Wie is je broer dan? Speelde hij bij Rodenburg?quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:53 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Nee dank je, korfbal ligt me niet zo(mn broer was wel een fanatiek speler tot ie kapte)
Ja dat klopt ja, zijn voornaam was Robquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:12 schreef Luco het volgende:
[..]
Wie is je broer dan? Speelde hij bij Rodenburg?
Je kon zeker over de koppen lopen?quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:32 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Dus ik denk, even de binnenstad in, wat dingetjes halen. Heel die bloemetjesmarkt vergeten
Had ik ook. Wou ff met de auto rondje doen in de stad, best goed weer, zonnetjequote:Op vrijdag 2 april 2010 17:32 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Dus ik denk, even de binnenstad in, wat dingetjes halen. Heel die bloemetjesmarkt vergeten
Watwat?quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:58 schreef nietzman het volgende:
Ook gewoon na vijf minuten opgeven hè Jopsel.
Mooi weer dus ga je rondrijden in je autoquote:Op vrijdag 2 april 2010 18:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Had ik ook. Wou ff met de auto rondje doen in de stad, best goed weer, zonnetjeIk draai met de auto de diepenring op en ik voelde al nattigheid: verdacht veel witte nummerborden
! Ik wou de weg in bij het provinciehuis en ik zag al een rij voor de naberpassage. Voor de lol ben ik langs de Rademarkt gereden... Is het eindelijk eens mooi weer, is de stad ontoegankelijk
Zn gat.quote:
Dan was je wel wat langer gebleven.quote:Op zaterdag 3 april 2010 08:52 schreef JH87 het volgende:
Ik ben net Peter Jan Rens. Ik geef nooit op.
Was gezelligquote:Op zaterdag 3 april 2010 10:25 schreef nietzman het volgende:
En waarom durft BT hier haar hoofd te laten zien!
Waarom nietquote:Op zaterdag 3 april 2010 10:25 schreef nietzman het volgende:
En waarom durft BT hier haar hoofd te laten zien!
Arme ziel.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:48 schreef JH87 het volgende:
En al m'n ziel en zaligheid zat in die maaltijd.
Ik heb geen ingebouwde Jop-zoek radar hoor, als ik wist waar ik moest zijn dan was ik er geweest.quote:
Dat zeggen al die meisjes al.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb geen ingebouwde Jop-zoek radar hoor, als ik wist waar ik moest zijn dan was ik er geweest.
Ja hé. Jij begintquote:Op zaterdag 3 april 2010 13:14 schreef Breathtaking het volgende:
Jullie zijn niet aardig.
Ik dus sowieso wel.quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:14 schreef Breathtaking het volgende:
Jullie zijn niet aardig.
Hoezo dat?quote:Op zaterdag 3 april 2010 17:29 schreef RickoKun het volgende:
ohja, woensdag 14 april tussen 2 en 4 gratis patat bij de FEBO
Ik heb dinsdagavond twee vergaderingen.quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:13 schreef nietzman het volgende:
Jopje dinsdag een dubbele Jack!
Zal wel weer vol staan met tuig danquote:Op zaterdag 3 april 2010 17:41 schreef ChipsZak. het volgende:
http://www.dvhn.nl/nieuws(...)frites-eten-bij-Febo
quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:58 schreef twoarmedman het volgende:
Zagen jullie die regenboog vanaf de vismarkt? 19:15 ongeveer, erg mooi.
Spul bij de FEBO is sowieso al niet te vretenquote:Op zaterdag 3 april 2010 21:18 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Zal wel weer vol staan met tuig dan
spoorst wel mien jung?! Die kip is daar gruwelijk lekkerquote:Op zaterdag 3 april 2010 22:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Spul bij de FEBO is sowieso al niet te vreten
Nee!quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:22 schreef JH87 het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Ik heb nooit gespoord, maar het is gewoon zo dat je niet bij de FEBO gezien wil worden midden in de nacht.quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:38 schreef RickoKun het volgende:
[..]
spoorst wel mien jung?! Die kip is daar gruwelijk lekker
Nice, ik kan net even langs voordat ik naar m'n werk moet.quote:Op zaterdag 3 april 2010 17:29 schreef RickoKun het volgende:
ohja, woensdag 14 april tussen 2 en 4 gratis patat bij de FEBO
uh ohquote:Op zondag 4 april 2010 12:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik heb nooit gespoord, maar het is gewoon zo dat je niet bij de FEBO gezien wil worden midden in de nacht.
Farmacie ook, daarnaast is ons tentamen open boekquote:Op zondag 4 april 2010 19:10 schreef ChipsZak. het volgende:
Zeker.
Ik hoorde dat sociologie wel GR's mag gebruiken,?
Nouja, ik ga er gewoon voor,!
quote:Op zondag 4 april 2010 19:56 schreef Luco het volgende:
[..]
Farmacie ook, daarnaast is ons tentamen open boek
Ik maar denken wat een GR isquote:Op zondag 4 april 2010 19:10 schreef ChipsZak. het volgende:
Zeker.
Ik hoorde dat sociologie wel GR's mag gebruiken,?
Nouja, ik ga er gewoon voor,!
Nuja zeg!quote:
Geen WO doen vanwege één vakquote:Op zondag 4 april 2010 21:30 schreef RickoKun het volgende:
statistiekben blij met mijn HBO
(en statistiek is ook de enige reden waarom ik niet voor de uni ga)
Echt de enige reden,quote:Op zondag 4 april 2010 21:30 schreef RickoKun het volgende:
statistiekben blij met mijn HBO
(en statistiek is ook de enige reden waarom ik niet voor de uni ga)
Inderdaad, kan het me ook totaal niet voorstellen,quote:
quote:
Niet echt een idee. Heb ook niet gekozen voor de onderzoeksrichting. Mede omdat daar meer statistiek wordt gegeven. Overigens heb ik wel ergens wiskundig verstand en had ik er niet heel veel moeite mee. Vooral een kwestie van bijhouden en de principes begrijpen.quote:Op zondag 4 april 2010 21:11 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nuja zeg!
Maar ik vroeg mij af wat het dramatische verschil m.b.t. statistiek tussen sociologie & psychologie?
Psychologie heb je elk jaar statistiek, beginnend dus in het eerste jaar.quote:Op zondag 4 april 2010 21:36 schreef RickoKun het volgende:
[..]![]()
Houdt je mond BT
![]()
Ik heb al ultra lang over mijn HAVO gedaan (kom van de MAVO) (2 jaar HAVO deed ik 4 jaar over) en ben absoluut belachelijk slecht in wiskunde / natuurkunde / economie
Daarom ben ik ook blij dat ik een agogische opleiding heb gedaan(nouja, hierna nog 1 jaartje, loop nu stage bij de verslavingszorg noord nederland)
Ik vrees gewoon voor mijn leven als ik die meuk moet gaan doenIn welk jaar krijg je statistiek? Of krijg je dat in elk jaar?
Mja, maar in het eerste jaar heb je geen richtingen en toen mochten jullie ook een GR?quote:Op zondag 4 april 2010 22:12 schreef Slaif het volgende:
[..]
Niet echt een idee. Heb ook niet gekozen voor de onderzoeksrichting. Mede omdat daar meer statistiek wordt gegeven. Overigens heb ik wel ergens wiskundig verstand en had ik er niet heel veel moeite mee. Vooral een kwestie van bijhouden en de principes begrijpen.
Help mij,quote:Op zondag 4 april 2010 22:19 schreef Bob. het volgende:
Statistiek was echt mijn lievelingsvak.![]()
Maar wij mochten ook onze GR mee nemen, dat hielp wel.
Ehm, geen idee, wij hebben alles in het engels.quote:Op zondag 4 april 2010 22:23 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Help mij,.
Is de steekproeffractie nou hetzelfde als de steekproefproportie, aangezien ze beiden Pdakje = X/n hebben als formule?
Oh,quote:Op zondag 4 april 2010 22:32 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ehm, geen idee, wij hebben alles in het engels.Maar als de formule hetzelfde is neem ik aan van wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |