abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 14:35:56 #276
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_84938079
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 14:34 schreef Karina het volgende:
Even een vraagje: ik heb ik het boekje iets gezien dat ik niet via Internet kan bestellen en andersom ook (laarsjes, die zie ik niet in het boekje staan). Kan ik nu gewoon het nummer van die laarsjes op het "papieren" bestelformulier invullen en dan zo bestellen?

Anders moet ik twee bestellingen doen met dus twee keer verzendkosten.
Kun je niet alle artikelen op het digitale bestelformulier kwijt? Lijkt me makkelijker :)
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_84938106
Je kunt de code uit de catalogus invullen op het bestelformulier op de website (staat bovenin). Dan wordt het automatisch in je winkelmandje gegooid of hij geeft aan dat het uitverkocht is oid.
Tap tap tap
pi_84938424
yeey, chaffeur is onderweg staat bij beide pakketjes *O*
pi_84940658
Bestelling in behandeling :o kan ik er ook niks meer bij doen :')
pi_84941268
Nou, ik had deze besteld en toen mijn bestelling opgedeeld werd is ie ineens verdwenen ;( Gebeld met de klantenservice en niet eens een excuus gehad :(

Nu heb ik hem opnieuw besteld, met nog wat jurkjes erbij:

[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_84948358
yeey...mijn pakketjes zijn er..beiden tegeljk...trouwens meestal moet je tekenen ofzo..maar vandaag niet.

Maar goed, de blazer en de blouse die hou ik..zitten wel oke.
1 broek gaat zeker terug. En 1 hou ik zeker en 2 anderen, die ga ik vanavond ff rustig passen, en mening aan mijn moeder vragen..
Foto's komen later...
pi_84948947
Mijn pakje is ook binnen, maar... bezorgd bij de buren. Die niet thuis zijn. Nog eventjes geduld... wel supersnel trouwens, voor H&M-begrippen. Binnen 5 dagen ofzo.
pi_84951369
Nieuw H&M topic: Shiatzy Chen for H&M
  Moderator vrijdag 6 augustus 2010 @ 20:21:57 #284
9859 crew  Karina
Woman
pi_84952189
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 14:36 schreef CherryLips het volgende:
Je kunt de code uit de catalogus invullen op het bestelformulier op de website (staat bovenin). Dan wordt het automatisch in je winkelmandje gegooid of hij geeft aan dat het uitverkocht is oid.
Nou ik vulde een nummer in op het online formulier en toen kwam de boodschap dat dit artikel niet online verkocht werd :? Daarom dacht ik, ik doe het andersom, ik vul het papieren formulier in.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_84952741

zijn er meer meiden met deze schoenen? ik vind ze echt heel mooi maar ze lopen zo bagger, het snijdt een beetje in mn voetjes. En die rits is zo stroef. }:|
pi_84954368
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 15:50 schreef Ewelina het volgende:
Nou, ik had deze besteld en toen mijn bestelling opgedeeld werd is ie ineens verdwenen ;( Gebeld met de klantenservice en niet eens een excuus gehad :(
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Zo, leuk! O+ Ik ben erg benieuwd hoe die jurkjes vallen.
pi_84956497
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 20:36 schreef GirlYouDontKnow het volgende:
[ afbeelding ]

zijn er meer meiden met deze schoenen? ik vind ze echt heel mooi maar ze lopen zo bagger, het snijdt een beetje in mn voetjes. En die rits is zo stroef. }:|
Ik heb ze. Rits is wel wat stroefjes, maar hij gaat wel gewoon open en dicht. Ik heb er alleen nog binnen mee gelopen en bij mij snijden ze niet.
pi_84961950
zo, nu de fotos. De broeken gaan allemaal terug behalve degene op de foto(zonder gaten) de broek op de laatste foto gaat terug. Ze vallen echt super groot, een 32 is veel te groot voor mi

De blazer hou ik in ieder geval, de broek op de eerste foto ook. Alleen de blouse, heb ik een beetje twijfels over, maatje groter is veels te groot, en een maatje kleiner krijg ik niet dicht.
Wat vinden jullie?

Sorry, maar ik krijg de foto's niet gedraaid.
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 11:08:30 #289
56471 pinquit
oh my lama!
pi_84969034
grappig francis, dat had ik dus ook met al mijn broeken :') nu verander ik nogal eens van maat, h&m ook, én ik weet nooit precies wat voor maat ik heb :+

ik vind de blouse zo losjes iets te mannelijk denk ik, misschien dat ie open met een lief hemdje eronder nog wel leuk is.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_84969048
Hm, ik heb al een tijdje dit jurkje:

Ik vind het een heel leuk jurkje, maar het ruikt muf :{ Ook na het wassen (wat eigenlijk niet mag, maar prima gaat in een waszakje op lage temperatuur). Tips anyone? :')
pi_84969120
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 11:09 schreef Sts het volgende:
Hm, ik heb al een tijdje dit jurkje:

[ afbeelding ]

Ik vind het een heel leuk jurkje, maar het ruikt muf :{ Ook na het wassen (wat eigenlijk niet mag, maar prima gaat in een waszakje op lage temperatuur). Tips anyone? :')
Vroegah had je zo'n Robijnspray, die rook naar wasmiddel en die kon je op je kleding sprayen :D

weet niet of die nog te koop is
pi_84969133
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 21:16 schreef Redisformurder het volgende:

[..]

Zo, leuk! O+ Ik ben erg benieuwd hoe die jurkjes vallen.
Hij is al in behandeling! :o Het grijze jurkje met print wordt helaas pas half oktober geleverd...
pi_84969579
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 11:12 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Hij is al in behandeling! :o Het grijze jurkje met print wordt helaas pas half oktober geleverd...
Die eerste twee jurkjes vind ik zo geweldig! Die moet ik ook ooit nog eens. Ik kon niet kiezen tussen de kleuren, maar jij neemt ze gewoon allebij. :P Zou je kunnen laten weten hoe ze zitten? :D
pi_84969663
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 15:50 schreef Ewelina het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wat een leuke jurkjes heb je uitgekozen Ewelina O+
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_84971265
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 11:31 schreef Redisformurder het volgende:

[..]

Die eerste twee jurkjes vind ik zo geweldig! Die moet ik ook ooit nog eens. Ik kon niet kiezen tussen de kleuren, maar jij neemt ze gewoon allebij. :P Zou je kunnen laten weten hoe ze zitten? :D
Ik kon ook gewoon niet kiezen hoor :@

Natuurlijk, ik zal het laten weten. :)
pi_84971613
Uiteindelijk hou ik maar 1 broek en de blazer. En de rest gaat allemaal terug.

Maakt het uit welk retoursticker ik op het pakketje plak? Aangezien alles in 2 pakketjes aankwam en ik dus alles wat teruggaat in 1 pakketje terugstuur.
pi_84971682
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 11:11 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:

[..]

Vroegah had je zo'n Robijnspray, die rook naar wasmiddel en die kon je op je kleding sprayen :D

weet niet of die nog te koop is
febreze!
I had a signature once. It was awful.
pi_85000198
En alweer een hele tijd niets in bestelling staan !
pi_85005905
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 10:22 schreef Linnie20v het volgende:
En alweer een hele tijd niets in bestelling staan !
Knap! :o

Nog een vraag: heeft iemand de lange rokken 's ochtends nog gezien? :'(
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  zondag 8 augustus 2010 @ 18:28:46 #300
123170 alors
zlata1234
pi_85016048
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 13:43 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Knap! :o

Nog een vraag: heeft iemand de lange rokken 's ochtends nog gezien? :'(
Ik zweer dat ik ze van de week nog gezien heb, maarrrr nu zijn ze idd weg :o Opvallend, ik slaap nog steeds door de wekker heen dus echt vroeg ben ik de laatste dagen niet meer geweest.. En maandagochtend is vaak de moeite ook niet waard.
know'm sayin?
word? word.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')