abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73089478
Ik heb nu pijnstillers dus iets beter. Ik kan er nog niet op staan ofzo maar ik kan me nu in een bureaustoel werken en naar de wc rollen ook al doet het heel erg zeer, en als ik gewoon stil lig doet het niet meer zo'n pijn. Dus hopelijk slaap ik vannacht een beetje, is wel lastig op de bank normaal lig ik op mn rechterzij en nu kan dat niet want het is mn rechterenkel.
pi_73091025
Nou, het pakje waar ik een maand op gewacht heb is een grote tegenvaller .

Deze gaan beide terug, de rok zit te strak om mijn billen en het jurkje is te kort. Dan had ik nog een blauwe bikinihotpants besteld, die lubbert bij mijn rug.
Blijft over een simpele witte blouse. Deze schijnt iets door maar hou ik wel omdat hij toch bedoeld is voor onder andere kleding.

Gisteren kwam ook mijn bruine giletje dat ik vorige week heb besteld:
http://shop.hm.com/nl/shoppingwindow?dept=DAM_YTT_ALL&modelnum=745081&type=product
en die is wel ontzettend leuk .
pi_73093058
Manco
pi_73093586
Ohh het jurkje ziet er leuk uit,. Jammer dat ie te kort is.
Nog een beetje kunnen slapen Dipkip?
Ik hoop dat het snel weer beter gaat.
  vrijdag 25 september 2009 @ 10:29:28 #55
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_73093636

en
voor mn lief

* saaw rent zo even naar de winkel
an urge to help mankind overcomes me
  vrijdag 25 september 2009 @ 10:37:51 #56
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73093846
Dipkip: leggings combineren met hele floppy beenwarmers? Dat zit wel lekker
Ik heb zelf gewoon twee Adidas sportbroekjes, een tot net over de knie en een lange (ook niet strak ofzo!). Ik merk wel dat ik met squats enzo met die kortere meer 'ruimte' heb
Maar oh wacht, je moet over straat ermee. Dan is een korte niet zo lekker met dit weer

Tevens: chauffeur is onderweg!

[ Bericht 8% gewijzigd door MariaEtcetera op 25-09-2009 11:38:36 ]
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_73096233
quote:
Op donderdag 24 september 2009 23:48 schreef Linnie20v het volgende:

[..]

Ik heb er voor gekeken maar niet gevonden...is het een divided item?
Nee gewone h&m collectie.
know'm sayin?
word? word.
pi_73096388
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 10:27 schreef Niara het volgende:
Nog een beetje kunnen slapen Dipkip?
Ik hoop dat het snel weer beter gaat.
Van 3 tot 9

Misschien dat ik me zo toch maar s heen en weer rol naar mn pakket, om even stofjes te voelen en kleurtjes te kijken. Vind het echt irritant dat ik niet lekker kan passen nu.
pi_73096543
Pakketje is binnen. Ik heb echt de allerbeste pakketjesTNTmeneer Ik hoorde de bel, maar was me aan het omkleden in de badkamer. Ik dacht dat de buurman thuis was, dus ik ging verder maar maakte geen haast. Toen werd er nog een keer aangebeld en toen wist ik dus dat de buurman niet thuis was. Ik met een noodgang een vestje aangetrokken en naar beneden gerend met m'n haar nog alle kanten op. Had ie m'n pakketje al bij de buren afgegeven. No biggy, dan zou ik hem zo wel even ophalen (de postbodemeneer vond het niet zo leuk voor me dat ik net te laat was met de deur open doen). Werd er even later weer aangebeld, stond de postbodemeneer er weer, mét mijn pakketje "Ja de buurvrouw stond nog voor het raam, dus ik heb hem even voor je opgehaald. Asjeblieft!"

Alle vijf de dingen blijven. Arme bankrekening (137 euri !!) Maar ik heb nu wel een zwart pak met twee broeken, een nieuwe blouse (idd ook de doorschijnvariant, maar bij m'n pak kan ie prima!) en een lichtrood truitje uit de sale voor nog geen 3 euro. Die is véél leuker dan verwacht!

Ik is blij

Zometeen maar eens naar het postkantoor om alle andere H&M meuk die wél retour moet weg te brengen. In zo'n enorme doos
pi_73096857
Ik had dit keer gelukkig een tas, ik heb meestal zo'n gigantische doos en dan moet je daarmee over straat
know'm sayin?
word? word.
pi_73096985
Ik doe het meestal in een plastic tas, of ik moet echt álles terugsturen...
Nu het postkantoor dicht is....thanks ING...moet ik echt de stad inlopen met dat ding... dan loop je echt voor lul...
pi_73097148
Dat is helaas niet echt een optie, want ik moet meerdere dekbedovertreksets terugsturen
pi_73097323
Sterkte dan maar
pi_73097428
quote:
Op donderdag 24 september 2009 11:30 schreef Dipkip het volgende:

[..]

LOL

Ik had bij mn eerste les zoiets van nah valt wel mee, beetje gekke strekoefeningen doen en tussendoor moet je liggen en ademhalen, prima te doen. En toen moesten op het eind ineens hardop het universum bedanken.

Ik had echt zo'n 'sorry, zon' erlebnis.
aan het eind van mn trainingen (boksen) doen wij ook een aantal "yoga" en "pilates" oefeningen zowel in krachttraining en in coollingdown, je word er inderdaad erg zennn van

tvp trouwens met een stomme mededeling, maandag stond ik manco, van dinsdag tot gisteravond deed tnt het niet, en vandaag:
Statusinformatie Datum Locatie
Zending opgehaald en in sorteerproces 24-09-2009 Zwolle , intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum 25-09-2009 Utrecht , sorteren pakketten
Voorgemeld en gescand op rit 25-09-2009 Utrecht , pakkettendistributie
Sorteerfout, uitgesteld 25-09-2009 Utrecht , pakkettendistributie

pi_73097456
quote:
Op donderdag 24 september 2009 11:40 schreef Weggeslet het volgende:
[ afbeelding ]
Aaaaaaah! Gothicalert!
en het zou zomaar kunnen dat ze op mijn barbievoeten best leuk zouden staan
quote:
Op donderdag 24 september 2009 23:48 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ja dat is een pyamabroek vind ik. Misschien nog wel leuk op een skinny meisje en dan lekker flodderig maar als ik die in maat L koop zit het nog vrij strak en dat is echt geeeeen gezicht vind ik. Niet dat ik er uit scheur maar op de bovenbenen sluit het aan en dat vind ik lelijk.
ik draag gewoon zo'n capribroek van de h&m zitten echt heerlijk, 1 nadeel me enkels zijn bloot, ik ga nu dus overstappen naar zo'n fitness pants van nike en nog betersjappies trouwens *hugs*
pi_73097485
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 12:52 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

aan het eind van mn trainingen (boksen) doen wij ook een aantal "yoga" en "pilates" oefeningen zowel in krachttraining en in coollingdown, je word er inderdaad erg zennn van

tvp trouwens met een stomme mededeling, maandag stond ik manco, van dinsdag tot gisteravond deed tnt het niet, en vandaag:
Zending opgehaald en in sorteerproces 24-09-2009 Zwolle , intern transport pakketten

TNT gaat lekker de laatste tijd...
know'm sayin?
word? word.
  vrijdag 25 september 2009 @ 13:07:27 #67
159909 -Peach
Prunus persica
pi_73097808
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 12:52 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

Had ik laatst ook al
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
  vrijdag 25 september 2009 @ 13:18:35 #68
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73098096
Het is BINNEEEEEN! *muzieknootje*

Twee twijfelgevallen (laarsjes die toch puntiger waren dan gedacht en broek die net strakker zit dan gewenst maar een maat groter weer te flobberig zou zijn ) en drie keepers (zwarte uitlopende jas (beetje wijd, maar moet ook dikke trui eronder aan kunnen), mooie zachte groene sjaal erbij en een fijne zwarte trui met wijde col, lekker basic )
pi_73099977
Die laarsjes met het vetertje aan de achterkant? Daar moet ik nieuwe van, mijne zijn stukgeknipt op de EHBO
  vrijdag 25 september 2009 @ 14:33:51 #70
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73100079
Die inderdaad! Wat zonde Maar ja, nood breekt wet schoeisel Ofzo.

Ik vind ze wel leuk, maar ik draag normaal altijd schoenen met heel ronde neusjes Ook altijd van die bolle gympies enzo. Dus het is even wennen, ik heb meteen het idee dat mn voeten 2 maten groter lijken Dus ik ga een second opinion vragen aan het vriendje!
pi_73100439
Tja geen rits he dus we kregen ze echt niet meer uit zonder te gillen.

Denk dat ik ze toch ook maar van leer haal, tis toch niet zo fijn dat nepleer.
pi_73104936
Wat zijn nou die standaardcodes dan?
x
  vrijdag 25 september 2009 @ 17:48:01 #73
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_73105212
quote:
Op donderdag 24 september 2009 23:28 schreef Dipkip het volgende:
Hebben jullie trouwens tips hoe ik als mn enkel straks beter is, me aan kan kleden dat het geschikt is voor yoga maar ik niet voor lul loop er mee? Er is daar geen omkleedruimte behalve vieze toiletten, en ik moet er met de bus heen dus ik voel me niet zo comfy nu in een soort pyamabroek op het busstation. En ik ben te dik voor een legging vind ik. Ik zoek dus een broek die fijn is om in te sporten maar er een beetje normaal uitziet.
Ik doe zelf aan poweryoga en heb deze broek, maar dan in het lichtgrijs (vorige collectie), maar deze wil ik denk ik ook:

Errug lekker moet ik zeggen! heerlijk dun stofje, en het staat nog leuk ook. Misschien is dat wat?
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_73105345
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 00:08 schreef Dipkip het volgende:
Oh met veel van die broeken is het maar tot L. Denk dat ik ff in de winkel ga kijken ervoor, heb nog iets van 23 euro op zo'n pasje staan.

Ik draag meestal broeken die strak zijn op de billen maar dan vanaf daar wijder zijn. Geen hippy flares vanaf de knie ofzo maar een beetje zo'n klassiek model. Ik wou dat ze dat maakten in joggingstof haha.
Neem je heren Lof XL pyamabroek

9,95
  vrijdag 25 september 2009 @ 18:00:29 #75
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_73105501
quote:
Op donderdag 24 september 2009 23:46 schreef Linnie20v het volgende:
Ik vind zo'n broek wel leuk
[ afbeelding ]

Of is dit een pyjamabroek Dip?
Die broek heb ik ook, in die kleur ook. Maar het is inderdaad meer een pyjamabroek
pi_73107286
Dipkip, en zulks dan?

know'm sayin?
word? word.
pi_73107685
Oeoeoeh, die pyamabroek is een goed idee en die donkergrijze vind ik ook mooi

Die andere is een model wat mij niet staat, ik heb nogal bovenbenen. Voor tijdens sporten interesseert het me niet hoor en doe ik het zo aan maar als ik over straat loop niet. Bij mij staat dat dan niet 'stylish knap grietje ziet er zelfs nog modieus uit in straatpyama' maar 'het interesseert me niet meer dus ik draag mn huispak op straat'.
pi_73116069
@ Alors, heb jij toevallig de code van dat zwarte vest dat je in je pakketje had?? Alvast bedankt

Never mind, ik heb hem al gevonden
Hoe is de maat? Nu is er alleen 34 namelijk.
pi_73116268
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 23:58 schreef Linnie20v het volgende:
@ Alors, heb jij toevallig de code van dat zwarte vest dat je in je pakketje had?? Alvast bedankt

Never mind, ik heb hem al gevonden
Hoe is de maat? Nu is er alleen 34 namelijk.
Hij valt wel gewoon. Ik heb geloof ik een 38 genomen, en die zit perfect. Normaal heb ik meestal 36 trouwens.
know'm sayin?
word? word.
pi_73116569
tvp. of mogen hier alleen vrouwen posten?
pi_73119708
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 00:19 schreef emokid het volgende:
tvp. of mogen hier alleen vrouwen posten?
Nee hoor, iedereen is welkom
pi_73126762
Hallo!

Ik heb een trui besteld, deze wil ik terugsturen. Maar ik heb perongelijk het labeltje er afgeknipt en kan hem niet meer er aan zetten. Zullen ze daar moeilijk over doen als ik de trui terugstuur? het labeltje stuur ik dan (los) erbij in het betreffende zakje met artikel nummer maat etc.

[ Bericht 2% gewijzigd door KarnSuk op 26-09-2009 16:56:21 ]
pi_73127269
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 16:03 schreef KarnSuk het volgende:
Hallo!

Ik heb een trui besteld, deze ik terugsturen. Maar ik heb perongelijk het labeltje er afgehaald en kan hem niet meer er aan zetten. Zullen ze daar moeilijk over doen als ik de trui terugstuur? het labeltje stuur ik dan (los) erbij in het betreffende zakje met artikel nummer maat etc.
Nee hoor, is geen probleem. ik had ook een keer van een shirtje het labeltje al afgeknipt, toen ik erachter kwam dat er een gat in het shirtje zat . Gewoon teruggestuurd, geen problemen mee gehad.
pi_73128107
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 16:26 schreef MaLo het volgende:

[..]

Nee hoor, is geen probleem. ik had ook een keer van een shirtje het labeltje al afgeknipt, toen ik erachter kwam dat er een gat in het shirtje zat . Gewoon teruggestuurd, geen problemen mee gehad.
Maar jij had een gat erin (dus een productie fout) dat is toch anders? Of niet?
pi_73129346
quote:
10% korting* op je hele bestelling

Onze excuses, de Shop Online was een tijdje gesloten. Vanwege technisch onderhoud heb je een aantal uren niet kunnen shoppen. Daarom willen wij je hierbij 10% korting aanbieden.

Bestel uiterlijk 28/9/2009 en vermeld bij je bestelling kortingscode 8630, dan krijg je 10% korting* op je gehele bestelling.

* Deze aanbieding is uitsluitend geldig voor nieuwe bestellingen uit de catalogus of via de Shop Online, met uitzondering van afgeprijsde artikelen, en kan niet in combinatie met andere kortingsaanbiedingen gebruikt worden. Kortingscode is niet geldig in een H&M winkel.
know'm sayin?
word? word.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 26 september 2009 @ 18:11:56 #86
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_73129794
Ik kan er nog steeds niet in, .
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_73129821
Wat is eigenlijk de voornaamste reden dat jullie bestellen en niet gewoon naar de winkel gaan? Is het te ver of kost het teveel tijd?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 26 september 2009 @ 18:14:31 #88
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_73129864
Op één of andere manier zie ik op de website vaak dingen die ik wél leuk vind itt de winkel, waar ik vaak juist die dingen niet kan vinden.
Bovendien vind ik het zo wel handig verder, de winkels zijn altijd heel druk.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  zaterdag 26 september 2009 @ 18:15:28 #89
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73129884
In de winkels waar ik wel eens kom hebben ze vaak net de dingen niet die ik wil hebben, en het is er vaak een grote chaos Alles hangt overal, of ze hebben een rek vol alleen maar maat 34 of 36, dat soort dingen

Bestellen is dan relaxter! In de winkels kom ik ook wel eens, maar ik slaag er zelden.
pi_73129925
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 18:14 schreef ChipsZak. het volgende:
Op één of andere manier zie ik op de website vaak dingen die ik wél leuk vind itt de winkel, waar ik vaak juist die dingen niet kan vinden.
Bovendien vind ik het zo wel handig verder, de winkels zijn altijd heel druk.
Dat dus. Ik had een bestelling geplaatst vorige week toen ik me ineens weer herinnerde dat er pas een H&M in de buurt geopend is Dus ik reed er heen met de gedachte dat ik dan de bestelling zou kunnen annuleren.. Maar helemaal niets van de bestelling kon ik in de winkel vinden en bovendien was een zooitje in die winkel
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 26 september 2009 @ 18:22:03 #91
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_73130043
Ben ik trouwens de enige die nog steeds niet online kan winkelen nu?
pi_73130459

zaterdag 26 september 2009 @ 19:03:07 #93
159909 -Peach
Prunus persica
pi_73130985
Ik ben in behandeling
  zaterdag 26 september 2009 @ 19:04:19 #94
159909 -Peach
Prunus persica
pi_73131003
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 18:41 schreef PolkaDots het volgende:
[ afbeelding ]

Stiekem erg tof, maar ik weet niet of ik m ook echt aan zou durven...misschien ff kijken oftie in de winkels is!
  zaterdag 26 september 2009 @ 19:19:27 #95
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_73131372
Nice, die 10% korting!
Besteld voor mezelf:

Besteld voor manlief:

I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_73131775
Zeg dames
weet iemand wanneer ik herfst dingen in de sale mag verwachten? (dat duurt vast nog een eeuw)
Ik heb echt nieuwe dingen nodig maar ik heb uiteraard ook geen geld
Het eeuwige studenten dillema
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_73133340
vanaf eind december denk ik?
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_73134001
quote:
Op donderdag 24 september 2009 11:40 schreef Weggeslet het volgende:
[ afbeelding ]
Aaaaaaah! Gothicalert!
Daar ben ik niet stoer genoeg voor!
Wild horses run unbridled or their spirit dies...
pi_73134448
Ja ik was al bang dat het te lang ging duren
Dan moet ik er toch maar alvast aan geloven
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_73134494
de eukste dingen die ik zie hebben trouwens ook allemaal korte mouwen
daar schiet ik niets mee op haha dan heb ik het nog koud!
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')