Open vind ik hem wel geinig, dicht wat minder.quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:41 schreef Tamashii het volgende:
Dankjewel Mylene!
Nog even mijn laatste post voor de liefhebbers:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Foto's van het bruine mc garden collection jasje.Ben er niet over uit of het me staat.
Ja hihi, moest even snel want dat shirtje had ik ook nieuw en alles passen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:42 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Open vind ik hem wel geinig, dicht wat minder.
Maar dat kan ook komen omdat ik het shirtje eronder er niet bij vind staan.
Ja ik werd toevallig om half 7 wakker dus ik dacht, hee ik kan wel even kijkenquote:Op donderdag 25 maart 2010 10:26 schreef Linnie20v het volgende:
Ik was om 6 uur op....het enige wat nieuw is, zijn wat divided items....
Inderdaad. Ik draag sowieso bijna al mijn jasjes open, wegens mijn borstprobleemquote:Op donderdag 25 maart 2010 14:14 schreef alors het volgende:
zulke jasjes vind ik open altijd leuker staan dan dicht..
Ik vind dat hij je leuk staat hoor! Ik had dit jasje ook besteld, maar vandaag heb ik em in de winkel gepast en ik vond hem toch niet zo mooi zitten..quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:41 schreef Tamashii het volgende:
Dankjewel Mylene!
Nog even mijn laatste post voor de liefhebbers:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Foto's van het bruine mc garden collection jasje.Ben er niet over uit of het me staat.
Bellen met de klantenservice, maar wel nu meteen. Dan doen ze vaak nog wel gewoon gratis retour etc.quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:15 schreef Tamashii het volgende:
nouuu, kom er net achter dat er een knoop van het jasje af is. maar had net de kaartjes er af gehaald. wat moet ik nou.
Hahaha, ja!!!quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:51 schreef Weggeslet het volgende:
Hebben wij nou dezelfde broek aan op die foto's Tamashii? Jasje staat je iig erg goed!
@ Rena: ik heb dat witte vestje met die pofschouders nu aan, zit heerlijk en is echt een lekker stofje
Welke broek is dat dan, ik vind hem ook tof!quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:14 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hahaha, ja!!!Toffe broek is dat he!
Denk oude collectie, hmm even kijken hoor. Ja. sorryquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:17 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Welke broek is dat dan, ik vind hem ook tof!Of is hij van een oude collectie?
Oh! Nouja, dan zoek ik wel soortgelijke modellen, die hebben ze altijd.quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:17 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Denk oude collectie, hmm even kijken hoor. Ja. sorry
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |