Die begint met het volume gedeelte ook precies op de curves.. wel mooi als je lang en dun bent en met hele hoge hakken eronderquote:Op maandag 28 september 2009 19:29 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ik ben meer benieuwd hoe dit op iemand staat
[ afbeelding ]
jammer dat hij niet of gewoon strapless is, of gewoon met 2 bandjes, verder is hij wel leuk
Jij weet alles altijd op een geniale manier samen te vattenquote:Op maandag 28 september 2009 19:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
Gumbayaaaaa, my lord, gumbayaaaa! *kampvuur met marshmellows*
Anyway! Ik vind de nieuwe dingen ook maf. Een beetje dominatrix-killed-black-Pino-en heeft een dikke reet jurkjes. Ben dan wel weer benieuwd of het mogelijk is dat het iemand compleet awesome kan staan, ik kan me voornamelijk bij het dikke-reet-jurkje niet veel voorstellen
Nog even over dat jurkje hè... Is hij bij jou ook zo wijd? Ik heb hem nu hier liggen in 36, niet eens zo'n grote maat dus, maar hij is echt wijd! Op het plaatje lijkt hij veel langwerpiger, dus óf smaller óf langer inderdaad. Verder is hij wel leuk, ik twijfel nog of het zin heeft om een maat kleiner te proberen.quote:Op maandag 28 september 2009 19:11 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik zag trouwens dat een hoop dames deze hadden besteld, ik hou hem wel, maar voor een jurkje istie echt veel te kort, hij komt echt net onder mijn billen en ik ben heel kleinik draag hem dus gewoon met jeans, want hij is wel erg leuk
Leuke riem er bij doen dan?quote:Op maandag 28 september 2009 21:05 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Nog even over dat jurkje hè... Is hij bij jou ook zo wijd? Ik heb hem nu hier liggen in 36, niet eens zo'n grote maat dus, maar hij is echt wijd! Op het plaatje lijkt hij veel langwerpiger, dus óf smaller óf langer inderdaad. Verder is hij wel leuk, ik twijfel nog of ik het zin heeft om een maat kleiner te proberen.
Dat helpt inderdaad wel ja.quote:
De mijne ook, maar ik had een mail gestuurd, en ze zeiden dat mijn bestelling vandaag in behandeling zou worden genomen, als het morgen nog steeds open staat ga ik weer een kwaad mailtje sturen, ik word er zo moe van..quote:Op maandag 28 september 2009 13:22 schreef Sarabi het volgende:
En weer naar half okt.........als het eind oktober wordt dan gooi ik mijn mandje weer leeg
Ik heb ook maar even gemaildquote:Op maandag 28 september 2009 21:28 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
De mijne ook, maar ik had een mail gestuurd, en ze zeiden dat mijn bestelling vandaag in behandeling zou worden genomen, als het morgen nog steeds open staat ga ik weer een kwaad mailtje sturen, ik word er zo moe van..
ik draag hem met een riem om mn heupen, had 2 maten besteld, heb de kleinste gehoudenquote:Op maandag 28 september 2009 21:05 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Nog even over dat jurkje hè... Is hij bij jou ook zo wijd? Ik heb hem nu hier liggen in 36, niet eens zo'n grote maat dus, maar hij is echt wijd! Op het plaatje lijkt hij veel langwerpiger, dus óf smaller óf langer inderdaad. Verder is hij wel leuk, ik twijfel nog of het zin heeft om een maat kleiner te proberen.
jezus, aprilquote:Op dinsdag 29 september 2009 11:26 schreef Enfermera het volgende:
Haha xDVanochtend stond mijn bestelling nog op 'helaas te laat; nieuwe levering half oktober', maar nu is ie ineens in behandeling genomen
![]()
Ohja, en mn sjaal (die voor mn moeder, die ik in april had besteld, weten jullie nog?) is weer van mn bestelling afgehaald zonder notificatie, dus ik ga morgen maar weer eens bellen en een korting eisen
![]()
Yup. Elke keer eraf halen, weer erop zetten. 500 briefjes in de brievenbus met 'helaas is je bestelling vertraagd, onze excuses'.quote:
Mischien moet je de nieuwste 'flash' installerenquote:Op maandag 28 september 2009 09:21 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb wel een tas besteld tho,dat heb ik even iemand anders laten doen,
.
Hij staat bij mij al sinds 15 september in bestelling, maar volgens de H&M Klantenservice berekent het systeem de meest optimale dag van verzending, en die schijnt ergens eind oktober te liggenquote:Op dinsdag 29 september 2009 13:25 schreef Tegan het volgende:
[ afbeelding ]
Was deze leuk, of wisten we dat nog niet?
Dat was het probleem niet, maar hij doet het inmiddels weer na mijn mailtje,quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:19 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Mischien moet je de nieuwste 'flash' installeren
is het sowieso al een tijdje. Slowchat topic is dit toch, trouwens?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |