Kun je niet alle artikelen op het digitale bestelformulier kwijt? Lijkt me makkelijkerquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:34 schreef Karina het volgende:
Even een vraagje: ik heb ik het boekje iets gezien dat ik niet via Internet kan bestellen en andersom ook (laarsjes, die zie ik niet in het boekje staan). Kan ik nu gewoon het nummer van die laarsjes op het "papieren" bestelformulier invullen en dan zo bestellen?
Anders moet ik twee bestellingen doen met dus twee keer verzendkosten.
Nou ik vulde een nummer in op het online formulier en toen kwam de boodschap dat dit artikel niet online verkocht werdquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:36 schreef CherryLips het volgende:
Je kunt de code uit de catalogus invullen op het bestelformulier op de website (staat bovenin). Dan wordt het automatisch in je winkelmandje gegooid of hij geeft aan dat het uitverkocht is oid.
Zo, leuk!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:50 schreef Ewelina het volgende:
Nou, ik had deze besteld en toen mijn bestelling opgedeeld werd is ie ineens verdwenenGebeld met de klantenservice en niet eens een excuus gehad
[ afbeelding ]
Nu heb ik hem opnieuw besteld, met nog wat jurkjes erbij:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb ze. Rits is wel wat stroefjes, maar hij gaat wel gewoon open en dicht. Ik heb er alleen nog binnen mee gelopen en bij mij snijden ze niet.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:36 schreef GirlYouDontKnow het volgende:
[ afbeelding ]
zijn er meer meiden met deze schoenen? ik vind ze echt heel mooi maar ze lopen zo bagger, het snijdt een beetje in mn voetjes. En die rits is zo stroef.![]()
Vroegah had je zo'n Robijnspray, die rook naar wasmiddel en die kon je op je kleding sprayenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:09 schreef Sts het volgende:
Hm, ik heb al een tijdje dit jurkje:
[ afbeelding ]
Ik vind het een heel leuk jurkje, maar het ruikt mufOok na het wassen (wat eigenlijk niet mag, maar prima gaat in een waszakje op lage temperatuur). Tips anyone?
Hij is al in behandeling!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:16 schreef Redisformurder het volgende:
[..]
Zo, leuk!Ik ben erg benieuwd hoe die jurkjes vallen.
Die eerste twee jurkjes vind ik zo geweldig! Die moet ik ook ooit nog eens. Ik kon niet kiezen tussen de kleuren, maar jij neemt ze gewoon allebij.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:12 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Hij is al in behandeling!Het grijze jurkje met print wordt helaas pas half oktober geleverd...
Wat een leuke jurkjes heb je uitgekozen Ewelinaquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:50 schreef Ewelina het volgende:
Nou, ik had deze besteld en toen mijn bestelling opgedeeld werd is ie ineens verdwenenGebeld met de klantenservice en niet eens een excuus gehad
[ afbeelding ]
Nu heb ik hem opnieuw besteld, met nog wat jurkjes erbij:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kon ook gewoon niet kiezen hoorquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:31 schreef Redisformurder het volgende:
[..]
Die eerste twee jurkjes vind ik zo geweldig! Die moet ik ook ooit nog eens. Ik kon niet kiezen tussen de kleuren, maar jij neemt ze gewoon allebij.Zou je kunnen laten weten hoe ze zitten?
febreze!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:11 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Vroegah had je zo'n Robijnspray, die rook naar wasmiddel en die kon je op je kleding sprayen
weet niet of die nog te koop is
Knap!quote:Op zondag 8 augustus 2010 10:22 schreef Linnie20v het volgende:
En alweer een hele tijd niets in bestelling staan !
Ik zweer dat ik ze van de week nog gezien heb, maarrrr nu zijn ze idd wegquote:Op zondag 8 augustus 2010 13:43 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Knap!
Nog een vraag: heeft iemand de lange rokken 's ochtends nog gezien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |