nee dat niet maar officieel mogen ze pas om 9 uur gaan bezorgen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 09:41 schreef Enfermera het volgende:
Ja, later dus weer wel he, maar niet om 6 uur.
Had het niet tegen jou, had het over het bijvullenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 09:46 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
nee dat niet maar officieel mogen ze pas om 9 uur gaan bezorgen.
Nu zie je op de site wel grotere maten van het jasje
en het prijskaartje zat er niet meer aan op het jasje, maar de armen zijn goed alleen de lengte twijfel ik over
Welkommmmmm!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 09:51 schreef NBT het volgende:
Waarom kom ik nu pas achter dit topic, en achter het feit dat er een webwinkel is van H&M! In de winkel zelf is het altijd zo druk!! Ik ga zo eens kijken!
yay, nog een nieuwe verslaafde in spé!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 09:51 schreef NBT het volgende:
Waarom kom ik nu pas achter dit topic, en achter het feit dat er een webwinkel is van H&M! In de winkel zelf is het altijd zo druk!! Ik ga zo eens kijken!
Ik heb er een van vorig jaar, die is niet dun en gewoon warmquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:00 schreef Enfermera het volgende:
Heeft iemand dit vest toevallig al besteld?
[ afbeelding ]
Er staat dat het 100% lycra is, en ik ben altijd bang dat zulke vesten dan flinterdun zijn, zeker bij de H&M...
Ah, oké, thanks!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:06 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb er een van vorig jaar, die is niet dun en gewoon warm
ze vielen toen wel groot, dus een maatje kleiner bestellen is wel aan te raden. Ik zag die van dit jaar in de winkel hangen en toen had ik het vermoeden dat dat niet veranderd is
Maar iedereen kan altijd die korting in voeren en gebruikenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:52 schreef francis998 het volgende:
Wil ik net nog ff wat toevoegen aan mijn bestelling is hij al in behandelingDus nieuwe bestelling geplaatst, maar het leuke is heb kortingscode 1304 weer kunnen gebruiken.
8747 is niet meer in gebruik
yep met de 1304 krijg je 5 eurotjes korting.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:57 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Maar iedereen kan altijd die korting in voeren en gebruiken![]()
ik ben daar nog niet zon held in
en dan krijg je 5 euro korting toch?
ik heb 1304 en 8747 echt al 20× gebruikt, nog nooit wat van gehoordquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:33 schreef Enfermera het volgende:
Korting gaat automatisch, kan je zien bij je overzicht van 'nog niet geleverde artikelen'. Je kan niet onbeperkt onrechtmatig kortinscodes gebruiken hè, ze kunnen je account sluiten en dat soort ongein.
Dan heb je tot nu toe geluk gehadquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:02 schreef pinquit het volgende:
[..]
ik heb 1304 en 8747 echt al 20× gebruikt, nog nooit wat van gehoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |