Dat had je eerder moeten bedenken jongeman!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:00 schreef nietzman het volgende:
De TT zou natuurlijk moeten wezen "Romantisch diner met BT."
Och, als het topic nummer toch nog moet worden veranderd kan dat ook wel gelijk.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat had je eerder moeten bedenken jongeman!
Ja hurrr!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:21 schreef JH87 het volgende:
Ah sowieso woensdag romantisch diner met Nietz, Slaif & Nietzvrouw. Kom je ook BT?
Romantisch.quote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:00 schreef nietzman het volgende:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:00 schreef nietzman het volgende:
Moeten die insecten er dan ook bij? *ril*.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:06 schreef remlof het volgende:
Je opvrolijken met het algemene lente-gevoel![]()
Ja man, je weet. Buiten de deur. Brrrquote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:24 schreef Renesite het volgende:
Romantisch diner?
En met mensen en alles. Brrr.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:57 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ja man, je weet. Buiten de deur. Brrr
Hup Twente!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:16 schreef Luco het volgende:
Zenuwen beginnen te komen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Supersoep over tong:
]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
Ik had nog steeds geen fijne gevonden, al heb ik ondertussen volgens mij de helft van de kappers in Groningen gezien.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:43 schreef Prosac het volgende:
Wat is de reden van je nieuwe kapper? Ik ben altijd doodsbenauwd voor een nieuwe kapper. Ben nog jarenlang terug naar mijn oude woonplaats gegaan voor die kapper.
Jij bent geen Groninger, dus dan boeit het me niet wat je vindt.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Liever Twente dan Amsterdam of Eindhoven...
quote:Op zondag 21 maart 2010 02:32 schreef Prosac het volgende:
[..]
Dat meen ik wel. Power to the provincieclubs.
Verklaard je fiets wel.quote:Op zondag 21 maart 2010 16:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jawist je niet dat ik blind ben?
Ik zei je toch dat je 't goedje er goed uit moest spoelen...quote:Op zondag 21 maart 2010 16:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jawist je niet dat ik blind ben?
Jaloers.quote:
Ja toen ik dat ooit had dacht ik wel dat ik blind zou wordenquote:Op zondag 21 maart 2010 17:05 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ik zei je toch dat je 't goedje er goed uit moest spoelen...
Luisteren hò maar.
Moiquote:Op zondag 21 maart 2010 19:48 schreef Tangarine het volgende:
Ik kom ook maar weer eens kijken in dit topic
Nee. Is niet interessant.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:43 schreef moemoe het volgende:
Uhuh. Ik vind het best interessant, alleen mijn concentratie is nul.
I'd rather eat my socksquote:
Nou, inderdaad.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:44 schreef moemoe het volgende:
Echt he! Er gaat iets dood van binnen als ik dat rode beest bovenin zie.
Zit je al in je derde jaar dan?quote:Op zondag 21 maart 2010 23:47 schreef Renesite het volgende:
I'd rather eat my socks!
Moet nog kijken of ik überhaupt nog de vrije master Sociaal Recht serieus ga overwegen.
Eindelijk iemand die me begrijptquote:Op zondag 21 maart 2010 23:48 schreef Bob. het volgende:
Nou, inderdaad.![]()
En ik mag morgen ook fijn de hele dag studeren. Blurgh.
Nee? Eind 2e jaarquote:
Jepquote:Op zondag 21 maart 2010 23:52 schreef moemoe het volgende:
Owja, je doet het verkort toch?
Zo pluizig al de grote mensen wereld in.
Je bent gek, je kunt heel je leven nog werkenquote:Op zondag 21 maart 2010 23:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jep
Ik word later een lief pluizig jobcoachje bij een overheidinstelling ( bareuh)
(ben straks 22 en ik mag gaan werken![]()
)
1B? Ik denk wel dezelfde jaquote:Op zondag 21 maart 2010 23:53 schreef Fems het volgende:
moemoe? Staatsrecht? Welke? Diegene die ik ook moet?
Ik zit elke keer meteen te refreshen als hij boven aan staat. Maar hij komt echt zo veel vaker dan de rest, ik zweer het.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:50 schreef moemoe het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die me begrijpt.
Ub? Ik zal zwaaien.
Ja.. ik weet het ik weet het. Maar dat traineeship lijkt me ook wel wat. Wellicht in de toekomst alsnog een mastertje versierenquote:Op zondag 21 maart 2010 23:54 schreef moemoe het volgende:
[..]
Je bent gek, je kunt heel je leven nog werken.
Ik doe 'helaas' alles al in mijn leven verkort. Loop 2 jaar voor op bepaalde mensen die alles in 4 jaar doen. Mijn MBO was 3 jarig, mijn HBO 3 jarig en de vrije master sociaal recht 1,5 jarigquote:Op zondag 21 maart 2010 23:55 schreef Luco het volgende:
Ik ben sowieso pas 24-25 als ik afgestudeerd ben. Moet er niet aan denken dat ik over een half jaar al aan het werk zou moeten...
Ik ook op z'n vroegst als ik 24 ben. En ik doe geen fancy lange studie als farmacie zoals jij.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:55 schreef Luco het volgende:
Ik ben sowieso pas 24-25 als ik afgestudeerd ben. Moet er niet aan denken dat ik over een half jaar al aan het werk zou moeten...
Je kunt er idd niet omheenquote:Op zondag 21 maart 2010 23:55 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik zit elke keer meteen te refreshen als hij boven aan staat. Maar hij komt echt zo vel vaker dan de rest, ik zweer het.![]()
En nee, ik moet thuis blijven, wat dus betekend dat ik weer veel te weinig ga doen.Maar succes morgen in de UB!
Tjah, kan idd altijd nog.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:55 schreef Renesite het volgende:
Ja.. ik weet het ik weet het. Maar dat traineeship lijkt me ook wel wat. Wellicht in de toekomst alsnog een mastertje versieren!
Ik ben als ik afgestudeerd ben 28/29. Dan mag ik wel de arbeidsmarkt opquote:Op zondag 21 maart 2010 23:55 schreef Luco het volgende:
Ik heb ook al zitten zoeken ja.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:57 schreef moemoe het volgende:
[..]
Je kunt er idd niet omheen. Als er ergens een optie is waardoor ik de header kan uitschakelen...
Dat vind ik op zich wel meevallen, haal alleen constant dingen door elkaarquote:
Dus je moet nog 8 jaar studeren?quote:Op zondag 21 maart 2010 23:59 schreef moemoe het volgende:
[..]
Tjah, kan idd altijd nog.
[..]
Ik ben als ik afgestudeerd ben 28/29. Dan mag ik wel de arbeidsmarkt op.
Jup. Helaas!quote:Op maandag 22 maart 2010 00:00 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dat vind ik op zich wel meevallen, haal alleen constant dingen door elkaar.
Ook bestuursrecht 1?
Nee, doe geen plus. Dat tentamen zie ik meer zitten dan dit tentamenquote:Op maandag 22 maart 2010 00:02 schreef Fems het volgende:
Jup. Helaas!
Ben benieuwd of ik het ga halen.. Heb je de bonus of doe je geen +?
Nah. Straks kan jij tenminste bij mijn apotheek de medicijntjes uit een lade halen en deze mij overhandigen naar aanleiding van een recept.quote:Op maandag 22 maart 2010 00:05 schreef Luco het volgende:
Wat nou fancy lange studie? Wat ik krijg is met geen mogelijkheid in minder dan 6 jaar te stoppen, 6 jaar is eigenlijk al krap!
Dat zeg ik toch ook niet?quote:Op maandag 22 maart 2010 00:05 schreef Luco het volgende:
Wat nou fancy lange studie? Wat ik krijg is met geen mogelijkheid in minder dan 6 jaar te stoppen, 6 jaar is eigenlijk al krap!
Dat vind ik juist interessantquote:Op maandag 22 maart 2010 00:05 schreef Renesite het volgende:
Bestuursrecht meer zien dan staatsrecht. Grote nadeel van universitaire Rechten - veeeeeeeelste veel rechtsgeschiedenis. Wat interesseert dat nou! Praktisch recht (HBO)
!
Nadat ik je hele medicatieoverZicht bekeken heb en zeker weet dat je de pijp niet uitgaat met die pillen.quote:Op maandag 22 maart 2010 00:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nah. Straks kan jij tenminste bij mijn apotheek de medicijntjes uit een lade halen en deze mij overhandigen naar aanleiding van een recept.
Geschiedenisquote:Op maandag 22 maart 2010 00:09 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dat vind ik juist interessant.
Groepswerk.
Zeer fideelquote:Op maandag 22 maart 2010 00:10 schreef Luco het volgende:
[..]
Nadat ik je hele medicatieoverZicht bekeken heb en zeker weet dat je de pijp niet uitgaat met die pillen.
Niet man, is niet allemaal geschiedenis.quote:Op maandag 22 maart 2010 00:10 schreef Renesite het volgende:
GeschiedenisIk wil die man nog steeds onder een guillotine gooien!
Ja, alleen wel een essentieel deel. Naja, whatever, dan maar een lager loon en uitzichtloos sterven aan natuurlijk onuitdagend werkquote:Op maandag 22 maart 2010 00:12 schreef moemoe het volgende:
[..]
Niet man, is niet allemaal geschiedenis.
is niet per maand, in 1 keer is dat. Maar omdat je het adverteert per maand is dat aantrekkelijker, of zoquote:Op maandag 22 maart 2010 00:14 schreef moemoe het volgende:
Hmmm, ik overweeg een abo omdat ik geen beesten wil zien.
Waarom is dat per maand? En wat een keuzes.
Na een aantal maanden krijg je een zomerheader, noakende mensjes en zoquote:Op maandag 22 maart 2010 00:18 schreef moemoe het volgende:
Ow ok. 15 euro voor een half jaar, puur en alleen om dat beest niet te zien. Hmmmmm.
quote:Op maandag 22 maart 2010 14:32 schreef Tangarine het volgende:
Ook goeiemiddag!
*poging tot studeren doet* (Zuid Afrikaanse novel lezen voor woensdag)
Had best terrasje willen doen als ik in de stad was vanmiddagquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:32 schreef Luco het volgende:
Woei. In 10 minuten van m'n kamer naar de faculteit geskate.
En iedereen had weer eens andere plannen en wilden niet een terrasje pakken...
Ja, dat is best leuk.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:48 schreef maffemaniak het volgende:
Hey... zie ook dat er een waterski baan in de buurt is! Iemand die er ervaring mee heeft?
Het is aan een kabel, en als je de eerste bocht niet haalt kan je aardig ver teruglopenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:48 schreef maffemaniak het volgende:
Hey... zie ook dat er een waterski baan in de buurt is! Iemand die er ervaring mee heeft?
Hallo.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:50 schreef Breathtaking het volgende:
Net een terrasje gepakt, het kan weer!
quote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:50 schreef Breathtaking het volgende:
Net een terrasje gepakt, het kan weer!
Gaat morgen nog door?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:06 schreef JH87 het volgende:
Hij heeft wel netjes sorry gezegd en ik ben inmiddels weer droog.
Bier drinken, een dom t-shirt aan en je als een echte boer gedragen, zoals meestal met vrijgezellenfeesten het geval is.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:36 schreef maffemaniak het volgende:
Dag luitjes,
Hier een post van een Alkmaarder. Wij gaan in ergens achterin mei naar Groningen voor een vrijgezellenfeest. We hebben als activiteit al Friljerpen, (hoe je het ook mag spellen) over slootjes springen dus, maar we zijn nog op zoek naar een andere activiteit. Weten jullie iets tofs te doen in Groningen?
Thanks!
Me too! Nu begin ik me toch best wel druk te maken om vrijdag, volgens mij gaat dat hard tegenvallenquote:
Joehoe!quote:Op woensdag 24 maart 2010 08:28 schreef moemoe het volgende:
[..]
Me too! Nu begin ik me toch best wel druk te maken om vrijdag, volgens mij gaat dat hard tegenvallen.
Waar heb je 'em voor het laatst gezien?quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:59 schreef Luco het volgende:
Pfft, ik wil m'n toets van maandag terug!
Ik moest de laatste keer drie weken wachten, dus geduld jung.quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:59 schreef Luco het volgende:
Pfft, ik wil m'n toets van maandag terug!
Jij moet niks zeggenquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:37 schreef nietzman het volgende:
Je had helemaal niets.
okquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:40 schreef JH87 het volgende:
Ja nu sta je bij ons in de debet jongen.
Haha, jij grapjas, jij!quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:33 schreef nietzman het volgende:
Jullie zien toch wel m'n dubbelzinnigheid hè? Toch? Erkenning?
Kan ik me voorstellen. Goed dat je ons er even op wees.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:37 schreef nietzman het volgende:
Goedzo, ik maak ze namelijk niet voor de kat z'n kut.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
quote:Op donderdag 25 maart 2010 00:05 schreef Fems het volgende:
Rudolf. Ik woon in Groningen, val je me hier nu ook al lastig?
Ryanair, I presume?quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:49 schreef JH87 het volgende:
Zo even een vlucht geboekt voor 1 euro pp. Jammer van die belastingen.
Ik ga in de zomervakantie met Ryanair maar ik lees veel negatieve ervaringenquote:
Nah, niks mis mee, al erg vaak mee gevlogenquote:Op donderdag 25 maart 2010 13:56 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik ga in de zomervakantie met Ryanair maar ik lees veel negatieve ervaringen.
Ben benieuwd.
Hmm oke,quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:27 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Nah, niks mis mee, al erg vaak mee gevlogenWaar ga je heen?
Ik heb al zo'n 5 keer met Ryanair gevlogen, nooit problemen gehad. Gewoon goed lezen wat alle beperkingen zijn bij hunquote:Op donderdag 25 maart 2010 15:43 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hmm oke,Je bent een van de eersten die dat zegt.
Vodice, Kroatië.
Ik vind hun site maar onoverzichtelijk.quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:00 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik heb al zo'n 5 keer met Ryanair gevlogen, nooit problemen gehad. Gewoon goed lezen wat alle beperkingen zijn bij hun
Dat is ook genoeg, maar je moet je er ook echt aan houden, ze geven echt nergens spelingquote:Op donderdag 25 maart 2010 16:09 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik vind hun site maar onoverzichtelijk.
En iedereen zegt dat inderdaad, maar moet ik dan echt alles doorlezen [waar je uren mee bezig zou zijn gezien die site] om erachter te komen of ik goed kan reizen met hen? Dat slaat toch nergens op.
Dat deed ik bij andere vluchten ook nooit. Ik nam gewoon mee wat ik mee moest hebben, las de regels voor (hand)bagage, vloeistoffen en dat soort onzin & dan was het gewoon goed.
Hmhm, dat had ik inderdaad ook al gelezen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:28 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Dat is ook genoeg, maar je moet je er ook echt aan houden, ze geven echt nergens speling
En terecht. Ze zijn niet voor niets zo goedkoop.quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:30 schreef Luco het volgende:
1 kilo teveel in je bagage was direct 20 euro erbij ofzo bij RyanAir.
Mja, die koffers moeten ze ook eens gaan belasten. het zijn geen normale tassen meer maar hele koffers die tegenwoordig meegesleept worden als handbagage.quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:03 schreef Fems het volgende:
Ryanair was bij mij echt heel chill! Ik heb een koffertje die precies door de handbagage kan. En ze hebben nooit gewogen of ik te veel gewicht had!
Heb ik mazzel of hebben jullie pech?
Je mag 10 kg. aan handbagage meenemen (binnen bep. afmetingen) dus wat is het probleem?quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mja, die koffers moeten ze ook eens gaan belasten. het zijn geen normale tassen meer maar hele koffers die tegenwoordig meegesleept worden als handbagage.
Er zitten toch berperkingen aan? En bij Ryanair houden ze zich daar ook nog strikt aan.quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mja, die koffers moeten ze ook eens gaan belasten. het zijn geen normale tassen meer maar hele koffers die tegenwoordig meegesleept worden als handbagage.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die koffers zijn in de laatste jaren nogal richting de max gegaan en het is max 10 kg, maar wie weegt dat? Als je handig bent kun je er echt meer in kwijt zonder dat iemand het door heeft.quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:56 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Je mag 10 kg. aan handbagage meenemen (binnen bep. afmetingen) dus wat is het probleem?
Waarom is dat '' ? Als je het op die manier goedkoper voor jezelf kan houden dan doe je dat toch?
Lol serieus? Heb nooit met RyanAir gevlogen maar dat lijkt me echt dramatisch. Ik check nooit hoeveel kg ik in de koffers stopquote:Op donderdag 25 maart 2010 16:30 schreef Luco het volgende:
1 kilo teveel in je bagage was direct 20 euro erbij ofzo bij RyanAir.
Dat ligt aan de afmetingen, die wel gemeten worden, en niet aan het aantal kilogrammen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die koffers zijn in de laatste jaren nogal richting de max gegaan en het is max 10 kg, maar wie weegt dat? Als je handig bent kun je er echt meer in kwijt zonder dat iemand het door heeft.
In het vliegtuig zelf is de ruimte beperkt en ik heb wel gezien dat het gewoon niet paste in al die vakjes die voor de handbagage zijn.
mja, er waren te veel mensen met zulke koffers, want zo kun je ze ondertussen wel noemen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:18 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat ligt aan de afmetingen, die wel gemeten worden, en niet aan het aantal kilogrammen.
Mja, ik had dat niet, maar wel iemand voor me. 7kg teveel, mocht even 140 euro aftikken.quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:17 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Lol serieus? Heb nooit met RyanAir gevlogen maar dat lijkt me echt dramatisch. Ik check nooit hoeveel kg ik in de koffers stop
Da's niet de schuld van die mensen, maar van de maatschappijen die dus niet meten. Ik zou ook meer meenemen als dat kon,quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mja, er waren te veel mensen met zulke koffers, want zo kun je ze ondertussen wel noemen.
Mja, als alles binnen de afmetingen past en iedereen neemt zo'n koffer mee dan past het echt niet in die vakjes. Zo klein is het namelijk welquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:20 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Da's niet de schuld van die mensen, maar van de maatschappijen die dus niet meten. Ik zou ook meer meenemen als dat kon,. Ik ga het niet duurder maken dan nodig is.
Dan zijn de toegestane afmetingen gewoon te groot naar jouw mening. Daar kunnen de passagiers weinig aan doen,quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mja, als alles binnen de afmetingen past en iedereen neemt zo'n koffer mee dan past het echt niet in die vakjes. Zo klein is het namelijk wel
WTFquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:19 schreef Luco het volgende:
[..]
Mja, ik had dat niet, maar wel iemand voor me. 7kg teveel, mocht even 140 euro aftikken.
Gewoon terecht. Daarom is Ryanair juist zo goedkoop. Als elke passagier nou 5kg extra meeneemt, moet je kijken wat dat kost aan brandstof.quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:28 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
WTFMaarja, ik vlieg dan ook nooit met Ryan Air. Mocht dat het geval zijn in de toekomst zal ik er op letten. 140 euro is echt veel geld voor een beetje bagage
Maar dan nog! 140 euro voor een paar kilo extra. Dat zijn een paar return tickets londen - nederland om te vliegen met ryan airquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:29 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Gewoon terecht. Daarom is Ryanair juist zo goedkoop. Als elke passagier nou 5kg extra meeneemt, moet je kijken wat dat kost aan brandstof.
Ja en?quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:46 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Maar dan nog! 140 euro voor een paar kilo extra. Dat zijn een paar return tickets londen - nederland om te vliegen met ryan air
Dat sowieso.. maar of ze ook winnen..quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:00 schreef JH87 het volgende:
Geniaal. Ik hoop dat ze die Ajacieden helemaal kapot stuk spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |