We hebben nog gekeken maar er stak ook geen tegel uit en er was geen kuil of niks om de gemeente over aan te klagenquote:Op donderdag 24 september 2009 11:14 schreef Linnie20v het volgende:
@ Dip, ah yoga lijkt me erg zennnnn! Stomme tegel!!
LOLquote:Op donderdag 24 september 2009 11:24 schreef Linnie20v het volgende:
Yoga lijkt me echt stoer alleen ik zie me er niet zitten. Mijn tante doet ook yoga en die gaat in de rustfases altijd slapen
Ik ga voor Lady GaGa.quote:Op donderdag 24 september 2009 11:29 schreef Dipkip het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie draaaaagt dat nou
Whoooooooooooot. Die wil ik passenquote:Op donderdag 24 september 2009 11:40 schreef Weggeslet het volgende:
[ afbeelding ]
Aaaaaaah! Gothicalert!
Oh goed punt!!quote:
Die aflevering was wel geniaalquote:Op donderdag 24 september 2009 11:44 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Oh goed punt!!
Arme goffiks. Dit doet me denken aan die aflevering van southpark waarbij de homo's kwaad worden omdat de homolook in de mode komt en ze niet meer aan handtasjes en naveltruitjes kunnen herkennen of een man homo is of niet
Ik hou ook wel van sommige goffikdingen, als ze een charmant jurkje met vleermuizige mouwen in velours hadden bedacht hoorde je mij niet klagen.quote:Op donderdag 24 september 2009 12:06 schreef -Peach het volgende:
Sterkte Dip! En Igothicstyle
2nd thought: Argh. Lelijk. Misschien dat dat jurkje waar de pofmouwen op de heupen zijn gezet wel iets is voor mij, heup- en billoos persoon. Maar dan verander ik wel meteen in een big mama.
Zo jammer dat ze vaak van die goedkope stoffen hebben (wel logisch maja)...en dan in het zwart vaakquote:Op donderdag 24 september 2009 12:11 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik hou ook wel van sommige goffikdingen, als ze een charmant jurkje met vleermuizige mouwen in velours hadden bedacht hoorde je mij niet klagen.
Maar dit is gewoon lelijk en flatteert geen enkel figuur, tenzij je echt model kleerhanger bent. Net wat je zegt, het is too much. En ik vind de uitvoering ook niet mooi, die stof.
Ik heb mijn pakje wat ik ook 20 augustus had besteld trouwens net opgehaald bij het Kialapunt. Om het er nog ff in te wrijven, sorryquote:
Ik heb hem nog niet grondig kunnen bekijken, zit nog op het werk. Met alleen mannen op de kamer dusquote:Op donderdag 24 september 2009 15:03 schreef Dipkip het volgende:
Boeit niks joh, ik bedacht me net al, ik kan het nu toch niet passen. En mn vriend kan het vast wel even ophalen voor me vanavond.
Hoe is je pakketje?
quote:Op donderdag 24 september 2009 10:50 schreef Dipkip het volgende:
Ik was naar yoga geweest en had allerlei palmbomen en honden en olifanten gedaan. Maar toen liep ik naar de bushalte en ineens KRAK. Soepel als een kat hm_!
quote:Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco 24-09-2009 Zwolle , intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum 24-09-2009 Zwolle , intern transport pakketten
Ik doe hatha yoga, dat is met veel ademen en weinig power LOLquote:Op donderdag 24 september 2009 17:54 schreef Enfermera het volgende:Beterschap kipje!
![]()
Btw, ik doe ook yoga!
Welke vorm doe jij? Ik doe de poweryoga
![]()
Ik zag hem hangen in de winkel vandaag.quote:Op donderdag 24 september 2009 23:05 schreef Linnie20v het volgende:
Ik heb dat jurkje met kant gekocht vandaag
Ik heb er voor gekeken maar niet gevonden...is het een divided item?quote:Op donderdag 24 september 2009 23:42 schreef alors het volgende:
Ik heb een wijd grijs vest met rits gekocht. Is toch niet helemaal hetzelfde als de wijde trui, hij is veel langer en loopt smal toe.
Ja dat is een pyamabroek vind ik. Misschien nog wel leuk op een skinny meisje en dan lekker flodderig maar als ik die in maat L koop zit het nog vrij strak en dat is echt geeeeen gezicht vind ik. Niet dat ik er uit scheur maar op de bovenbenen sluit het aan en dat vind ik lelijk.quote:Op donderdag 24 september 2009 23:46 schreef Linnie20v het volgende:
Ik vind zo'n broek wel leuk![]()
[ afbeelding ]
Of is dit een pyjamabroek Dip?
Nee gewone h&m collectie.quote:Op donderdag 24 september 2009 23:48 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
Ik heb er voor gekeken maar niet gevonden...is het een divided item?
Van 3 tot 9quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:27 schreef Niara het volgende:
Nog een beetje kunnen slapen Dipkip?
Ik hoop dat het snel weer beter gaat.
aan het eind van mn trainingen (boksen) doen wij ook een aantal "yoga" en "pilates" oefeningen zowel in krachttraining en in coollingdown, je word er inderdaad erg zennn vanquote:Op donderdag 24 september 2009 11:30 schreef Dipkip het volgende:
[..]
LOL
Ik had bij mn eerste les zoiets van nah valt wel mee, beetje gekke strekoefeningen doen en tussendoor moet je liggen en ademhalen, prima te doen. En toen moesten op het eind ineens hardop het universum bedanken.
Ik had echt zo'n 'sorry, zon' erlebnis.
en het zou zomaar kunnen dat ze op mijn barbievoeten best leuk zouden staanquote:Op donderdag 24 september 2009 11:40 schreef Weggeslet het volgende:
[ afbeelding ]
Aaaaaaah! Gothicalert!
ik draag gewoon zo'n capribroek van de h&m zitten echt heerlijk, 1 nadeel me enkels zijn bloot, ik ga nu dus overstappen naar zo'n fitness pants van nikequote:Op donderdag 24 september 2009 23:48 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ja dat is een pyamabroek vind ik. Misschien nog wel leuk op een skinny meisje en dan lekker flodderig maar als ik die in maat L koop zit het nog vrij strak en dat is echt geeeeen gezicht vind ik. Niet dat ik er uit scheur maar op de bovenbenen sluit het aan en dat vind ik lelijk.
TNT gaat lekker de laatste tijd...quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:52 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
aan het eind van mn trainingen (boksen) doen wij ook een aantal "yoga" en "pilates" oefeningen zowel in krachttraining en in coollingdown, je word er inderdaad erg zennn van![]()
tvp trouwens met een stomme mededeling, maandag stond ik manco, van dinsdag tot gisteravond deed tnt het niet, en vandaag:
Statusinformatie Datum Locatie
Zending opgehaald en in sorteerproces 24-09-2009 Zwolle , intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum 25-09-2009 Utrecht , sorteren pakketten
Voorgemeld en gescand op rit 25-09-2009 Utrecht , pakkettendistributie
Sorteerfout, uitgesteld 25-09-2009 Utrecht , pakkettendistributie
Had ik laatst ook alquote:Op vrijdag 25 september 2009 12:52 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
aan het eind van mn trainingen (boksen) doen wij ook een aantal "yoga" en "pilates" oefeningen zowel in krachttraining en in coollingdown, je word er inderdaad erg zennn van![]()
tvp trouwens met een stomme mededeling, maandag stond ik manco, van dinsdag tot gisteravond deed tnt het niet, en vandaag:
Statusinformatie Datum Locatie
Zending opgehaald en in sorteerproces 24-09-2009 Zwolle , intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum 25-09-2009 Utrecht , sorteren pakketten
Voorgemeld en gescand op rit 25-09-2009 Utrecht , pakkettendistributie
Sorteerfout, uitgesteld 25-09-2009 Utrecht , pakkettendistributie
Ik doe zelf aan poweryoga en heb deze broek, maar dan in het lichtgrijs (vorige collectie), maar deze wil ik denk ik ook:quote:Op donderdag 24 september 2009 23:28 schreef Dipkip het volgende:
Hebben jullie trouwens tips hoe ik als mn enkel straks beter is, me aan kan kleden dat het geschikt is voor yoga maar ik niet voor lul loop er mee? Er is daar geen omkleedruimte behalve vieze toiletten, en ik moet er met de bus heen dus ik voel me niet zo comfy nu in een soort pyamabroek op het busstation. En ik ben te dik voor een legging vind ik. Ik zoek dus een broek die fijn is om in te sporten maar er een beetje normaal uitziet.
Neem je heren Lof XL pyamabroekquote:Op vrijdag 25 september 2009 00:08 schreef Dipkip het volgende:
Oh met veel van die broeken is het maar tot L. Denk dat ik ff in de winkel ga kijken ervoor, heb nog iets van 23 euro op zo'n pasje staan.
Ik draag meestal broeken die strak zijn op de billen maar dan vanaf daar wijder zijn. Geen hippy flares vanaf de knie ofzo maar een beetje zo'n klassiek model. Ik wou dat ze dat maakten in joggingstof haha.
Die broek heb ik ook, in die kleur ook. Maar het is inderdaad meer een pyjamabroekquote:Op donderdag 24 september 2009 23:46 schreef Linnie20v het volgende:
Ik vind zo'n broek wel leuk![]()
[ afbeelding ]
Of is dit een pyjamabroek Dip?
Hij valt wel gewoon. Ik heb geloof ik een 38 genomen, en die zit perfect. Normaal heb ik meestal 36 trouwens.quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:58 schreef Linnie20v het volgende:
@ Alors, heb jij toevallig de code van dat zwarte vest dat je in je pakketje had?? Alvast bedankt
Never mind, ik heb hem al gevonden![]()
Hoe is de maat? Nu is er alleen 34 namelijk.
Nee hoor, iedereen is welkomquote:Op zaterdag 26 september 2009 00:19 schreef emokid het volgende:
tvp. of mogen hier alleen vrouwen posten?![]()
Nee hoor, is geen probleem. ik had ook een keer van een shirtje het labeltje al afgeknipt, toen ik erachter kwam dat er een gat in het shirtje zatquote:Op zaterdag 26 september 2009 16:03 schreef KarnSuk het volgende:
Hallo!
Ik heb een trui besteld, deze ik terugsturen. Maar ik heb perongelijk het labeltje er afgehaald en kan hem niet meer er aan zetten. Zullen ze daar moeilijk over doen als ik de trui terugstuur? het labeltje stuur ik dan (los) erbij in het betreffende zakje met artikel nummer maat etc.
Maar jij had een gat erin (dus een productie fout) dat is toch anders? Of niet?quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:26 schreef MaLo het volgende:
[..]
Nee hoor, is geen probleem. ik had ook een keer van een shirtje het labeltje al afgeknipt, toen ik erachter kwam dat er een gat in het shirtje zat. Gewoon teruggestuurd, geen problemen mee gehad.
quote:10% korting* op je hele bestelling
Onze excuses, de Shop Online was een tijdje gesloten. Vanwege technisch onderhoud heb je een aantal uren niet kunnen shoppen. Daarom willen wij je hierbij 10% korting aanbieden.
Bestel uiterlijk 28/9/2009 en vermeld bij je bestelling kortingscode 8630, dan krijg je 10% korting* op je gehele bestelling.
* Deze aanbieding is uitsluitend geldig voor nieuwe bestellingen uit de catalogus of via de Shop Online, met uitzondering van afgeprijsde artikelen, en kan niet in combinatie met andere kortingsaanbiedingen gebruikt worden. Kortingscode is niet geldig in een H&M winkel.
Dat dus. Ik had een bestelling geplaatst vorige week toen ik me ineens weer herinnerde dat er pas een H&M in de buurt geopend isquote:Op zaterdag 26 september 2009 18:14 schreef ChipsZak. het volgende:
Op één of andere manier zie ik op de website vaak dingen die ik wél leuk vind itt de winkel, waar ik vaak juist die dingen niet kan vinden.
Bovendien vind ik het zo wel handig verder, de winkels zijn altijd heel druk.
Stiekem erg tof, maar ik weet niet of ik m ook echt aan zou durven...misschien ff kijken oftie in de winkels is!quote:
Daar ben ik niet stoer genoeg voor!quote:Op donderdag 24 september 2009 11:40 schreef Weggeslet het volgende:
[ afbeelding ]
Aaaaaaah! Gothicalert!
Beterschap!!!quote:Op zondag 27 september 2009 13:59 schreef Dipkip het volgende:
Enkelbanden verrekt of gescheurd ofzo. Nooit eerder gehad dus geen idee van hoe lang zoiets duurt
Heb je 'm wel echt opgeslagen? Want hij bewaard het niet automatisch..quote:Op zondag 27 september 2009 19:02 schreef rhubarbje het volgende:
Godverdegodver
gisteren de hele site afgestruint
verlanglijstje gemaakt
en ik dacht net nou ff kijken wat ik echt wil dan
heeft ie er niets op gezet... staan er alleen oude dingen bij en de nagelak die ik er net ff snel op heb getjoept
Heb ik ook wel eensquote:Op zondag 27 september 2009 19:18 schreef ChipsZak. het volgende:
Mijn verlanglijstje was ook leeggehaald een tijdje geleden!
die heb ik nog van vorig jaar in een andere kleur...quote:Op zondag 27 september 2009 19:21 schreef Niara het volgende:
Iemand enig idee of ze items weer restocken?
Ik vind deze jurk zo mooi:
[ afbeelding ]
Maar helaas uitverkocht.. ik moet echt vaker bestellen anders is het uitverkocht.
Ik met m'n stomme hoop dat er wel wat in de winkels hangt..
En bah, dat is echt balen ChipsZak
Heb je een aanfoto? ben wel benieuwdquote:Op zondag 27 september 2009 19:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
die heb ik nog van vorig jaar in een andere kleur...
Hij is idd erg mooi ik wil hem dit jaar weer kopen
Maar ze vullen aan ja'
elke ochtend heel vroeg behalve in het weekend
Van deze bestelling heb ik het zwarte jurkje en het poederkleurige t-shirt gehouden. Het grijs/roze jurkje heb ik retour gedaan omdat ik het ergens wel leuk vond, maar weet dat ik het niet aan zal doenquote:Op woensdag 16 september 2009 21:36 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
gewaagd kleurtje, hopelijk staat het leuk![]()
[ afbeelding ]
Was voor 4,95, altijd leuk onder een (grijs) vestje
[ afbeelding ]
Draag ik normaal nooit, dergelijke jurkjes, maar ik wil het eens proberen (is een sale)
[ afbeelding ]
Zwart jurkje, precies zoals ik het al langere tijd zoek! Leuk met mooie maillot en laarzen! Als ie helemaal perfect is, koop ik hem ook in het grijs.
Totale prijs: ergens eind 50 euro. Levering eind september. Dat valt niet tegen voor H&M
ja ik ookquote:Op zondag 27 september 2009 19:51 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Heb je een aanfoto? ben wel benieuwd
klopt, m'n moeder had een shirtje gekocht die ze vorig jaar ook had maar dan in een andere kleur. en toen zei de cassiere dat er inderdaad veel dingen van vorig jaar terug zijn gekomen, maar dan in de kleuren van 2009/2010quote:Op zondag 27 september 2009 20:13 schreef rhubarbje het volgende:
ik had trouwens wel het idee dat ik veel dingen zag die ik vorig jaar (meestal in een andere kleur) ook gezien heb....
Ohquote:Op zondag 27 september 2009 14:04 schreef rhubarbje het volgende:
oho fucking lang!
Ik had het toen ik 11 was en heb er nog af en toe last van (als in het blijft altijd mijn zwakke plek)
En je moet er echt goed vanaf blijven hoor! anders eindig je zoals ik met inlogzooltjes en lelijke schoenen
Ik kon pas na weken een beetje rondwobbelwaggelhinkelen geloof ik
klopt jaquote:Op maandag 28 september 2009 08:32 schreef pinquit het volgende:
hey is t niet bijgevuld of ligt t aan mij?
bron: Telegraafquote:Sonia Rykiel ontwerpt voor H&M
AMSTERDAM - Sonia Rykiel, in modekringen bekend als de Queen of knits, heeft twee collecties ontwerpen voor H&M.
De Française die naam maakte met haar vrolijk gekleurde streepjestruien, stras en typische Parijse chic showt haar nieuws twee keer per jaar op de Parijse catwalk. Vorig jaar vierde ze haar 40-jarig modejubileum.
Naast haar hoofdlijn Sonia Rykiel is er ook Sonia, de sportievere collectie en Sonia Enfant voor de kleintjes. Rykiel Homme is een paar seizoenen geleden ter ziele gegaan.
En nu heeft de roodharige ontwerpster voor H&M een lingerie en accessoirecollectie gemaakt die op 5 december in de winkels van de Zweedse keten én in een select aantal boetieks van het Franse modehuis te koop zijn.
In het voorjaar 2010 komt er een tweede collectie van haar hand bij de Zweedse keten te liggen die bestaat uit breisels en accessoires.
Ah, dat hoopte ik al.quote:Op maandag 28 september 2009 12:29 schreef Linnie20v het volgende:
Normaal heb je een briefje in de bus liggen waar het huisnummer opstaat waar het is afgeleverd
Ik heb 'm nog steeds nietquote:Op maandag 28 september 2009 18:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
OMGoshies! Ik heb toch die najaars-catalogus-bestellings-mail gehad! Ik denk dus dat er meerdere lichtingen mailtjes verstuurd worden, dus er is hoop voor hen die hem nog niet gehad hebben!
Weet niet of die al genoemd was, maar die is dus geldig tot en met vandaagquote:Bestel uiterlijk 28/9/2009 en vermeld bij je bestelling kortingscode 8630, dan krijg je 10% korting* op je gehele bestelling.
Meid, wat een kutlevenquote:Op maandag 28 september 2009 14:22 schreef Kleintje19 het volgende:
vuile vieze gore hoeren daar ik ben bóós dat wil je niet weten...
ik had toendertijd een geruite trui bij mn bestelling, die heb ik gehouden, mn moeder vond hem mooi dus ook voor haar besteld, met nog een jurkje, beenwarmers en colletje, krijg ik net me bestelling binnen, staat er op de bon uitverkocht en heb ik hem niet gekregen stelletje snollen, die trui staat elke ochtend in de sale!!!! *doet boos mail sturen*
De mail bedoelde ik trouwens. Jij ookquote:Op maandag 28 september 2009 18:52 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb 'm ook nog niet. Scannen ladies
Ik heb wel nog deze:
[..]
Weet niet of die al genoemd was, maar die is dus geldig tot en met vandaag
aah laat me raden, je hoort vast bij die horde hersenloze snollenquote:
Okay, je kunt boos zijn, en toch fatsoenlijkere woorden gebruiken..quote:Op maandag 28 september 2009 14:22 schreef Kleintje19 het volgende:
vuile vieze gore hoeren daar ik ben bóós dat wil je niet weten...
ik had toendertijd een geruite trui bij mn bestelling, die heb ik gehouden, mn moeder vond hem mooi dus ook voor haar besteld, met nog een jurkje, beenwarmers en colletje, krijg ik net me bestelling binnen, staat er op de bon uitverkocht en heb ik hem niet gekregen stelletje snollen, die trui staat elke ochtend in de sale!!!! *doet boos mail sturen*
Boeienquote:Op maandag 28 september 2009 19:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Okay, je kunt boos zijn, en toch fatsoenlijkere woorden gebruiken..
na de zoveelste fout en dan nog steeds standaard ctrl V mailtjes krijgen nee sorry, gaat er bij mij niet in.quote:Op maandag 28 september 2009 19:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Okay, je kunt boos zijn, en toch fatsoenlijkere woorden gebruiken..
Ja, vind ik wel. Ligt eraan hoe je wilt overkomen. Als een asociaal typetje, of iemand die gewoon even een baalmomentje heeft.quote:
Oh je hoeft 'm voor mij ook niet te veranderen hoor, ik maak me er verder totaal niet druk om.quote:Op maandag 28 september 2009 19:08 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
na de zoveelste fout en dan nog steeds standaard ctrl V mailtjes krijgen nee sorry, gaat er bij mij niet in.
dus ik blijf bij mijn mening![]()
Denk dat jij de enige bent die haar asociaal vind overkomen. Het is een forum, ze zegt het niet in het gezicht van een H&Mvrouwtjequote:Op maandag 28 september 2009 19:08 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, vind ik wel. Ligt eraan hoe je wilt overkomen. Als een asociaal typetje, of iemand die gewoon even een baalmomentje heeft.
en het boeit mij hoe ik overkom omdat...?quote:Op maandag 28 september 2009 19:08 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, vind ik wel. Ligt eraan hoe je wilt overkomen. Als een asociaal typetje, of iemand die gewoon even een baalmomentje heeft.
Jaahaa. Dat snap ik ook allemaal. Vind het gewoon heel erg grof staan, wat met wat zachtere scheldwoorden ook overkomt. Maar goed, ik vind deze discussie sowieso niet nodig, ik heb gezegd wat ik ervan vind, en jij, en Kleintje zelf. Dan is het nu wel weer klaar he?quote:Op maandag 28 september 2009 19:11 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Denk dat jij de enige bent die haar asociaal vind overkomen. Het is een forum, ze zegt het niet in het gezicht van een H&MvrouwtjeDenk trouwens ook niet dat het haar boeit dat ze evt. asociaal overkomt. Stoom afblazen mag hier altijd.
tjah, of er nou 100 keer kut of tering h&m langskomt of 1x hoeren h&m jeetje idd wat aso van mijquote:Op maandag 28 september 2009 19:12 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jaahaa. Dat snap ik ook allemaal. Vind het gewoon heel erg grof staan, wat met wat zachtere scheldwoorden ook overkomt. Maar goed, ik vind deze discussie sowieso niet nodig, ik heb gezegd wat ik ervan vind, en jij, en Kleintje zelf. Dan is het nu wel weer klaar he?
Dat had ik al door hoor, dat dat jou niet boeit.quote:Op maandag 28 september 2009 19:11 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
en het boeit mij hoe ik overkom omdat...?
[ afbeelding ]
ik zag trouwens dat een hoop dames deze hadden besteld, ik hou hem wel, maar voor een jurkje istie echt veel te kort, hij komt echt net onder mijn billen en ik ben heel kleinik draag hem dus gewoon met jeans, want hij is wel erg leuk
Staat die 19 voor je leeftijd of voor je IQ?quote:Op maandag 28 september 2009 19:06 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
aah laat me raden, je hoort vast bij die horde hersenloze snollenwat schattig
ik geloof dat er welgeteld 1 zit met verstand, en dat is degene die zich afentoe hier komt melden
nee alleen in dit topic komen om 3 woorden te melden is heel snuggerquote:Op maandag 28 september 2009 19:18 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Staat die 19 voor je leeftijd of voor je IQ?
En dan anderen voor dom uitmaken.
Ok, whatever. Teruglezen is ook een vak.quote:Op maandag 28 september 2009 19:20 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
nee alleen in dit topic komen om 3 woorden te melden is heel snugger
Sorryquote:
quote:Op maandag 28 september 2009 19:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
Gumbayaaaaa, my lord, gumbayaaaa! *kampvuur met marshmellows*
Anyway! Ik vind de nieuwe dingen ook maf. Een beetje dominatrix-killed-black-Pino-en heeft een dikke reet jurkjes. Ben dan wel weer benieuwd of het mogelijk is dat het iemand compleet awesome kan staan, ik kan me voornamelijk bij het dikke-reet-jurkje niet veel voorstellen
Ja die ja!quote:Op maandag 28 september 2009 19:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze? Nee, ik denk alleen als je size zero zonder heupen hebt!
ik ben meer benieuwd hoe dit op iemand staatquote:Op maandag 28 september 2009 19:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
Anyway! Ik vind de nieuwe dingen ook maf. Een beetje dominatrix-killed-black-Pino-en heeft een dikke reet jurkjes. Ben dan wel weer benieuwd of het mogelijk is dat het iemand compleet awesome kan staan, ik kan me voornamelijk bij het dikke-reet-jurkje niet veel voorstellen
Die begint met het volume gedeelte ook precies op de curves.. wel mooi als je lang en dun bent en met hele hoge hakken eronderquote:Op maandag 28 september 2009 19:29 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ik ben meer benieuwd hoe dit op iemand staat
[ afbeelding ]
jammer dat hij niet of gewoon strapless is, of gewoon met 2 bandjes, verder is hij wel leuk
Jij weet alles altijd op een geniale manier samen te vattenquote:Op maandag 28 september 2009 19:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
Nog even over dat jurkje hè... Is hij bij jou ook zo wijd? Ik heb hem nu hier liggen in 36, niet eens zo'n grote maat dus, maar hij is echt wijd! Op het plaatje lijkt hij veel langwerpiger, dus óf smaller óf langer inderdaad. Verder is hij wel leuk, ik twijfel nog of het zin heeft om een maat kleiner te proberen.quote:Op maandag 28 september 2009 19:11 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik zag trouwens dat een hoop dames deze hadden besteld, ik hou hem wel, maar voor een jurkje istie echt veel te kort, hij komt echt net onder mijn billen en ik ben heel kleinik draag hem dus gewoon met jeans, want hij is wel erg leuk
Leuke riem er bij doen dan?quote:Op maandag 28 september 2009 21:05 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Nog even over dat jurkje hè... Is hij bij jou ook zo wijd? Ik heb hem nu hier liggen in 36, niet eens zo'n grote maat dus, maar hij is echt wijd! Op het plaatje lijkt hij veel langwerpiger, dus óf smaller óf langer inderdaad. Verder is hij wel leuk, ik twijfel nog of ik het zin heeft om een maat kleiner te proberen.
Dat helpt inderdaad wel ja.quote:
De mijne ook, maar ik had een mail gestuurd, en ze zeiden dat mijn bestelling vandaag in behandeling zou worden genomen, als het morgen nog steeds open staat ga ik weer een kwaad mailtje sturen, ik word er zo moe van..quote:Op maandag 28 september 2009 13:22 schreef Sarabi het volgende:
En weer naar half okt.........als het eind oktober wordt dan gooi ik mijn mandje weer leeg
Ik heb ook maar even gemaildquote:Op maandag 28 september 2009 21:28 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
De mijne ook, maar ik had een mail gestuurd, en ze zeiden dat mijn bestelling vandaag in behandeling zou worden genomen, als het morgen nog steeds open staat ga ik weer een kwaad mailtje sturen, ik word er zo moe van..
ik draag hem met een riem om mn heupen, had 2 maten besteld, heb de kleinste gehoudenquote:Op maandag 28 september 2009 21:05 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Nog even over dat jurkje hè... Is hij bij jou ook zo wijd? Ik heb hem nu hier liggen in 36, niet eens zo'n grote maat dus, maar hij is echt wijd! Op het plaatje lijkt hij veel langwerpiger, dus óf smaller óf langer inderdaad. Verder is hij wel leuk, ik twijfel nog of het zin heeft om een maat kleiner te proberen.
jezus, aprilquote:Op dinsdag 29 september 2009 11:26 schreef Enfermera het volgende:
Haha xDVanochtend stond mijn bestelling nog op 'helaas te laat; nieuwe levering half oktober', maar nu is ie ineens in behandeling genomen
![]()
Ohja, en mn sjaal (die voor mn moeder, die ik in april had besteld, weten jullie nog?) is weer van mn bestelling afgehaald zonder notificatie, dus ik ga morgen maar weer eens bellen en een korting eisen
![]()
Yup. Elke keer eraf halen, weer erop zetten. 500 briefjes in de brievenbus met 'helaas is je bestelling vertraagd, onze excuses'.quote:
Mischien moet je de nieuwste 'flash' installerenquote:Op maandag 28 september 2009 09:21 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb wel een tas besteld tho,dat heb ik even iemand anders laten doen,
.
Hij staat bij mij al sinds 15 september in bestelling, maar volgens de H&M Klantenservice berekent het systeem de meest optimale dag van verzending, en die schijnt ergens eind oktober te liggenquote:Op dinsdag 29 september 2009 13:25 schreef Tegan het volgende:
[ afbeelding ]
Was deze leuk, of wisten we dat nog niet?
Dat was het probleem niet, maar hij doet het inmiddels weer na mijn mailtje,quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:19 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Mischien moet je de nieuwste 'flash' installeren
is het sowieso al een tijdje. Slowchat topic is dit toch, trouwens?quote:
dat is nog eens leuk shoppenquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:55 schreef Debsterr het volgende:
Als dit totaalbedrag nou zou kloppen
[ afbeelding ]
[/zure sloot]quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:00 schreef Syytön het volgende:
is het sowieso al een tijdje. Slowchat topic is dit toch, trouwens?
Alleen maar janken omdat H&M dit en dat weer verkeerd heeft gedaan, en toch allemaal blijven bestellen.![]()
En daarna helemaal hysterisch van enthousiasme gaan krijsen als H&M weer nieuwe 13-in-dozijn truitjes op de site heeft gezet. En dat ge-ieeeuwww als er eens een afwijkend en gewaagd jurkje op staat, god sta mij bij.
Ik heb ook 2 keer moeten kijken hoe het precies zatquote:Op dinsdag 29 september 2009 18:11 schreef Daph_ het volgende:
Debsterr dat is een hele fijne prijs!!
Het stond er zomaar ineensquote:
Was het maar echtquote:
quote:De bestelling is geannuleerd.
quote:Je bestelling is in behandelin 29.09.2009
Hmmm.. het lijkt erop dat er weer wat mis is dus, met de webshop.quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:28 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
[..]Wat is dit nou weer dan.
Ik heb helemaal niks geannuleerd.
Ik hoop maar dat het 2e waar is en hij inderdaad in behandeling is
Hoewel er vanmiddag nog 'half okt.' stond.
Blijkbaar.quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:31 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hmmm.. het lijkt erop dat er weer wat mis is dus, met de webshop.
Als ze 'm al hadden hebben ze 'm nu zeker niet meer. Ik vind het gewoon raar dat ze het elke keer verplaatsen. Ik ben dan gewoon irritant en ga daarover zeiken tot ze gek van me wordenquote:Op dinsdag 29 september 2009 13:04 schreef Mini_rulez het volgende:
April? Dat is wel heel lang.Hadden ze hem dan niet in de winkel ofzo?
is erg mooi jurkje ja....quote:Op woensdag 30 september 2009 09:23 schreef Niara het volgende:
Ze hebben hem nu wel in he tpaars
[ afbeelding ]
Maar ik wil blauw verdorie.
Ik wacht nog even af en anders plaats ik gewoon een bestelling.. of ik ga weer eens in de winkel zelf kijken.
Ik had gemailed, maar de bestelling is dus blijkbaar gewoon in behandeling en niet geannuleerd. [ondanks dat dat er wel staat, maar als hij ook bij 'in behandeling' staat dan is dat laatste het geval].quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:14 schreef Sarabi het volgende:
Ik heb precies hetzelfde CZ (behalve dat ik ergens ook nog iets van 10 euro kwijt ben geraakt)
Hopelijk gaat het nu nog wel goed, begrijp opeens weer waarom ik al heel lang niets meer besteld had
Die van mij ook, er zat zelfs iets bij van eind oktober, vanmorgen nog iets bijgegooid en nu dus in behandeling, maar als ik bij 'nog niet geleverd' kijk, staat er 'bestelling is geannuleerd'?quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:05 schreef ChipsZak. het volgende:
Maar mijne staat tegelijk op in behandeling(hoewel dat vanmiddag nog 'half okt' was)
Maf gedoe.
Als je dingen naar het winkelmandje gooit en je slaat de wishlist niet opnieuw op, dan staat er de volgende keer weer hetzelfde als voorheenquote:Op woensdag 30 september 2009 10:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik snap m'n wishlist niet. Gisteren m'n verlanglijstje aangemaakt, besloten wat ik wel en niet wilde, alles wat ik wilde besteld, de rest weggemieterd... en nu staat alles weer in het verlanglijstje (waarvan nu dus de helft is uitverkocht). Wtf?
Heb de paarse en er ook al complimenten mee gescoord!quote:Op woensdag 30 september 2009 09:23 schreef Niara het volgende:
Ze hebben hem nu wel in he tpaars
[ afbeelding ]
Maar ik wil blauw verdorie.
Ik wacht nog even af en anders plaats ik gewoon een bestelling.. of ik ga weer eens in de winkel zelf kijken.
Leuke bestelling!quote:Op woensdag 30 september 2009 15:05 schreef Queen_E het volgende:
Besteld:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Deze had ik trouwens laatst besteld:
[ link | afbeelding ]
Zijn wel heel leuk alleen wel hele dunne stof!
Alles komt half oktober, behalve de oogschaduw en het vest.. die eind oktober en begin november..
Ah oké, ik had het nooit eerder gebruikt namelijkquote:Op woensdag 30 september 2009 19:33 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
Als je dingen naar het winkelmandje gooit en je slaat de wishlist niet opnieuw op, dan staat er de volgende keer weer hetzelfde als voorheen
Dan is de bestelling dus gewoon in behandeling,quote:Op woensdag 30 september 2009 18:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die van mij ook, er zat zelfs iets bij van eind oktober, vanmorgen nog iets bijgegooid en nu dus in behandeling, maar als ik bij 'nog niet geleverd' kijk, staat er 'bestelling is geannuleerd'?
Ik schrok me wild, ik dacht: gebruik ik eens geen illegale codes en dan wordt ie geannuleerdquote:Op woensdag 30 september 2009 20:32 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dan is de bestelling dus gewoon in behandeling,.
Dat andere is blijkbaar een fout.
Dingen uit de winkel kun je alleen in de winkel retouren.quote:Op woensdag 30 september 2009 22:50 schreef PartyHardy het volgende:
Ik heb een jas gekocht in de winkel van H&M. Nou heb ik na lang denken toch besloten een andere jas te gaan kopen.
Waarschijnlijk kunnen jullie mij wel helpen: mijn vraag is of ik de jas ook kan opsturen naar het retouradres van de H&M of dat ik de jas perse in de winkel moet gaan ruilen?
Alvast bedankt.
Als je even op deze pagina terugleest.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:11 schreef Sneeze het volgende:
H&M experts, help! Als er "De bestelling is geannuleerd." staat, is dat dan ook echt zo? Of kan het een fluke zijn?
Oh, lotgenoot!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:20 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Als je even op deze pagina terugleest.
quote:De najaars SALE gaat van start. In de Shop Online is een gedeelte van de collectie in prijs verlaagd met kortingen tot 50%.
Nee toch, ook wat aanvullende jurkjes.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:08 schreef rhubarbje het volgende:
ik gok van wel
maar dat gaat alleen om schoenen en tassen deze keer
ow sorry dat had ik even gemistquote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee toch, ook wat aanvullende jurkjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |