Gister was het bij mij rond 6 uur wel aangevuld hoor.quote:
die wilde ik ook al, maar ik heb nog niet uitbetaald gekregenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:37 schreef zoeperzazke het volgende:
Ook mijn pakketjes zijn deze week binnengekomen. Vandaag kwam ook een trui binnen die ik al heel lang op het oog had, hij is zo heerlijkIk heb hem al in 4 kleuren maar deze is veruit het sjiekst, kan niet wachten tot het weer weer is om hem aan te doen
[ afbeelding ]
(trui zelf staat er nu natuurlijk niet meer op, alleen in het blauw en roze, maar ik heb hem dus in het wit zoals op dit plaatje)
Neuh valt wel mee, ik kan er makkelijk een M van aan en ik ben echt niet de slankste en kleinste.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:07 schreef francis998 het volgende:
[..]
die wilde ik ook al, maar ik heb nog niet uitbetaald gekregenen zit nogal krap bij kas
Maar goed als ik de andere bestelling terugstuur kan ik hem wel kopen
![]()
Trouwens vallen die truien klein?
Ja, dat wel, maar het is niet zo dat ze superklein vallen ofzo.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:15 schreef zoeperzazke het volgende:
Nou, groot vallen ze ook niet echt. Ik vind dat ze goed naar hun maat vallen, een S is ook echt een S.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:04 schreef alors het volgende:
Ik heb nog steeds niksHij is weer eens laat
Maar gesorteerd komt 'ie toch meestal pas de volgende dag?quote:
Hij was gisteren gesorteerd, maar dat zag ik vanmorgen pas. Chauffeur is gewoon nog onderweg...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:35 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Maar gesorteerd komt 'ie toch meestal pas de volgende dag?
Jeutje, wat zonde. Erg he, sommige dingen zijn zo doorschijnend en dan zo duur!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:47 schreef alors het volgende:
Er gaat weer heel veel terug
Deze
[ afbeelding ]
Is echt gruwelijk doorzichtigSnap niet dat ze die ooit voor 30 euro hebben durven slijten...
Die Garden Collection shorts waren me ook te doorzichtig.
Deze
[ afbeelding ]
Andere kleur, maar zitten een beeje raar hoog ofzo![]()
Verder kinderlegging die te groot was, kinderbroek pastte wel maar denk niet dat ik em nu hou. Nog 5 euro rokjes, maar S is me echt te wijd, XS is nauwlijks te krijgenVerder hou ik denk ik nog een top die ik in XL heb besteld en als jurk ga dragen
En nog shorts...
daarnet moest ik toch wat terugbrengen heb ik ze gelijk gepast, en ik moet zeggen dat ik een L en XL meenam, en een L zat goed, een XL was te groot...verbaasd me wel, meestal heb ik een XL nodig. Maar goed..als ik hem bestel wordt het dus een L.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:15 schreef zoeperzazke het volgende:
Nou, groot vallen ze ook niet echt. Ik vind dat ze goed naar hun maat vallen, een S is ook echt een S.
Dezequote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:23 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Jeutje, wat zonde. Erg he, sommige dingen zijn zo doorschijnend en dan zo duur!Weird.
Haha topje in XL als jurkTof idee!
Shorts?
Cool dat shirtjurkje!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:32 schreef alors het volgende:
[..]
Deze
[ afbeelding ]
In het taupe, is al wat een langer model, L had misschien ook wel gekund
Ja zo'n kort broekje met hoge taille, een bruine, 1,95![]()
[ afbeelding ]
maar dan in het bruin dus.
truitje rechtsboven is erg leuk, mooi stofje en zit lekker. Ook fijn lang en heeft mooi decolletequote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:42 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Nog een bestelling gedaan............................... iemand die één van deze artikelen heeft en alvast een reviewtje kan geven?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |