Ik bedoel dezequote:Op woensdag 13 januari 2010 09:28 schreef rena het volgende:
[..]
Ik weet niet welke je precies bedoelt, maar ik heb er al een aantal in de winkel gezien!
Oh balen.. Ik had 'm gewoon opgehaald nog hoor, 9 uur is toch niet zo heel laat?quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:00 schreef Debsterr het volgende:
Lalala, afgeleverd bij de buuuuureeeeen. Zo naar huis en PASSEN
.
edit: Vriendje heeft 't pakket niet opgehaald bij de burenen nu vind ik 't te laat daarvoor,.,
Wel als je buren waar het is afgeleverd 80+ zijnquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:44 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Oh balen.. Ik had 'm gewoon opgehaald nog hoor, 9 uur is toch niet zo heel laat?
Oké, dan welquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wel als je buren waar het is afgeleverd 80+ zijn.
Die jas is warm, maar verwacht geen super dikke hoorquote:Op woensdag 13 januari 2010 11:14 schreef alors het volgende:
De Jimmy Choo ballerina's zijn nu maar 30 euro, dus die heb ik er ook maar bijgegooid. En even kijken of die jas wat is, hij lijkt iig wel warm...
[ afbeelding ]
Hehe ja dat stond erquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:24 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
Die jas is warm, maar verwacht geen super dikke hoor
Er staat heerlijk warm gevoerd (of zo iets) maar dat valt wel tegen..de voering is niet veel bijzonders.
Het is een leuke jas though
Ik ben ruim 1.80, en ik vond dat laatste jurkje nog best kunnen. Wel kort, maar op zich nog niet té kort.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:12 schreef Together-Alone het volgende:
Er was echt teveel leuk spul in de sale enzo
Mijn bestelling:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar dan in het blauw
[ afbeelding ]
Maar dan roze met hartjes-ogen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik hoop zooo dat dit jurkje niet te kort is voor mijn lange lijf.
En nog een zwart kimonojurkje uit de sale.Voor mijn doen is dit echt een enorme bestelling. Ik ben benieuwd.
dat jurkje rechtsonder is leuk, alleen als je bijvoorbeeld een trap hebt gelopen lubert hij echt mega uit aan de onderkant...quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:14 schreef alors het volgende:
De Jimmy Choo ballerina's zijn nu maar 30 euro, dus die heb ik er ook maar bijgegooid. En even kijken of die jas wat is, hij lijkt iig wel warm...
[ afbeelding ]
Wow inderdaad heel belachelijk. Ik had waarschijnlijk nog een ergere mail gestuurdquote:Op donderdag 14 januari 2010 01:23 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
dat jurkje rechtsonder is leuk, alleen als je bijvoorbeeld een trap hebt gelopen lubert hij echt mega uit aan de onderkant...
ik kreeg dit net van h&m wat betreft mijn schoenen:
Beste Kelly,
Bedankt voor je e-mail.
We vinden het vervelend dat het destijds niet helemaal goed is gegaan, voor het ongemak heb je van ons een cadeaubon ontvangen.
Helaas zijn deze artikelen momenteel uitverkocht.
We adviseren je om deze artikelen opnieuw te bestellen zodra ze weer beschikbaar zijn op onze website.
Met vriendelijke groet,
H&M Klantenservice.
ik heb teruggestuurd:
De tegoedbon heb ik ontvangen, maar ik wil mijn jimmy choo's waarvoor ik in de ochtend ben op gestaan en een maand gewacht heb, ik verwacht dus ook dat jullie dit zelf gaan regelen, en niet ik, 2 paar verkeerde schoenen sturen maak je niet goed met een tegoedbon.
Met vriendelijke groet,
Kelly
ik word steeds kwaaier..
*adem in adem uit*
Nu aan? Terwijl de oudroze versie die ik heb besteld pas 'eind maart' zou komen.. Dat is suf..quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:28 schreef Tegan het volgende:
Ik heb die onderste in het zwart nu aan. Ben 1.65 en ik vind hem vrij kort, kan nog net als jurkje denk ik.
Hmm.. die tas. Hoe duur is 'ie? Ik heb al 2 dagen gekeken maar zie hem aldoor niet.quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:14 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]
Als het goed is krijg ik em vandaag.quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:35 schreef saaw het volgende:
Ik heb mn bestelling ontvangen en vind die simpele rokjes echt heerlijk
die tas is 20 in de sale, maar ik heb em bij de speciale aanbiedingen vandaan als je boven de 50 euro besteld, daar issie 15quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:37 schreef ChipsZak. het volgende:
Hmm.. die tas. Hoe duur is 'ie? Ik heb al 2 dagen gekeken maar zie hem aldoor niet.
Staat in de sale voor ¤3,95 oid!quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:47 schreef L0t.. het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand of ze deze jarretelgordel ook in het lavendel hebben? De BH en string hebben ze namelijk wel in het lavendel maar bij de jarretels staan alleen een roze en een zwarte. Is die kleur gewoon uitverkocht of bestaat 'ie helemaal niet?
Ohh, ik zie welke je bedoelt ja! Is niet degene die er bij hoort maar als die niet bestaat in die kleur kan ik die uit de sale wel proberen. Bedankt!quote:
Mja, ik heb hem al week ofzo thuis denk ik.quote:Op donderdag 14 januari 2010 07:30 schreef warrel het volgende:
[..]
Nu aan? Terwijl de oudroze versie die ik heb besteld pas 'eind maart' zou komen.. Dat is suf..
Nou, die zakjes worden echt wel opnieuw gedaan zeg maar, als je ziet hoe ik dingen erin terug frot, dat kan ECHT niet door naar andere klanten! En zelf heb ik ook nog nooit een slecht verpakt iets gekregen, wel foute artikelen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 03:05 schreef ViviRAWRS het volgende:
Over die Jimmy Choo's, ik denk dat het komt doordat mensen spullen retour sturen in de verkeerde verpakking ofzo. Eerst was alles uitverkocht, dus wat ze nu verkopen zijn geretourneerde spullen. Erg slecht dat ze bij H&M erop vertrouwen dat alle codes nog kloppen dan.
ja maar ik had de jimmy choo's s'ochtends vroeg al in mn winkelwagentje staan.. hoe kan dat dan een retour zijn.. *snif*quote:Op donderdag 14 januari 2010 03:05 schreef ViviRAWRS het volgende:
Over die Jimmy Choo's, ik denk dat het komt doordat mensen spullen retour sturen in de verkeerde verpakking ofzo. Eerst was alles uitverkocht, dus wat ze nu verkopen zijn geretourneerde spullen. Erg slecht dat ze bij H&M erop vertrouwen dat alle codes nog kloppen dan.
ik had de gele besteld in een M, en hij kwam tot mn knieënquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:12 schreef Together-Alone het volgende:
Maar dan roze met hartjes-ogen
moooii ik heb 36 besteld dus komt mooi uitquote:Op donderdag 14 januari 2010 13:09 schreef pinquit het volgende:
[..]
ik had de gele besteld in een M, en hij kwam tot mn knieënnu ben ik ook kort, maar ze vallen errrg lang!
Ja dat stond er bij mij een week geleden ook, daarom had ik m'n bestelling weer geannuleerd. Nu zag ik nóg meer leuke dingen dus heb ik alles toch maar weer besteld, en nu staat het jurkje op eind januari.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:27 schreef warrel het volgende:
Die onderste 2 heb ik ook besteldmaar dan in andere kleurtjes. Hopelijk komt die laatste alleen wel eerder dan eind maart
Ik bedoel niet zozeer qua lengte op die manier, meer of het bovenstukje niet te kort is en dus die band halverwege m'n borsten zit.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:55 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik ben ruim 1.80, en ik vond dat laatste jurkje nog best kunnen. Wel kort, maar op zich nog niet té kort.
En die 5e tanktop had ik ook, maar die in het echt best vaal en echt enorm lang, die is haast net zo lang als het jurkje.
Vind ik niet zo erg, heb wel wat lengte nodig.quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:09 schreef pinquit het volgende:
[..]
ik had de gele besteld in een M, en hij kwam tot mn knieënnu ben ik ook kort, maar ze vallen errrg lang!
Staat allemaal op de site hoor. Minimale bedrag is 19,95 en verzendkosten zijn 4,95.quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:31 schreef xaban06 het volgende:
Ik heb de openings post doorgelezen, echter kwam ik er niks over tegen.
Wat is het minimum bedrag bij een bestelling?
Wat zijn de verzendkosten?
\quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:35 schreef saaw het volgende:
Ik heb mn bestelling ontvangen en vind die simpele rokjes echt heerlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |