Ja, echt een kwelling... elke dag weer de t&t pagina f5'en en dan steeds weer niks...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:47 schreef Dipkip het volgende:
Oh alors dat is wel héél erg stom zeg... Ik hoop dat ie morgen komt.
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:55 schreef Linnie20v het volgende:
Komt wel goed schatje!!
Update, de pailletlegging gaat terug....hij kriebelt te erg.
De bontmuts voor jongens gaat ook terug...de stof glanst te veel en vestig nu dus al mijn hoop op de mannenversie
Gefeliciteerd vast!!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:07 schreef -Peach het volgende:
Ik hoop dat mijn pakketje morgen komt want morgen ben ik jaarrriigggg
Ja, koude oren ken ik, ik doe altijd mijn sjaal heel hoog en ook voor mijn mond daartegenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:09 schreef Linnie20v het volgende:
@ Alors, ik heb altijd zulke koude oren in de winterDan is die muts geweldig vooral s'morgens op de fiets enzo !!
Ben je wol gevoelig?? Die prik-kriebels krijg ik hier namelijk ook van
Tnxquote:
Nope.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:24 schreef alors het volgende:
Ben ik trouwens de enige met deze associatie?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Van die veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te dunne sprietjes van 14 misschien?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:27 schreef Enfermera het volgende:
Wat een lelijke jas vind ik dat zeg.Zou dat iemand mooi staan?
Oh die ja.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:31 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Van die veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te dunne sprietjes van 14 misschien?
Misschien ook niet.
Maar wacht! Er is meer! Als u nu besteld, krijgt u deze sjieke bontkraag ter waarde van 49,95 gratis bijgeleverd. Twee keer zoveel lelijkheid voor dezelfde prijs! Mis dit aanbod niet en bestel nu!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:08 schreef Linnie20v het volgende:
Oh, je hebt ook nog de versie MET bontkraagdubbel zo pauperig
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |