Mja, ik heb hem al week ofzo thuis denk ik.quote:Op donderdag 14 januari 2010 07:30 schreef warrel het volgende:
[..]
Nu aan? Terwijl de oudroze versie die ik heb besteld pas 'eind maart' zou komen.. Dat is suf..
Nou, die zakjes worden echt wel opnieuw gedaan zeg maar, als je ziet hoe ik dingen erin terug frot, dat kan ECHT niet door naar andere klanten! En zelf heb ik ook nog nooit een slecht verpakt iets gekregen, wel foute artikelen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 03:05 schreef ViviRAWRS het volgende:
Over die Jimmy Choo's, ik denk dat het komt doordat mensen spullen retour sturen in de verkeerde verpakking ofzo. Eerst was alles uitverkocht, dus wat ze nu verkopen zijn geretourneerde spullen. Erg slecht dat ze bij H&M erop vertrouwen dat alle codes nog kloppen dan.
ja maar ik had de jimmy choo's s'ochtends vroeg al in mn winkelwagentje staan.. hoe kan dat dan een retour zijn.. *snif*quote:Op donderdag 14 januari 2010 03:05 schreef ViviRAWRS het volgende:
Over die Jimmy Choo's, ik denk dat het komt doordat mensen spullen retour sturen in de verkeerde verpakking ofzo. Eerst was alles uitverkocht, dus wat ze nu verkopen zijn geretourneerde spullen. Erg slecht dat ze bij H&M erop vertrouwen dat alle codes nog kloppen dan.
ik had de gele besteld in een M, en hij kwam tot mn knieënquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:12 schreef Together-Alone het volgende:
Maar dan roze met hartjes-ogen
moooii ik heb 36 besteld dus komt mooi uitquote:Op donderdag 14 januari 2010 13:09 schreef pinquit het volgende:
[..]
ik had de gele besteld in een M, en hij kwam tot mn knieënnu ben ik ook kort, maar ze vallen errrg lang!
Ja dat stond er bij mij een week geleden ook, daarom had ik m'n bestelling weer geannuleerd. Nu zag ik nóg meer leuke dingen dus heb ik alles toch maar weer besteld, en nu staat het jurkje op eind januari.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:27 schreef warrel het volgende:
Die onderste 2 heb ik ook besteldmaar dan in andere kleurtjes. Hopelijk komt die laatste alleen wel eerder dan eind maart
Ik bedoel niet zozeer qua lengte op die manier, meer of het bovenstukje niet te kort is en dus die band halverwege m'n borsten zit.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:55 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik ben ruim 1.80, en ik vond dat laatste jurkje nog best kunnen. Wel kort, maar op zich nog niet té kort.
En die 5e tanktop had ik ook, maar die in het echt best vaal en echt enorm lang, die is haast net zo lang als het jurkje.
Vind ik niet zo erg, heb wel wat lengte nodig.quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:09 schreef pinquit het volgende:
[..]
ik had de gele besteld in een M, en hij kwam tot mn knieënnu ben ik ook kort, maar ze vallen errrg lang!
Staat allemaal op de site hoor. Minimale bedrag is 19,95 en verzendkosten zijn 4,95.quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:31 schreef xaban06 het volgende:
Ik heb de openings post doorgelezen, echter kwam ik er niks over tegen.
Wat is het minimum bedrag bij een bestelling?
Wat zijn de verzendkosten?
\quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:35 schreef saaw het volgende:
Ik heb mn bestelling ontvangen en vind die simpele rokjes echt heerlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |