abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 5 augustus 2010 @ 08:24:56 #201
9859 crew  Karina
Woman
pi_84883756
Iemand deze blouse besteld? Ik zit te twijfelen over de maat, valt hij groot of klein? Ik heb een andere blouse in M, die zit goed, maar nu moet ik hier kiezen voor 38, 40, 42?

Lichtbeige, 98-1997 (hij staat tussen de How to Wear it Shirts afdeling).
Oh en deze laarsjes neem ik dan ook meteen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_84883804
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 08:24 schreef Karina het volgende:
Iemand deze blouse besteld? Ik zit te twijfelen over de maat, valt hij groot of klein? Ik heb een andere blouse in M, die zit goed, maar nu moet ik hier kiezen voor 38, 40, 42?
[ afbeelding ]
Lichtbeige, 98-1997 (hij staat tussen de How to Wear it Shirts afdeling).

Oh die blouse O+

Als je eerder een M hebt gehad die goed past zou ik voor een 38 gaan, maar misschien dat iemand anders deze blouse in het eggie gepast heeft.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 5 augustus 2010 @ 08:33:25 #203
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_84883843
Ik vind die nieuwe blouse zo mooi, maar zo duur.

En dat bustier :9~ .

[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_84884091
Ik vind de meeste nieuwe dingen maar lelijk en te duur :{

[ Bericht 1% gewijzigd door alors op 05-08-2010 09:00:16 ]
know'm sayin?
word? word.
pi_84885370
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 07:53 schreef rena het volgende:
Die met de pailletachtige dingetjes valt erg hobbezakkerig, hij viel mij zwaar tegen en is dus ook teruggegaan maar misschien had ik ook een maat kleiner kunnen bestellen. Het 4,95 vestje is tof!
Oh die met die pailletjes vond ik juist de tofste van allemaal :o ... naja, heb hem klein besteld dus we'll see....
pi_84885909
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 10:00 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:

[..]

Oh die met die pailletjes vond ik juist de tofste van allemaal :o ... naja, heb hem klein besteld dus we'll see....
Ik heb hem en vind hem juist leuk, heb hem ook in het zwart en wit. Hij valt wel wat ruim maar dat vond ik juist leuk eigenlijk. :)
pi_84886433
oh wtfzz opeens mijn pakketje gesorteerd en die komt dus vandaag al :o!!
know'm sayin?
word? word.
  donderdag 5 augustus 2010 @ 10:52:05 #208
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_84886645
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 10:45 schreef alors het volgende:
oh wtfzz opeens mijn pakketje gesorteerd en die komt dus vandaag al :o!!
Cool! :D

Heb ff bij die van mij gekeken, en die wordt ook vandaag bezorgd!! :o :D Alleen staat mijn TNT wel in het Duits :')
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_84887223
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 10:52 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Cool! :D

Heb ff bij die van mij gekeken, en die wordt ook vandaag bezorgd!! :o :D Alleen staat mijn TNT wel in het Duits :')
Ja die van mij ook al :o allebei m'n pakketjes nog wel :9~

Mijn TNT staat in het Frans :')
  donderdag 5 augustus 2010 @ 11:19:19 #210
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_84887470
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 11:11 schreef Fish. het volgende:

[..]

Ja die van mij ook al :o allebei m'n pakketjes nog wel :9~

Mijn TNT staat in het Frans :')
Oehhhh :9 :D

_O- _O-
pi_84887591
Mijn pakketje is als het goed is ook onderweg, ik weet alleen niet meer helemaal wat erin zit _O-
Tap tap tap
  donderdag 5 augustus 2010 @ 11:24:41 #212
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_84887651
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 11:22 schreef CherryLips het volgende:
Mijn pakketje is als het goed is ook onderweg, ik weet alleen niet meer helemaal wat erin zit _O-
Ik ook niet. Echt serieus niet. :@ Ik dacht een sjaal maar dat weet ik niet zeker. Oh... Volgens mij heel veel voor mn man. Ofzo. _O-
pi_84888101
Er zit nogal wat in mij pakketje, maar aan de afmeting te zien is het niet zo'n giga doos. Vaak doen ze ook veel te grote dozen er omheen, ik kan vaak wel dingen van 2 bestellingen in 1 doos proppen met een beetje handig vouwen en drukken :P
know'm sayin?
word? word.
  donderdag 5 augustus 2010 @ 11:41:56 #214
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_84888266
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 11:37 schreef alors het volgende:
Er zit nogal wat in mij pakketje, maar aan de afmeting te zien is het niet zo'n giga doos. Vaak doen ze ook veel te grote dozen er omheen, ik kan vaak wel dingen van 2 bestellingen in 1 doos proppen met een beetje handig vouwen en drukken :P
Ja, idd :P Heel handig zijn ze niet altijd met inpakken enzo :+
pi_84888350
Het pakketje is er *O* Schattig TNT-mannetje zonder geduld :D Ik kom helemaal van zolder en voor ik drie keer over de kop van de trap ben gerold heeft hij al drie keer aangebeld en staat hij bij de buren :') Sta ik daar in de voortuin op natte sokken :')
Tap tap tap
pi_84888609
h&m en tnt post zijn echt goed bezig :')
Bij de bestelling die als laatst in behandeling kwam staat er bij mijn h&m dat hij onderweg is, kijk ik bij track&trace geeft hij aan dat het onbekend pakket is.
En de andere die als eerst in behandeling was is nog in behandeling en is al 3 dagen voorgemeldt :{
pi_84888615
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 11:44 schreef CherryLips het volgende:
Het pakketje is er *O* Schattig TNT-mannetje zonder geduld :D Ik kom helemaal van zolder en voor ik drie keer over de kop van de trap ben gerold heeft hij al drie keer aangebeld en staat hij bij de buren :') Sta ik daar in de voortuin op natte sokken :')
_O- Ja ze wachten geen seconde teveel idd :{
know'm sayin?
word? word.
  donderdag 5 augustus 2010 @ 12:50:38 #218
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_84890664
Even nog een fotootje van mn vorige bestelling, althans een deel ervan:

Die trui linksboven is nu meegekomen, klotezooi, zit helemaal niet mooi :( Misschien ook een maatje te groot, maar hij staat ook gewoon niet leuk. Mja. De 2 shirtjes rechtsboven staan nu op voor half oktober, ik had ze met de fallpreview geannuleerd, maar oktober is ook wel weer erg laat. Maar ze zijn denk ik wel erg leuk. :P Twijfels, twijfels.

De rest trouwens zat hopeloos, die tshirts en truien onderaan. :( Allemaal niet leuk. Maar had ik hier al gezegd volgens mij.

Nu heb ik:

Erg leuk! Die bh zit echt geweeeeeeeeeeldig O+ Ga 'm ook nog in donkerpetrol bestellen. Er zat ook nog een bruine maillot bij, die hou ik ook, maar kon er ff geen plaatje van vinden.
Dus, yay! *O* Er zaten ook nog wat dingen van mn man bij, trui + tshirts, ben benieuwd of daar wat leuks voor 'm bij zit.
pi_84891951
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 12:50 schreef Enfermera het volgende:
Even nog een fotootje van mn vorige bestelling, althans een deel ervan:
[ afbeelding ]
Die trui linksboven is nu meegekomen, klotezooi, zit helemaal niet mooi :( Misschien ook een maatje te groot, maar hij staat ook gewoon niet leuk. Mja. De 2 shirtjes rechtsboven staan nu op voor half oktober, ik had ze met de fallpreview geannuleerd, maar oktober is ook wel weer erg laat. Maar ze zijn denk ik wel erg leuk. :P Twijfels, twijfels.

De rest trouwens zat hopeloos, die tshirts en truien onderaan. :( Allemaal niet leuk. Maar had ik hier al gezegd volgens mij.

Nu heb ik:
[ afbeelding ]
Erg leuk! Die bh zit echt geweeeeeeeeeeldig O+ Ga 'm ook nog in donkerpetrol bestellen. Er zat ook nog een bruine maillot bij, die hou ik ook, maar kon er ff geen plaatje van vinden.
Dus, yay! *O* Er zaten ook nog wat dingen van mn man bij, trui + tshirts, ben benieuwd of daar wat leuks voor 'm bij zit.
Die linksboven vind ik juist liefde, had wel een maat kleiner gekund, maarja ik had em toen met 20% korting dus ja, laat dan maar :P

Ik heb nog niks :s)
know'm sayin?
word? word.
pi_84892004
Oooh, ik stond vanochtend half 6 op. Tot 6 uur is er niks bijgevuld. Weet iemand hoe laat dat wel was? :'(
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_84892023
Die lange coltrui lijkt me O+ Ik had ze vorig jaar ook maar ik ga ze denk ik weer in meerdere kleuren bestellen :') Ik hoop maar dat het een lekkere ijskoude winter wordt :9
Tap tap tap
  donderdag 5 augustus 2010 @ 13:32:31 #222
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_84892025
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 13:30 schreef alors het volgende:

[..]

Die linksboven vind ik juist liefde, had wel een maat kleiner gekund, maarja ik had em toen met 20% korting dus ja, laat dan maar :P

Ik heb nog niks :s)
Ja, stom is dat soms. Oh beter! 8-)
Maar meestal staan slobberdingen me niet zo, dit was een gokje :P Ach ja.
Ben benieuwd naar je pakketje! :D
pi_84892206
Ook mijn pakketjes zijn deze week binnengekomen. Vandaag kwam ook een trui binnen die ik al heel lang op het oog had, hij is zo heerlijk O+ Ik heb hem al in 4 kleuren maar deze is veruit het sjiekst, kan niet wachten tot het weer weer is om hem aan te doen :D

(trui zelf staat er nu natuurlijk niet meer op, alleen in het blauw en roze, maar ik heb hem dus in het wit zoals op dit plaatje)
I had a signature once. It was awful.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 5 augustus 2010 @ 13:39:17 #224
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_84892270
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 13:31 schreef Tamashii het volgende:
Oooh, ik stond vanochtend half 6 op. Tot 6 uur is er niks bijgevuld. Weet iemand hoe laat dat wel was? :'(
Rond 8 uur.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_84892381
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 13:39 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Rond 8 uur.
Gister toch ook al? :'(
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')