Nee gewone h&m collectie.quote:Op donderdag 24 september 2009 23:48 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
Ik heb er voor gekeken maar niet gevonden...is het een divided item?
Van 3 tot 9quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:27 schreef Niara het volgende:
Nog een beetje kunnen slapen Dipkip?
Ik hoop dat het snel weer beter gaat.
aan het eind van mn trainingen (boksen) doen wij ook een aantal "yoga" en "pilates" oefeningen zowel in krachttraining en in coollingdown, je word er inderdaad erg zennn vanquote:Op donderdag 24 september 2009 11:30 schreef Dipkip het volgende:
[..]
LOL
Ik had bij mn eerste les zoiets van nah valt wel mee, beetje gekke strekoefeningen doen en tussendoor moet je liggen en ademhalen, prima te doen. En toen moesten op het eind ineens hardop het universum bedanken.
Ik had echt zo'n 'sorry, zon' erlebnis.
en het zou zomaar kunnen dat ze op mijn barbievoeten best leuk zouden staanquote:Op donderdag 24 september 2009 11:40 schreef Weggeslet het volgende:
[ afbeelding ]
Aaaaaaah! Gothicalert!
ik draag gewoon zo'n capribroek van de h&m zitten echt heerlijk, 1 nadeel me enkels zijn bloot, ik ga nu dus overstappen naar zo'n fitness pants van nikequote:Op donderdag 24 september 2009 23:48 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ja dat is een pyamabroek vind ik. Misschien nog wel leuk op een skinny meisje en dan lekker flodderig maar als ik die in maat L koop zit het nog vrij strak en dat is echt geeeeen gezicht vind ik. Niet dat ik er uit scheur maar op de bovenbenen sluit het aan en dat vind ik lelijk.
TNT gaat lekker de laatste tijd...quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:52 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
aan het eind van mn trainingen (boksen) doen wij ook een aantal "yoga" en "pilates" oefeningen zowel in krachttraining en in coollingdown, je word er inderdaad erg zennn van![]()
tvp trouwens met een stomme mededeling, maandag stond ik manco, van dinsdag tot gisteravond deed tnt het niet, en vandaag:
Statusinformatie Datum Locatie
Zending opgehaald en in sorteerproces 24-09-2009 Zwolle , intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum 25-09-2009 Utrecht , sorteren pakketten
Voorgemeld en gescand op rit 25-09-2009 Utrecht , pakkettendistributie
Sorteerfout, uitgesteld 25-09-2009 Utrecht , pakkettendistributie
Had ik laatst ook alquote:Op vrijdag 25 september 2009 12:52 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
aan het eind van mn trainingen (boksen) doen wij ook een aantal "yoga" en "pilates" oefeningen zowel in krachttraining en in coollingdown, je word er inderdaad erg zennn van![]()
tvp trouwens met een stomme mededeling, maandag stond ik manco, van dinsdag tot gisteravond deed tnt het niet, en vandaag:
Statusinformatie Datum Locatie
Zending opgehaald en in sorteerproces 24-09-2009 Zwolle , intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum 25-09-2009 Utrecht , sorteren pakketten
Voorgemeld en gescand op rit 25-09-2009 Utrecht , pakkettendistributie
Sorteerfout, uitgesteld 25-09-2009 Utrecht , pakkettendistributie
Ik doe zelf aan poweryoga en heb deze broek, maar dan in het lichtgrijs (vorige collectie), maar deze wil ik denk ik ook:quote:Op donderdag 24 september 2009 23:28 schreef Dipkip het volgende:
Hebben jullie trouwens tips hoe ik als mn enkel straks beter is, me aan kan kleden dat het geschikt is voor yoga maar ik niet voor lul loop er mee? Er is daar geen omkleedruimte behalve vieze toiletten, en ik moet er met de bus heen dus ik voel me niet zo comfy nu in een soort pyamabroek op het busstation. En ik ben te dik voor een legging vind ik. Ik zoek dus een broek die fijn is om in te sporten maar er een beetje normaal uitziet.
Neem je heren Lof XL pyamabroekquote:Op vrijdag 25 september 2009 00:08 schreef Dipkip het volgende:
Oh met veel van die broeken is het maar tot L. Denk dat ik ff in de winkel ga kijken ervoor, heb nog iets van 23 euro op zo'n pasje staan.
Ik draag meestal broeken die strak zijn op de billen maar dan vanaf daar wijder zijn. Geen hippy flares vanaf de knie ofzo maar een beetje zo'n klassiek model. Ik wou dat ze dat maakten in joggingstof haha.
Die broek heb ik ook, in die kleur ook. Maar het is inderdaad meer een pyjamabroekquote:Op donderdag 24 september 2009 23:46 schreef Linnie20v het volgende:
Ik vind zo'n broek wel leuk![]()
[ afbeelding ]
Of is dit een pyjamabroek Dip?
Hij valt wel gewoon. Ik heb geloof ik een 38 genomen, en die zit perfect. Normaal heb ik meestal 36 trouwens.quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:58 schreef Linnie20v het volgende:
@ Alors, heb jij toevallig de code van dat zwarte vest dat je in je pakketje had?? Alvast bedankt
Never mind, ik heb hem al gevonden![]()
Hoe is de maat? Nu is er alleen 34 namelijk.
Nee hoor, iedereen is welkomquote:Op zaterdag 26 september 2009 00:19 schreef emokid het volgende:
tvp. of mogen hier alleen vrouwen posten?![]()
Nee hoor, is geen probleem. ik had ook een keer van een shirtje het labeltje al afgeknipt, toen ik erachter kwam dat er een gat in het shirtje zatquote:Op zaterdag 26 september 2009 16:03 schreef KarnSuk het volgende:
Hallo!
Ik heb een trui besteld, deze ik terugsturen. Maar ik heb perongelijk het labeltje er afgehaald en kan hem niet meer er aan zetten. Zullen ze daar moeilijk over doen als ik de trui terugstuur? het labeltje stuur ik dan (los) erbij in het betreffende zakje met artikel nummer maat etc.
Maar jij had een gat erin (dus een productie fout) dat is toch anders? Of niet?quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:26 schreef MaLo het volgende:
[..]
Nee hoor, is geen probleem. ik had ook een keer van een shirtje het labeltje al afgeknipt, toen ik erachter kwam dat er een gat in het shirtje zat. Gewoon teruggestuurd, geen problemen mee gehad.
quote:10% korting* op je hele bestelling
Onze excuses, de Shop Online was een tijdje gesloten. Vanwege technisch onderhoud heb je een aantal uren niet kunnen shoppen. Daarom willen wij je hierbij 10% korting aanbieden.
Bestel uiterlijk 28/9/2009 en vermeld bij je bestelling kortingscode 8630, dan krijg je 10% korting* op je gehele bestelling.
* Deze aanbieding is uitsluitend geldig voor nieuwe bestellingen uit de catalogus of via de Shop Online, met uitzondering van afgeprijsde artikelen, en kan niet in combinatie met andere kortingsaanbiedingen gebruikt worden. Kortingscode is niet geldig in een H&M winkel.
Dat dus. Ik had een bestelling geplaatst vorige week toen ik me ineens weer herinnerde dat er pas een H&M in de buurt geopend isquote:Op zaterdag 26 september 2009 18:14 schreef ChipsZak. het volgende:
Op één of andere manier zie ik op de website vaak dingen die ik wél leuk vind itt de winkel, waar ik vaak juist die dingen niet kan vinden.
Bovendien vind ik het zo wel handig verder, de winkels zijn altijd heel druk.
Stiekem erg tof, maar ik weet niet of ik m ook echt aan zou durven...misschien ff kijken oftie in de winkels is!quote:
Daar ben ik niet stoer genoeg voor!quote:Op donderdag 24 september 2009 11:40 schreef Weggeslet het volgende:
[ afbeelding ]
Aaaaaaah! Gothicalert!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |