Waar? Ik zie wel een andere poncho, die heeft een andere hals en andere knoopjes, ook een andere stof denk ik.. deze is wat fijner..quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:01 schreef ChipsZak. het volgende:
Die poncho staat ook online, en die is er alleen in 't bruin.
Dat is echt totaal niet waar. Daarnaast heb je ook broeken in de sale voor 10/20/30 euro.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:37 schreef Pisces29 het volgende:
Inmiddels gekeken voor een spijkerbroek, 40 euro vind ik nog veel voor de stof, en de maten vallen ook ruimer, je glijdt er zo in. Dat loop je in een paar uur uit.
![]()
Nee, dan maar 90 euro voor een goeie Levi's broek, kwaliteit is gewoon veel beter.De stof is zo slap en lelijk gestikt.
Ook sale broeken gepastquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:09 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat is echt totaal niet waar. Daarnaast heb je ook broeken in de sale voor 10/20/30 euro.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ook sale broeken gepastStof is gewoon veel minder sterk en ik vind het aan de stiksels en stof heel goed te zien dat de broeken veel goedkoper zijn. Maar laten we het dan maar op smaak gooien
Goeiemiddag zeg, voel jij je even aangebrand?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:18 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Op smaak gooien lijkt me geen goed idee, aangezien je daarmee insinueert dat ik een goedkope smaak heb. Ik heb gewoon 2 h&m broeken, naast broeken van levi's, only, gsus bladieblah. En ze zijn super fijn. Heb ze al een jaar of 4, dus zo snel vallen ze schijnbaar niet uit elkaar he?
Whoopsquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:26 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Ik ging voor de grap alles wat ik leuk vond in het winkelmandje doen kwam uit op 670 euro
Ik geef geen 40 euro uit voor een broek die na 2 uur al niet meer als gegoten zit.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:30 schreef Tamashii het volgende:
Neuh ben niet aangebrand, maar je zegt gewoon iets wat in mijn ogen niet waar is. En ja, ik begrijp gewoon niet waarom je geen 40 euro over hebt voor een broek die 5 a 6 jaar mee gaat, maar wel 90 voor een die 6 a 7 jaar meegaat?
En nu het probleem dat ik dus alles leuk vindquote:
Ik zeg niet dat hij kapot gaatquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:33 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
En nu het probleem dat ik dus alles leuk vinden nog op de 350 euro zit
Inderdaad Tamashii, al mijn broeken zijn rond de 50 euro geweest, merk "blend she" overigens ook de enige broeken die ik pasJa heb pas geleden 1 broek gevonden, een afgeprijsde van Garca ofzo weet even niet ook duur merk, maar was maar 20 euro. Maar ik had ook 1 x een broek van 110 euro en die was zo kapot. Dus het maakt op zich ook niets uit.
overigens draag ik vrijwel geen broeken meer omdat ik ze toch nooit pas
Daarom winkel ik nooit online, want dan lijken (bij mij) meer dingen leuk, in de winkel zie ik meteen of iets leuk is of mij zal staan, online kan ik eindeloos mandjes vullenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:33 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
En nu het probleem dat ik dus alles leuk vinden nog op de 350 euro zit
ja dat is waar maar in de winkel hebben ze in breda vrijwel nooit wat op de site vermeld staatquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daarom winkel ik nooit online, want dan lijken (bij mij) meer dingen leuk, in de winkel zie ik meteen of iets leuk is of mij zal staan, online kan ik eindeloos mandjes vullen
Toch wel en later weer niet?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:35 schreef Tamashii het volgende:
Wellicht is dat inderdaad een iets mooiere stof
Dus het is gewoon bullshit dat ie na 2 uur kut zit, of dat de stof niet zo mooi is.
Oh ja dat was ik even vergetenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:37 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
ja dat is waar maar in de winkel hebben ze in breda vrijwel nooit wat op de site vermeld staat
Ja dat is zo stom alle sjaaltjes, laarzen, jurkjes, NOWAY dat je die hier in breda vindquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ja dat was ik even vergeten, ja dan bestel je idd wel online.
Ik zoek al een tijdje de roze ballerina's, en ga ze ws toch online bestellen omdat ze niet in de winkel komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |