Stiekem welquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:15 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ik scrollde heel snel langs, en ik dacht dat er Terug Vind Pumpkin stond
Dat dacht ik ook altijd, bij mij duurt het soms wel 25 dagen voordat ik terugstuur, gewoon omdat ik het vergeet.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:45 schreef alors het volgende:
morgen rap een doos retouren, ik vraag me wel eens af wat ze doen als een retour te laat is.. Terugsturen lijkt me ook geen optie
Ik kon echt niet eerder dan morgenquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook altijd, bij mij duurt het soms wel 25 dagen voordat ik terugstuur, gewoon omdat ik het vergeet.
Ja lol, nouja. Voortaan doe ik het toch maar wat sneller (Goed voornemen!) Want stel je voor dat ze het een keer niet terugsturen en ook niet meer retournemen, dan zou het best vervelend zijn aangezien ik altijd grote bestellingen doe met veel retouren.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:23 schreef alors het volgende:
[..]
Ik kon echt niet eerder dan morgena.s. maandag heb ik het een maand in huis
Maar dat heb ik volgens mij wel vaker gehad en nog nooit wat gehoord
Waarom die van mij nietquote:Op vrijdag 15 januari 2010 02:16 schreef Velma_Dinkley het volgende:
Gister besteld, vandaag in behandelingGoede voornemens H&M?
Tevens TVP
Mijn pagina!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:35 schreef heaven7 het volgende:
Waar zie je dat? Heb ook gister besteld!
Ik had ook een M besteld, met de gedachte van 'dan zit 'ie niet zo strak om m'n kont'. Maar hij was écht biggie.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:26 schreef Graftonst het volgende:
Nee dat valt reuze mee omdat je hem in the taille kunt dragen maar ook op je heupen en dan is hij helemaal niet zo kort. Hij valt wel groot, ik had een M besteld maar had makkelijk een Sje kunnen hebben.
Zou ik inderdaad ook doen, en dan snel die ander bestellen als het leuk is.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:12 schreef alors het volgende:
Eh nu opeens het artikel dat ik had besteld voor de helft in de sale en ze konden er na 14 dagen geen korting meer op geven, nou prima dan gaat ie ook terug zo
Maar die jurkjes hebben ze niet meer.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:24 schreef alors het volgende:
Ja heel veel van Rykiel is nu goedkoper... Net als Jimmy Choo...
pssst, jurken/rokken -> laat alles zien -> pag 5quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Maar die jurkjes hebben ze niet meer.
w00t, dacht dat ik daar gister gekeken had en toen niet warenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:51 schreef alors het volgende:
[..]
pssst, jurken/rokken -> laat alles zien -> pag 5
om welke schoenen gaat dat btw?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:24 schreef Kleintje19 het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAH !!! dames!!! me boze mail heeft geholpen 3x raden wat er in mn winkelwagentje ligt!!!!!!
Beste Kelly,
Bedankt voor je e-mail.
Het is inderdaad erg vervelend als er iets mis gaat en dit niet meer op te lossen is. We begrijpen dat een tegoedbon weinig verschil uitmaakt, vooral bij deze collectie, maar dit is helaas alles wat we op dat moment konden bieden.
We hebben nogmaals gekeken of de schoenen niet alsnog geleverd kunnen worden en van beide paren zijn nog twee setjes beschikbaar in jouw maat. Het kan zijn dat deze ind e tussentijd retour zijn gekomen. We hebben deze dan ook meteen voor je besteld en deze worden eind januari nog geleverd.
30-7850 37 1 Schoenen Zw/wit 49.95
51-2426 37 1 Schoenen Goud 19.95
Met vriendelijke groet,
H&M Klantenservice.
ik wiiiiiin![]()
![]()
![]()
![]()
Dankje! Er staat idd 'in behandeling', is dat dan goed of slecht, wordt de leverdatum daar eerder van?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:00 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Mijn pagina!
Als het in behandeling is genomen staat het bij ' geleverde artikelen' dinges.
Waar kan je je limiet terugvinden?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:46 schreef ViviRAWRS het volgende:
Woei gisteren dus veel uit m'n bestelling moeten gooien vanwege die limiet van 140 euro, maar nu wel meteen in behandeling genomen.
Die is leuk zegquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:06 schreef Together-Alone het volgende:
Deze
[ afbeelding ]
stond gister inene op eind maart en nu weer op eind januari.Ik hoop dat m'n bestelling snel in behandeling wordt genomen voor ze weer van gedachten veranderen.
quote:
Sorry, maar mijn 2e bestelling van vannacht is nu ook in behandeling genomenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:17 schreef warrel het volgende:
[..]
Waarom die van mij nietAls ze willen dat ik het eind januari ontvang, mogen ze het nu wel eens gaan verwerken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |