quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:12 schreef moemoe het volgende:
Cool!
Grun krijgt een pin-up club!
http://www.vannacht.nl/?e=2430
In Amsterdam hebben ze gave pin-up clubs, hoor!quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:32 schreef boem-dikkie het volgende:
Pin-up club.
In Assen was ook zo'n tent waar je eerst al entree moest betalen vervolgens was het verplicht om vijf drankjes te drinken en waren er volgens mij vier crackhoeren van de straat geplukt om tegen een honger loontje met een ontbloot bovenlijf op de bar irritant te doen.
Als het net zo is als BF, duh.quote:
En met 'eens' bedoel ik natuurlijk niet 'éen maal'.quote:Op dinsdag 6 april 2010 23:08 schreef ChipsZak. het volgende:
De eerste regel zegt iets anders.
Dat snap ik ook nog wel, hoor.quote:Op woensdag 7 april 2010 07:53 schreef nietzman het volgende:
[..]
En met 'eens' bedoel ik natuurlijk niet 'éen maal'.
Ah daar, waar eerst Cafe Pontius zat, maar die over is gekocht door eigenaar van Hotel de Jonge enzo en toen die middeleeuwse kroeg heeft gekregen naast de docx op de hoek van de singelpassage toch?quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:06 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Nee, La Gare was een hoeren club. Tegenover de Docx heeft iets van vier maanden zo'n klein tentje gezeten.
Joa, eerst zat daar altijd de minibar. Klein kroegje van één man waar altijd gezellige alcoholisten zaten. Mooie tijden gehad. Slap lullen en goedkoop zuipen. Van die avondjes waar je met 10 euro straalbezopen thuis kwam.quote:Op woensdag 7 april 2010 09:06 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Ah daar, waar eerst Cafe Pontius zat, maar die over is gekocht door eigenaar van Hotel de Jonge enzo en toen die middeleeuwse kroeg heeft gekregen naast de docx op de hoek van de singelpassage toch?Nooit geweest eigenlijk, ziet er wel kapot bruut uit !
En waar precies stelt jouw bedrijf je te werk?quote:Op woensdag 7 april 2010 11:46 schreef Nixx- het volgende:
Ik kom hier ook maar even meelezen en discussieren in dit topic.
Ik ben pas geleden te werk gesteld in Groningen vanuit Amsterdam. Dus door de weeks ben ik te vinden in deze gezellige stad.
Maar je achillespees doet het wel?quote:Op woensdag 7 april 2010 10:45 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Ribben gekneusd, enkelbanden gekneusd, zijkant heup gekneusd. Wat een heerlijk spelletje.
Maar 3-2 gewonnen gisteravond en m'n haar zit goed..
Dus ja.. goedemorgen!!
In Sappemeer bij GLT Plusquote:Op woensdag 7 april 2010 12:06 schreef MaxMark het volgende:
[..]
En waar precies stelt jouw bedrijf je te werk?
''Jesus to a child'' is mijn favoquote:Op dinsdag 6 april 2010 17:48 schreef NelsonWandelaar het volgende:
George Michael heeft mooie nummers ook, ja.
'Jesus To A Child' bij voorbeeld. Daar hoor je ook hoe goed en mooi hij kan zingen.
'Wake Me Up Before You Go Go' brengt vooral playback-show-herinneringen boven. Legendarisch.
Welkom! Een beetje zoals de situatie van remlof, maar dan andersquote:Op woensdag 7 april 2010 11:46 schreef Nixx- het volgende:
Ik kom hier ook maar even meelezen en discussieren in dit topic.
Ik ben pas geleden te werk gesteld in Groningen vanuit Amsterdam. Dus door de weeks ben ik te vinden in deze gezellige stad.
En ''older'' natuurlijk! Naja, alles van hem gaat er wel inquote:Op woensdag 7 april 2010 13:12 schreef moemoe het volgende:
[..]
''Jesus to a child'' is mijn favo. ''Spinning the wheel'' en ''a different corner'' zijn ook twee favorieten.
Eigenlijk is hij mijn held.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |