Hoe kan dat nou?quote:Op zondag 15 augustus 2010 00:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij mij zat dat roze vestje echt voor geen meter.
Ik werd er heel propperig van, en ik ben al een appeltjequote:
Oh zondequote:Op zondag 15 augustus 2010 00:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik werd er heel propperig van, en ik ben al een appeltjeIk heb hem nog een maatje kleiner besteld, misschien helpt dat, want hij is echt
Ja, ik vind het ook erg jammer! Zeker voor die prijs...quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:49 schreef pinquit het volgende:
jammer ewelinaze waren juist zo leuk!
Die is super leukquote:Op zondag 15 augustus 2010 12:52 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook erg jammer! Zeker voor die prijs...
Nu ga ik maar deze jurk halen (maar die is niet van de H&M en een stuk duurder)
[ afbeelding ]
Ja, maar ook 90 euro.quote:
Pfoequote:
Ik ben ook klein, maar mij past het uitstekend (jammer genoeg voor mijn portemonnee).quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:00 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Pfoe![]()
achja zulke jurkjes passen mij toch niet omdat ik klein ben
Deze ziet er als voorbeeld al niet superslank uit, ben benieuwd hoe hij op een model staat op de site, ff kieken zoquote:
Oh, dat is jammerquote:Op zondag 15 augustus 2010 12:47 schreef Ewelina het volgende:
Ik heb mijn bestelling binnen... Alles gaat terug. De twee jurkjes met lint in de taille en ruches bij de mouwen zijn echt heel erg leuk, maar ze staan me voor geen meter. Mijn taille valt weg en ik lijk er 9 maanden zwanger inDenk dat ze wel goed staan als je vrij kleine boobies hebt.
[ afbeelding ]
Nou, bij mij niet. Het bovenste stuk waar dat lint zit eindigt precies onder mijn borsten, en is al aan de krappe kant. Het lijfje zou bij mij langer moeten zijn om het iets te laten lijken want nu lijkt het op een zwangerschapsjurk. Denk dat ie met een b-cup uitstekend staat, maar ja, dat heb ik dus nietquote:Op maandag 16 augustus 2010 16:33 schreef Redisformurder het volgende:
[..]
Oh, dat is jammerDie jurkjes zijn zo leuk! Zorgt dat lint niet voor wat taille? En hoe zaten ze rondom je borsten? Nadeel van de H&M is dat het daar nog wel eens wat strak wil zitten, terwijl de rest veel te groot is.
Dat is zo balen dan he? Nou helpt het bij die stofjes altijd wel, als je 'm uit de wasmachine, meteen oprekt in de lengte.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:12 schreef Aure het volgende:
Godver, had ik vorige week dit shirt binnen:
[ afbeelding ]
Haal ik hem net uit de wasmachine, issie echt een flink stuk gekrompenIk had hem zelfs nog op 30 gewassen ipv 40 (wat in het label staat). Binnenkort maar ff langs H&m.. Bestelbon ligt alleen nog bij mn ouders
Heb het net ff gemeten, hij is gewoon 20 cm korter geworden![]()
Ja! Ik hou er meestal wel rekening mee dat het iets krimpt, maar 20 cm vind ik toch wel echt iets teveel.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat is zo balen dan he? Nou helpt het bij die stofjes altijd wel, als je 'm uit de wasmachine, meteen oprekt in de lengte.
Balen, maar moet meteen denken aan toen ik laatst in de H&M was. Toen stond er een meisje voor me die een gekrompen truitje had en ze had het ook op 30 graden gewassen. Waarop de medewerkster zei dat ze gewoon op 40 graden, zoals in het label stond, moest wassen want als je je daar niet aan houdt krimpt het eerder... Ik zag de logica niet echt eigenlijk.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:12 schreef Aure het volgende:
Godver, had ik vorige week dit shirt binnen:
[ afbeelding ]
Haal ik hem net uit de wasmachine, issie echt een flink stuk gekrompenIk had hem zelfs nog op 30 gewassen ipv 40 (wat in het label staat). Binnenkort maar ff langs H&m.. Bestelbon ligt alleen nog bij mn ouders
Heb het net ff gemeten, hij is gewoon 20 cm korter geworden![]()
Dat is ook gewoon bullshit, maarja de medewerkers worden daar ook niet uitgekozen op hun iq...quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:13 schreef keepwalking het volgende:
[..]
Balen, maar moet meteen denken aan toen ik laatst in de H&M was. Toen stond er een meisje voor me die een gekrompen truitje had en ze had het ook op 30 graden gewassen. Waarop de medewerkster zei dat ze gewoon op 40 graden, zoals in het label stond, moest wassen want als je je daar niet aan houdt krimpt het eerder... Ik zag de logica niet echt eigenlijk.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:13 schreef keepwalking het volgende:
[..]
Balen, maar moet meteen denken aan toen ik laatst in de H&M was. Toen stond er een meisje voor me die een gekrompen truitje had en ze had het ook op 30 graden gewassen. Waarop de medewerkster zei dat ze gewoon op 40 graden, zoals in het label stond, moest wassen want als je je daar niet aan houdt krimpt het eerder... Ik zag de logica niet echt eigenlijk.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:13 schreef keepwalking het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |