Oh die blousequote:Op donderdag 5 augustus 2010 08:24 schreef Karina het volgende:
Iemand deze blouse besteld? Ik zit te twijfelen over de maat, valt hij groot of klein? Ik heb een andere blouse in M, die zit goed, maar nu moet ik hier kiezen voor 38, 40, 42?
[ afbeelding ]
Lichtbeige, 98-1997 (hij staat tussen de How to Wear it Shirts afdeling).
Oh die met die pailletjes vond ik juist de tofste van allemaalquote:Op donderdag 5 augustus 2010 07:53 schreef rena het volgende:
Die met de pailletachtige dingetjes valt erg hobbezakkerig, hij viel mij zwaar tegen en is dus ook teruggegaan maar misschien had ik ook een maat kleiner kunnen bestellen. Het 4,95 vestje is tof!
Ik heb hem en vind hem juist leuk, heb hem ook in het zwart en wit. Hij valt wel wat ruim maar dat vond ik juist leuk eigenlijk.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:00 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Oh die met die pailletjes vond ik juist de tofste van allemaal... naja, heb hem klein besteld dus we'll see....
Cool!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:45 schreef alors het volgende:
oh wtfzz opeens mijn pakketje gesorteerd en die komt dus vandaag al!!
Ja die van mij ook alquote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:52 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Cool!
Heb ff bij die van mij gekeken, en die wordt ook vandaag bezorgd!!![]()
Alleen staat mijn TNT wel in het Duits
Oehhhhquote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:11 schreef Fish. het volgende:
[..]
Ja die van mij ook alallebei m'n pakketjes nog wel
![]()
Mijn TNT staat in het Frans
Ik ook niet. Echt serieus niet.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:22 schreef CherryLips het volgende:
Mijn pakketje is als het goed is ook onderweg, ik weet alleen niet meer helemaal wat erin zit
Ja, iddquote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:37 schreef alors het volgende:
Er zit nogal wat in mij pakketje, maar aan de afmeting te zien is het niet zo'n giga doos. Vaak doen ze ook veel te grote dozen er omheen, ik kan vaak wel dingen van 2 bestellingen in 1 doos proppen met een beetje handig vouwen en drukken
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:44 schreef CherryLips het volgende:
Het pakketje is erSchattig TNT-mannetje zonder geduld
Ik kom helemaal van zolder en voor ik drie keer over de kop van de trap ben gerold heeft hij al drie keer aangebeld en staat hij bij de buren
Sta ik daar in de voortuin op natte sokken
Die linksboven vind ik juist liefde, had wel een maat kleiner gekund, maarja ik had em toen met 20% korting dus ja, laat dan maarquote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:50 schreef Enfermera het volgende:
Even nog een fotootje van mn vorige bestelling, althans een deel ervan:
[ afbeelding ]
Die trui linksboven is nu meegekomen, klotezooi, zit helemaal niet mooiMisschien ook een maatje te groot, maar hij staat ook gewoon niet leuk. Mja. De 2 shirtjes rechtsboven staan nu op voor half oktober, ik had ze met de fallpreview geannuleerd, maar oktober is ook wel weer erg laat. Maar ze zijn denk ik wel erg leuk.
Twijfels, twijfels.
De rest trouwens zat hopeloos, die tshirts en truien onderaan.Allemaal niet leuk. Maar had ik hier al gezegd volgens mij.
Nu heb ik:
[ afbeelding ]
Erg leuk! Die bh zit echt geweeeeeeeeeeldigGa 'm ook nog in donkerpetrol bestellen. Er zat ook nog een bruine maillot bij, die hou ik ook, maar kon er ff geen plaatje van vinden.
Dus, yay!Er zaten ook nog wat dingen van mn man bij, trui + tshirts, ben benieuwd of daar wat leuks voor 'm bij zit.
Ja, stom is dat soms. Oh beter!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:30 schreef alors het volgende:
[..]
Die linksboven vind ik juist liefde, had wel een maat kleiner gekund, maarja ik had em toen met 20% korting dus ja, laat dan maar
Ik heb nog niks
Rond 8 uur.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:31 schreef Tamashii het volgende:
Oooh, ik stond vanochtend half 6 op. Tot 6 uur is er niks bijgevuld. Weet iemand hoe laat dat wel was?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |