Dat is altijd zo. Je zending is dus gewoon voorgemeld.quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:54 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Bij de h&m site staat "Bestelling is onderweg" maar als ik dan op die getalletjes klink is er nog niets veranderd en staat er nog steeds "zending is voorgemeld" ?
hoe kan dat?
Maar gisteren stond er bij de h&m site nog "Bestelling is in behandeling" En nu dus "Bestelling is onderweg"quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:27 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat is altijd zo. Je zending is dus gewoon voorgemeld.
Lees de OPquote:Op maandag 2 augustus 2010 11:28 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Maar gisteren stond er bij de h&m site nog "Bestelling is in behandeling" En nu dus "Bestelling is onderweg"
Al gelezen maar dan staat er nog niet precies wat ik wil weten, maar goed ik wacht wel afquote:Op maandag 2 augustus 2010 11:31 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Lees de OPDaar staat alles in over de vragen die je over je bestelling hebt..
Ja dat staat op de h&m site maar op die volgsite van tnt is ie "zending voorgemeld"quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:57 schreef Enfermera het volgende:
Nou, in behandeling betekend dat ze er nog mee bezig zijn.. Onderweg is dat ie onderweg is?Als ie onderweg is heb je 'm meestal de volgende dag.
Nou dan is het dus wel al bij TNT.quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:04 schreef ChipsZak. het volgende:
Zending is voorgemeld betekent niet dat hij meestal de volgende dag komt. Dat is bij 'zending gesorteerd in sorteercentrum'.
Bestelling is in behandeling: pakket is nog niet bij TNT aangemeld/genoemd/voorgemeld
Bestelling is onderweg: is al wel bij TNT.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:59 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Ja dat staat op de h&m site maar op die volgsite van tnt is ie "zending voorgemeld"
En ja ik weet dat hij dan meestal de volgende dag moet aan komen maar dan zou bij tnt site toch ook al dingen er op moeten staan zoals gesorteerd daar ofzo, of iets dergelijks wat er nog meer komt te staan..
Hmm oke dan denk ik dat het nog lang kan duren alleen bij H&M staat "Bestelling onderweg" En bij tnt alleen "Zending is voorgemeld"quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:07 schreef Enfermera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo ziet een zending eruit, heb ff een voorbeeldje van mij genomenKan je zien hoe het ongeveer gaat en hoe lang 't duurt.
En neem maar van ons aan: de H&M is alles behalve duidelijk.
een paar blouses hebben levertijd tot half sept.quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:28 schreef Envoi het volgende:
Weet iemand misschien een artikel met een lange levertijd?
Top, 99-7730, begin oktquote:Op maandag 2 augustus 2010 18:28 schreef Envoi het volgende:
99-8076 half oktoberquote:Op maandag 2 augustus 2010 18:28 schreef Envoi het volgende:
Hey, die heb ik besteld in maatje 46 in het grijs, omdat een 44 te krap was bij de mouwen, zou dan geen blouse aankunnen wat ik vaak wel aandoe dus.quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:05 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Vandaag naar de H&M in Eindhoven geweest. Ik vond echt héél veel dingen van de herfstcollectie tegenvallen.![]()
Deze en een skinnyjeans gekocht.![]()
[ afbeelding ]
Bij de ceinturen viel het me op dat alles zó groot is. Alles is alleen in maat M of L en ik ben daar gewoon veel te tenger voor. Jammer. (n) Bij Divided hadden ze wel kleinere maten, maar dat vond ik allemaal niet mooi.
Mooie blazerquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:05 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Vandaag naar de H&M in Eindhoven geweest. Ik vond echt héél veel dingen van de herfstcollectie tegenvallen.![]()
Deze en een skinnyjeans gekocht.![]()
[ afbeelding ]
Bij de ceinturen viel het me op dat alles zó groot is. Alles is alleen in maat M of L en ik ben daar gewoon veel te tenger voor. Jammer. (n) Bij Divided hadden ze wel kleinere maten, maar dat vond ik allemaal niet mooi.
Die heb ik toevallig laatst ook gebruikt, maar hij zit - ondanks de vermelde levertijd van oktober - tóch in mijn bestelling die ik deze week bezorgd krijg.quote:
Jaaquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:29 schreef K.Weenie het volgende:
Als je pakketje in de sortering zit, komt hij dan meestal de volgende dag aan?Zou mooi zijn, woensdag op vakantie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |