We hebben nog gekeken maar er stak ook geen tegel uit en er was geen kuil of niks om de gemeente over aan te klagenquote:Op donderdag 24 september 2009 11:14 schreef Linnie20v het volgende:
@ Dip, ah yoga lijkt me erg zennnnn! Stomme tegel!!
LOLquote:Op donderdag 24 september 2009 11:24 schreef Linnie20v het volgende:
Yoga lijkt me echt stoer alleen ik zie me er niet zitten. Mijn tante doet ook yoga en die gaat in de rustfases altijd slapen
Ik ga voor Lady GaGa.quote:Op donderdag 24 september 2009 11:29 schreef Dipkip het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie draaaaagt dat nou
Whoooooooooooot. Die wil ik passenquote:Op donderdag 24 september 2009 11:40 schreef Weggeslet het volgende:
[ afbeelding ]
Aaaaaaah! Gothicalert!
Oh goed punt!!quote:
Die aflevering was wel geniaalquote:Op donderdag 24 september 2009 11:44 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Oh goed punt!!
Arme goffiks. Dit doet me denken aan die aflevering van southpark waarbij de homo's kwaad worden omdat de homolook in de mode komt en ze niet meer aan handtasjes en naveltruitjes kunnen herkennen of een man homo is of niet
Ik hou ook wel van sommige goffikdingen, als ze een charmant jurkje met vleermuizige mouwen in velours hadden bedacht hoorde je mij niet klagen.quote:Op donderdag 24 september 2009 12:06 schreef -Peach het volgende:
Sterkte Dip! En Igothicstyle
2nd thought: Argh. Lelijk. Misschien dat dat jurkje waar de pofmouwen op de heupen zijn gezet wel iets is voor mij, heup- en billoos persoon. Maar dan verander ik wel meteen in een big mama.
Zo jammer dat ze vaak van die goedkope stoffen hebben (wel logisch maja)...en dan in het zwart vaakquote:Op donderdag 24 september 2009 12:11 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik hou ook wel van sommige goffikdingen, als ze een charmant jurkje met vleermuizige mouwen in velours hadden bedacht hoorde je mij niet klagen.
Maar dit is gewoon lelijk en flatteert geen enkel figuur, tenzij je echt model kleerhanger bent. Net wat je zegt, het is too much. En ik vind de uitvoering ook niet mooi, die stof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |