Stiekem welquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:15 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ik scrollde heel snel langs, en ik dacht dat er Terug Vind Pumpkin stond
Dat dacht ik ook altijd, bij mij duurt het soms wel 25 dagen voordat ik terugstuur, gewoon omdat ik het vergeet.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:45 schreef alors het volgende:
morgen rap een doos retouren, ik vraag me wel eens af wat ze doen als een retour te laat is.. Terugsturen lijkt me ook geen optie
Ik kon echt niet eerder dan morgenquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook altijd, bij mij duurt het soms wel 25 dagen voordat ik terugstuur, gewoon omdat ik het vergeet.
Ja lol, nouja. Voortaan doe ik het toch maar wat sneller (Goed voornemen!) Want stel je voor dat ze het een keer niet terugsturen en ook niet meer retournemen, dan zou het best vervelend zijn aangezien ik altijd grote bestellingen doe met veel retouren.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:23 schreef alors het volgende:
[..]
Ik kon echt niet eerder dan morgena.s. maandag heb ik het een maand in huis
Maar dat heb ik volgens mij wel vaker gehad en nog nooit wat gehoord
Waarom die van mij nietquote:Op vrijdag 15 januari 2010 02:16 schreef Velma_Dinkley het volgende:
Gister besteld, vandaag in behandelingGoede voornemens H&M?
Tevens TVP
Mijn pagina!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:35 schreef heaven7 het volgende:
Waar zie je dat? Heb ook gister besteld!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |