Hai Jopquote:Op maandag 19 juli 2010 20:27 schreef JH87 het volgende:
Niet fokken met chips markie.
Mooi mooi! Ik heb gezwommen bij een waterval.quote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 21:42 schreef Doutzen het volgende:
Hee jongens en meisjes!
Ik ben nieuw en heb besloten om actief deel te nemen aan deze topicreeks! Groninger in hart en nieren!
quote:
Nog gefeliciteerdquote:Op dinsdag 20 juli 2010 00:55 schreef Bob. het volgende:
Bedankt allemaal!
En nee Oneself, ik hou niet van verjaardagen.![]()
Slaap lekker Groningen.
Ah goed om te horen! Ik had zelf het idee om het in augustus een dagje te doen maar twijfelde nog een beetje, dus een positieve ervaring was welkomquote:Op maandag 19 juli 2010 21:22 schreef Bob. het volgende:
En Jesse nog bedankt voor de Borkum tip, ik ben vandaag geweest en het was tof! Wel druk, maar wat wil je met dit weer. En Duitse kinderen krijsen een stuk minder dan Nederlandse.En ze hebben veel meer territorium drang, waarom graven die mensen allemaal een hele gracht om hun handdoek heen?
![]()
Wel geen golven.Maar verder was het leuk, en qua afstand nog goed te doen! Wilde je zelf ook nog een keer gaan?
Je eigen verjaardagen, of in het algemeen?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 00:55 schreef Bob. het volgende:
Bedankt allemaal!
En nee Oneself, ik hou niet van verjaardagen.![]()
Slaap lekker Groningen.
Wheu, jawel toch?quote:
Zo zo, grootouders die van 2 walletjes aten, Oranje armband en een Wehrmacht armband.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:15 schreef Luco het volgende:
Nelson, watskeburt?!
Owh, en als iemand mij kan helpen in CD-armband uit WO2 ben ik diegene eeuwig dankbaar!
En om mensen een klik te besparen: Banden!. Waar staat die blauwe CD band voor?
En ook nog een Nederlandse Binnenlandse Strijdkrachten band en 1 van het Rode Kruis. Alleen die Deutsche Wehrmacht kan ik niet verklaren. Grootouders hebben in het verzet gezeten, m'n opa daarna bij de NBS. M'n oma was ook verpleegkundige (en had dus die band met Oranje om, ongewapend NBS).quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:34 schreef Prosac het volgende:
[..]
Zo zo, grootouders die van 2 walletjes aten, Oranje armband en een Wehrmacht armband.
Wauw, dat is idd wel heeeel gaaf!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:46 schreef Luco het volgende:
[..]
En ook nog een Nederlandse Binnenlandse Strijdkrachten band en 1 van het Rode Kruis. Alleen die Deutsche Wehrmacht kan ik niet verklaren. Grootouders hebben in het verzet gezeten, m'n opa daarna bij de NBS. M'n oma was ook verpleegkundige (en had dus die band met Oranje om, ongewapend NBS).
Heb hier ook een stapel stamkaarten en distributiebonnen liggen, samen met valse identiteitspapieren van m'n grootouders. Gaaf spul om in je handen te hebben.
Heb al heel lang geen ban meer gehad, don't worry.quote:
Jawel hoor.quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:03 schreef Luco het volgende:
Ja, maar we kunnen niet via PM vragen wat er is. Vertel!
Overigens ben ik nog nooit gebanned hier.
quote:
hihi.. Bob. probeer jij eens dan of je me wel kunt PMen?quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:17 schreef Bob. het volgende:
[..]
Thnx.
En mysterieus hoor Nelson, die inbox.
Wel tof! Heb je daar ook foto's van? Ben benieuwd hoe die dingen eruit zien/wat er op staat.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:46 schreef Luco het volgende:
[..]
En ook nog een Nederlandse Binnenlandse Strijdkrachten band en 1 van het Rode Kruis. Alleen die Deutsche Wehrmacht kan ik niet verklaren. Grootouders hebben in het verzet gezeten, m'n opa daarna bij de NBS. M'n oma was ook verpleegkundige (en had dus die band met Oranje om, ongewapend NBS).
Heb hier ook een stapel stamkaarten en distributiebonnen liggen, samen met valse identiteitspapieren van m'n grootouders. Gaaf spul om in je handen te hebben.
Kan morgen wel wat inscannen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 01:20 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Wel tof! Heb je daar ook foto's van? Ben benieuwd hoe die dingen eruit zien/wat er op staat.
quote:In het Noorden van La France
Daar staat een prachtig huis
Daar wonen rijke Hansen.
men zegt 't is daar niet pluis
Maar om dieper in te gaan
op allerlei geheimen.
Is het beter wel te verstaan
den portier te lijmen
Ofschoon hij wel wat vreemd aandoet
En vrees'lijk mager is,
Doet hij z'n plicht toch goed,
Hij kijkt of er geen belager is
Als assistent is hij reusachtig
Ziet toe en zegt geen woord,
Hij vindt het allemaal prachtig
Gedraagt zich zoals 't behoort
Soms klapperen z'n kaken
Als hij wat moois aanschouwt
Gelukkig is er een verschil van smaken
Hij is ook niet getrouwd
Als kapstok doet hij wond'ren
Hij leent zich daar uitstekend voor,
Hij laat het wel eens dond'ren
Maar dan zijn er redenen voor.
Hij dient ook als kerstboom in ons midden
In z'n hand een vette worst
met takken tussen z'n ribben
En kaarsjes in z'n borst
Een toekomstbeeld zij hier gegeven
Van onzen besten vriend.
Die dan in 't eeuwig leven
Toch wel wat heeft verdiend
En mocht men dan nog vragen
Ben jij het Eunie misschien,
laat dan om hem te behagen,
Je persoonsbewijsje zien.
q.e.d
Eigenlijk waren het er drie, en klopten ze wel netjes eerst.quote:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:52 schreef Bob. het volgende:
[..]
Eigenlijk waren het er drie, en klopten ze wel netjes eerst.![]()
Waaauw, die dingen zijn echt fascinerend. Wat een historie daar achter zit echt. Goed bewaren!!quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:30 schreef Luco het volgende:
Nou Mark, hier komt het.
Om te beginnen de stamkaart:
Buitenkant
Binnenkant
Die natuurlijk waardeloos was als je er geen bonnen bij had:
De distributiebonnen
En om het af te maken een persoonsbewijsje:
Eunuch, Pee Bee. Buitenkant
En de binnenkant
Bij het persoonsbewijsje van Pee Bee Eunuch hoort overigens ook een gedichtje:
[..]
Mijn bed is van IKEA en isquote:Op woensdag 21 juli 2010 13:43 schreef Oneself het volgende:
Als je van plan bent een IKEA-hoogslaper voor twee te gaan kopen, zeg ik niet doen. IKEA-bedden zijn niets en kraken sws.
Maar mijn broer heeft een twee-persoons-hoogslaper, dat ding is door een kennis gemaakt en heel stevig. Dus het kan wel.En nog los van het feit dat het aan jou is wat je gaat fixen, al kan ik begrijpen dat je eventueel je ouders' support nodig hebt voor het een of ander qua aanschaf?
Overigens zijn tweepersoons-boxprings de beste natuurlijk.
Nah okee, mijn ene IKEA-bed is nog wel goed en m'n andere staat nu bij een vriendinnetje (ding is tien jaar oud) en doet het zelfs nog, maar niet zonder geluid.quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:36 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Mijn bed is van IKEA en is. Kraakt ook niet. De hoogslapers echter wel
.
Sowieso vind ik hoogslapers kut. Ze doen me altijd denken aan kinderen die nog in hun bed plassen.
Dat doe ik alleen nog als ik heel kaal ben hoor!quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:36 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Mijn bed is van IKEA en is. Kraakt ook niet. De hoogslapers echter wel
.
Sowieso vind ik hoogslapers kut. Ze doen me altijd denken aan kinderen die nog in hun bed plassen.
QFT.quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:43 schreef Oneself het volgende:
Overigens zijn tweepersoons-boxprings de beste natuurlijk.
Want?quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:58 schreef Bob. het volgende:
En tweepersoonsbedden zijn overgewaardeerd.
Qft.quote:
Hehe van de andere MM.quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:28 schreef MaxMark het volgende:
Wehehe.
Van een twitter: Wat zou toch de achternaam van de verdachte zijn?
[ afbeelding ]
Hmm..... Veninga?quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:28 schreef MaxMark het volgende:
Wehehe.
Van een twitter: Wat zou toch de achternaam van de verdachte zijn?
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd. Fijn is dat he!quote:Op donderdag 22 juli 2010 08:46 schreef joppie_saus het volgende:
Een goedemorgen!
Vanaf vandaag drie weken alleen
Bij mij stikte het van de vliegjes. Ik gooi de zak nu al op tijd weg altijd, voordat het erger wordt. Ook stop ik nu al mijn fruitafval (schillen) apart in een boterhamzakje, die ik dan afgesloten in de prullenbak gooi. Voorkomt vliegen/maden 14.gifquote:Op donderdag 22 juli 2010 15:11 schreef Bob. het volgende:
Gatver-de-gatver.![]()
Net een hele berg met vuilniszakken met heel veel maden weg gebracht.
Ik heb nog nooit zo iets vies geroken.
Het is officieel de taak van mijn huisgenootje, maar die is al een paar weken op vakantie. Dus vandaar dat het al een tijd niet was gedaan. Vanaf nu ga ik het wel elke keer meteen doen!quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:44 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Bij mij stikte het van de vliegjes. Ik gooi de zak nu al op tijd weg altijd, voordat het erger wordt. Ook stop ik nu al mijn fruitafval (schillen) apart in een boterhamzakje, die ik dan afgesloten in de prullenbak gooi. Voorkomt vliegen/maden 14.gif
quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:06 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Als ik het doe, krijg ik alleen de url van de post te zien (de hyperlink dus).
Dacht dat hij misschien andere layout heeft.quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:09 schreef Luco het volgende:
Is ook zo, PSM heeft dat plaatje gewoon ergens anders vandaan.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:19 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Dacht dat hij misschien andere layout heeft.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:44 schreef Oneself het volgende:
Peterselieman, waarom heet jij eigenlijk zo? Houd je zo van peterselie?
Toy Story 3quote:
Haha zoooo kruidig is peterselie niet. Misschien was rodepeperman dan beter geweest?quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:11 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik heb geen idee hoe ik aan die naam gekomen ben.
Af en toe gekruid eten is wel lekker
quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:39 schreef Oneself het volgende:
[..]
Haha zoooo kruidig is peterselie niet. Misschien was rodepeperman dan beter geweest?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
Heb je Toy Story 3 al gezien?quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:39 schreef Oneself het volgende:
[..]
Haha zoooo kruidig is peterselie niet. Misschien was rodepeperman dan beter geweest?![]()
Sunshine Cleaning is idd leuk, tikkie macaber. En Toy Story.. Oh men ik weet nog wel dat die eerste film me destijds zooo kut leek, ik begreep niets van die 'kinderfilms' ; maar vind ze nu toch wel leuk.
+1quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
[...]Hoe ben jij eigenlijk aan je username gekomen?
Ah ja! Is die goed!? Cool, mijn vader vindt dat 'ie 'occult' is.quote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
hahaha. Nee. dat was niet goed gegaan denk ikDilleman?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn username, n.a.v. van een nummer en ik vond het op dat moment wel passen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door Oneself op 23-07-2010 00:07:48 ]
Inderdaad. Ook net geweest?quote:
Oh en dat eigenlijk ook wel.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:15 schreef MaxMark het volgende:
Ik moet eerst maar eens 1 en 2 gaan kijken
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:01 schreef Oneself het volgende:
Dilleman?![]()
Mijn username, n.a.v. van een nummer en ik vond het op dat moment wel passen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bijna nog vager dan het verhaal dat ik vertelde
Als mijn crewleven er op zit, dan gaat deze username naar de eeuwige jachtveldenAltijd onderweg naar het avontuur
Oh ik heb 1 ook niet gezien, en heul lang geleden een stukje van deel 2. Boeiend.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:15 schreef MaxMark het volgende:
Ik moet eerst maar eens 1 en 2 gaan kijken
Groningen Stad topic Toy Story Marathon!quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:28 schreef Oneself het volgende:
PSM; dan ga je dus toch voor 'Dilleman'? Al klinkt dat eigenlijk redelijk fout, het zal irl waarschijnlijk verwarring brengen.
Haha, ja? Is dat normaal hier, dat iedereen minstens 5 namen heeft?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nee hoor. Heb nog wel wat andere usernames achter de hand
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:35 schreef Oneself het volgende:
[..]
Haha, ja? Is dat normaal hier, dat iedereen minstens 5 namen heeft?
Welke heb ik ontmoet?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:47 schreef Oneself het volgende:
Oh, ik heb er 15.
Haha, mwhuuhuuuuuuuuu.quote:
Haha, dat dacht ik ook even.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:51 schreef Luco het volgende:
[..]
Welke heb ik ontmoet?
Zou me trouwens niets verbazen al QED een kloon van een vaste bezoeker ia. Dacht eerst ook dat Nelson een kloon van QED was
Lachen!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:53 schreef Oneself het volgende:
[..]
Haha, mwhuuhuuuuuuuuu.
Even serieus, ik ook.
Nee joh, helemaal niet!!
Jawel.
Wie zei dat?
Jongens, stil eens.
Ben ik nu onbeschaafd dan??quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:54 schreef Bob. het volgende:
[..]
Haha, dat dacht ik ook even.Niet beledigend bedoelt tegenover Nelson trouwens, maar Q.E.D.'s kloons doen wel vaker in het begin beschaafd.
Gelukkig!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:11 schreef Bob. het volgende:
[..]
Nee! Daarom denk ik nu ook niet meer dat je een Q.E.D. kloon bent.
Toy Story 3 is echt zo goed.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:11 schreef Bob. het volgende:
[..]
Inderdaad. Ook net geweest?
En is Toy Story 3 echt zo goed? Ik geloof er nog steeds niet echt in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:00 schreef Peterselieman het volgende:
Net op het nieuws dat de Bof in de stad rondwaart
Studenten wordt opgeroepen zich opnieuw in te enten tegen de kinderziekte.En dan moet je het wel goed citeren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://nos.nl/artikel/173(...)in-tegen-de-bof.htmlquote:Het Universitair Medisch Centrum in Groningen roept de coassistenten van het ziekenhuis op zich te laten vaccineren tegen de bof.
Volgens het ziekenhuis wordt de voorzorgsmaatregel genomen om de patienten te beschermen.
"Academische ziekenhuizen zijn bang dat een coassistent die de bof heeft de infectie op een kinderafdeling binnenbrengt," zegt Roel Coutinho van het RIVM. "Dan kunnen er complicaties optreden. Er liggen daar kinderen met allerlei afwijkingen, dus daar wil je niet dat ze de bof krijgen."Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:17 schreef Luco het volgende:
[..]
En dan moet je het wel goed citeren:
http://nos.nl/artikel/173(...)in-tegen-de-bof.html
[..]
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:19 schreef JH87 het volgende:
Ondergetekende belt zojuist thuisthuis om ze te feliciteren met het volbrengen van de nijmeegse vierdaagse.
'Ja we zijn dinsdag al afgehaakt.'
Faal Jop.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:19 schreef JH87 het volgende:
Ondergetekende belt zojuist thuisthuis om ze te feliciteren met het volbrengen van de nijmeegse vierdaagse.
'Ja we zijn dinsdag al afgehaakt.'
Faal Jop.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:20 schreef Bob. het volgende:
Leuk Mistaken! Weet nog wel toen ik voor het eerst op kamers ging.Tof was dat.
quote:
what am i supposed to do when the best part of me was always you?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:46 schreef Mistaken het volgende:
Ik ben bijna jarig!
Christiaan Hof is trouwens nogal kansarm.
Pffff... Ik wou dat ik daar nog tegenop kon zien.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:06 schreef JH87 het volgende:
Tot 25 kan ik 't ouder nog wel hebben. Maar ik vrees voor daarna.
quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:06 schreef JH87 het volgende:
Tot 25 kan ik 't ouder nog wel hebben. Maar ik vrees voor daarna.
quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:43 schreef joppie_saus het volgende:
Goedemorgen!
Wat doet iedereen zo vroeg wakker
Lijkt mij ook niet, nee!quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:28 schreef Jesse_ het volgende:
Op dit moment vind ik het niet zo erg dat mn tripje naar Duisburg gister afgelast is
Net te koud om lekker buiten te kunnen zittenquote:Op zondag 25 juli 2010 10:18 schreef Bob. het volgende:
Zo erg is het niet toch? Oké, niet super warm, maar ten minste geen regen! Ik vind het wel lekker.
Nu nog wel ja.quote:Op zondag 25 juli 2010 10:21 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Net te koud om lekker buiten te kunnen zitten
quote:
Gaan we electropop posten?quote:
Hey je bent ook op 5 december jarig.quote:Op zondag 25 juli 2010 10:37 schreef Dejannn het volgende:
Groninger meld zich. Zit hier nu al 2.5 jaar op kamers. Vermaak me prima, het is wel een eindje reizen met het ouderlijk huis (Leusden). Maar Grunn is de place to be
Prachtige dag om jarig te zijnquote:Op zondag 25 juli 2010 10:47 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Hey je bent ook op 5 december jarig.![]()
Is jouw UI nou een tandenborstel die uit een pluk haar steektquote:
hutje in ugandaquote:Op zondag 25 juli 2010 11:24 schreef Luco het volgende:
[..]
Is jouw UI nou een tandenborstel die uit een pluk haar steekt
*Meldtquote:Op zondag 25 juli 2010 11:58 schreef Dejannn het volgende:
Zijn hier trouwens meer mensen van de RUG? Ben ik wel benieuwd naar
Geen idee. Ik vond het een wonderbaarlijk gezicht, dus ik maakte er een foto vanquote:Op zondag 25 juli 2010 11:58 schreef Luco het volgende:
Ik had de tandenborstel goed! En waarom steekt er een tandenborstel uit een hutje in Uganda?
Ik zit ook op de RUG ja.quote:Op zondag 25 juli 2010 11:58 schreef Dejannn het volgende:
*Meldt.quote:Op zondag 25 juli 2010 11:58 schreef Dejannn het volgende:
Voor 40e wil ik wel een keer biertje met je drinken.quote:Op zondag 25 juli 2010 12:23 schreef C4pe het volgende:
Hallo ik ook uit Groningen-Stad.
Maareh anyway, ik zoek nog wat maatjes in de stad Groningen;
Maatjes gezocht - Groningen
Lijkt me een goede deal voor die knul.quote:Op zondag 25 juli 2010 12:25 schreef Pootkop het volgende:
[..]
Voor 40e wil ik wel een keer biertje met je drinken.
Lekkere versie van Dancing on my own net in The Late Show.quote:
quote:Op zondag 25 juli 2010 20:26 schreef -SweetDreams- het volgende:
Wie kent goedkope taxi's om op zondagochtend weer thuis te komen na avondje stappen in Groningen?
Moeten terug dan naar Ten Boer!
quote:Op zondag 25 juli 2010 20:36 schreef -SweetDreams- het volgende:
[..]
Ik slaap daar alleen, heb geen fiets daar tot mijn beschikking..
Wat is een snorder?
Taxi Bob.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:26 schreef -SweetDreams- het volgende:
Wie kent goedkope taxi's om op zondagochtend weer thuis te komen na avondje stappen in Groningen?
Moeten terug dan naar Ten Boer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |