Is je betalingskenmerk, ze moeten wel weten bij welke order het hoort hequote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:25 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Hmm ik bij abn amro. Ik zal vanavond eens kijken,
en waar zijn die 11 cijfers dan precies voor?
Ik wil niet namelijk dat ik iets fout doe ofzo
Die heb ik al een aantal jaren in het zwart, heerlijk vestquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
Nieuw praktisch vestje, heerlijk zacht!![]()
[ afbeelding ]
Krimpt ie veel in de was? Ik heb met vesten van deze stof altijd dat ze na een aantal keren wassen zo kort en strak worden. Ben nog op zoek naar zoiets, lekker voor op de scooter en voor pretparken enzo zijn ze altijd handig. Maar zit een beetje met de maat te twijfelen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:47 schreef Syrena het volgende:
[..]
Die heb ik al een aantal jaren in het zwart, heerlijk vestblijft ook lang mooi (mijne wordt nu een beetje moppig)
Dat klinkt goed!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:47 schreef Syrena het volgende:
[..]
Die heb ik al een aantal jaren in het zwart, heerlijk vestblijft ook lang mooi (mijne wordt nu een beetje moppig)
Mijn limiet is ook 400 euro, en ik kies altijd gewoon thuis afleveren. (Trouwens, is het voor iedereen 400 euro? Een kennisje van me had het over 300...) Zolang je bestellingen onder die 400 blijven (het totaalbedrag van al je bestellingen bij elkaar) is er niks lastigs. Zit je boven die limiet, dan wordt het alsnog wel naar je huis gestuurd, maar moet je aan de deur het deel dat boven je limiet zit als rembours betalen. Aan de postbode dus.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:18 schreef SacreCoeur het volgende:
Oh ik had ook nog wel een vraagje,, als je over een bepaalt bedrag heen gaat moet je het dus ophalen bij een Kialapunt, dat bedrag schijnt 400 euro te zijn.. maar nu komt de vraag is dat 't bedrag over de gehele bestellen dus incl de dingen die niet op voorraad waren die later komen of gewoon per thuis geleverde bestelling?
Ik heb namelijk pas bestelling van 170 zoveel gedaan.
Weer 180 voor begin september staan & nog iets voor begin oktober.
Maar nu wilde ik er dus nog wat bij bestellen.
Ja, hijs mooiquote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:11 schreef alors het volgende:
HET leren jasje staat online trouwens...
En iemand zocht nog die lange rokken, ze zijn er weer opgezet, staan nu in de sale
Hmm okequote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:05 schreef Tamashii het volgende:
Jaa, ik bestel heel veel tegelijk in allerlei maten omdat die nogal verschillen. En meestal valt de kwaliteit ook gewoon heel erg tegen. En dan kan het gewoon in dezelfde doos naar h&m terug gestuurd worden.
Je besteld.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:12 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Hmm okeja sorry dat ik dit allemaal vraag hoor, maar ik heb dit nooit gedaan enzo. En als je het terug stuurt he (wat moet je daar dan van betalen?) En dan daarna doe je bijv geld over maken met acceptgiro gedoe, en dan doe je het bedrag van de spullen die je wél hebt gehouden over maken?
Dit staat ook gewoon in de OP en op je facturen dus die zou je ook eens kunnen lezen bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:12 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Hmm okeja sorry dat ik dit allemaal vraag hoor, maar ik heb dit nooit gedaan enzo. En als je het terug stuurt he (wat moet je daar dan van betalen?) En dan daarna doe je bijv geld over maken met acceptgiro gedoe, en dan doe je het bedrag van de spullen die je wél hebt gehouden over maken?
Nee je limiet is anders, 't gaat erom hoevaak je besteld.. 't begint met limiet van 100.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:33 schreef Mutsefluts het volgende:
[..]
Mijn limiet is ook 400 euro, en ik kies altijd gewoon thuis afleveren. (Trouwens, is het voor iedereen 400 euro? Een kennisje van me had het over 300...) Zolang je bestellingen onder die 400 blijven (het totaalbedrag van al je bestellingen bij elkaar) is er niks lastigs. Zit je boven die limiet, dan wordt het alsnog wel naar je huis gestuurd, maar moet je aan de deur het deel dat boven je limiet zit als rembours betalen. Aan de postbode dus.
Dat bedrag zie je ook in je T&T-scherm staan, bij het woordje rembours. Je ziet het ook in je saldo: Als er een bestelling verstuurd is waarmee je boven je limiet komt is het bedrag daarvan lager dan het totale bedrag van die bestelling, het verschil betaal je dan aan de postbode.
En ja, dat gaat wonder boven wonder gewoon goed, zorg alleen wel dat je het precies gepast hebt want ze hebben nooit wisselgeld
Gewoon zelfde doos & met retourbon.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:03 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
bestellen jullie vaak heel veel dingen en doen jullie dan de helft terug sturen ofzo , nu ik steeds over 400 euro lees
En hoe sturen jullie eigenlijk dingen terug die je niet wilt? Met wat voor pakket ?
Ik heb soms maat M en soms L, soms maat 40 en soms 42, en ik heb hem in M en hij zit fijnquote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:20 schreef Draadjes het volgende:
Ik heb een vraagje over het fleecevest van de vorige pagina, valt hij groot of klein? Ik twijfel tussen S en XS :S
Dank je, ik bestel hem gewoon in een XS (hou er niet van als hij veel te groot is) past het echt niet ruil ik hem wel omquote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik heb soms maat M en soms S, soms maat 40 en soms 42, en ik heb hem in M en hij zit fijnZou dus gaan voor de XS dan denk ik? Al is het wel H&M dus je weet het maar nooit
Ja hier ook hoor. Nu ook, doos binnen van 400, 300 euro gaat terug. Gewoon omdat sommige dingen zó tegenvallen.quote:
Mooie jas!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:15 schreef -Sisyphus- het volgende:
Ik wil deze al een tijdje. De levertijd is eind September. Ik ben helaas alleen voor de zomer in Nederland en vertrek begin September weer naar het buitenland.
Heeft iemand deze toevallig al in de winkels zien hangen? Ik ben geweest toen de nieuwe collectie net in de winkels lag, maar toen zei het personeel dat 'ie er nog niet was. Nu wel?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |