Haha, het was volgens mij een van mijn eerste bestellingenquote:Op maandag 8 maart 2010 18:13 schreef Crientj het volgende:
[..]
Echt?Haha, ik heb 'm eigenlijk nu net pas gezien.
H&M #94
Idd!quote:
Zit idd heerlijk los en soepel, totaal niet strak. Vind het geweldige rokjes voor de zomer!quote:Op maandag 8 maart 2010 17:51 schreef Crientj het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand hoe dit rokje zit? Met name aan de bovenkant, kan het helaas niet zien op de foto met het model.
Vind de collectie inderdaad niet superbijzonder ofzo de laatste tijd, maar als ik goed zoek dan vindt ik altijd wel iets leuks.quote:Op maandag 8 maart 2010 19:00 schreef SunBoom het volgende:
Vinden jullie ook dat H&M de afgelopen seizoenen steeds minder is geworden?
Vind het nu echt een kutwinkel.
Dat dus, H&M mikt gewoon op die hele grote middenmoot en die slaagt dus altijd. Ik heb zelf liever wat apartere dingen, maar die hebben ze ook wel, zeker bij Trendquote:Op maandag 8 maart 2010 19:16 schreef poolie het volgende:
[..]
Vind de collectie inderdaad niet superbijzonder ofzo de laatste tijd, maar als ik goed zoek dan vindt ik altijd wel iets leuks.
Btw sonia rykiel frill dress gaat terug.. vond hem niet zo geschikt voor de zomer
Preciesquote:Op maandag 8 maart 2010 19:20 schreef alors het volgende:
[..]
Dat dus, H&M mikt gewoon op die hele grote middenmoot en die slaagt dus altijd. Ik heb zelf liever wat apartere dingen, maar die hebben ze ook wel, zeker bij TrendAlleen goed zoeken idd.
quote:Op maandag 8 maart 2010 19:31 schreef poolie het volgende:
[..]
Precies.
2 vraagjes aangezien jij wel altijd een antwoord weet:
- Waar vind je de Trend (welke steden)?
- Kun je ook een retourartikel die je hebt ontvangen weer terugsturen als die je niet bevalt?
quote:Op maandag 8 maart 2010 20:44 schreef Sooph het volgende:
vandaag gekocht in de winkel:
garden collectie top
garden collectie jurkje
garden collectie jurkje
garden collectie jurkje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |