Jeej 100 !quote:Op donderdag 29 april 2010 19:27 schreef morgane het volgende:
Gefeliciteerd met het jubileum
Ik heb echt al dagen zin om weer te gaan shoppen bij H&M, maar ik heb al veel te veel kleren
Nee, dat heb ik afgeleerd hahaquote:Op donderdag 29 april 2010 19:37 schreef morgane het volgende:
Oei dat zou echt heel slecht zijn voor m'n portemonneestap je er ook vaak even binnen?
Mooie blousjes zijn dat.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:40 schreef Chicolate het volgende:
[ afbeelding ]
Deze zijn in de winkel maar 14,95 ipv 19,95 zoals op de site. Daar kan geen kortingscode tegenop, dus vandaag 2 in een 'echte' winkel gehaald (ook andere kleuren)
OOhjaa hoe was NY? Heb je elders nog wat geshopt?quote:Op donderdag 29 april 2010 18:11 schreef Linnie20v het volgende:
tvp
New York heeft echt sjieke H&M vestigingen,
Ik heb niets gekocht want dat hebben we hier ook allemaal
Passen die ook als je een aardige cup hebt?quote:Op donderdag 29 april 2010 19:40 schreef Chicolate het volgende:
[ afbeelding ]
Deze zijn in de winkel maar 14,95 ipv 19,95 zoals op de site. Daar kan geen kortingscode tegenop, dus vandaag 2 in een 'echte' winkel gehaald (ook andere kleuren)
Whehehe, ja die zag ik net ook voor het eerstquote:Op donderdag 29 april 2010 20:28 schreef alors het volgende:
[..]
OOhjaa hoe was NY? Heb je elders nog wat geshopt?
Die melding 'voordat je reageert'!!!
quote:Op donderdag 29 april 2010 20:28 schreef rena het volgende:
[..]
Passen die ook als je een aardige cup hebt?
En deel 100 alweerDat er nog vele mogen volgen
24quote:Op donderdag 29 april 2010 20:54 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
Whehehe, ja die zag ik net ook voor het eerstNet of dat helpt...
NY was awesome!! Echt super leuk, schone straten/ openbare wc's, aardige mensen ( als ze durven praten heet dat...) central park, little italy alles was leuk!!!![]()
Ik heb niet zoveel gekocht eigenlijk, 2 levi's, 1 dkny jeans, 2 David & Goliath shirtjes en Ed Hardy sneakers.
Oh ja, en 24 nagellakjes en souveniers. En ik had me zo voorgenomen meer te kopen![]()
![]()
Century21 is niet veel soeps, Abercrombie& Fitch is verschrikkelijk (die modellen en slicky verkopers, yugh)
American Apparel vond ik ook weinig aan, verder weet ik het niet meer![]()
Ben nog aan het jetlaggen
Jaquote:Op donderdag 29 april 2010 21:39 schreef alors het volgende:
[..]
24kwam je wel door de douane
Ooh maar klinkt leuk, ik wil er ooit ook nog heen![]()
![]()
dat vind ik dus flink balen!quote:Op donderdag 29 april 2010 16:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
geen idd
altijd als ik het probeer komt er nooit wat
ik raad het niet aan
gewoon opnieuw bestellen werkt beter
Wat voor stof is dat?quote:Op donderdag 29 april 2010 19:40 schreef Chicolate het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |