Hier krijgen ze steeds meer accessoires, dat was in het begin minder, nu wordt het steeds meerquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:42 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Ja dat is zo stom alle sjaaltjes, laarzen, jurkjes, NOWAY dat je die hier in breda vind
Alleen maar vesten, broeken, of overdreven dingen waar ik me zelf niet in zie lopen.
Maar niet de dingen van de site..
jaloers isquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hier krijgen ze steeds meer accessoires, dat was in het begin minder, nu wordt het steeds meerMeer tasjes en sieraden en schoenen.
Oh die zijn leuk zeg!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:14 schreef Chule het volgende:
[ afbeelding ]
Heb nog nooit zulke hoge hakken gehad, dus moet er nog even op oefenen.
dat is al bijna?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:07 schreef francis998 het volgende:
Heb een blazer in het grijs besteld, alleen levering is half augustus:(
het gaat om deze: http://files.hm.com/media(...)41_14012_25_5111.jpg
dat is nog 2 weekjes ongeveer, maar ach met dit weer ga ik de blazer toch niet dragen. Heb wel de grootste maat moeten bestellen, want dequote:
Jaquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:24 schreef pinquit het volgende:
haha ja? ik kwam net uit de douche vandaan en t zit met een diadeem naar achterenIk ben het eigenlijk aan het laten groeien
klopt, ik heb niet echt krullen, maar wel een flinke slag, dus het zit lekker warrig nuquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
JaKan m'n vinger er niet geheel op leggen, maar je haar lijkt niet heel stijl, dus het geeft een leuke korte coupe vind ik (ook met diadeem) en je bril
Ja precies dat is het, lekker nonchalantquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:28 schreef pinquit het volgende:
[..]
klopt, ik heb niet echt krullen, maar wel een flinke slag, dus het zit lekker warrig nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |