We hebben nog gekeken maar er stak ook geen tegel uit en er was geen kuil of niks om de gemeente over aan te klagenquote:Op donderdag 24 september 2009 11:14 schreef Linnie20v het volgende:
@ Dip, ah yoga lijkt me erg zennnnn! Stomme tegel!!
LOLquote:Op donderdag 24 september 2009 11:24 schreef Linnie20v het volgende:
Yoga lijkt me echt stoer alleen ik zie me er niet zitten. Mijn tante doet ook yoga en die gaat in de rustfases altijd slapen
Ik ga voor Lady GaGa.quote:Op donderdag 24 september 2009 11:29 schreef Dipkip het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie draaaaagt dat nou
Whoooooooooooot. Die wil ik passenquote:Op donderdag 24 september 2009 11:40 schreef Weggeslet het volgende:
[ afbeelding ]
Aaaaaaah! Gothicalert!
Oh goed punt!!quote:
Die aflevering was wel geniaalquote:Op donderdag 24 september 2009 11:44 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Oh goed punt!!
Arme goffiks. Dit doet me denken aan die aflevering van southpark waarbij de homo's kwaad worden omdat de homolook in de mode komt en ze niet meer aan handtasjes en naveltruitjes kunnen herkennen of een man homo is of niet
Ik hou ook wel van sommige goffikdingen, als ze een charmant jurkje met vleermuizige mouwen in velours hadden bedacht hoorde je mij niet klagen.quote:Op donderdag 24 september 2009 12:06 schreef -Peach het volgende:
Sterkte Dip! En Igothicstyle
2nd thought: Argh. Lelijk. Misschien dat dat jurkje waar de pofmouwen op de heupen zijn gezet wel iets is voor mij, heup- en billoos persoon. Maar dan verander ik wel meteen in een big mama.
Zo jammer dat ze vaak van die goedkope stoffen hebben (wel logisch maja)...en dan in het zwart vaakquote:Op donderdag 24 september 2009 12:11 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik hou ook wel van sommige goffikdingen, als ze een charmant jurkje met vleermuizige mouwen in velours hadden bedacht hoorde je mij niet klagen.
Maar dit is gewoon lelijk en flatteert geen enkel figuur, tenzij je echt model kleerhanger bent. Net wat je zegt, het is too much. En ik vind de uitvoering ook niet mooi, die stof.
Ik heb mijn pakje wat ik ook 20 augustus had besteld trouwens net opgehaald bij het Kialapunt. Om het er nog ff in te wrijven, sorryquote:
Ik heb hem nog niet grondig kunnen bekijken, zit nog op het werk. Met alleen mannen op de kamer dusquote:Op donderdag 24 september 2009 15:03 schreef Dipkip het volgende:
Boeit niks joh, ik bedacht me net al, ik kan het nu toch niet passen. En mn vriend kan het vast wel even ophalen voor me vanavond.
Hoe is je pakketje?
quote:Op donderdag 24 september 2009 10:50 schreef Dipkip het volgende:
Ik was naar yoga geweest en had allerlei palmbomen en honden en olifanten gedaan. Maar toen liep ik naar de bushalte en ineens KRAK. Soepel als een kat hm_!
quote:Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco 24-09-2009 Zwolle , intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum 24-09-2009 Zwolle , intern transport pakketten
Ik doe hatha yoga, dat is met veel ademen en weinig power LOLquote:Op donderdag 24 september 2009 17:54 schreef Enfermera het volgende:Beterschap kipje!
![]()
Btw, ik doe ook yoga!
Welke vorm doe jij? Ik doe de poweryoga
![]()
Ik zag hem hangen in de winkel vandaag.quote:Op donderdag 24 september 2009 23:05 schreef Linnie20v het volgende:
Ik heb dat jurkje met kant gekocht vandaag
Ik heb er voor gekeken maar niet gevonden...is het een divided item?quote:Op donderdag 24 september 2009 23:42 schreef alors het volgende:
Ik heb een wijd grijs vest met rits gekocht. Is toch niet helemaal hetzelfde als de wijde trui, hij is veel langer en loopt smal toe.
Ja dat is een pyamabroek vind ik. Misschien nog wel leuk op een skinny meisje en dan lekker flodderig maar als ik die in maat L koop zit het nog vrij strak en dat is echt geeeeen gezicht vind ik. Niet dat ik er uit scheur maar op de bovenbenen sluit het aan en dat vind ik lelijk.quote:Op donderdag 24 september 2009 23:46 schreef Linnie20v het volgende:
Ik vind zo'n broek wel leuk![]()
[ afbeelding ]
Of is dit een pyjamabroek Dip?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |