Jeej 100 !quote:Op donderdag 29 april 2010 19:27 schreef morgane het volgende:
Gefeliciteerd met het jubileum
Ik heb echt al dagen zin om weer te gaan shoppen bij H&M, maar ik heb al veel te veel kleren
Nee, dat heb ik afgeleerd hahaquote:Op donderdag 29 april 2010 19:37 schreef morgane het volgende:
Oei dat zou echt heel slecht zijn voor m'n portemonneestap je er ook vaak even binnen?
Mooie blousjes zijn dat.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:40 schreef Chicolate het volgende:
[ afbeelding ]
Deze zijn in de winkel maar 14,95 ipv 19,95 zoals op de site. Daar kan geen kortingscode tegenop, dus vandaag 2 in een 'echte' winkel gehaald (ook andere kleuren)
OOhjaa hoe was NY? Heb je elders nog wat geshopt?quote:Op donderdag 29 april 2010 18:11 schreef Linnie20v het volgende:
tvp
New York heeft echt sjieke H&M vestigingen,
Ik heb niets gekocht want dat hebben we hier ook allemaal
Passen die ook als je een aardige cup hebt?quote:Op donderdag 29 april 2010 19:40 schreef Chicolate het volgende:
[ afbeelding ]
Deze zijn in de winkel maar 14,95 ipv 19,95 zoals op de site. Daar kan geen kortingscode tegenop, dus vandaag 2 in een 'echte' winkel gehaald (ook andere kleuren)
Whehehe, ja die zag ik net ook voor het eerstquote:Op donderdag 29 april 2010 20:28 schreef alors het volgende:
[..]
OOhjaa hoe was NY? Heb je elders nog wat geshopt?
Die melding 'voordat je reageert'!!!
quote:Op donderdag 29 april 2010 20:28 schreef rena het volgende:
[..]
Passen die ook als je een aardige cup hebt?
En deel 100 alweerDat er nog vele mogen volgen
24quote:Op donderdag 29 april 2010 20:54 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
Whehehe, ja die zag ik net ook voor het eerstNet of dat helpt...
NY was awesome!! Echt super leuk, schone straten/ openbare wc's, aardige mensen ( als ze durven praten heet dat...) central park, little italy alles was leuk!!!![]()
Ik heb niet zoveel gekocht eigenlijk, 2 levi's, 1 dkny jeans, 2 David & Goliath shirtjes en Ed Hardy sneakers.
Oh ja, en 24 nagellakjes en souveniers. En ik had me zo voorgenomen meer te kopen![]()
![]()
Century21 is niet veel soeps, Abercrombie& Fitch is verschrikkelijk (die modellen en slicky verkopers, yugh)
American Apparel vond ik ook weinig aan, verder weet ik het niet meer![]()
Ben nog aan het jetlaggen
Jaquote:Op donderdag 29 april 2010 21:39 schreef alors het volgende:
[..]
24kwam je wel door de douane
Ooh maar klinkt leuk, ik wil er ooit ook nog heen![]()
![]()
dat vind ik dus flink balen!quote:Op donderdag 29 april 2010 16:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
geen idd
altijd als ik het probeer komt er nooit wat
ik raad het niet aan
gewoon opnieuw bestellen werkt beter
Wat voor stof is dat?quote:Op donderdag 29 april 2010 19:40 schreef Chicolate het volgende:
[ afbeelding ]
73% katoenquote:Op vrijdag 30 april 2010 11:33 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Wat voor stof is dat?
Ik heb al een paar keer gekeken naar een paar blousjes erbij, maar ik ben nooit zo enthousiast over de stof (vaak niet 100% katoen)
Ghi grapjas. Die zijn lekker aan het chillen nu.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:38 schreef Opdekop het volgende:
[attitude]Ze hebben mijn eind-april bestelling nog niet geleverd! Ik hoop voor ze dat ze geen koninginnedag vieren maar hard aan het werk zijn, voor moi! [/attitude]
Ik wil mijn leuke kleertjes!!!!!
8796 voor 25 procent, geldig tm 2 mei.quote:Op vrijdag 30 april 2010 13:55 schreef Linnie20v het volgende:
Zijn er werkende kortingcodes?
Ik ben er ff uit nu
Die was er maar werkt niet meer, er was zelfs een 20% op alles, maar die was tot de 25ste geldig... Helaas.quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:08 schreef Linnie20v het volgende:
Hmm, ja ik zag inderdaad net dat inspiration boekje hier liggen.
Ik heb allemaal goedkope dingen dus heb liever 10% op alles
Gewoon terugsturen toch?quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:01 schreef Diconnected het volgende:
Naja zeg, had dus 2 van die jurkjes van 6,95 besteld, zit dus in een van die jurkjes dus al een gaatje op m'n rug, op een hele rare plek. Gelukkig issie niet zo groot en valt het niet op, maar het is toch jammer
ja en ook op zondagquote:Op vrijdag 30 april 2010 20:13 schreef Enfermera het volgende:
Oeh, bijna het jubileumtopic gemist!![]()
![]()
![]()
Jeuj!
Nou, ik moet nog steeds die trui zien te scorenVullen ze nou ook op zaterdag bij, of is dat niet standaard?
had ik ook (bij een ander jurkje natuurlijk) terug gestuurt en omdat ik niet zo vertrouw op die retourdinges want dat gaat altijd fout een nieuwe besteld, gebeld en toen ook nog de korting gekregen die ik oorspronkelijk op het jurkje had! Dat ging wel goed!quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:01 schreef Diconnected het volgende:
Naja zeg, had dus 2 van die jurkjes van 6,95 besteld, zit dus in een van die jurkjes dus al een gaatje op m'n rug, op een hele rare plek. Gelukkig issie niet zo groot en valt het niet op, maar het is toch jammer
Op mobiel is het trouwens heel iriitant die tekst, neemt het hele beeld in beslagquote:Op vrijdag 30 april 2010 20:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mggihhigihgih wat een malle tekst ineens boven het invoerschermpje:
Voordat je reageert
Let op, aangezien dit topic vrijwel altijd bovenaan in de topiclijst staat achten wij het gebruik van tvp's niet nodig. Om die reden worden ze dan ook verwijderd. Wil je dit topic in MyActiveTopics blijven zien post dan heel simpel een ontopic reactie.
Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden en policy.
Ik schrik er gewoon van
Ik kon woensdag een pakje ophalen, maar ben het vergeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |