Beterschap!!!quote:Op zondag 27 september 2009 13:59 schreef Dipkip het volgende:
Enkelbanden verrekt of gescheurd ofzo. Nooit eerder gehad dus geen idee van hoe lang zoiets duurt
Heb je 'm wel echt opgeslagen? Want hij bewaard het niet automatisch..quote:Op zondag 27 september 2009 19:02 schreef rhubarbje het volgende:
Godverdegodver
gisteren de hele site afgestruint
verlanglijstje gemaakt
en ik dacht net nou ff kijken wat ik echt wil dan
heeft ie er niets op gezet... staan er alleen oude dingen bij en de nagelak die ik er net ff snel op heb getjoept
Heb ik ook wel eensquote:Op zondag 27 september 2009 19:18 schreef ChipsZak. het volgende:
Mijn verlanglijstje was ook leeggehaald een tijdje geleden!
die heb ik nog van vorig jaar in een andere kleur...quote:Op zondag 27 september 2009 19:21 schreef Niara het volgende:
Iemand enig idee of ze items weer restocken?
Ik vind deze jurk zo mooi:
[ afbeelding ]
Maar helaas uitverkocht.. ik moet echt vaker bestellen anders is het uitverkocht.
Ik met m'n stomme hoop dat er wel wat in de winkels hangt..
En bah, dat is echt balen ChipsZak
Heb je een aanfoto? ben wel benieuwdquote:Op zondag 27 september 2009 19:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
die heb ik nog van vorig jaar in een andere kleur...
Hij is idd erg mooi ik wil hem dit jaar weer kopen
Maar ze vullen aan ja'
elke ochtend heel vroeg behalve in het weekend
Van deze bestelling heb ik het zwarte jurkje en het poederkleurige t-shirt gehouden. Het grijs/roze jurkje heb ik retour gedaan omdat ik het ergens wel leuk vond, maar weet dat ik het niet aan zal doenquote:Op woensdag 16 september 2009 21:36 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
gewaagd kleurtje, hopelijk staat het leuk![]()
[ afbeelding ]
Was voor 4,95, altijd leuk onder een (grijs) vestje
[ afbeelding ]
Draag ik normaal nooit, dergelijke jurkjes, maar ik wil het eens proberen (is een sale)
[ afbeelding ]
Zwart jurkje, precies zoals ik het al langere tijd zoek! Leuk met mooie maillot en laarzen! Als ie helemaal perfect is, koop ik hem ook in het grijs.
Totale prijs: ergens eind 50 euro. Levering eind september. Dat valt niet tegen voor H&M
ja ik ookquote:Op zondag 27 september 2009 19:51 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Heb je een aanfoto? ben wel benieuwd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |