een leuke jurkjes heb je uitgekozen Ewelinaquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:50 schreef Ewelina het volgende:
Nou, ik had deze besteld en toen mijn bestelling opgedeeld werd is ie ineens verdwenenGebeld met de klantenservice en niet eens een excuus gehad
[ afbeelding ]
Nu heb ik hem opnieuw besteld, met nog wat jurkjes erbij:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kon ook gewoon niet kiezen hoorquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:31 schreef Redisformurder het volgende:
[..]
Die eerste twee jurkjes vind ik zo geweldig! Die moet ik ook ooit nog eens. Ik kon niet kiezen tussen de kleuren, maar jij neemt ze gewoon allebij.Zou je kunnen laten weten hoe ze zitten?
febreze!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:11 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Vroegah had je zo'n Robijnspray, die rook naar wasmiddel en die kon je op je kleding sprayen
weet niet of die nog te koop is
Knap!quote:Op zondag 8 augustus 2010 10:22 schreef Linnie20v het volgende:
En alweer een hele tijd niets in bestelling staan !
Ik zweer dat ik ze van de week nog gezien heb, maarrrr nu zijn ze idd wegquote:Op zondag 8 augustus 2010 13:43 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Knap!
Nog een vraag: heeft iemand de lange rokken 's ochtends nog gezien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |