Geen id. Ik had er nieteens één, maar dat is al ff geleden hequote:Op zondag 4 april 2010 22:22 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Mja, maar in het eerste jaar heb je geen richtingen en toen mochten jullie ook een GR?
quote:Op zondag 4 april 2010 22:36 schreef Demise het volgende:
Post de uitleg anders even (als 'ie niet te lang is)? Niet dat ik er verstand van heb, ofzo, maar wellicht is het dan voor anderen makkelijker te beoordelen?
quote:De stochastische variabele X is het aantal malen dat een gebeurtenis optreedt bij een vast aantal waarnemingen. Als het aantal waarnemingen n is, dan is de steekproefproportie gelijk aan Pdakje = X/n. Steekproefaantallen & steekproefproporties zijn gangbare steekproefgrootheden.
En dan staat later weer ergens;quote:In de binomiale situatie willen we vaak een schatting van de fractie successen p in de populatie. Onze schatter is de fractie successen in de steekproef: Pdakje = aantal successen in de steekproef/steekproefomvang = X/n.
quote:De onbekende populatiefractie p wordt geschat door de steekproeffractie pdakje = X/n
Zal ik zo kijken of ik mijn wiskunde boeken nog boven heb staan? Want als ik het weer even doorblader snap ik het wel weer..quote:Op maandag 5 april 2010 09:53 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
[..]
[..]
En dan staat later weer ergens;
[..]
Dan is de steekproeffractie hetzelfde als de steekproefproportie ja, ze gebruiken er alleen een ander woord voor. Had ik gister eigenlijk ook moeten weten, want proportie en fractie betekend bij statistiek gewoon hetzelfde.quote:Op maandag 5 april 2010 09:53 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
[..]
[..]
En dan staat later weer ergens;
[..]
Lekker onhandig,quote:Op maandag 5 april 2010 11:14 schreef Bob. het volgende:
[..]
Dan is de steekproeffractie hetzelfde als de steekproefproportie ja, ze gebruiken er alleen een ander woord voor. Had ik gister eigenlijk ook moeten weten, want proportie en fractie betekend bij statistiek gewoon hetzelfde.![]()
En goedemorgen!
Meen jequote:Op maandag 5 april 2010 11:32 schreef JH87 het volgende:
Jij ook Jelmer. Sterkte in de Ikea.
I know, maar dat lukte me hier niet,quote:Op maandag 5 april 2010 11:48 schreef Jesse_ het volgende:
Protip: verbanden leggen
MC Donalds en elke willekeurige Chinees in een snackbar dicht?quote:Op maandag 5 april 2010 12:45 schreef RickoKun het volgende:is er nog een vreettent open in grun deze dag?
McDonaldsquote:Op maandag 5 april 2010 12:45 schreef RickoKun het volgende:
is er nog een vreettent open in grun deze dag?
quote:Op maandag 5 april 2010 12:52 schreef Slaif het volgende:
[..]
MC Donalds en elke willekeurige Chinees in een snackbar dicht?
Same here, Happy Corner (snackbar) is wel open, misschien daar maar naartoe, of iets bij AH To Go...lastigquote:Op maandag 5 april 2010 12:45 schreef RickoKun het volgende:is er nog een vreettent open in grun deze dag?
op 2e paasdag?quote:Op maandag 5 april 2010 12:53 schreef MaxMark het volgende:
Of ga gezellig naar het IKEA-restaurant met nietz
Alleen op donderdag moet je naar de happy cornerquote:Op maandag 5 april 2010 16:05 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Same here, Happy Corner (snackbar) is wel open, misschien daar maar naartoe, of iets bij AH To Go...lastig!
Maar heb niet zo'n zin in vette zooi, dus zal wel appie worden, ook geen zin om naar Euroborg te gaan..
hehe, kroketten donderdag 3 halen 4 betalenquote:Op maandag 5 april 2010 16:12 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Alleen op donderdag moet je naar de happy corner
Ja de koffieshops wel.quote:
Die dingen rijden toch om het half uur naar A'foort? Is de metro richting duivendrecht geen optie, vanaf daar door naar Groningen?quote:Op maandag 5 april 2010 22:41 schreef JH87 het volgende:
Net de trein in A'dam gemist. Nu moet ik weer een uur wachten.
Gewoon in de trein al slapen.quote:Op maandag 5 april 2010 22:49 schreef JH87 het volgende:
Ja ik ga zo al richting Afoort idd tijdverdrijf. Ik haat m'n wekker morgenochtend nu al.
Nou.... Ik heb mijn moeder toevallig zondag in de kerk gezien, maar dat was dan ook alles. Wij zijn gewoon thuis geblevenquote:
Mijn ouders wonen ook in Groningen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:02 schreef ForumGek het volgende:
Je hebt thuis (Groningen, mits student) en thuisthuis, dat is bij je ouders
Dan zeg je dat je bij je ouders geweest bent...quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:18 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Mijn ouders wonen ook in Groningen.
Maar dat ben ik dus niet.quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:33 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Dan zeg je dat je bij je ouders geweest bent...
"Home is where the heart is."quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:50 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Dan is het adres waar je ingeschreven staat je thuis...
En dat moment is optimaal wanneer je langs het Groningsmuseum de binnenstand in fietstquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:07 schreef Fems het volgende:
Inderdaad, mijn thuis is in groningen, mijn thuisthuis is bij mijn ouders in twente. Dat ik gister zei: padadaaa, weer thuis, betekende dus dat ik blij was dat ik weer in groningen was!
Ik ga liever met de bus! En ik vind die brug vervelend, want mijn remmen van mijn fiets doen het niet zo goed en het is daar vaak erg druk!quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:08 schreef ForumGek het volgende:
[..]
En dat moment is optimaal wanneer je langs het Groningsmuseum de binnenstand in fietst
Het is optimaal wanneer je de suikerfabriek kan ruikenquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:08 schreef ForumGek het volgende:
[..]
En dat moment is optimaal wanneer je langs het Groningsmuseum de binnenstand in fietst
Dat waren nog eens tijden.quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:21 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Het is optimaal wanneer je de suikerfabriek kan ruiken
Dan hang ik altijd boven de wc...quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:21 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Het is optimaal wanneer je de suikerfabriek kan ruiken
Ik heb al iedere dag gefaalt.quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:40 schreef JH87 het volgende:
Ik faal iedere dag.
Mn grapje wat doe je...quote:
Wat is daarmee?quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:21 schreef moemoe het volgende:
Savage Garden.
Ik zal dan maar reageren met: WOOHOOEE !!!quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:12 schreef moemoe het volgende:
Cool!
Grun krijgt een pin-up club!
http://www.vannacht.nl/?e=2430
Gaafquote:Op dinsdag 6 april 2010 17:12 schreef moemoe het volgende:
Cool!
Grun krijgt een pin-up club!
http://www.vannacht.nl/?e=2430
Want jij geeft voor 10 euro lapdances?quote:
Dat is niet duur voor dubbelglas...quote:
WTF, was dat La Gare of niet? Ben jij daar ooit binnen geweest?quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:32 schreef boem-dikkie het volgende:
Pin-up club.
In Assen was ook zo'n tent waar je eerst al entree moest betalen vervolgens was het verplicht om vijf drankjes te drinken en waren er volgens mij vier crackhoeren van de straat geplukt om tegen een honger loontje met een ontbloot bovenlijf op de bar irritant te doen.
Nee, La Gare was een hoeren club. Tegenover de Docx heeft iets van vier maanden zo'n klein tentje gezeten.quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:23 schreef ForumGek het volgende:
[..]
WTF, was dat La Gare of niet? Ben jij daar ooit binnen geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |