No worriesquote:Op donderdag 1 april 2010 18:05 schreef rena het volgende:
[..]
O jaIk had niet op die manier gedacht
Sorry!
Ja nou die catalogus komt pas in mei ofzoquote:Op donderdag 1 april 2010 19:34 schreef Dipkip het volgende:
Ik wist even geen betere titel want ik kwam net binnenvallen, maar er komt een nieuwe catalogus aan dus ik dacht.... Hm
Zo herkenbaarquote:Op donderdag 1 april 2010 19:51 schreef alors het volgende:
[..]
Ja nou die catalogus komt pas in mei ofzo
Wel leuk altijd, die zooi komt altijd pas in juli dus dan kun je lekker veel bestellen want betalen hoeft nog lang niet, en hoe dichterbij juli komt, hoe meer in er dan uitgooi
Whoepsquote:Op donderdag 1 april 2010 19:51 schreef alors het volgende:
Ja nou die catalogus komt pas in mei ofzo
quote:Op donderdag 1 april 2010 20:10 schreef Dipkip het volgende:
Trouwens ik heb laatst dit jurkje gekocht:
[ afbeelding ]
Hartstikke leuk ding maar die strikdie heb ik er af geknipt. Stond echt vreemd.
Ik vind die zo leuk op het model, maar als ik hem dan zo bekijk ben ik bang dat het helemaal niet leuk staat. Heb jij misschien een aanfoto?quote:Op donderdag 1 april 2010 20:10 schreef Dipkip het volgende:
Trouwens ik heb laatst dit jurkje gekocht:
[ afbeelding ]
Hartstikke leuk ding maar die strikdie heb ik er af geknipt. Stond echt vreemd.
Hij is goedkoop, 20 euro, dus ik dacht kan niet veel wezen maar hij valt echt heel mooi en door dat kleine streepje maakt ie ook wat slanker. Normaal draag ik niet van die strakke dingen (NOG NIET muahahaha).quote:Op donderdag 1 april 2010 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
Mooi jurkje!En die strik ja, dat snap ik
Nee nog niet, hij is een beetje luchtig nog voor het weer nuquote:Op donderdag 1 april 2010 20:13 schreef Tegan het volgende:
Ik vind die zo leuk op het model, maar als ik hem dan zo bekijk ben ik bang dat het helemaal niet leuk staat. Heb jij misschien een aanfoto?
quote:Op donderdag 1 april 2010 20:14 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Hij is goedkoop, 20 euro, dus ik dacht kan niet veel wezen maar hij valt echt heel mooi en door dat kleine streepje maakt ie ook wat slanker. Normaal draag ik niet van die strakke dingen (NOG NIET muahahaha).
Maar die strik blijft natuurlijk niet zitten zoals op dat plaatje dus je hebt of een lelijke knoop voorop of echt een strik middenop je onderbuikik heb m ook nog naar achter geprobeerd te knopen maar dan gaat de stof raar zitten aan de zijkanten. Maar die strik begint onder van die lusjes, dus je kan gewoon knippen zonder dat je het ziet. En geen rafelstof dus gewoon schaar er in klaar
Jaa die heb ik dus ook in het zwart en paars geloof ik ook, maar nou flubbert ie en dan is het minder leuk. Het moet wel aansluiten zeg maar anders is het een heel lomp ding.quote:Op donderdag 1 april 2010 20:30 schreef Pisces29 het volgende:
H&M had afgelopen herfst bloesjes met precies die korte mouwtjes en die kraag, in diverse kleuren, ik heb hem in zwart en wit gekocht en die valt ook zo mooi, de bovenkant van de jurk lijkt er ook enorm op
Leuk is dat als iets mooi valt, voor een mooie prijs
quote:Op donderdag 1 april 2010 21:05 schreef Eva4Evah het volgende:
Props voor Dipkip, goed bezig met afvallen!
Heb ze net even gepast, en bij mij zitten ze precies goed. Hoewel ik niet weet of deze stof nog erg uitloopt. Ik mag hopen van niet..quote:Op donderdag 1 april 2010 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
No worriesHet kan soms ook dat de maten enigzins gelijk blijven. Stel het schoentje valt énorm smal bij jou, dan kan het wel meevallen bij mij.
![]()
Als het nu al wijd bij jou valt dan weet ik wel iets
Maar als ik ze mooi genoeg vind gooi ik er gewoon een zooltje inBen benieuwd of ze hier nog in de winkel komen...
quote:Op donderdag 1 april 2010 21:44 schreef rena het volgende:
[..]
Heb ze net even gepast, en bij mij zitten ze precies goed. Hoewel ik niet weet of deze stof nog erg uitloopt. Ik mag hopen van niet..
Was je niet thuis? Kan zijn dat TNT het nog moet aanpassen omdat de bezorger nog niet terug is, dat het dus morgen komt.quote:Op donderdag 1 april 2010 22:20 schreef Pizzalover het volgende:
Naast Pizzalover ben ik ook H&Mlover, dus bestel ik nog wel eens wat. Nooit ging er wat verkeerd, tot nu toe.. Er staat bij geleverde bestellingen dat mijn pakket op 31.03 afgeleverd zou zijn.. Ik heb dus niks ontvangen en ook geen briefje van TNT dat ze zijn geweest (maar dit is niet zo raar, dat gebeurt wel vaker helaas
). Ben ook al bij de buren geweest, maar ook die hebben niks ontvangen.. Heeft een van jullie dit ook wel eens gehad en wat heb je toen gedaan? Ik heb al een mail gestuurd naar H&M hierover, dus dat is even afwachten... Thanks!!
Nee ik was niet thuis nee.. Maar ze hebben tot nu toe altijd het pakket dan bij de buren afgeleverd. Ik weet verder ook niet hoe het in z'n werk gaat bij TNT..Maar je zou denken dat ze het dan vandaag weer geprobeerd zouden kunnen hebben (goede zinquote:Op donderdag 1 april 2010 22:21 schreef Tegan het volgende:
[..]
Was je niet thuis? Kan zijn dat TNT het nog moet aanpassen omdat de bezorger nog niet terug is, dat het dus morgen komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |