Ja dan krijg je echt een eind bedrag wat je liever niet wilt zien hequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:27 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Hahah daar had ik alles ingezet wat ik wel leuk vind :p
wat opsturen?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:44 schreef GirlYouDontKnow het volgende:
ik ben een paar dagen te laat geweest met opsturen, vandaag op de bus gedaan.. enig idee of hm moeilijk doet?
is geen probleem.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:44 schreef GirlYouDontKnow het volgende:
ik ben een paar dagen te laat geweest met opsturen, vandaag op de bus gedaan.. enig idee of hm moeilijk doet?
oh okequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
retour, spullen die ze niet houdt
haha yep indeed, en ook alors bedankt voor de reactie!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
retour, spullen die ze niet houdt
Maar ik snap dus echt niet waarom iemand om 6 uur opstaat om kleding te bestellenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 09:41 schreef Enfermera het volgende:
Ja, later dus weer wel he, maar niet om 6 uur.
Nou, ik doe het niet al te vaak hoorquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:42 schreef rena het volgende:
[..]
Maar ik snap dus echt niet waarom iemand om 6 uur opstaat om kleding te bestellenMaar ik hecht dan ook erg veel waarde aan mijn slaap dus ik zal het ook nooit gaan snappen
Dat is wel weer freaking irritant dan jaquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:43 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nou, ik doe het niet al te vaak hoorToevallig dan wel, en dan vullen ze net niet bij
![]()
XDquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:04 schreef rena het volgende:
[..]
Dat is wel weer freaking irritant dan jaZou mij ook kunnen overkomen
![]()
Ik ben gister eens naar de H&M in Amsterdam geweest, ik verveelde me en dacht; laat ik eens zien of ze daar echt veel leukere dingen hebben dan in Utrecht. Het viel mee; ik was 83 euro kwijt
Het was in die winkel op dat moment relatief rustig en opgeruimd dus ik kon heerlijk snuffelenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:19 schreef Enfermera het volgende:
[..]
XD
Ach ja, shit happens
HAHA!Dus wel een geslaagd dagje?
![]()
Als het niet zo'n teringzooi was in die winkels zou ik ook zo iets van 100 euro kunnen uitgeven in een H&M
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:59 schreef rena het volgende:
[..]
Het was in die winkel op dat moment relatief rustig en opgeruimd dus ik kon heerlijk snuffelen
dat heb ik nu dus. Ik krijg waarschijnlijk 2 pakketjes op dezelfde dag..of iig heel dicht bij elkaar. Omdat toen ik het laatste toevoegde, de ene al in behandeling was.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:47 schreef Fish. het volgende:
Na heel lang meegelezen te hebben, toch maar even een account gemaakt, het is namelijk leuker om erover mee te kunnen praten dan alleen maar toe te kijken![]()
Oh jee begint al goed, ik heb gewoon 3 pakketjes die onderweg zijn, omdat ik telkens toch maar weer wel dat jurkje of shirt wilde hebben als mijn bestelling al in behandeling was ...
De mijne al sinds vrijdag. Meh.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:31 schreef francis998 het volgende:
[..]
Trouwens mijn pakketje staat sinds gisteren al op voorgemeld, maar nog steeds niet in sortering
Dat is normaal hoor, het gaat echt nooit sneller dan een dag.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:31 schreef francis998 het volgende:
[..]
Trouwens mijn pakketje staat sinds gisteren al op voorgemeld, maar nog steeds niet in sortering
Oh die blousequote:Op donderdag 5 augustus 2010 08:24 schreef Karina het volgende:
Iemand deze blouse besteld? Ik zit te twijfelen over de maat, valt hij groot of klein? Ik heb een andere blouse in M, die zit goed, maar nu moet ik hier kiezen voor 38, 40, 42?
[ afbeelding ]
Lichtbeige, 98-1997 (hij staat tussen de How to Wear it Shirts afdeling).
Oh die met die pailletjes vond ik juist de tofste van allemaalquote:Op donderdag 5 augustus 2010 07:53 schreef rena het volgende:
Die met de pailletachtige dingetjes valt erg hobbezakkerig, hij viel mij zwaar tegen en is dus ook teruggegaan maar misschien had ik ook een maat kleiner kunnen bestellen. Het 4,95 vestje is tof!
Ik heb hem en vind hem juist leuk, heb hem ook in het zwart en wit. Hij valt wel wat ruim maar dat vond ik juist leuk eigenlijk.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:00 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Oh die met die pailletjes vond ik juist de tofste van allemaal... naja, heb hem klein besteld dus we'll see....
Cool!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:45 schreef alors het volgende:
oh wtfzz opeens mijn pakketje gesorteerd en die komt dus vandaag al!!
Ja die van mij ook alquote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:52 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Cool!
Heb ff bij die van mij gekeken, en die wordt ook vandaag bezorgd!!![]()
Alleen staat mijn TNT wel in het Duits
Oehhhhquote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:11 schreef Fish. het volgende:
[..]
Ja die van mij ook alallebei m'n pakketjes nog wel
![]()
Mijn TNT staat in het Frans
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |