Wie is je broer dan? Speelde hij bij Rodenburg?quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:53 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Nee dank je, korfbal ligt me niet zo(mn broer was wel een fanatiek speler tot ie kapte)
Ja dat klopt ja, zijn voornaam was Robquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:12 schreef Luco het volgende:
[..]
Wie is je broer dan? Speelde hij bij Rodenburg?
Je kon zeker over de koppen lopen?quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:32 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Dus ik denk, even de binnenstad in, wat dingetjes halen. Heel die bloemetjesmarkt vergeten
Had ik ook. Wou ff met de auto rondje doen in de stad, best goed weer, zonnetjequote:Op vrijdag 2 april 2010 17:32 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Dus ik denk, even de binnenstad in, wat dingetjes halen. Heel die bloemetjesmarkt vergeten
Watwat?quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:58 schreef nietzman het volgende:
Ook gewoon na vijf minuten opgeven hè Jopsel.
Mooi weer dus ga je rondrijden in je autoquote:Op vrijdag 2 april 2010 18:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Had ik ook. Wou ff met de auto rondje doen in de stad, best goed weer, zonnetjeIk draai met de auto de diepenring op en ik voelde al nattigheid: verdacht veel witte nummerborden
! Ik wou de weg in bij het provinciehuis en ik zag al een rij voor de naberpassage. Voor de lol ben ik langs de Rademarkt gereden... Is het eindelijk eens mooi weer, is de stad ontoegankelijk
Zn gat.quote:
Dan was je wel wat langer gebleven.quote:Op zaterdag 3 april 2010 08:52 schreef JH87 het volgende:
Ik ben net Peter Jan Rens. Ik geef nooit op.
Was gezelligquote:Op zaterdag 3 april 2010 10:25 schreef nietzman het volgende:
En waarom durft BT hier haar hoofd te laten zien!
Waarom nietquote:Op zaterdag 3 april 2010 10:25 schreef nietzman het volgende:
En waarom durft BT hier haar hoofd te laten zien!
Arme ziel.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:48 schreef JH87 het volgende:
En al m'n ziel en zaligheid zat in die maaltijd.
Ik heb geen ingebouwde Jop-zoek radar hoor, als ik wist waar ik moest zijn dan was ik er geweest.quote:
Dat zeggen al die meisjes al.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb geen ingebouwde Jop-zoek radar hoor, als ik wist waar ik moest zijn dan was ik er geweest.
Ja hé. Jij begintquote:Op zaterdag 3 april 2010 13:14 schreef Breathtaking het volgende:
Jullie zijn niet aardig.
Ik dus sowieso wel.quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:14 schreef Breathtaking het volgende:
Jullie zijn niet aardig.
Hoezo dat?quote:Op zaterdag 3 april 2010 17:29 schreef RickoKun het volgende:
ohja, woensdag 14 april tussen 2 en 4 gratis patat bij de FEBO
Ik heb dinsdagavond twee vergaderingen.quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:13 schreef nietzman het volgende:
Jopje dinsdag een dubbele Jack!
Zal wel weer vol staan met tuig danquote:Op zaterdag 3 april 2010 17:41 schreef ChipsZak. het volgende:
http://www.dvhn.nl/nieuws(...)frites-eten-bij-Febo
quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:58 schreef twoarmedman het volgende:
Zagen jullie die regenboog vanaf de vismarkt? 19:15 ongeveer, erg mooi.
Spul bij de FEBO is sowieso al niet te vretenquote:Op zaterdag 3 april 2010 21:18 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Zal wel weer vol staan met tuig dan
spoorst wel mien jung?! Die kip is daar gruwelijk lekkerquote:Op zaterdag 3 april 2010 22:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Spul bij de FEBO is sowieso al niet te vreten
Nee!quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:22 schreef JH87 het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Ik heb nooit gespoord, maar het is gewoon zo dat je niet bij de FEBO gezien wil worden midden in de nacht.quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:38 schreef RickoKun het volgende:
[..]
spoorst wel mien jung?! Die kip is daar gruwelijk lekker
Nice, ik kan net even langs voordat ik naar m'n werk moet.quote:Op zaterdag 3 april 2010 17:29 schreef RickoKun het volgende:
ohja, woensdag 14 april tussen 2 en 4 gratis patat bij de FEBO
uh ohquote:Op zondag 4 april 2010 12:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik heb nooit gespoord, maar het is gewoon zo dat je niet bij de FEBO gezien wil worden midden in de nacht.
Farmacie ook, daarnaast is ons tentamen open boekquote:Op zondag 4 april 2010 19:10 schreef ChipsZak. het volgende:
Zeker.
Ik hoorde dat sociologie wel GR's mag gebruiken,?
Nouja, ik ga er gewoon voor,!
quote:Op zondag 4 april 2010 19:56 schreef Luco het volgende:
[..]
Farmacie ook, daarnaast is ons tentamen open boek
Ik maar denken wat een GR isquote:Op zondag 4 april 2010 19:10 schreef ChipsZak. het volgende:
Zeker.
Ik hoorde dat sociologie wel GR's mag gebruiken,?
Nouja, ik ga er gewoon voor,!
Nuja zeg!quote:
Geen WO doen vanwege één vakquote:Op zondag 4 april 2010 21:30 schreef RickoKun het volgende:
statistiekben blij met mijn HBO
(en statistiek is ook de enige reden waarom ik niet voor de uni ga)
Echt de enige reden,quote:Op zondag 4 april 2010 21:30 schreef RickoKun het volgende:
statistiekben blij met mijn HBO
(en statistiek is ook de enige reden waarom ik niet voor de uni ga)
Inderdaad, kan het me ook totaal niet voorstellen,quote:
quote:
Niet echt een idee. Heb ook niet gekozen voor de onderzoeksrichting. Mede omdat daar meer statistiek wordt gegeven. Overigens heb ik wel ergens wiskundig verstand en had ik er niet heel veel moeite mee. Vooral een kwestie van bijhouden en de principes begrijpen.quote:Op zondag 4 april 2010 21:11 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nuja zeg!
Maar ik vroeg mij af wat het dramatische verschil m.b.t. statistiek tussen sociologie & psychologie?
Psychologie heb je elk jaar statistiek, beginnend dus in het eerste jaar.quote:Op zondag 4 april 2010 21:36 schreef RickoKun het volgende:
[..]![]()
Houdt je mond BT
![]()
Ik heb al ultra lang over mijn HAVO gedaan (kom van de MAVO) (2 jaar HAVO deed ik 4 jaar over) en ben absoluut belachelijk slecht in wiskunde / natuurkunde / economie
Daarom ben ik ook blij dat ik een agogische opleiding heb gedaan(nouja, hierna nog 1 jaartje, loop nu stage bij de verslavingszorg noord nederland)
Ik vrees gewoon voor mijn leven als ik die meuk moet gaan doenIn welk jaar krijg je statistiek? Of krijg je dat in elk jaar?
Mja, maar in het eerste jaar heb je geen richtingen en toen mochten jullie ook een GR?quote:Op zondag 4 april 2010 22:12 schreef Slaif het volgende:
[..]
Niet echt een idee. Heb ook niet gekozen voor de onderzoeksrichting. Mede omdat daar meer statistiek wordt gegeven. Overigens heb ik wel ergens wiskundig verstand en had ik er niet heel veel moeite mee. Vooral een kwestie van bijhouden en de principes begrijpen.
Help mij,quote:Op zondag 4 april 2010 22:19 schreef Bob. het volgende:
Statistiek was echt mijn lievelingsvak.![]()
Maar wij mochten ook onze GR mee nemen, dat hielp wel.
Ehm, geen idee, wij hebben alles in het engels.quote:Op zondag 4 april 2010 22:23 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Help mij,.
Is de steekproeffractie nou hetzelfde als de steekproefproportie, aangezien ze beiden Pdakje = X/n hebben als formule?
Oh,quote:Op zondag 4 april 2010 22:32 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ehm, geen idee, wij hebben alles in het engels.Maar als de formule hetzelfde is neem ik aan van wel?
Geen id. Ik had er nieteens één, maar dat is al ff geleden hequote:Op zondag 4 april 2010 22:22 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Mja, maar in het eerste jaar heb je geen richtingen en toen mochten jullie ook een GR?
quote:Op zondag 4 april 2010 22:36 schreef Demise het volgende:
Post de uitleg anders even (als 'ie niet te lang is)? Niet dat ik er verstand van heb, ofzo, maar wellicht is het dan voor anderen makkelijker te beoordelen?
quote:De stochastische variabele X is het aantal malen dat een gebeurtenis optreedt bij een vast aantal waarnemingen. Als het aantal waarnemingen n is, dan is de steekproefproportie gelijk aan Pdakje = X/n. Steekproefaantallen & steekproefproporties zijn gangbare steekproefgrootheden.
En dan staat later weer ergens;quote:In de binomiale situatie willen we vaak een schatting van de fractie successen p in de populatie. Onze schatter is de fractie successen in de steekproef: Pdakje = aantal successen in de steekproef/steekproefomvang = X/n.
quote:De onbekende populatiefractie p wordt geschat door de steekproeffractie pdakje = X/n
Zal ik zo kijken of ik mijn wiskunde boeken nog boven heb staan? Want als ik het weer even doorblader snap ik het wel weer..quote:Op maandag 5 april 2010 09:53 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
[..]
[..]
En dan staat later weer ergens;
[..]
Dan is de steekproeffractie hetzelfde als de steekproefproportie ja, ze gebruiken er alleen een ander woord voor. Had ik gister eigenlijk ook moeten weten, want proportie en fractie betekend bij statistiek gewoon hetzelfde.quote:Op maandag 5 april 2010 09:53 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
[..]
[..]
En dan staat later weer ergens;
[..]
Lekker onhandig,quote:Op maandag 5 april 2010 11:14 schreef Bob. het volgende:
[..]
Dan is de steekproeffractie hetzelfde als de steekproefproportie ja, ze gebruiken er alleen een ander woord voor. Had ik gister eigenlijk ook moeten weten, want proportie en fractie betekend bij statistiek gewoon hetzelfde.![]()
En goedemorgen!
Meen jequote:Op maandag 5 april 2010 11:32 schreef JH87 het volgende:
Jij ook Jelmer. Sterkte in de Ikea.
I know, maar dat lukte me hier niet,quote:Op maandag 5 april 2010 11:48 schreef Jesse_ het volgende:
Protip: verbanden leggen
MC Donalds en elke willekeurige Chinees in een snackbar dicht?quote:Op maandag 5 april 2010 12:45 schreef RickoKun het volgende:is er nog een vreettent open in grun deze dag?
McDonaldsquote:Op maandag 5 april 2010 12:45 schreef RickoKun het volgende:
is er nog een vreettent open in grun deze dag?
quote:Op maandag 5 april 2010 12:52 schreef Slaif het volgende:
[..]
MC Donalds en elke willekeurige Chinees in een snackbar dicht?
Same here, Happy Corner (snackbar) is wel open, misschien daar maar naartoe, of iets bij AH To Go...lastigquote:Op maandag 5 april 2010 12:45 schreef RickoKun het volgende:is er nog een vreettent open in grun deze dag?
op 2e paasdag?quote:Op maandag 5 april 2010 12:53 schreef MaxMark het volgende:
Of ga gezellig naar het IKEA-restaurant met nietz
Alleen op donderdag moet je naar de happy cornerquote:Op maandag 5 april 2010 16:05 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Same here, Happy Corner (snackbar) is wel open, misschien daar maar naartoe, of iets bij AH To Go...lastig!
Maar heb niet zo'n zin in vette zooi, dus zal wel appie worden, ook geen zin om naar Euroborg te gaan..
hehe, kroketten donderdag 3 halen 4 betalenquote:Op maandag 5 april 2010 16:12 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Alleen op donderdag moet je naar de happy corner
Ja de koffieshops wel.quote:
Die dingen rijden toch om het half uur naar A'foort? Is de metro richting duivendrecht geen optie, vanaf daar door naar Groningen?quote:Op maandag 5 april 2010 22:41 schreef JH87 het volgende:
Net de trein in A'dam gemist. Nu moet ik weer een uur wachten.
Gewoon in de trein al slapen.quote:Op maandag 5 april 2010 22:49 schreef JH87 het volgende:
Ja ik ga zo al richting Afoort idd tijdverdrijf. Ik haat m'n wekker morgenochtend nu al.
Nou.... Ik heb mijn moeder toevallig zondag in de kerk gezien, maar dat was dan ook alles. Wij zijn gewoon thuis geblevenquote:
Mijn ouders wonen ook in Groningen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:02 schreef ForumGek het volgende:
Je hebt thuis (Groningen, mits student) en thuisthuis, dat is bij je ouders
Dan zeg je dat je bij je ouders geweest bent...quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:18 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Mijn ouders wonen ook in Groningen.
Maar dat ben ik dus niet.quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:33 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Dan zeg je dat je bij je ouders geweest bent...
"Home is where the heart is."quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:50 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Dan is het adres waar je ingeschreven staat je thuis...
En dat moment is optimaal wanneer je langs het Groningsmuseum de binnenstand in fietstquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:07 schreef Fems het volgende:
Inderdaad, mijn thuis is in groningen, mijn thuisthuis is bij mijn ouders in twente. Dat ik gister zei: padadaaa, weer thuis, betekende dus dat ik blij was dat ik weer in groningen was!
Ik ga liever met de bus! En ik vind die brug vervelend, want mijn remmen van mijn fiets doen het niet zo goed en het is daar vaak erg druk!quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:08 schreef ForumGek het volgende:
[..]
En dat moment is optimaal wanneer je langs het Groningsmuseum de binnenstand in fietst
Het is optimaal wanneer je de suikerfabriek kan ruikenquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:08 schreef ForumGek het volgende:
[..]
En dat moment is optimaal wanneer je langs het Groningsmuseum de binnenstand in fietst
Dat waren nog eens tijden.quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:21 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Het is optimaal wanneer je de suikerfabriek kan ruiken
Dan hang ik altijd boven de wc...quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:21 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Het is optimaal wanneer je de suikerfabriek kan ruiken
Ik heb al iedere dag gefaalt.quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:40 schreef JH87 het volgende:
Ik faal iedere dag.
Mn grapje wat doe je...quote:
Wat is daarmee?quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:21 schreef moemoe het volgende:
Savage Garden.
Ik zal dan maar reageren met: WOOHOOEE !!!quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:12 schreef moemoe het volgende:
Cool!
Grun krijgt een pin-up club!
http://www.vannacht.nl/?e=2430
Gaafquote:Op dinsdag 6 april 2010 17:12 schreef moemoe het volgende:
Cool!
Want jij geeft voor 10 euro lapdances?quote:
Dat is niet duur voor dubbelglas...quote:
WTF, was dat La Gare of niet? Ben jij daar ooit binnen geweest?quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:32 schreef boem-dikkie het volgende:
Pin-up club.
In Assen was ook zo'n tent waar je eerst al entree moest betalen vervolgens was het verplicht om vijf drankjes te drinken en waren er volgens mij vier crackhoeren van de straat geplukt om tegen een honger loontje met een ontbloot bovenlijf op de bar irritant te doen.
Nee, La Gare was een hoeren club. Tegenover de Docx heeft iets van vier maanden zo'n klein tentje gezeten.quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:23 schreef ForumGek het volgende:
[..]
WTF, was dat La Gare of niet? Ben jij daar ooit binnen geweest?
quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:12 schreef moemoe het volgende:
Cool!
In Amsterdam hebben ze gave pin-up clubs, hoor!quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:32 schreef boem-dikkie het volgende:
Pin-up club.
In Assen was ook zo'n tent waar je eerst al entree moest betalen vervolgens was het verplicht om vijf drankjes te drinken en waren er volgens mij vier crackhoeren van de straat geplukt om tegen een honger loontje met een ontbloot bovenlijf op de bar irritant te doen.
Als het net zo is als BF, duh.quote:
En met 'eens' bedoel ik natuurlijk niet 'éen maal'.quote:Op dinsdag 6 april 2010 23:08 schreef ChipsZak. het volgende:
De eerste regel zegt iets anders.
Dat snap ik ook nog wel, hoor.quote:Op woensdag 7 april 2010 07:53 schreef nietzman het volgende:
[..]
En met 'eens' bedoel ik natuurlijk niet 'éen maal'.
Ah daar, waar eerst Cafe Pontius zat, maar die over is gekocht door eigenaar van Hotel de Jonge enzo en toen die middeleeuwse kroeg heeft gekregen naast de docx op de hoek van de singelpassage toch?quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:06 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Nee, La Gare was een hoeren club. Tegenover de Docx heeft iets van vier maanden zo'n klein tentje gezeten.
Joa, eerst zat daar altijd de minibar. Klein kroegje van één man waar altijd gezellige alcoholisten zaten. Mooie tijden gehad. Slap lullen en goedkoop zuipen. Van die avondjes waar je met 10 euro straalbezopen thuis kwam.quote:Op woensdag 7 april 2010 09:06 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Ah daar, waar eerst Cafe Pontius zat, maar die over is gekocht door eigenaar van Hotel de Jonge enzo en toen die middeleeuwse kroeg heeft gekregen naast de docx op de hoek van de singelpassage toch?Nooit geweest eigenlijk, ziet er wel kapot bruut uit !
En waar precies stelt jouw bedrijf je te werk?quote:Op woensdag 7 april 2010 11:46 schreef Nixx- het volgende:
Ik kom hier ook maar even meelezen en discussieren in dit topic.
Ik ben pas geleden te werk gesteld in Groningen vanuit Amsterdam. Dus door de weeks ben ik te vinden in deze gezellige stad.
Maar je achillespees doet het wel?quote:Op woensdag 7 april 2010 10:45 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Ribben gekneusd, enkelbanden gekneusd, zijkant heup gekneusd. Wat een heerlijk spelletje.
Maar 3-2 gewonnen gisteravond en m'n haar zit goed..
Dus ja.. goedemorgen!!
In Sappemeer bij GLT Plusquote:Op woensdag 7 april 2010 12:06 schreef MaxMark het volgende:
[..]
En waar precies stelt jouw bedrijf je te werk?
''Jesus to a child'' is mijn favoquote:Op dinsdag 6 april 2010 17:48 schreef NelsonWandelaar het volgende:
George Michael heeft mooie nummers ook, ja.
'Jesus To A Child' bij voorbeeld. Daar hoor je ook hoe goed en mooi hij kan zingen.
'Wake Me Up Before You Go Go' brengt vooral playback-show-herinneringen boven. Legendarisch.
Welkom! Een beetje zoals de situatie van remlof, maar dan andersquote:Op woensdag 7 april 2010 11:46 schreef Nixx- het volgende:
Ik kom hier ook maar even meelezen en discussieren in dit topic.
Ik ben pas geleden te werk gesteld in Groningen vanuit Amsterdam. Dus door de weeks ben ik te vinden in deze gezellige stad.
En ''older'' natuurlijk! Naja, alles van hem gaat er wel inquote:Op woensdag 7 april 2010 13:12 schreef moemoe het volgende:
[..]
''Jesus to a child'' is mijn favo. ''Spinning the wheel'' en ''a different corner'' zijn ook twee favorieten.
Eigenlijk is hij mijn held.
Tsjah, ik blijf een baggeraarquote:Op woensdag 7 april 2010 13:43 schreef Luco het volgende:
6 achter elkaar, nieuw record!
Die wandeling klint trouwens verdomd gaaf
Afgezien van 2 posts ging het telkens over een ander onderwerp. Dus: nee.quote:Op woensdag 7 april 2010 13:45 schreef Bullet-tooth het volgende:
De kanker, gebruik de edit-knop ofzo.
Ja inderdaad!quote:Op woensdag 7 april 2010 13:43 schreef Luco het volgende:
6 achter elkaar, nieuw record!
Die wandeling klint trouwens verdomd gaaf
Where do I sign !?quote:Op woensdag 7 april 2010 13:47 schreef moemoe het volgende:
[..]
Het is toegankelijk voor een ieder, ik kan je opgeven als je dat wil.
Done!quote:
Dat ze moet leren & dus 'vastzit' in de UB.quote:
Ik moet echt geen andere mensen om mij heen hebben en moet eigenlijk altijd een computer beschikbaar hebben om eventuele dingen op te zoeken. Ben nog nooit in de UB geweest, maar heb daar ook niet echt de behoefte toe.quote:Op woensdag 7 april 2010 17:22 schreef Bob. het volgende:
Thuis krijg ik echt niks gedaan, vooral achter mijn computer werken wil daar echt niet. En de UB is best gezellig af en toe!
Lijkt me in ieder geval beter dan de hele dag werken.
Eigenlijk heb je daar ook gelijk in.quote:Op woensdag 7 april 2010 17:22 schreef Bob. het volgende:
Lijkt me in ieder geval beter dan de hele dag werken.
Andere baan zoekenquote:Op woensdag 7 april 2010 17:53 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Eigenlijk heb je daar ook gelijk in.
Ik zit nu de hele dag in een betonblok naar het mooie weer te kijken.
Ervan genieten kan ik straks pas, altans wat er nog van over is.
Had vandaag een afspraak staan voor een botscan.. Ik ben nu dus radioactief!quote:
Hopelijk kunnen ze nu idd een diagnose stellen.quote:Op woensdag 7 april 2010 18:16 schreef Fems het volgende:
[..]
Had vandaag een afspraak staan voor een botscan.. Ik ben nu dus radioactief!Ik hoop zoo dat er wat uit komt!
Niet? ik mag geen kleine kinderen op schoot hebben vandaag!quote:Op woensdag 7 april 2010 18:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hopelijk kunnen ze nu idd een diagnose stellen.
Radioactiviteit schrikt mij niet af hoor
Als dat alles is ...quote:Op woensdag 7 april 2010 18:19 schreef Fems het volgende:
[..]
Niet? ik mag geen kleine kinderen op schoot hebben vandaag!
Dat klopt!quote:Op woensdag 7 april 2010 18:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Als dat alles is ...
Het zijn kleine hoeveelheden, dus de schade valt mee
Met mij is alles wel prima. Moest alleen gister weer ff wennen aan Groningen omdat ik vanwege mijn bijbaantje ruim een week niet in de stad ben geweest.quote:Op woensdag 7 april 2010 18:28 schreef Fems het volgende:
[..]
Dat klopt!Als mijn voet nou licht zou geven, dan zou ik vanavond op stap gaan!
Hoe is het met jou peterselieman (hoezo eigenlijk peterselieman?)
Ik vind het heeeeeerlijk hier! Ik moet vrijdag alweer naar huishuis, zo'n weekje is even erg kort!quote:Op woensdag 7 april 2010 18:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Met mij is alles wel prima. Moest alleen gister weer ff wennen aan Groningen omdat ik vanwege mijn bijbaantje ruim een week niet in de stad ben geweest.
klopt helemaal. Komt omdat het een mooie stad is waar altijd veel te doen isquote:Op woensdag 7 april 2010 18:34 schreef Fems het volgende:
[..]
Ik vind het heeeeeerlijk hier! Ik moet vrijdag alweer naar huishuis, zo'n weekje is even erg kort!
Hmm, en omdat het als thuis voelt voor me, momenteelquote:Op woensdag 7 april 2010 18:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
klopt helemaal. Komt omdat het een mooie stad is waar altijd veel te doen is
Ik kom idd uit Fryslân. Enkele kilometer onder de stad Leeuwarden ben ik geboren en opgegroeid. How about you?quote:Op woensdag 7 april 2010 18:39 schreef Fems het volgende:
[..]
Hmm, en omdat het als thuis voelt voor me, momenteel![]()
Maar, je komt uit friesland? waarvandaan?
quote:Op woensdag 7 april 2010 19:05 schreef Slaif het volgende:
Voetballen in het noorderplantsoen is leuk!
Niet eens de Zonnelaan?quote:Op woensdag 7 april 2010 19:51 schreef Gro251 het volgende:
ook thuis van stage , tog nog eff zonnetje mee gepakt aan -let wel- de koningsweg hahaha
Verslavingschzorgsch noord nederlaendsch lokatie liwadden (aangezien de plekken hier in grun vol waren)quote:
Wat voor werk doe je? Ik zoek nog een leuk baantje in Groningen, doe momenteel callcenter (inbound) en ben d'r wel een beetje zat vanquote:Op woensdag 7 april 2010 18:08 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Andere baan zoeken![]()
![]()
Ik heb heerlijk gecruised vandaag in de baas zijn tijd. Ben zo blij met mijn baan
Nope.quote:Op woensdag 7 april 2010 20:20 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Kan ik jou hebben gezien voor de Spar vanmiddag, zo rond 13:30?
Kikoooo is allang klaar met studeren en leeft nu een burgerlijk bestaan hequote:Op woensdag 7 april 2010 20:23 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je? Ik zoek nog een leuk baantje in Groningen, doe momenteel callcenter (inbound) en ben d'r wel een beetje zat van. Als iemand nog mensen nodig heeft bij zijn werk, denk aan me !
bullocks !quote:Op woensdag 7 april 2010 20:36 schreef Luco het volgende:
[..]
Kikoooo is allang klaar met studeren en leeft nu een burgerlijk bestaan he.
Veiligheidskundige bij een schildersbedrijf. Vestigingen en locaties door heel Nederland. Maak nu zo'n 2000-2500km per week. Heerlijkquote:Op woensdag 7 april 2010 20:23 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je? Ik zoek nog een leuk baantje in Groningen, doe momenteel callcenter (inbound) en ben d'r wel een beetje zat van.
Al lang, al lang. Sinds Juni vorig jaarquote:Op woensdag 7 april 2010 20:36 schreef Luco het volgende:
[..]
Kikoooo is allang klaar met studeren en leeft nu een burgerlijk bestaan he.
Interessant, ik studeer momenteel fysiotherapie en heb specialisatie Arbeid & gezondheid gedaan. Ben daardoor erg geinteresseerd geraakt in arbeids- en bedrijfsfysiotherapie, en daar valt RI&E ook onder. Welke vooropleiding heb jij gedaan?quote:Op woensdag 7 april 2010 21:21 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Veiligheidskundige bij een schildersbedrijf. Vestigingen en locaties door heel Nederland. Maak nu zo'n 2000-2500km per week. Heerlijk
[..]
Al lang, al lang. Sinds Juni vorig jaarEcht burgerlijk ben ik niet hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fingerspitzgefühl
quote:Op woensdag 7 april 2010 21:51 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Interessant, ik studeer momenteel fysiotherapie en heb specialisatie Arbeid & gezondheid gedaan. Ben daardoor erg geinteresseerd geraakt in arbeids- en bedrijfsfysiotherapie, en daar valt RI&E ook onder. Welke vooropleiding heb jij gedaan?HBO CommunicatieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga op dit moment nog 1 dag per week naar school om het 'vak' te leren.
Hoofdkantoor zit in het zuiden vh land, dus is niet echt handig als stagiare vrees ik.
Grappig dat je hier dan terecht bent gekomen, wel interessant lijkt me. Ik heb het idee om na mijn opleiding me te specialiseren in arbeids- bedrijfsfysiotherapie en dan ook iets in de richting te doen wat jij doet, maar dan misschien meer op kantoorbanen gericht, en dan met name preventie.quote:Op woensdag 7 april 2010 21:57 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
HBO Communicatie![]()
Hoofdkantoor zit in het zuiden vh land, dus is niet echt handig als stagiare vrees ik.
Ik ben ook vrij veel met preventie bezig hoor, maar dan gericht op onze 'arbeiders'quote:Op woensdag 7 april 2010 22:00 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Grappig dat je hier dan terecht bent gekomen, wel interessant lijkt me. Ik heb het idee om na mijn opleiding me te specialiseren in arbeids- bedrijfsfysiotherapie en dan ook iets in de richting te doen wat jij doet, maar dan misschien meer op kantoorbanen gericht, en dan met name preventie.
? Geen stad Groningen in ieder geval.quote:Op woensdag 7 april 2010 22:50 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Bedum = Groningen!
Wauw, van iemand die zichzelf zo tof vindt had ik toch iets meer verwacht dan een diploma dat je bij een pakje boter krijgtquote:Op woensdag 7 april 2010 21:57 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
HBO Communicatie![]()
Daarmee bedoelen ze dat je alleen kan lenen, sociaal laat het mooier klinken voor het proletariaatquote:Op woensdag 7 april 2010 23:41 schreef Luco het volgende:
PvdA wil de StuFi afschaffen en een 'sociaal leenstelsel' daarvoor in de plaats doen... Iemand die me uit kan leggen wat met dat laatste bedoelt wordt?
Zelfs jij met je pretstudie mag daar iets van zeggenquote:Op woensdag 7 april 2010 23:39 schreef ChipsZak. het volgende:
Ahah, ik wist gewoon dat Jesse_ daar op zou duiken,.
Hoogopgeleiden mogen hun volledige studie dus ophoesten, 'want waarom zou de slager betalen aan de opleiding van de advocaat.' Kan de PvdA nog best stemmen kosten...quote:Op woensdag 7 april 2010 23:42 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Daarmee bedoelen ze dat je alleen kan lenen, sociaal laat het mooier klinken voor het proletariaat
quote:Op woensdag 7 april 2010 23:37 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Wauw, van iemand die zichzelf zo tof vindt had ik toch iets meer verwacht dan een diploma dat je bij een pakje boter krijgt
Nee joh, pakken ze lekker stemmen mee van twijfelende sp'ers en wat van het domme volk dat op wilders stemtquote:Op woensdag 7 april 2010 23:46 schreef Luco het volgende:
[..]
Hoogopgeleiden mogen hun volledige studie dus ophoesten, 'want waarom zou de slager betalen aan de opleiding van de advocaat.' Kan de PvdA nog best stemmen kosten...
Je hebt hbo en hbo communicatie.quote:Op woensdag 7 april 2010 23:51 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
En wat is je punt precies? Die 'hbo' uitspraak ken ik.
Onder studenten en mensen in de minima die wel kunnen nadenken (en kinderen op HAVO/VWO hebben, toekomstig studenten) gaat het ze absoluut stemmen kosten lijkt me.quote:Op woensdag 7 april 2010 23:52 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Nee joh, pakken ze lekker stemmen mee van twijfelende sp'ers en wat van het domme volk dat op wilders stemt
Dat heb ik ook al lang toegegeven in het hbo communicatie topic in SES hoorquote:Op woensdag 7 april 2010 23:53 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Je hebt hbo en hbo communicatie.
Meer faal voor een man bestaat bijna niet.
Daar lees ik natuurlijk niet.quote:Op woensdag 7 april 2010 23:57 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Dat heb ik ook al lang toegegeven in het hbo communicatie topic in SES hoorEn dat is ook de reden dat ik nu een andere richting opgegegaan ben.
Nee, alles om mezelf superieur te voelen aan een anderquote:Krijg jij nou nooit genoeg van studierichting bashen eigenlijk? Het lijkt me best saai worden na 1000 maal een zelfde soort post gemaakt te hebben
quote:Op woensdag 7 april 2010 23:57 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Dat heb ik ook al lang toegegeven in het hbo communicatie topic in SES hoorEn dat is ook de reden dat ik nu een andere richting opgegegaan ben.
Krijg jij nou nooit genoeg van studierichting bashen eigenlijk? Het lijkt me best saai worden na 1000 maal een zelfde soort post gemaakt te hebben
Over Farmacie istie nog niet begonnen. Jesse, barst los!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |