Hier krijgen ze steeds meer accessoires, dat was in het begin minder, nu wordt het steeds meerquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:42 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Ja dat is zo stom alle sjaaltjes, laarzen, jurkjes, NOWAY dat je die hier in breda vind
Alleen maar vesten, broeken, of overdreven dingen waar ik me zelf niet in zie lopen.
Maar niet de dingen van de site..
jaloers isquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hier krijgen ze steeds meer accessoires, dat was in het begin minder, nu wordt het steeds meerMeer tasjes en sieraden en schoenen.
Oh die zijn leuk zeg!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:14 schreef Chule het volgende:
[ afbeelding ]
Heb nog nooit zulke hoge hakken gehad, dus moet er nog even op oefenen.
dat is al bijna?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:07 schreef francis998 het volgende:
Heb een blazer in het grijs besteld, alleen levering is half augustus:(
het gaat om deze: http://files.hm.com/media(...)41_14012_25_5111.jpg
dat is nog 2 weekjes ongeveer, maar ach met dit weer ga ik de blazer toch niet dragen. Heb wel de grootste maat moeten bestellen, want dequote:
Jaquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:24 schreef pinquit het volgende:
haha ja? ik kwam net uit de douche vandaan en t zit met een diadeem naar achterenIk ben het eigenlijk aan het laten groeien
klopt, ik heb niet echt krullen, maar wel een flinke slag, dus het zit lekker warrig nuquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
JaKan m'n vinger er niet geheel op leggen, maar je haar lijkt niet heel stijl, dus het geeft een leuke korte coupe vind ik (ook met diadeem) en je bril
Ja precies dat is het, lekker nonchalantquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:28 schreef pinquit het volgende:
[..]
klopt, ik heb niet echt krullen, maar wel een flinke slag, dus het zit lekker warrig nu
balen, hier geen enkel probleem. Heb zelf iets kunnen toevoegen aan mijn bestelling zonder problemen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:30 schreef Joysa het volgende:
Ik kom al de hele ochtend / stukje middag niet op de site
http://www.sbs6.nl/web/sh(...)/media=202441/page=1quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:14 schreef Chule het volgende:
[ afbeelding ]
Heb nog nooit zulke hoge hakken gehad, dus moet er nog even op oefenen.
Ik snapte eerst niet wat je bedoelde tot ik naar beneden ging scrollenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:07 schreef pinquit het volgende:
de broeken zijn allemaal te grooten de shortjes geven me een beetje een http://big-bunny-ears.blogspot.com/ gevoel
![]()
dikke benen.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:02 schreef rena het volgende:
[..]
Ik snapte eerst niet wat je bedoelde tot ik naar beneden ging scrollen![]()
idd..horror, haha maar dr kledingstijll is opzich wel leukquote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:14 schreef pinquit het volgende:
[..]horror he? echt top hoor, dat ze er niks van aan trekt enzo. maartoch
Ik vind 'r voeten ergerquote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:14 schreef pinquit het volgende:
Ze moet toch ook wel weten dat het haar niet staat, zoals bijv. die outfit van 11 juliquote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:14 schreef pinquit het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maargoed, laten we ontopic gaan
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
And once again..quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:30 schreef Joysa het volgende:
Ik kom al de hele ochtend / stukje middag niet op de site
omg jezus die blogquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:07 schreef pinquit het volgende:
yay mn pakketje is er![]()
t jurkje en t hemdje zijn liefde![]()
de broeken zijn allemaal te grooten de shortjes geven me een beetje een http://big-bunny-ears.blogspot.com/ gevoel
![]()
dikke benen.
ik ga even de fotootjes verkleinenen ik moet mn spiegel wassen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:29 schreef pumpkinsoup het volgende:
btw....Hahaha dat is toch duidelijk photoshop, kijk die u-bocht tussen haar benen... dat kan gewoon nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
know'm sayin?
word? word.
inderdaad als je er even heel gefocust op gaat letten zie je het inderdaadquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:15 schreef alors het volgende:
[..]
Hahaha dat is toch duidelijk photoshop, kijk die u-bocht tussen haar benen... dat kan gewoon niet
quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:29 schreef pumpkinsoup het volgende:
btw....ze heeft op meer foto's haar benen gephotoshoppedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
ik heb een bestelling geplaatst gisteren en vroeg me af of de kortingscode nog ingevoerd worden?quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:04 schreef Chanty87 het volgende:
Heeft iemand al de kortingscode die bij previewleveringen zat ingevoerd? Ik voer die van mij nu net in maar ik krijg een "Onjuist kortingsnummer" melding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |