abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 augustus 2010 @ 19:35:04 #241
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_85447250
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 15:25 schreef GeelSuperKuiken het volgende:

[..]

Hmm ik bij abn amro. Ik zal vanavond eens kijken,
en waar zijn die 11 cijfers dan precies voor :@ ?

Ik wil niet namelijk dat ik iets fout doe ofzo :P
Is je betalingskenmerk, ze moeten wel weten bij welke order het hoort he ;).
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  woensdag 18 augustus 2010 @ 20:21:37 #242
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85449017
Nieuw praktisch vestje, heerlijk zacht! O+

"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  woensdag 18 augustus 2010 @ 20:26:08 #243
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_85449240
Oke dankjewel!

Iemand deze al gehaald?

---- wie weet hier iets leuks, liefs neer te zetten, ik ben inspiratieloos ;( ---
pi_85450090
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 20:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
Nieuw praktisch vestje, heerlijk zacht! O+

[ afbeelding ]
Die heb ik al een aantal jaren in het zwart, heerlijk vest :Y blijft ook lang mooi (mijne wordt nu een beetje moppig)
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  donderdag 19 augustus 2010 @ 10:49:01 #245
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_85465447
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 20:47 schreef Syrena het volgende:

[..]

Die heb ik al een aantal jaren in het zwart, heerlijk vest :Y blijft ook lang mooi (mijne wordt nu een beetje moppig)
Krimpt ie veel in de was? Ik heb met vesten van deze stof altijd dat ze na een aantal keren wassen zo kort en strak worden. Ben nog op zoek naar zoiets, lekker voor op de scooter en voor pretparken enzo zijn ze altijd handig. Maar zit een beetje met de maat te twijfelen.
To infinity…and beyond!
pi_85466125
HET leren jasje staat online trouwens...

En iemand zocht nog die lange rokken, ze zijn er weer opgezet, staan nu in de sale :)

[ Bericht 0% gewijzigd door alors op 19-08-2010 11:17:08 ]
know'm sayin?
word? word.
  donderdag 19 augustus 2010 @ 11:13:19 #247
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85466195
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 20:47 schreef Syrena het volgende:

[..]

Dat klinkt goed! O+ Hij zit ook erg lekker, en zelfs de M zit lekker ruimig :9 ik heb meestal M of L
  donderdag 19 augustus 2010 @ 11:32:35 #248
11458 ivetje
pi_85466785
Ik heb em ook besteld :

Vind die duimopeningen altijd zo fijn! Heb vorig jaar ook zo'n soort vest gekocht en die zit ook al zo lekker. Wilde deze er eigenlijk ook bij, maar denk dat ik die toch maar in de winkel haal. Vind blousen altijd zo raar gevormd bij H&M dat ik de maat nooit weet. Ik heb een grijze sweater gekocht gisteren en daar zal dit wel leuk onder staan denk ik :)

To infinity…and beyond!
pi_85466800
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 15:18 schreef SacreCoeur het volgende:
Oh ik had ook nog wel een vraagje,, als je over een bepaalt bedrag heen gaat moet je het dus ophalen bij een Kialapunt, dat bedrag schijnt 400 euro te zijn.. maar nu komt de vraag is dat 't bedrag over de gehele bestellen dus incl de dingen die niet op voorraad waren die later komen of gewoon per thuis geleverde bestelling?

Ik heb namelijk pas bestelling van 170 zoveel gedaan.
Weer 180 voor begin september staan & nog iets voor begin oktober.
Maar nu wilde ik er dus nog wat bij bestellen.
Mijn limiet is ook 400 euro, en ik kies altijd gewoon thuis afleveren. (Trouwens, is het voor iedereen 400 euro? Een kennisje van me had het over 300...) Zolang je bestellingen onder die 400 blijven (het totaalbedrag van al je bestellingen bij elkaar) is er niks lastigs. Zit je boven die limiet, dan wordt het alsnog wel naar je huis gestuurd, maar moet je aan de deur het deel dat boven je limiet zit als rembours betalen. Aan de postbode dus.

Dat bedrag zie je ook in je T&T-scherm staan, bij het woordje rembours. Je ziet het ook in je saldo: Als er een bestelling verstuurd is waarmee je boven je limiet komt is het bedrag daarvan lager dan het totale bedrag van die bestelling, het verschil betaal je dan aan de postbode.
En ja, dat gaat wonder boven wonder gewoon goed, zorg alleen wel dat je het precies gepast hebt want ze hebben nooit wisselgeld :P
  donderdag 19 augustus 2010 @ 11:38:33 #250
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_85466989
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 11:11 schreef alors het volgende:
HET leren jasje staat online trouwens...

En iemand zocht nog die lange rokken, ze zijn er weer opgezet, staan nu in de sale :)
Ja, hijs mooi *;.
  donderdag 19 augustus 2010 @ 12:15:30 #251
269690 -Sisyphus-
*zoekt tevergeefs betekenis*
pi_85468352
Ik wil deze al een tijdje. De levertijd is eind September. Ik ben helaas alleen voor de zomer in Nederland en vertrek begin September weer naar het buitenland.

Heeft iemand deze toevallig al in de winkels zien hangen? Ik ben geweest toen de nieuwe collectie net in de winkels lag, maar toen zei het personeel dat 'ie er nog niet was. Nu wel?

pi_85468435
Omg, dat leren jasje is echt O+ Maar zo duur :@ Voor de rest voel ik wel een megabestelling aankomen met al die toffe nieuwe dingen die online staan!
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_85468691
ah mooi mijn bestelling is in behandeling genomen, ik was vanmorgen vroeg en had er wat dingen ingemikt waar ik nog over twijfelde.. maarja te laat :')

zoooo verleidelijk om nog wat bij de lange levertijd spullen te doen :@
know'm sayin?
word? word.
pi_85469980
bestellen jullie vaak heel veel dingen en doen jullie dan de helft terug sturen ofzo , nu ik steeds over 400 euro lees :o

En hoe sturen jullie eigenlijk dingen terug die je niet wilt? Met wat voor pakket ? :o
---- wie weet hier iets leuks, liefs neer te zetten, ik ben inspiratieloos ;( ---
pi_85470050
Jaa, ik bestel heel veel tegelijk in allerlei maten omdat die nogal verschillen. En meestal valt de kwaliteit ook gewoon heel erg tegen. En dan kan het gewoon in dezelfde doos naar h&m terug gestuurd worden.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_85470287
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 13:05 schreef Tamashii het volgende:
Jaa, ik bestel heel veel tegelijk in allerlei maten omdat die nogal verschillen. En meestal valt de kwaliteit ook gewoon heel erg tegen. En dan kan het gewoon in dezelfde doos naar h&m terug gestuurd worden.
Hmm oke :@ ja sorry dat ik dit allemaal vraag hoor, maar ik heb dit nooit gedaan enzo. En als je het terug stuurt he (wat moet je daar dan van betalen?) En dan daarna doe je bijv geld over maken met acceptgiro gedoe, en dan doe je het bedrag van de spullen die je wél hebt gehouden over maken?

:@
  donderdag 19 augustus 2010 @ 13:15:40 #257
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_85470399
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 13:12 schreef GeelSuperKuiken het volgende:

[..]

Hmm oke :@ ja sorry dat ik dit allemaal vraag hoor, maar ik heb dit nooit gedaan enzo. En als je het terug stuurt he (wat moet je daar dan van betalen?) En dan daarna doe je bijv geld over maken met acceptgiro gedoe, en dan doe je het bedrag van de spullen die je wél hebt gehouden over maken?

Je besteld.
Je kiest voor acceptgiro.
Je krijgt je spullen.
Je zoekt uit wat je wilt houden.
Je rekent uit hoeveel dat kost.
Je doet het overige terug in de doos/zak waarin het kwam.
Je vult je retourbon in en doet deze in de doos/zak waarin het kwam.
Je plakt de bijgevoegde ardessticker op de doos/zak waarin het kwam.
Je gaat naar een postkantoordingetje waar je de doos/zak afgeeft.
Je krijgt een bewijsje van aflevering van dat pakket.
Je betaald je spullen + ¤ 4,95 + ¤ 1,- via de acceptgiro.
pi_85470400
Wat ik daar van moet betalen? :9 De spullen die je houdt? :9 En ik doe altijd via internetbankieren, gewoon totdat ik een brief krijg met daarop mijn saldo. :)
pi_85470593
Ik heb een vraagje over het fleecevest van de vorige pagina, valt hij groot of klein? Ik twijfel tussen S en XS :S
pi_85470594
Een tip voor wanneer je retourneert in de tas: haal eerst de adressticker van de retourbon af voor je de tas (met de bon erin) dichttapet. :D
En voortaan maak ik ook een kopie van de retourbon ivm het te betalen bedrag.
pi_85470621
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 13:12 schreef GeelSuperKuiken het volgende:

[..]

Dit staat ook gewoon in de OP en op je facturen dus die zou je ook eens kunnen lezen bijvoorbeeld. ^O^
  donderdag 19 augustus 2010 @ 13:29:43 #262
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_85470968
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 11:33 schreef Mutsefluts het volgende:

[..]

Mijn limiet is ook 400 euro, en ik kies altijd gewoon thuis afleveren. (Trouwens, is het voor iedereen 400 euro? Een kennisje van me had het over 300...) Zolang je bestellingen onder die 400 blijven (het totaalbedrag van al je bestellingen bij elkaar) is er niks lastigs. Zit je boven die limiet, dan wordt het alsnog wel naar je huis gestuurd, maar moet je aan de deur het deel dat boven je limiet zit als rembours betalen. Aan de postbode dus.

Dat bedrag zie je ook in je T&T-scherm staan, bij het woordje rembours. Je ziet het ook in je saldo: Als er een bestelling verstuurd is waarmee je boven je limiet komt is het bedrag daarvan lager dan het totale bedrag van die bestelling, het verschil betaal je dan aan de postbode.
En ja, dat gaat wonder boven wonder gewoon goed, zorg alleen wel dat je het precies gepast hebt want ze hebben nooit wisselgeld :P
Nee je limiet is anders, 't gaat erom hoevaak je besteld.. 't begint met limiet van 100.
En dat wordt steeds hoger, en als ik boven de 400 bestel dan krijg ik 't niet thuis maar gaat 't naar een kialapunt.
Maar ik was er al uit, ik zat 3,10 boven 't max bedrag :')
Dus even wat eruit gegooit.
  donderdag 19 augustus 2010 @ 13:32:54 #263
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_85471089
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 13:03 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
bestellen jullie vaak heel veel dingen en doen jullie dan de helft terug sturen ofzo , nu ik steeds over 400 euro lees :o

En hoe sturen jullie eigenlijk dingen terug die je niet wilt? Met wat voor pakket ? :o
Gewoon zelfde doos & met retourbon.
Maar ik stuur helemaal de helft niet terug hoor.
Ik bestel gelijk voor mezelf & dochtertje.

Vaak gaan 'r 5 dingetjes terug ofzo.
pi_85471498
Bij mij gaat vaak 75% terug.
  donderdag 19 augustus 2010 @ 13:45:19 #265
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85471532
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 13:20 schreef Draadjes het volgende:
Ik heb een vraagje over het fleecevest van de vorige pagina, valt hij groot of klein? Ik twijfel tussen S en XS :S
Ik heb soms maat M en soms L, soms maat 40 en soms 42, en ik heb hem in M en hij zit fijn :P Zou dus gaan voor de XS dan denk ik? Al is het wel H&M dus je weet het maar nooit :+

[ Bericht 0% gewijzigd door MariaEtcetera op 19-08-2010 14:14:28 ]
pi_85472365
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 13:45 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik heb soms maat M en soms S, soms maat 40 en soms 42, en ik heb hem in M en hij zit fijn :P Zou dus gaan voor de XS dan denk ik? Al is het wel H&M dus je weet het maar nooit :+
Dank je, ik bestel hem gewoon in een XS (hou er niet van als hij veel te groot is) past het echt niet ruil ik hem wel om :)
  donderdag 19 augustus 2010 @ 14:14:51 #267
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85472663
Typfoutje dus, ik heb maat M en soms L :') Niet S. Duidelijkheid ten top :+
pi_85473369
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 13:44 schreef wyccie het volgende:
Bij mij gaat vaak 75% terug.
Ja hier ook hoor. Nu ook, doos binnen van 400, 300 euro gaat terug. Gewoon omdat sommige dingen zó tegenvallen.
  donderdag 19 augustus 2010 @ 14:42:26 #269
11458 ivetje
pi_85473759
Ik heb dat vest in maat l besteld. Ben toch bang dat ie krimpt, want dat gebeurt met fleece nogal eens. Zo heb ik iig wat extra ruimte mocht dat het geval zijn. En je doet er vaak nog iets onder aan, dus ik heb met vesten altijd wel de neiging om hem een maatje ruimer te nemen. Ik zou dus voor s gaan :P
To infinity…and beyond!
pi_85474702
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 12:15 schreef -Sisyphus- het volgende:
Ik wil deze al een tijdje. De levertijd is eind September. Ik ben helaas alleen voor de zomer in Nederland en vertrek begin September weer naar het buitenland.

Heeft iemand deze toevallig al in de winkels zien hangen? Ik ben geweest toen de nieuwe collectie net in de winkels lag, maar toen zei het personeel dat 'ie er nog niet was. Nu wel?

[ afbeelding ]
Mooie jas! :) Ik kan je helaas niet helpen, want ik kijk nooit bij de mannenafdeling in de winkel ;)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')