abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84892461
Vandaag komt mijn pakketje binnen. *O*

Deze blouseeee O+ O+ O+

Deze jeans (hij ziet er zo mooi uit op het plaatje, nu maar hopen dat ie er in het echt ook zo mooi uitziet!)
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 5 augustus 2010 @ 13:52:39 #227
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_84892739
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 13:43 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Gister toch ook al? :'(
Gister was het bij mij rond 6 uur wel aangevuld hoor.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_84893357
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 13:37 schreef zoeperzazke het volgende:
Ook mijn pakketjes zijn deze week binnengekomen. Vandaag kwam ook een trui binnen die ik al heel lang op het oog had, hij is zo heerlijk O+ Ik heb hem al in 4 kleuren maar deze is veruit het sjiekst, kan niet wachten tot het weer weer is om hem aan te doen :D

[ afbeelding ]

(trui zelf staat er nu natuurlijk niet meer op, alleen in het blauw en roze, maar ik heb hem dus in het wit zoals op dit plaatje)
die wilde ik ook al, maar ik heb nog niet uitbetaald gekregen :( en zit nogal krap bij kas :{ Maar goed als ik de andere bestelling terugstuur kan ik hem wel kopen *O*
Trouwens vallen die truien klein?
pi_84893435
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 14:07 schreef francis998 het volgende:

[..]

die wilde ik ook al, maar ik heb nog niet uitbetaald gekregen :( en zit nogal krap bij kas :{ Maar goed als ik de andere bestelling terugstuur kan ik hem wel kopen *O*
Trouwens vallen die truien klein?
Neuh valt wel mee, ik kan er makkelijk een M van aan en ik ben echt niet de slankste en kleinste. :')
pi_84893677
Nou, groot vallen ze ook niet echt. Ik vind dat ze goed naar hun maat vallen, een S is ook echt een S.
I had a signature once. It was awful.
pi_84894774
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 14:15 schreef zoeperzazke het volgende:
Nou, groot vallen ze ook niet echt. Ik vind dat ze goed naar hun maat vallen, een S is ook echt een S.
Ja, dat wel, maar het is niet zo dat ze superklein vallen ofzo. :P Een meisje uit mijn klas had geloof ik een L aan en het leek wel een tent en dat was echt niet mooi!

Ik heb trouwens mijn bestelling binnen. ^^
De broek zit echt suuuupermooi. _O_ Hij past goed en ziet er net zo mooi uit als op het plaatje! De blouse is een stuk doffer dan op het plaatje, maar toch is ie nog wel mooi. Ik twijfel of ik hem terugstuur, moet er eerst even met vriendjelief over discussiëren. Mama vindt hem iig mooi.

En ik had ook nog een bikini besteld! Dit topje:

Met dit broekje:

En die zijn ook leuk! O+
pi_84895654
Ik heb nog steeds niks :( Hij is weer eens laat }:|
know'm sayin?
word? word.
  donderdag 5 augustus 2010 @ 15:26:55 #233
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_84896432
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 15:04 schreef alors het volgende:
Ik heb nog steeds niks :( Hij is weer eens laat }:|
o|O :(
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_84896561
nu nog niet :'(
know'm sayin?
word? word.
pi_84896673
Mijn driver is on the way. Dus mijn pakketje komt ook nog vandaag *O*
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 5 augustus 2010 @ 15:35:10 #236
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_84896708
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 15:30 schreef alors het volgende:
nu nog niet :'(
Maar gesorteerd komt 'ie toch meestal pas de volgende dag?
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_84896859
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 15:35 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Maar gesorteerd komt 'ie toch meestal pas de volgende dag?
Hij was gisteren gesorteerd, maar dat zag ik vanmorgen pas. Chauffeur is gewoon nog onderweg...
know'm sayin?
word? word.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 5 augustus 2010 @ 15:44:05 #238
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_84897045
Oh, dan is ie idd laat, :+ .
pi_84897074
Hehe daar wassie al *O*
know'm sayin?
word? word.
  donderdag 5 augustus 2010 @ 16:34:30 #240
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_84898785
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 15:45 schreef alors het volgende:
Hehe daar wassie al *O*
*O* *O*
pi_84899227
Er gaat weer heel veel terug :D

Deze

Is echt gruwelijk doorzichtig :') Snap niet dat ze die ooit voor 30 euro hebben durven slijten...

Die Garden Collection shorts waren me ook te doorzichtig.

Deze

Andere kleur, maar zitten een beeje raar hoog ofzo :{

Verder kinderlegging die te groot was, kinderbroek pastte wel maar denk niet dat ik em nu hou. Nog 5 euro rokjes, maar S is me echt te wijd, XS is nauwlijks te krijgen :{ Verder hou ik denk ik nog een top die ik in XL heb besteld en als jurk ga dragen :) En nog shorts... :')
know'm sayin?
word? word.
  donderdag 5 augustus 2010 @ 17:23:20 #242
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_84900463
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 16:47 schreef alors het volgende:
Er gaat weer heel veel terug :D

Deze
[ afbeelding ]

Is echt gruwelijk doorzichtig :') Snap niet dat ze die ooit voor 30 euro hebben durven slijten...

Die Garden Collection shorts waren me ook te doorzichtig.

Deze
[ afbeelding ]

Andere kleur, maar zitten een beeje raar hoog ofzo :{

Verder kinderlegging die te groot was, kinderbroek pastte wel maar denk niet dat ik em nu hou. Nog 5 euro rokjes, maar S is me echt te wijd, XS is nauwlijks te krijgen :{ Verder hou ik denk ik nog een top die ik in XL heb besteld en als jurk ga dragen :) En nog shorts... :')
Jeutje, wat zonde. Erg he, sommige dingen zijn zo doorschijnend en dan zo duur! :N Weird.
Haha topje in XL als jurk :D Tof idee!
Shorts? :P
pi_84900740
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 14:15 schreef zoeperzazke het volgende:
daarnet moest ik toch wat terugbrengen heb ik ze gelijk gepast, en ik moet zeggen dat ik een L en XL meenam, en een L zat goed, een XL was te groot...verbaasd me wel, meestal heb ik een XL nodig. Maar goed..als ik hem bestel wordt het dus een L.

Verder nog aan het wachten op mijn pakketjes...en bij de h&M site staat er bij 1 pakketje bestelling is onderweg, maar de track&trace doet het niet.
Terwijl de andere waar staat bestelling in behandeling, die staat in de track en trace al 3 dagen op voorgemeld :N

Dus zo als het gaat wordt het volgende week pas ;( hoewel de helft waarschijnlijk terug gaat, ivm. onverwachte uitgaven ;(
pi_84900826
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 17:23 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Jeutje, wat zonde. Erg he, sommige dingen zijn zo doorschijnend en dan zo duur! :N Weird.
Haha topje in XL als jurk :D Tof idee!
Shorts? :P
Deze

In het taupe, is al wat een langer model, L had misschien ook wel gekund :)

Ja zo'n kort broekje met hoge taille, een bruine, 1,95 _O-

maar dan in het bruin dus.
know'm sayin?
word? word.
pi_84900987
Die jurk is tof! Het zusje van mijn vriend heeft die ook en ik wil die altijd stelen, maar zij is een stuk slanker dan ik, dus dan lijk ik net zo'n worstje. _O-
pi_84901892
Die taupe jurk heb ik ook net gepast. Hij zat ook niet netjes bij de boobies, en idd bizar doorzichtig. Had ook nog een divided jurkje uit de Sale. Armsgaten waren te klein, en nog doorzichtiger dan het andere jurkje. Mijn hele bestelling gaat terug. Wel weer kortingsbon gekregen vanwege Preview bestelling. Het vestje van ¤4,95 daarvan valt te ruim, dus die bestel ik in een maat kleiner, staat nu ook weer voor die prijs op de site. En de grijsbruine lange coltrui is onderaan veel te strak en ook net wat te lang.
Ik ben er wel ff klaar mee nu, dit is de 3e bestelling op rij die ik in z'n geheel terugstuur. Vanwege uitsparen van verzendkosten staan er wat dingen die in sept. en okt. geleverd gaan worden.
pi_84902250
Ik heb al mn spulletjes gepast en er gaan maar een paar dingen terug.

Deze had ik al in bovenstaande kleur, nu ook in roze en lichtbruin.

Daarnaast nog meer sale dingen die er nu even niet tussen staan. Wit blousje met pofmouwtjes, denim blousje met pofmouwtjes, twee lange t-shirts met drukknoopjes bij de hals, cute vestje met strikjes, en die trui linksboven bij enfermera in het wit. En nog een top met een soort van knoop in het decolete. Die hou ik allemaal.

Dit was een vleermuis hobbezak. Gaat terug. Daarnaast nog een glimmend paars blousje met een heel raar model, gaat ook terug.
  donderdag 5 augustus 2010 @ 18:34:58 #248
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_84902596
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 17:32 schreef alors het volgende:

[..]

Deze

[ afbeelding ]

In het taupe, is al wat een langer model, L had misschien ook wel gekund :)

Ja zo'n kort broekje met hoge taille, een bruine, 1,95 _O-

[ afbeelding ]

maar dan in het bruin dus.
Cool dat shirtjurkje! :D

Ohhh dat soort dingen :o ik kan er echt niet tegen als broeken zo hoog zitten :X
  donderdag 5 augustus 2010 @ 19:54:50 #249
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_84905665
Oehh, die roze nagellak van hierboven is echt O+ O+ Ik vind de nagellak van de H&M sowieso errug goed, dekt vaak al na 1 laagje :D _O_
  donderdag 5 augustus 2010 @ 21:01:19 #250
281416 Tsunade
cutest of cupcakes
pi_84908989
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 23:42 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Nog een bestelling gedaan............................... iemand die één van deze artikelen heeft en alvast een reviewtje kan geven?

[ afbeelding ]
truitje rechtsboven is erg leuk, mooi stofje en zit lekker. Ook fijn lang en heeft mooi decollete :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')