Wie is je broer dan? Speelde hij bij Rodenburg?quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:53 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Nee dank je, korfbal ligt me niet zo(mn broer was wel een fanatiek speler tot ie kapte)
Ja dat klopt ja, zijn voornaam was Robquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:12 schreef Luco het volgende:
[..]
Wie is je broer dan? Speelde hij bij Rodenburg?
Je kon zeker over de koppen lopen?quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:32 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Dus ik denk, even de binnenstad in, wat dingetjes halen. Heel die bloemetjesmarkt vergeten
Had ik ook. Wou ff met de auto rondje doen in de stad, best goed weer, zonnetjequote:Op vrijdag 2 april 2010 17:32 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Dus ik denk, even de binnenstad in, wat dingetjes halen. Heel die bloemetjesmarkt vergeten
Watwat?quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:58 schreef nietzman het volgende:
Ook gewoon na vijf minuten opgeven hè Jopsel.
Mooi weer dus ga je rondrijden in je autoquote:Op vrijdag 2 april 2010 18:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Had ik ook. Wou ff met de auto rondje doen in de stad, best goed weer, zonnetjeIk draai met de auto de diepenring op en ik voelde al nattigheid: verdacht veel witte nummerborden
! Ik wou de weg in bij het provinciehuis en ik zag al een rij voor de naberpassage. Voor de lol ben ik langs de Rademarkt gereden... Is het eindelijk eens mooi weer, is de stad ontoegankelijk
Zn gat.quote:
Dan was je wel wat langer gebleven.quote:Op zaterdag 3 april 2010 08:52 schreef JH87 het volgende:
Ik ben net Peter Jan Rens. Ik geef nooit op.
Was gezelligquote:Op zaterdag 3 april 2010 10:25 schreef nietzman het volgende:
En waarom durft BT hier haar hoofd te laten zien!
Waarom nietquote:Op zaterdag 3 april 2010 10:25 schreef nietzman het volgende:
En waarom durft BT hier haar hoofd te laten zien!
Arme ziel.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:48 schreef JH87 het volgende:
En al m'n ziel en zaligheid zat in die maaltijd.
Ik heb geen ingebouwde Jop-zoek radar hoor, als ik wist waar ik moest zijn dan was ik er geweest.quote:
Dat zeggen al die meisjes al.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb geen ingebouwde Jop-zoek radar hoor, als ik wist waar ik moest zijn dan was ik er geweest.
Ja hé. Jij begintquote:Op zaterdag 3 april 2010 13:14 schreef Breathtaking het volgende:
Jullie zijn niet aardig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |