Hij valt wel gewoon. Ik heb geloof ik een 38 genomen, en die zit perfect. Normaal heb ik meestal 36 trouwens.quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:58 schreef Linnie20v het volgende:
@ Alors, heb jij toevallig de code van dat zwarte vest dat je in je pakketje had?? Alvast bedankt
Never mind, ik heb hem al gevonden![]()
Hoe is de maat? Nu is er alleen 34 namelijk.
Nee hoor, iedereen is welkomquote:Op zaterdag 26 september 2009 00:19 schreef emokid het volgende:
tvp. of mogen hier alleen vrouwen posten?![]()
Nee hoor, is geen probleem. ik had ook een keer van een shirtje het labeltje al afgeknipt, toen ik erachter kwam dat er een gat in het shirtje zatquote:Op zaterdag 26 september 2009 16:03 schreef KarnSuk het volgende:
Hallo!
Ik heb een trui besteld, deze ik terugsturen. Maar ik heb perongelijk het labeltje er afgehaald en kan hem niet meer er aan zetten. Zullen ze daar moeilijk over doen als ik de trui terugstuur? het labeltje stuur ik dan (los) erbij in het betreffende zakje met artikel nummer maat etc.
Maar jij had een gat erin (dus een productie fout) dat is toch anders? Of niet?quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:26 schreef MaLo het volgende:
[..]
Nee hoor, is geen probleem. ik had ook een keer van een shirtje het labeltje al afgeknipt, toen ik erachter kwam dat er een gat in het shirtje zat. Gewoon teruggestuurd, geen problemen mee gehad.
quote:10% korting* op je hele bestelling
Onze excuses, de Shop Online was een tijdje gesloten. Vanwege technisch onderhoud heb je een aantal uren niet kunnen shoppen. Daarom willen wij je hierbij 10% korting aanbieden.
Bestel uiterlijk 28/9/2009 en vermeld bij je bestelling kortingscode 8630, dan krijg je 10% korting* op je gehele bestelling.
* Deze aanbieding is uitsluitend geldig voor nieuwe bestellingen uit de catalogus of via de Shop Online, met uitzondering van afgeprijsde artikelen, en kan niet in combinatie met andere kortingsaanbiedingen gebruikt worden. Kortingscode is niet geldig in een H&M winkel.
Dat dus. Ik had een bestelling geplaatst vorige week toen ik me ineens weer herinnerde dat er pas een H&M in de buurt geopend isquote:Op zaterdag 26 september 2009 18:14 schreef ChipsZak. het volgende:
Op één of andere manier zie ik op de website vaak dingen die ik wél leuk vind itt de winkel, waar ik vaak juist die dingen niet kan vinden.
Bovendien vind ik het zo wel handig verder, de winkels zijn altijd heel druk.
Stiekem erg tof, maar ik weet niet of ik m ook echt aan zou durven...misschien ff kijken oftie in de winkels is!quote:
Daar ben ik niet stoer genoeg voor!quote:Op donderdag 24 september 2009 11:40 schreef Weggeslet het volgende:
[ afbeelding ]
Aaaaaaah! Gothicalert!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |