Dat kan niet meer als je al besteld hebt.quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:08 schreef francis998 het volgende:
[..]
ik heb een bestelling geplaatst gisteren en vroeg me af of de kortingscode nog ingevoerd worden?
En zijn er nog codes die geldig zijn!
jammer!Maar als ik nieuwe artikelen dan kan ik de kortingscode waarschijnlijk wel gebruiken..wilde het gaan proberen.. maar nu ligt de shop eruit!quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat kan niet meer als je al besteld hebt.
Bij een previewbestelling krijg je een kortingcode van 5 euro.quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:03 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
hoe kom je aan die kortingscodes ?
domme vraag misschien.quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:11 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Bij een previewbestelling krijg je een kortingcode van 5 euro.
Eind april/begin mei kwam de previewcatalogus (daar stond in wat nu ook in de webshop te vinden is). En als je daaruit iets bestelde (previewbestelling) krijg je bij de levering daarvan een kortingscode van 5 euro.quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:13 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
domme vraag misschien.
Maar previewbestelling is ?
daarna als de bestelling kalar is, zie je hoeveel kroting je krijgt, en waarop en wat de nieuwe prijs wordtquote:Op zondag 1 augustus 2010 23:33 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Kun je dan ook zien gelijk de nieuwe prijs?
Ik kan wel wat korting gebruiken
Ik zal er eens goed op gaan letten
oh oke, ik zal het eens een keertje gaan opzoekenquote:Op zondag 1 augustus 2010 23:51 schreef francis998 het volgende:
[..]
daarna als de bestelling kalar is, zie je hoeveel kroting je krijgt, en waarop en wat de nieuwe prijs wordt
ik heb al jaren niks bij de ^h&m gekocht, maar dit jaar hebben ze een beetje meer standaardkleding, zoals truien, losse jeans, bouses enzo.quote:Op maandag 2 augustus 2010 00:00 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
oh oke, ik zal het eens een keertje gaan opzoeken
Ik vind heel veel dingen in de catalogus geweldigik houd niet meer van broeken enzo, jurkjes
Vind al die jurkjes wel geweldig en gedurfd alleen vind het moeilijk zo op de foto te zien of het bij mij staat enzo..
En hoe ik die aparte dingentjes kan combineren
Ik vind het juist totaal niet standaard. Jeans houd ik niet zo van, omdat ik in 1 jaar veel ben aangekomen dat ik al mijn broeken moest weggooienquote:Op maandag 2 augustus 2010 00:23 schreef francis998 het volgende:
[..]
ik heb al jaren niks bij de ^h&m gekocht, maar dit jaar hebben ze een beetje meer standaardkleding, zoals truien, losse jeans, bouses enzo.
En de maten vallen nu wel mee, meestal zijn het echte mini maatjes, maar nu pas ik er zelfs in
hmm denk dat het afhangt van het kledingstuk.quote:Op maandag 2 augustus 2010 00:42 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Ik vind het juist totaal niet standaard. Jeans houd ik niet zo van, omdat ik in 1 jaar veel ben aangekomen dat ik al mijn broeken moest weggooienEn leggings rekken wel mee
Zo raar, ik weet echt niet welke maat ik nou heb, dan 36, 38, 40. Ik heb een jasje maat 44 omdat ik er gewoon anders niet in konTerwijl ik 1.62 ben en 58 weeg
Ik vind die gewaagde kleding wel leuk, alleen ik ben en blijf misschien toch nog onzeker over mezelf. Al ben ik blij dat het minder is en durf ik gewoon te dragen wat ik wil. Nja deels dan.
Ooh ik vond dat h&m juist groot uit viel ?
hmm ow oke, ja ik durf geen dubbele dingen te bestellen en dan het overige terug sturen en de rest te betalenquote:Op maandag 2 augustus 2010 00:49 schreef francis998 het volgende:
[..]
hmm denk dat het afhangt van het kledingstuk.
Jean heb ik meestal maar 33/34 maar nu bij de h&m een 32. En de zomerblouses daar was een 44 te strak bij de buik/heupen, terwijl ik bij anderen soms een42 heb.
En de blazer een 44 is echt veel te krap dus hopen dat 46 beter is.
En die gewaagde kleding is niks voor mij hou daar niet van.
En ik ben 1m65. En weeg ong. 65 maar heb brede heupen en iets smallere schouders.
het gaat erom hoe je je goed voelt, ik droeg tot 2 jaar terug echt tenten, en nu valt het wel mee.quote:Op maandag 2 augustus 2010 00:55 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
hmm ow oke, ja ik durf geen dubbele dingen te bestellen en dan het overige terug sturen en de rest te betalen
de reden ik ben nogal een pechvogel en bij mij gaat er dan vaak voldoende mis
heb nu een Mcgarden ofzo iets jasje besteld in maat 38, hopen dat hij past
Nja ik vind die gewaagde kleding altijd wel leuk enzo.Alleen ik ben misschien nog iets te onzeker enzo om gewoon mezelf te kunnen zijn.
Vaak denk ik wie ben ik nou? 2 jaar geleden álá spijkerbroeken, nike's, allstars enz. (Heb nog tig paar liggen) En nu ala jurkjes en laarzen.
Daarom denk ik wel eens wie ben ik nou, ik voel me mooier in het tweede, maar ben al die voorgaande tijden het eerste geweest
best raar misschien
Dat had ik ook, heb toen een mailtje gestuurd naar de klantenservice en vervolgens hebben ze het zelf bij de bestelling ingevoerd.quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:04 schreef Chanty87 het volgende:
Heeft iemand al de kortingscode die bij previewleveringen zat ingevoerd? Ik voer die van mij nu net in maar ik krijg een "Onjuist kortingsnummer" melding
Tenten?quote:Op maandag 2 augustus 2010 00:58 schreef francis998 het volgende:
[..]
het gaat erom hoe je je goed voelt, ik droeg tot 2 jaar terug echt tenten, en nu valt het wel mee.
Volgens mij heft dat met niet van de gewaagde kleding houde bij mij ook te maken met onzekerheid.
Ik ook...quote:Op maandag 2 augustus 2010 08:34 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik krijg nu al dagen 'het is te druk'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |